To, co bylo veřejným tajemstvím v motoristickém sportu je s konečnou platností potvrzeno. Francouzský jezdec Didier Auriol pojede v sezóně 2003 MS rally za tovární tým Škoda!
v konstrukci podvozku se toho moc vymyslet neda, takze jsou podobny, ale kazda se chova jinak. Fabia je asi obratnejsi. Ale v soutezich se stejne cely auto prekope a zustane jenom zevnejsek, takze spekulovat o jizdnich vlastnostech je celkem na nic.
Mitsubishi patrilo ke spicce predevsim s vozy specifikace evo nez s wrc. Ale hlavne melo ten mezikus mezi pedalem a sedadlem- Tommi.
Ale s prichodem wrc to slo stejne z kopce.
Fabia WRC bude spis sedan nez hatchback. Nejen proto,ze nebude muset prodluzovat , ale ma i lip polozeny teziste.
Je pravda v tom, ze v Rally je kladen velky duraz i na motor. Ale treba i takove Mitsubishi, ktere drive patrilo ke spicce, tak kde je dneska ? A nemyslim si, ze by to bylo tim, ze Evo VII je horsi nez Evo VI. Navic skodovka ma taky velky problem v tom, ze nema k dispozici tolik penez, jako treba Ford, Subaru, Peugeot. Ale je taky pravda, ze tak skuseny jezdec jako D. Auriol i kdyz treba moc nezajede, tak urcite dokaze rict, kde je chyba, co by melo byt lepsi, a je pak na Skoda Motorsports, jak s tim nalozi. Ale stejne se na Fabii WRC tesim.. akorad doufam, ze to nebude Fabia Sedan, to uz bych tam radeji videl Fabiu Combi.
souhlasim ze fabka ma vynikajici podvozek a byla by lepsi nez octavka. Ale u soucasnyho wrc je problem hlavne v motoru. Lepsi motor bude az tak v evo 5 (teda jestli octavka dojde do takovy faze). Velikost neni hlavni handicap ikdyz zalezi na tom, zvlast na rally typu korsica a san remo. Treba subaru,ktery je priblizne stejne velky, nema v tomhle problemy. Ale ve velikosti v pristich letech nebude problem. Jak mozna vite VW zakaze skode delat velky auta. Budem mit auta typu matiz- tem se povede dobre.
Třeba svitne naděje v podobě Škody Fabia WRC, která má, pokud vím, velmi dobře udělaný podvozek, navíc jde o rozměrově podobný automobil, jako je Peugeot 206, tak kdo ví. Ale jedno je jasné, s Octavií to již nepujde, i když sám mám Octavii WRC strešně rád, tak by asi měla jít do starého železa.
A jak ma asi skodovka delat diru do sveta, kdyz ma x krat mensi roypocet, nez vsechny ostatni tymy? A je jedno, jestli je to s octavii, nebo jestli bodou jezdit s fabii, jak se ted proslycha. I kdyby meli kastli peugeotu, tak jim to lip nepojejde, ale stejne jsem rad, ze se skodovka ucastni MS (i kdyz v posledni dobe to byla fakt bida), protoze si nemyslim, ze by tam meli jezdit jen ti co vyhravaji. To by to pak v tydle chvili v podstate mohli zabalit vsechny tymy krome pazoutu, to by to pak byla zabava.
Auriol je skvělý jezdec. Problém je ale v autě, které svou koncepcí dlouhých převisů předimenzované karoserie a limitů v koncepci podvozku i motoru na špičku nemá. Otázkou je, zda se výrobci vyplácí testování WRC úprav v rallye, když jejich uplatnění v sériové výrobě je hodně omezené...
Škodovka musí vyměnit auto ne jezdce. Janeba to ani po létech není schopen pochopit. Prostě Oktávka není auto na dělání díry do světa. Nevím proč se tak líbí Škodovce dělat křoví na MS. Protože ani s Auriolem se díra do světa neudělá pokud bude jezdit s tým co má teď Škodovka k dispozici.