I když první krůčky nové Alfy byly obtížné, teď už se novinka staví na nohy. Ještě než se dočkáme výstavní premiéry a kompletního presskitu, představuje se Giulietta na nové minisite.
vyzera to ok...no nezda sa ti ten volant hnusny? mne hej... najskaretsia cast auta asi... inak zo zadu je to kraska na pohladanie... a na ten mito kukuc z predu som si este nezvykol...
PS: aj stara 147 ma lepsi volant podla mna...ten je prilis mohutny!
na slávnu históriu značky? No neviem v čom spočíva ten odkaz, v tom že sú budíky okrúhle? >:-[] Ako celok je to štylisticky veľmi dobre zvládnuté a nie sú tam žiadne rušivé prvky (dokonca aj tá navi je v pohode), síce preferujem skôr konzervatívnejšie ponímanie ale :yes:
Ahojte, tusite nekdo nejakou cenovou hladinu? Premyslim o tom, ze bych vymenil sveho stavajiciho Focuse za tenhle golf by italdesign, protoze se hrozim toho kynetickeho desingu na novem Focusu, ktery dorazi pristi rok. Pokud nebude tahle italka trpet nadvahou jako jeji starsi sestra, tak by to mohla byt zajimava stika v golfovem rybnicku ;-)
To auto je citit z venci spetkou zenske modni vlny, coz muze odradit nektere muzske zajemce.
Zato interier je prekrasna originalni prace.
Jen mi ty sedacky pripadaji trochu vizualne prkene a budi dojme tvrdosti a nepohodlnosti. Stejne asi nebudou v zakladni vybave.
Konecne dustojny a originalni Hatch do noveho roku 2010 :yes::yes::yes:
Parádní zadek - dominantní relativně nízko posazená horizontální linka evokuje sportovní kupé. Zevnitř to je Alfa každým coulem. No prostě :yes: , Alfa jede.
...interier se da nazvat majstrstykem! Nikomu se nepodoba, na nic si nehraje, je vylozene alfovsky. Snad se podari zvladnout i kvalitu a hlavne...JIZDNI VLASTNOSTI. Bez tech budou mozna prodeje Gii dobre, ale nastupce at bude sebelepsi uz pujde zase "jetelem". Stejne jako se to stalo u 159, ktera se svezla na nekvalite predchoziho modelu a zakaznici nezapominaji ;-)
A na to jsi přišel jak? ;-\
Současná italská auta už se kvalitou plně vyrovnají veškeré konkurenci, ať už z Německa, Francie nebo Japonska, o Koreji ani nemluvě (nechci urážet). Ty pověsti o špatné kvalitě Italů se opravdu týkají 80. a možná první poloviny 90. let...
Je pravda, že považovat v současné době italská auta jako nekvalitní je jen předsudek a taky blbost, na druhou stranu dílenské zpracování u mnoha současných italských aut opravdu stále pokulhává.....
Já za ta "zlomová" auta, od kterých už nelze mluvit o větších problémech považuji Punto 1. generace a Alfy 156 a 147 (s výjimkou jedné nešťastné série motorů 2.0 Twin Spark).
Je pravda, že Punto 2.gen., Panda a Alfa 159 se pak posunuly ještě dál - kdyby to šlo nějak zhodnotit, myslím že do nadprůměru - ale žádné relevantní statistiky neexistují a asi ani nikdy nebudou.
Nedokážem pochopiť takúto neobjektívnosť len preto, že niekto má niečo rád. Ešte o Punte II si môžeš prečítať ako je kritizované za kolísavú spoľahlivosť. Neviem to pochopiť. Já mám veľmi rád Land Rover. A hovorím, že ich nové modely patri medzi nadpriemer. Tak ako ty o 159. Ale Freelander I, RANGE ROVER II, Disovery Series I, to nie sú príliš spoľahlivé autá. A hoci Land Rover milujem, nemám problém to povedať.
Si klamár. Povedal so, že dielo "Avantime je najodvážnejší sériový počin v dejinách ľudstva." tvoj výrok. A ty na to, že nehorázne klamem, prekrúcam fakty. Tak dám na to odkaz. Ty ho zmažeš, VYMAŽEŠ a naďalej tvrdíš, že je to môj výmysel. Si klamár. A teraz mi to chceš vrátiť? To neurobíš, lebo ja som aj napísal, že tie horšie autá(LAND ROVER), nie sú spoľahlivé. A teba som kritizoval nie za to, že o nich referuješ, ale ich príliš chváliš a ani nespomenieš ich zápory. A pritom-ja som spomenul len zápory u Land Roveru. Ja nehovorím, že nemôžeš písať o horších autách, iba o nich nepíš, že sú najlepšie. Takže ty prekrúčaš fakty, si klamár a nehorázny podvodník. :no::no::no:
507, sleduji Tvoji osobnost a jsem nucen konstatovat, že je Tvůj projev ryzí koncentrací zla. Obávám se, že jsi i takový v jádru.
Nebudu zde opět zmiňovat Tvou úroveň, se kterou jsem se v životě ještě nesetkal, ale měl by ses nad sebou zamyslet. Buď se jedná o těžkou duševní poruchu, nebo o prosté zlo, rovněž důsledek nějaké Tvé indispozice.
Je možné, že je to částečně umocněno věkem. Žáci základních škol se chovají různě.
Jen doufám, že si jednou přisvojíš alepsoň kapku etikety, kterou bys mohl mohl zakrýt své ostatní nedostatky...
V samotném závěru příspěvku mě zaujalo "prekrúčaš fakty" - netřeba se více rozepisovat. Svou činností v oblasti překrucování cizích příspěvků či objektivních zpráv jsi proslulý ty...
P.S.: jsem ochoten s Tebou diskutovat na libovolné téma. Klidně i o pravosti výroku o Avantime. Avšak projevíš - li jiný přístup.
Nie si mi na nič schopný odpovedať. Na nič. Iba tu píšeš o mojom správaní. Si klamár. A dokážeš si to priznať, iba keď ti strčím dôkaz priamo pod nos. V tomto prípade odkaz. :no::no::no:
Kroť sa vo výrazoch. Tu nikto nemá nárok niekomu nadávať a už vôbec nie taký nedorastený sopliak. Ak tu niekto klame, vytrháva vety z kontextu a prekrúca slová, si to ty. Tak radšej drž hubu a krok. Pre tvoj spôsob komunikácie nie je ospravedlnenie.
Najdi mi prosím nějaký relevantní článek, kde se píše o kolísavé kvalitě u Punta II. generace...
To je totiž nesmysl, neboť Punto II patří k tomu nejlepšímu co se dalo, a dá koupit (v rámci třídy a roku výroby). Za relevantní informaci nepovažuji něco na úrovni sdělení Tomáše Lachouta... Totéž 147, případně 156, která měla bohužel problémy s TS, které však jsou menší než řešil koncern u svých TDíček...
Dost lidí z obodu považuje TDI za jedny z nejspolehlivějších diselových motorů, co se vůbec kdy vyráběly.
Naproti tomu nikdo neřekne, že TwinSpark se řadí svou spolehlivostí aspoň do první poloviny. :-!
Wolff, pre teba je každá informácia, ktorá hovorí krutú pravdu nerelevantná. Ja viem, že by si rád počul, aký je Fiat špičkový automobil. Ver či nie, aj ja. Milujem talianske autá. Ale na rozdiel od teba som objektívny a viem, že doba talianskych špičkových aut(okrem Ferrari atď.) sa skončila niekde v 70. rokoch. A odvtedy až do doby 159. To bol zlom, kedy Taliani predstavili autá atraktívne nielen vzhľadovo a teoreticky po technickej stránke. Teoreticky, veď Fiat má kopu titulov COTY(zaujímavé, že keď vyhrá VW, je to neobjektívna anketa, že wolff, a keď Fiat, je to dôkaz špičkovosti Fiatu...), ale je otázkou, či by boli odporúčané aj po tom, akoby sa vedelo, akú kvalitu tie autá majú. A vlastne, ukáž mi tie chvály na kvalitu Punta II a povedz, ktoré auto bolo špičkou triedy. Ja si myslím, že to bolo Polo, Fabia, Fiesta, Fusion. Máš iný názor?
Než riešil VW u TDI? Áno, tých problémov je viac, ako chváľ, a tých je požehnane. No prečo je ten TDI o toľko cenenejší, než TS, dokonca sa aj lepšie predávajú autá od VW?
Nemohu souhlasit s tím, že vozy jako 164,75,90 popř. 155 považuješ za problémové. Možná tak 33, no, tak dejme tomu, že i ta 155 nebyla moc co do spolehlivosti. 156,145/6, 147 a 166 jsou docela dost průserová auta, taková alfa předtím nikdy nebyla. Kvalita se vrátila až s příchodem 159.
Tohle by bylo na delší povídání, takže jen stručně, abychom nenudili. Podle mých informací a zkušeností (které samozřejmě nemusí být neomylné):
- Alfy 33, 155 a 145/146 opravdu měly dost drobných problémů, hlavně s elektrikou a poněkud ledabylým zpracováním interiérů. Mechanicky bez velkých problémů kromě turbodieselů u 155. 33 ještě dost rezavěla, 155 a 145/146 už podstatně méně.
- Alfa 164 byla prakticky bez problémů, velmi robustní a spolehlivé auto, opět kromě motorů TD. Naopak nejčastější benzíny V6 jsou téměř nesmrtelné. Nerezaví.
- Alfy 75 a 90 měly velmi odolné motory, ale bohužel zlobily vzadu umístěné převodovky a ta auta ještě neměla odpovídající ochranu proti korozi karoserie (ne že by ji tehdy konkurence měla, tehdejší BMW rezly úplně stejně).
- Naopak o generaci 147/156/166/GT jsem slyšel téměř výhradně dobré reference, nové diesely JTD (všechny) drží a nezlobí, totéž benzíny V6, menší Twin Sparky 1.6/1.8 a přímovstřikové 2.0 JTS. Problémové byly asi jeden nebo dva roky u Twin Sparku 2.0, většina z nich byla namontována do 156. Rez už se naprosto nekoná, když je některá tato Alfa rezavá, tak je 100% po špatně opravené bouračce. Na příšerných českých cestách trpí přední nápravy, podobně jako u většiny sportovně laděných aut (třeba BMW 3er a 5er). A samozřejmě jako všechny ostré sportovní motory vyžadují benzíny u Alf pravidelné výměny kvalitního oleje. Totéž platí pro robotizované převodovky Selespeed. Pokud tato údržba chybí, nastávají problémy.
- Alfa 159 už je jednoznačně velmi kvalitní.
Naprosto souhlasim s jedinym rozdilem. AR156. Ta predevsim v prvnich seriich nebyla buhvi co po strance elektriky, elektroniky a dilenskeho zpracovani. Ze zkusenosti majitelu 147 a 156 vychazi prve jmenovana vyrazne lepe - temer bezporuchovy stroj - oproti 156, kde bohuzel plati co kus to original. U vsech aut a u AR dvojnasob plati, ze zaklad spolehlivosti je kvalitni udrzba. Specialne u AR je dulezite ohleduplne chovani k nezahratym bezninovym motorum. Dnes jsou AR/FIAT/LANCIA v kvalite a spolehlivosti v nadprumeru.
Chtěl jsem zdůraznit pozitivní kvalitativní skok u generace 147/156/166 oproti předchůdcům, zejména pokud jde o ochranu proti korozi (s výjimkou již dříve dost odolné 164) a u naftových motorů (tam naopak hlavně u 166 a 156 oproti 164 a 155)
A měl jsi nějákýho Itala z té doby?? Nebo seš klasickej golfista, co si myslí bůhví co nemá a na parkovišti u obchoďáku půl dne hledá co že je vlastně jeho?
Krasa, krasa, krasa...jedinym slovem krasa. Pekny exterier s jednou na prvni pohled jasnou italskou mouchou - co ti vyrobci v posledni dobe maji s tou konstrukci, tak abychom dozadu videli co nejmene? Ale co, 95 procent jizdy je dopredu - tak co to resit? >:D Interier francouzsky elegantni a italsko sportovni a nebal bych se napsat az s meganovskou hlavni linkou. vid
[odkaz]
[odkaz]
Jen by jsem byl skepticky k cilove skupine a k prodejum - krasne auto, ktere nebude mit zadne zavratne prodeje.
Měl jsem v životě dvě alfy. 147 z roku 2002 a 156 z roku 2006. Alfa vždy byla krásná a charismatická značka s úžasným designem. Ale to je bohužel vše. Kvalita a životnost byla u mnou vlastněných vozů příšerná. Alfu už do domu nikdy. Tolik můj názor a zkušenosti.