Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta: Interiér a další nové fotografie

I když první krůčky nové Alfy byly obtížné, teď už se novinka staví na nohy. Ještě než se dočkáme výstavní premiéry a kompletního presskitu, představuje se Giulietta na nové minisite.
Zpět na článek
21. 12. 2009 10:01
21. 12. 2009 11:05
21. 12. 2009 17:07
21. 12. 2009 23:40
22. 12. 2009 06:48
22. 12. 2009 08:01
22. 12. 2009 21:58
21. 12. 2009 11:58
21. 12. 2009 10:27
21. 12. 2009 10:37
21. 12. 2009 11:47
21. 12. 2009 12:37
21. 12. 2009 15:40
21. 12. 2009 11:48
21. 12. 2009 13:11
neregistrovaný "Donovan"
21. 12. 2009 14:18
21. 12. 2009 14:36
21. 12. 2009 14:53
21. 12. 2009 17:30
21. 12. 2009 14:57
neregistrovaný "Sumi1982"
21. 12. 2009 23:44
22. 12. 2009 06:24
22. 12. 2009 08:04
22. 12. 2009 10:02
22. 12. 2009 11:56
22. 12. 2009 12:25
22. 12. 2009 13:04
neregistrovaný "507--"
22. 12. 2009 21:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 12. 2009 23:03
neregistrovaný "507--"
22. 12. 2009 23:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 12. 2009 12:22
neregistrovaný "507--"
23. 12. 2009 17:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 12. 2009 10:08
23. 12. 2009 10:44
23. 12. 2009 22:14
22. 12. 2009 21:29
22. 12. 2009 21:49
22. 12. 2009 22:34
neregistrovaný "misiak"
22. 12. 2009 22:58
neregistrovaný "507--"
23. 12. 2009 00:04
23. 12. 2009 08:28
23. 12. 2009 09:48
23. 12. 2009 14:11
23. 12. 2009 14:27
7. 1. 2010 14:05
22. 12. 2009 00:03
23. 12. 2009 12:24
neregistrovaný "507--"
23. 12. 2009 17:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 12. 2009 13:29
21. 12. 2009 10:01
Krása!
Ta palubní deska vypadá skvělé a opakující se motiv tří kruhů na středové konzole navazuje na tradice Alfy, viz:
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
21. 12. 2009 11:05
Re: Krása!
No ty máš ale fantazii. :-)
21. 12. 2009 17:07
Re: Krása!
...čo nevidíš...?
21. 12. 2009 23:40
Re: Krása!
Každej vidí především to, co vidět chce. ;-)
22. 12. 2009 06:48
Re: Krása!
A potvrdzuješ to. Ja sa pýtam, čo nevidíš, a Ty mi odpovedáš, čo vidia všetci... >:-[]
22. 12. 2009 08:01
Re: Krása!
...nebo naopak nevidí to, co se mu nehodí... ;-)
22. 12. 2009 21:58
Re: Krása!
To se ovšem nevylučuje. ;-)
Avatar - kolmar
21. 12. 2009 11:58
Re: Krása!
vyzera to ok...no nezda sa ti ten volant hnusny? mne hej... najskaretsia cast auta asi... inak zo zadu je to kraska na pohladanie... a na ten mito kukuc z predu som si este nezvykol...

PS: aj stara 147 ma lepsi volant podla mna...ten je prilis mohutny!
21. 12. 2009 10:06
nadherný interier
čo dodať. jednoducho krása:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
21. 12. 2009 10:27
odkaz
na slávnu históriu značky? No neviem v čom spočíva ten odkaz, v tom že sú budíky okrúhle? >:-[] Ako celok je to štylisticky veľmi dobre zvládnuté a nie sú tam žiadne rušivé prvky (dokonca aj tá navi je v pohode), síce preferujem skôr konzervatívnejšie ponímanie ale :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2009 10:37
Ajajajaj
tak tohle vypadá skvěle, přímo prémiově. :yes:
Rozbalit vlákno
3
21. 12. 2009 11:47
Re: Ajajajaj
Ahojte, tusite nekdo nejakou cenovou hladinu? Premyslim o tom, ze bych vymenil sveho stavajiciho Focuse za tenhle golf by italdesign, protoze se hrozim toho kynetickeho desingu na novem Focusu, ktery dorazi pristi rok. Pokud nebude tahle italka trpet nadvahou jako jeji starsi sestra, tak by to mohla byt zajimava stika v golfovem rybnicku ;-)
21. 12. 2009 12:37
Re: Ajajajaj
Nemám ponětí. Ale už šetřím. ;-)
Avatar - DRBNUTY
21. 12. 2009 15:40
Re: Ajajajaj
Pred casom som listoval Auto motor und sport a tam odhadovali cenu okolo 21000 eur a vyssie.
21. 12. 2009 11:48
Moc pekne
To auto je citit z venci spetkou zenske modni vlny, coz muze odradit nektere muzske zajemce.
Zato interier je prekrasna originalni prace.
Jen mi ty sedacky pripadaji trochu vizualne prkene a budi dojme tvrdosti a nepohodlnosti. Stejne asi nebudou v zakladni vybave.

Konecne dustojny a originalni Hatch do noveho roku 2010 :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 12. 2009 12:43
Re: Moc pekne
Ty sedačky mi z fotek taky připadají ploché jak pubertální nedochůdče, leč o sedadla bych se v Alfě neobával :-)

Já spíš nemůžu strávit ty kapkovité kukadla á la Fiorano/California..
neregistrovaný "Donovan"
21. 12. 2009 13:11
Pěknej zadek.
Parádní zadek - dominantní relativně nízko posazená horizontální linka evokuje sportovní kupé. Zevnitř to je Alfa každým coulem. No prostě :yes: , Alfa jede.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2009 14:18
Bez zavahani
...interier se da nazvat majstrstykem! Nikomu se nepodoba, na nic si nehraje, je vylozene alfovsky. Snad se podari zvladnout i kvalitu a hlavne...JIZDNI VLASTNOSTI. Bez tech budou mozna prodeje Gii dobre, ale nastupce at bude sebelepsi uz pujde zase "jetelem". Stejne jako se to stalo u 159, ktera se svezla na nekvalite predchoziho modelu a zakaznici nezapominaji ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
21. 12. 2009 14:21
Nezpochybnitelné
Další důkaz toho, že nejhezčí auta umí Italové. Bez italského designu (v jakékoli oblasti) by byl svět mnohem ošklivější. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ReznikCZE
21. 12. 2009 14:28
Re: Nezpochybnitelné
:yes: :yes:
Avatar - salamoon
21. 12. 2009 14:36
wauw
interier je NADHERNY.UZASNY.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2009 14:53
wolff car
krásne,vyvážené,decentné a elegantné,len škoda,že si na túto Alfu wolff nepočkal... :-)
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2009 17:30
Re: wolff car
Co není může být... ;-)

wolff si musí vybírat, nemůže mít všechny Alfy a Fiaty... Co bude za pár let.. se uvidí...

P.S. S bravem sem velmi spokojen, takže výměna se zatím nechystá...
neregistrovaný "Sumi1982"
21. 12. 2009 14:57
Alfa je auto mojich snov
kurnik uz len nasetrit na tu alfu 147 ;-) co sa tolko chystam :yes: :yes: :yes:

A o neikolko rokov sand ju vymenim za tuto krasnu giuliettu :yes:
Rozbalit vlákno
4
21. 12. 2009 15:09
Re: Alfa je auto mojich snov
:yes:
Avatar - KANKUNEN
21. 12. 2009 16:37
Re: Alfa je auto mojich snov
Časem se sny změní v můry- je mi to líto, ale je to tak.
22. 12. 2009 08:02
Re: Alfa je auto mojich snov
Hlavně kdyby si to auto nekoupil - to by pak litoval ztracené příležitosti. Čas už se nikdy nevrací...
Avatar - KANKUNEN
22. 12. 2009 10:19
Re: Alfa je auto mojich snov
Vlastnil jsem Corollu a 156ku. To je celé
21. 12. 2009 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2009 21:40
Ach, tie tubusy...
;-\
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2009 23:44
Hmm.
Italská auta se mi vždy líbila.
Jen nedokážu pochopit, proč dodnes příliš nezlepšili kvalitu.
:-O
Rozbalit vlákno
24
22. 12. 2009 06:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 12. 2009 08:04
Re: Hmm.
A na to jsi přišel jak? ;-\
Současná italská auta už se kvalitou plně vyrovnají veškeré konkurenci, ať už z Německa, Francie nebo Japonska, o Koreji ani nemluvě (nechci urážet). Ty pověsti o špatné kvalitě Italů se opravdu týkají 80. a možná první poloviny 90. let...
Avatar - PlumJelinek
22. 12. 2009 10:02
Re: Hmm.
Je pravda, že považovat v současné době italská auta jako nekvalitní je jen předsudek a taky blbost, na druhou stranu dílenské zpracování u mnoha současných italských aut opravdu stále pokulhává.....
22. 12. 2009 11:56
Re: Hmm.
80s a 1/2 90s? Trochu ustřelil ne? Spíš 2/2 90s a do 2005.
22. 12. 2009 12:25
Re: Hmm.
Já za ta "zlomová" auta, od kterých už nelze mluvit o větších problémech považuji Punto 1. generace a Alfy 156 a 147 (s výjimkou jedné nešťastné série motorů 2.0 Twin Spark).
Je pravda, že Punto 2.gen., Panda a Alfa 159 se pak posunuly ještě dál - kdyby to šlo nějak zhodnotit, myslím že do nadprůměru - ale žádné relevantní statistiky neexistují a asi ani nikdy nebudou.
neregistrovaný "507--"
22. 12. 2009 13:04
Re: Hmm.
Nedokážem pochopiť takúto neobjektívnosť len preto, že niekto má niečo rád. Ešte o Punte II si môžeš prečítať ako je kritizované za kolísavú spoľahlivosť. Neviem to pochopiť. Já mám veľmi rád Land Rover. A hovorím, že ich nové modely patri medzi nadpriemer. Tak ako ty o 159. Ale Freelander I, RANGE ROVER II, Disovery Series I, to nie sú príliš spoľahlivé autá. A hoci Land Rover milujem, nemám problém to povedať.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 12. 2009 21:15
Re: Hmm.
Pokud vím, tak ty mě často kritizuješ za to, že mám rád, v jistých ohledech, horší auta a náležitě o nich mhohdy referuji.

Kážeš vodu a sám piješ víno.
neregistrovaný "507--"
22. 12. 2009 23:03
Re: Hmm.
Si klamár. Povedal so, že dielo "Avantime je najodvážnejší sériový počin v dejinách ľudstva." tvoj výrok. A ty na to, že nehorázne klamem, prekrúcam fakty. Tak dám na to odkaz. Ty ho zmažeš, VYMAŽEŠ a naďalej tvrdíš, že je to môj výmysel. Si klamár. A teraz mi to chceš vrátiť? To neurobíš, lebo ja som aj napísal, že tie horšie autá(LAND ROVER), nie sú spoľahlivé. A teba som kritizoval nie za to, že o nich referuješ, ale ich príliš chváliš a ani nespomenieš ich zápory. A pritom-ja som spomenul len zápory u Land Roveru. Ja nehovorím, že nemôžeš písať o horších autách, iba o nich nepíš, že sú najlepšie. Takže ty prekrúčaš fakty, si klamár a nehorázny podvodník. :no: :no: :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 12. 2009 23:54
Re: Hmm.
507, sleduji Tvoji osobnost a jsem nucen konstatovat, že je Tvůj projev ryzí koncentrací zla. Obávám se, že jsi i takový v jádru.

Nebudu zde opět zmiňovat Tvou úroveň, se kterou jsem se v životě ještě nesetkal, ale měl by ses nad sebou zamyslet. Buď se jedná o těžkou duševní poruchu, nebo o prosté zlo, rovněž důsledek nějaké Tvé indispozice.

Je možné, že je to částečně umocněno věkem. Žáci základních škol se chovají různě.
Jen doufám, že si jednou přisvojíš alepsoň kapku etikety, kterou bys mohl mohl zakrýt své ostatní nedostatky...

V samotném závěru příspěvku mě zaujalo "prekrúčaš fakty" - netřeba se více rozepisovat. Svou činností v oblasti překrucování cizích příspěvků či objektivních zpráv jsi proslulý ty...

P.S.: jsem ochoten s Tebou diskutovat na libovolné téma. Klidně i o pravosti výroku o Avantime. Avšak projevíš - li jiný přístup.
neregistrovaný "507--"
23. 12. 2009 12:22
Re: Hmm.
Nie si mi na nič schopný odpovedať. Na nič. Iba tu píšeš o mojom správaní. Si klamár. A dokážeš si to priznať, iba keď ti strčím dôkaz priamo pod nos. V tomto prípade odkaz. :no: :no: :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 12. 2009 17:49
Re: Hmm.
Až se mě zaptáš na konkrétní věc a s přístupem civilizovaného člověka, odpovím Ti na cokoli.
23. 12. 2009 10:08
Re: Hmm.
Kroť sa vo výrazoch. Tu nikto nemá nárok niekomu nadávať a už vôbec nie taký nedorastený sopliak. Ak tu niekto klame, vytrháva vety z kontextu a prekrúca slová, si to ty. Tak radšej drž hubu a krok. Pre tvoj spôsob komunikácie nie je ospravedlnenie.
Avatar - DRBNUTY
23. 12. 2009 10:44
Re: Hmm.
Ty si tusim,policajt,prokurator a sudca auto.cz v jednej osobe. >:D
23. 12. 2009 22:14
Re: Hmm.
Nie, len mám otorené oči a svojim správaním ma iritujú ma podaktorí odkundesi... ;-)
Žiaľ, nie vždy také slová od srdca pomôžu.
22. 12. 2009 21:29
Re: Hmm.
Najdi mi prosím nějaký relevantní článek, kde se píše o kolísavé kvalitě u Punta II. generace...

To je totiž nesmysl, neboť Punto II patří k tomu nejlepšímu co se dalo, a dá koupit (v rámci třídy a roku výroby). Za relevantní informaci nepovažuji něco na úrovni sdělení Tomáše Lachouta... Totéž 147, případně 156, která měla bohužel problémy s TS, které však jsou menší než řešil koncern u svých TDíček...
22. 12. 2009 21:49
Re: Hmm.
Dost lidí z obodu považuje TDI za jedny z nejspolehlivějších diselových motorů, co se vůbec kdy vyráběly.
Naproti tomu nikdo neřekne, že TwinSpark se řadí svou spolehlivostí aspoň do první poloviny. :-!
neregistrovaný "misiak"
22. 12. 2009 22:34
Re: Hmm.
kdo je Tomáš Lachout? Ten isty, co Láďa Plácal z Poděbrad (řezníkuv syn)? ;-)
neregistrovaný "507--"
22. 12. 2009 22:58
Re: Hmm.
Wolff, pre teba je každá informácia, ktorá hovorí krutú pravdu nerelevantná. Ja viem, že by si rád počul, aký je Fiat špičkový automobil. Ver či nie, aj ja. Milujem talianske autá. Ale na rozdiel od teba som objektívny a viem, že doba talianskych špičkových aut(okrem Ferrari atď.) sa skončila niekde v 70. rokoch. A odvtedy až do doby 159. To bol zlom, kedy Taliani predstavili autá atraktívne nielen vzhľadovo a teoreticky po technickej stránke. Teoreticky, veď Fiat má kopu titulov COTY(zaujímavé, že keď vyhrá VW, je to neobjektívna anketa, že wolff, a keď Fiat, je to dôkaz špičkovosti Fiatu...), ale je otázkou, či by boli odporúčané aj po tom, akoby sa vedelo, akú kvalitu tie autá majú. A vlastne, ukáž mi tie chvály na kvalitu Punta II a povedz, ktoré auto bolo špičkou triedy. Ja si myslím, že to bolo Polo, Fabia, Fiesta, Fusion. Máš iný názor?

Než riešil VW u TDI? Áno, tých problémov je viac, ako chváľ, a tých je požehnane. No prečo je ten TDI o toľko cenenejší, než TS, dokonca sa aj lepšie predávajú autá od VW?
23. 12. 2009 00:04
Re: Hmm.
Nemohu souhlasit s tím, že vozy jako 164,75,90 popř. 155 považuješ za problémové. Možná tak 33, no, tak dejme tomu, že i ta 155 nebyla moc co do spolehlivosti. 156,145/6, 147 a 166 jsou docela dost průserová auta, taková alfa předtím nikdy nebyla. Kvalita se vrátila až s příchodem 159.
23. 12. 2009 08:28
Re: Hmm.
Tohle by bylo na delší povídání, takže jen stručně, abychom nenudili. Podle mých informací a zkušeností (které samozřejmě nemusí být neomylné):
- Alfy 33, 155 a 145/146 opravdu měly dost drobných problémů, hlavně s elektrikou a poněkud ledabylým zpracováním interiérů. Mechanicky bez velkých problémů kromě turbodieselů u 155. 33 ještě dost rezavěla, 155 a 145/146 už podstatně méně.
- Alfa 164 byla prakticky bez problémů, velmi robustní a spolehlivé auto, opět kromě motorů TD. Naopak nejčastější benzíny V6 jsou téměř nesmrtelné. Nerezaví.
- Alfy 75 a 90 měly velmi odolné motory, ale bohužel zlobily vzadu umístěné převodovky a ta auta ještě neměla odpovídající ochranu proti korozi karoserie (ne že by ji tehdy konkurence měla, tehdejší BMW rezly úplně stejně).
- Naopak o generaci 147/156/166/GT jsem slyšel téměř výhradně dobré reference, nové diesely JTD (všechny) drží a nezlobí, totéž benzíny V6, menší Twin Sparky 1.6/1.8 a přímovstřikové 2.0 JTS. Problémové byly asi jeden nebo dva roky u Twin Sparku 2.0, většina z nich byla namontována do 156. Rez už se naprosto nekoná, když je některá tato Alfa rezavá, tak je 100% po špatně opravené bouračce. Na příšerných českých cestách trpí přední nápravy, podobně jako u většiny sportovně laděných aut (třeba BMW 3er a 5er). A samozřejmě jako všechny ostré sportovní motory vyžadují benzíny u Alf pravidelné výměny kvalitního oleje. Totéž platí pro robotizované převodovky Selespeed. Pokud tato údržba chybí, nastávají problémy.
- Alfa 159 už je jednoznačně velmi kvalitní.
23. 12. 2009 09:48
Re: Hmm.
Naprosto souhlasim s jedinym rozdilem. AR156. Ta predevsim v prvnich seriich nebyla buhvi co po strance elektriky, elektroniky a dilenskeho zpracovani. Ze zkusenosti majitelu 147 a 156 vychazi prve jmenovana vyrazne lepe - temer bezporuchovy stroj - oproti 156, kde bohuzel plati co kus to original. U vsech aut a u AR dvojnasob plati, ze zaklad spolehlivosti je kvalitni udrzba. Specialne u AR je dulezite ohleduplne chovani k nezahratym bezninovym motorum. Dnes jsou AR/FIAT/LANCIA v kvalite a spolehlivosti v nadprumeru.
23. 12. 2009 14:11
Re: Hmm.
no vidíš, téměř se vším souhlas, tak proč tedy píšeš ten první koment o AR z let osmdesátých.
23. 12. 2009 14:27
Re: Hmm.
Chtěl jsem zdůraznit pozitivní kvalitativní skok u generace 147/156/166 oproti předchůdcům, zejména pokud jde o ochranu proti korozi (s výjimkou již dříve dost odolné 164) a u naftových motorů (tam naopak hlavně u 166 a 156 oproti 164 a 155)
Avatar - Armin
7. 1. 2010 14:05
Re: Hmm.
A měl jsi nějákýho Itala z té doby?? Nebo seš klasickej golfista, co si myslí bůhví co nemá a na parkovišti u obchoďáku půl dne hledá co že je vlastně jeho?
22. 12. 2009 00:03
Krasa
Krasa, krasa, krasa...jedinym slovem krasa. Pekny exterier s jednou na prvni pohled jasnou italskou mouchou - co ti vyrobci v posledni dobe maji s tou konstrukci, tak abychom dozadu videli co nejmene? Ale co, 95 procent jizdy je dopredu - tak co to resit? >:D Interier francouzsky elegantni a italsko sportovni a nebal bych se napsat az s meganovskou hlavni linkou. vid
[odkaz]

[odkaz]

Jen by jsem byl skepticky k cilove skupine a k prodejum - krasne auto, ktere nebude mit zadne zavratne prodeje.
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2009 23:57
fuj to je ošklivé
Když už alfa nemá ani to jediné, co jí drželo nad vodou, a to krásu, může to zabalit. Fiate, zbav se koule na noze.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
23. 12. 2009 12:24
Re: fuj to je ošklivé
Trošku to upresním. Konečne majú kvalitnú techniku, ale zase dizajn je strašný. V taliansku asi nevedia tieto dve veci skombinovať.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 12. 2009 17:50
Re: fuj to je ošklivé
Z čeho konkrétně soudíš, že je design strašný? Tak rezolutní hodnocení jistě nevzniklo jen tak...
Avatar - ethicon
23. 12. 2009 08:27
kompletná fotogaléria
kompletná fotogaleria Julie:www.progetto940.it yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MAP2009
23. 12. 2009 13:29
Alfa?
Měl jsem v životě dvě alfy. 147 z roku 2002 a 156 z roku 2006. Alfa vždy byla krásná a charismatická značka s úžasným designem. Ale to je bohužel vše. Kvalita a životnost byla u mnou vlastněných vozů příšerná. Alfu už do domu nikdy. Tolik můj názor a zkušenosti.
Rozbalit vlákno
0