Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz E 55 AMG – přes 315 km/h !!

Mercedes-Benz zveřejnil další údaje o svém špičkovém supersportovním modelu vyšší střední třídy...
Zpět na článek
17. 10. 2002 14:55
neregistrovaný "STAVROS"
17. 10. 2002 15:04
neregistrovaný "merc"
17. 10. 2002 20:18
neregistrovaný "Peter"
18. 10. 2002 09:53
neregistrovaný "Kogo"
18. 10. 2002 16:11
neregistrovaný "nobody"
20. 10. 2002 19:23
neregistrovaný "Kogo"
18. 10. 2002 21:25
neregistrovaný "Peter"
18. 10. 2002 17:25
neregistrovaný "steven"
21. 10. 2002 19:43
neregistrovaný "Peter"
9. 11. 2003 21:55
neregistrovaný "Martin"
17. 10. 2002 15:39
neregistrovaný "merc"
17. 10. 2002 19:41
neregistrovaný "cuisine"
18. 10. 2002 11:30
neregistrovaný "jipo"
18. 10. 2002 08:16
neregistrovaný "Kuzmič"
18. 10. 2002 15:23
neregistrovaný "skl"
18. 10. 2002 16:15
neregistrovaný "merc"
18. 10. 2002 21:50
anonym
19. 10. 2002 12:17
neregistrovaný "pepa"
19. 10. 2002 15:51
neregistrovaný "Peter"
19. 10. 2002 18:31
neregistrovaný "pepo pepiku"
19. 10. 2002 18:38
neregistrovaný "pepo pepiku"
19. 10. 2002 20:45
neregistrovaný "Johny"
20. 10. 2002 20:39
neregistrovaný "Peter"
20. 10. 2002 21:00
neregistrovaný "Johny"
21. 10. 2002 08:19
neregistrovaný "merc"
21. 10. 2002 08:26
neregistrovaný "Kogo"
21. 10. 2002 16:10
neregistrovaný "merc"
21. 10. 2002 20:31
neregistrovaný "Johny"
22. 10. 2002 08:01
neregistrovaný "merc"
22. 10. 2002 10:48
neregistrovaný "Kogo"
22. 10. 2002 13:30
neregistrovaný "merc"
22. 10. 2002 14:16
neregistrovaný "Kogo"
22. 10. 2002 15:28
neregistrovaný "merc"
21. 10. 2002 19:10
neregistrovaný "PVJ"
21. 10. 2002 19:51
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 21:42
neregistrovaný "Kogo"
21. 10. 2002 19:47
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 19:41
neregistrovaný "Peter"
22. 10. 2002 13:14
neregistrovaný "Mishu"
22. 10. 2002 20:50
neregistrovaný "Peter"
23. 10. 2002 17:04
neregistrovaný "Mishu"
23. 10. 2002 20:38
neregistrovaný "Peter"
29. 10. 2002 13:08
neregistrovaný "mishu"
18. 11. 2002 10:07
neregistrovaný "divizní"
neregistrovaný "STAVROS"
17. 10. 2002 14:55
bez titulku
tak to jsou *- začnu šetřit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
17. 10. 2002 15:04
omezovac na 300
Konecne poradny automobil. S tou rychlosti si nejsem jisty. U SL 55 omezovac na prani presune na 300km/h, ale dale to nepusti. Nevim proc by to udelali u E 55. Za 4.5 se dostane na 100 km/h i nove S600, alespon dle testu v AMS. To jsem zvedavy na SLR, vetsi vykon a vyrazne nizsi hmotnost. TO bude 0 - 200 km/h pod 10 s.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Peter"
17. 10. 2002 20:18
Re: omezovac na 300
ked robili test v speede, tak s sl55amg isli nejakych 320,ryhclejsie isto iba lamborghiny.
podla papierov ma S600 a S55AMG,CL600,CL55AMG, vsetky po facelifte na stovku za 4.8
neregistrovaný "Kogo"
18. 10. 2002 09:53
Re: omezovac na 300
SL55AMG papírově ještě o chloupek rychleji. Teď jsem celkem zvědavej na odpověď v podobě nové M5 (typuju to na nějakých 450 k) a hlavně M6 - tam by to mělo být 500 k.
neregistrovaný "nobody"
18. 10. 2002 16:11
Re: omezovac na 300
BMW M5 nové generace, zrovna tak jako M6 bude mít motor V10 5.5l a 500k.
neregistrovaný "Kogo"
20. 10. 2002 19:23
Re: omezovac na 300
Potom bude mít nová M3 nejspíš V8 podobně jako nová S4. A jelikož vzroste výkon E55AMG a CL55AMG na 500 k, tak bude možný přímý srovnání s M5 a M6. BTW: nová 6-ková řada má mít pohon na všechna čtyři...
neregistrovaný "Peter"
18. 10. 2002 21:25
Re: omezovac na 300
chcel som odpovedat,ale netreba,lebo nova M5 bude mat ozaj 5.5l s 500konmi, a typicke atmosfericke nasavanie od bmw,takze ziadne turbo ani kompresor.
Ale ten dizajn:-((
neregistrovaný "steven"
18. 10. 2002 17:25
Re: omezovac na 300
to je u sl od brabuse...myslim ze se jmenuje k58....
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 19:43
Re: omezovac na 300
asi to bude s tym obmedzovacom,lebo zakladna vybava vsetkych modelov AMG ma tachometer so stupnicou do 300km/hod, tak neviem ako by tam ukazovalo 320:-)
neregistrovaný "Martin"
9. 11. 2003 21:55
Re: omezovac na 300
Mam CL 55 AMG bez kompresoru ( rv.2001, 360 koni) a tachometr je do 320.
neregistrovaný "merc"
17. 10. 2002 15:39
bez titulku
dle oficialniho ceniku MB CR je cena 2.948.000
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
17. 10. 2002 19:41
šílenost
tak MB fakt jede. Nový éčko je dost dobrý auto ale tadle verze .... Akorát nevím proč se ještě dělaj supersporty, už takhle mezi těma autama není žádný rozdíl. Jenom by mě zajímalo kde se dá taková dynamika běžně využívat než na okruhu....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jipo"
18. 10. 2002 11:30
Re: šílenost
proc se delaj superporty?chlapce asi nevic co to slovo znamena,koukni se na poradny sportak v zatackach a na tyhle krasne ale velke kravy a pochopis.zivot neni dalnice
neregistrovaný "Kuzmič"
18. 10. 2002 08:16
Hustý
Fakt hustá kára, i když sem fandil RS6 ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skl"
18. 10. 2002 15:23
na upresnenie
550 Maranello malo podla tohto webu ([odkaz] pap. zrychlenie 0-100 za 4.3s... nehovoriac o tom, ze akutalny model je uz nejaky cas 575 (oficialne 4.2s).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "merc"
18. 10. 2002 16:15
Re: na upresnenie
taky proto pise realne, protoze dle testu v autocasopisech se v zivote nedostalo pod 4,5s.
anonym
18. 10. 2002 21:50
LUXUSNI RAKETA
UZ ME U MERUNY STVOU NEVIM NA CO MAM DRIV SETRIT.HEHE ZASE SE BUDU OPAKOVAT. JE TO BEZKONKURENCNI S T I H A C K A!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepa"
19. 10. 2002 12:17
RS6 vs. E55
pro srovnání (E55/RS6):

pohon: zadní/quattro - chci vidět výkon E55 v zimě na sněhu
rychlost: 250 (315)/250 (320) - v závorce bez omezovače
výkon: 350(6100) / 331(5700-6400) - RS6 umožňuje využívat výkon ve větším rozsahu otáček
toč. moment: 700/2650-4000 / 560/1950-5500 - opět to samé co u výkonu

navíc RS6 má stejné údaje i pro kombi, takže podle mě je mnohem lepší Audi. Nemluvě třeba o podvozku, kterej je supr.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Peter"
19. 10. 2002 15:51
Re: RS6 vs. E55
a ty si sa v tom ecku viezol,ked mozes porovnavat podvozky?

ked v speede porovnali pred 2rokmi E55AMG a S6,oba kombi,tak ecko malo na kolo asi 6s menej.
Zo zadnym nahodom mas v zatacke vacsiu zabavu,nie ako s qutrom,to dokaze riadit kazdy.
V pruznosti audine natre.
vykony mozes porovnavat podla kriviek,ani kedy ma maximum.pozri sa kedy ma ecko 450koni, mozno presne pri 5700rpm
neregistrovaný "pepo pepiku"
19. 10. 2002 18:31
Re: RS6 vs. E55
bud tak laskavej a svez se v obou vozech.pak muzes bejt chytrej.E55 si audi nakupni tasku ty supre.HEHE.
neregistrovaný "pepo pepiku"
19. 10. 2002 18:38
Re: RS6 vs. E55
pardon.chyba.E55 udelala z audi nakupni tasku.tokhle je to gut.
neregistrovaný "Johny"
19. 10. 2002 20:45
Re: RS6 vs. E55
Obě auta jsou bezesporu super, MB má větší výkon a krouták, audi má zase lepší průměh a quattro, takže to při rozjezdu neprohrabe. Akorát mi airmatic nepřijde jako ideánlní řešení pro supersport. Mě přijde lepší odpružení klasicky vinutými pružinami. Navíc audi má DRC, které pracuje čistě mechanicky. Chtěl bych ještě namítnout proti tomu, že s quattrem neni zábava. Naopak, s quttrem si v zatáčkách můžete dovolit mnohem víc než se zadohrabem a můžete si vychutnat úžasný boční přetížení. O zhoršených klimatických podmínkách nemluvě.
neregistrovaný "Peter"
20. 10. 2002 20:39
Re: RS6 vs. E55
toto niesu supersporty,ale rodinne sedany, pripadne rodiny komibik MB,audi nie, lebo je male.
aktivny podvozok ma vyhodu v tom, ze ked sa chces pohodlne odviezt tak stlacis talcidlo,o com mozes s vynutymi pruzinami tak snivat, tam musi byt vzdy kompromis.
mozno bude E55 aj so 4MATIC,ale o tom pochybujem,mimochodom na nemckom serveri porovnali C 4matic s A4quttrom a C malo lepsi pohon.A obo firmy tuto technologiu vyrabaju skoro tak isto dlho.
BTW preco maju supersporty zadny nahon a nie 4x4???
neregistrovaný "Johny"
20. 10. 2002 21:00
Re: RS6 vs. E55
Supersporty nemaj 4x4????? Lambo Murciélago, Porsche Carrera 4, Turbo, Bentley GT Continental, Bugatti Veyron....
neregistrovaný "merc"
21. 10. 2002 08:19
Re: RS6 vs. E55
to ale vsechno vyrabi VW, ktery quattro dava vsude kde muze. Na okruhu nemuze byt quattro nikdy rychlejsi nez srovnatelne vykona zadokolka.
neregistrovaný "Kogo"
21. 10. 2002 08:26
Re: RS6 vs. E55
VW vyrábí Porsche? Nepamatuješ si jak jezdilo Audi s pohonem quattro např v angl. superturismech ve srovnání s ostatními a to nejen na mokru (podobně tak před tím v DTM)?
neregistrovaný "merc"
21. 10. 2002 16:10
Re: RS6 vs. E55
protoze zadokolky byly handicapovany vyssi nutnou hmotnosti. Auto s vetsim mnozstvim mechanickych casti pohonu nemuze byt nikdy tak rychle jako auto s mensim mnozstvim (quattro - 4 kola, MB 2 kola). Diky ESP neprohrabes stejne nikde, takze o tom je zbytecna diskuze. Quattro je do zatacek stejne jako predokolky nedotacive.
neregistrovaný "Johny"
21. 10. 2002 20:31
Re: RS6 vs. E55
Ze zkušeností s ESP - to šetří pneumatiky a zajištuje trakci tím, že ubírá výkon, jednoduše ubírá plyn. Takže budto to prohrabeš nebo ti to sebere ESP. Je fakt, že zadokolka na okruhu za sucha a s profesionálem za volantem je rychlejší než quattro, ale proč se rallye (podle mě mnohem bližší běžnému provozu než okruhy) jezdí s 4 kolkama(alespon ve vrcholnych třídách??? Nějakej důvod to mít bude..... Nic méně nechci nijak tohoto medvěda srážet, naopak jsem rád, že tu je další konkurence, alespon v mají v Ingolstadtu a hlavně Mnichově nad čim přemýšlet... :-)
neregistrovaný "merc"
22. 10. 2002 08:01
Re: RS6 vs. E55
quattro je vyrazne lepsi na sotoline. Nevim jestli to vys, ale minuly nebo predminuly, uz si presne nepamatuji, rok vyhral Citroen absolutne jednu rallye, ktera se jela pouze na betonu a to s predokolkou a dvoulitrem bez turba, takze vykon nekde kolem 260PS na predni naprave. WRX s deklarovanymi 300PS a 4x4 si neskrtli. Pokud by se rallye nejezdilo na nezpevnenem povrchu, tak by 4x4 bylo spise prebytecne.
neregistrovaný "Kogo"
22. 10. 2002 10:48
Re: RS6 vs. E55
Pokud měly BMW stejnou hmotnost jako Audi, tak nevyhrávali kvůli motorům, jízdním vlastnostem, jezdcům nebo smůle? Podobně tak nyní Alfa vs. BMW v ME cestovních vozů.
neregistrovaný "merc"
22. 10. 2002 13:30
Re: RS6 vs. E55
zadokolky jsou handicapovany hmotnosti proti predokolkam kvuli vyrazne lepsimu prenosu vykonu na silnici. Pokud by mely stejnou hmotnost, tak predokolky nemaji nejmensi sanci.
neregistrovaný "Kogo"
22. 10. 2002 14:16
Re: RS6 vs. E55
Jako to bylo s hmotností u Audi quattro vs. BMW? Nebyly tehdy v superturismech BMW handicapovány kvůli 6-ti válcům?
neregistrovaný "merc"
22. 10. 2002 15:28
Re: RS6 vs. E55
DTM v te dobe (vrchol konec 80. let a zacatek 90. let) bylo pekne divne. Audi jezdilo s V8 a Opel s Omegami. Kazdopadne si na pravidla jiz nepamatuji. Musely to byt 4dverove sedany, ale vice jiz nevim. Muzu se podivat doma, neco tam urcite mam.
neregistrovaný "PVJ"
21. 10. 2002 19:10
Re: RS6 vs. E55
OBCAS SE MRKNI NA DTM:POSLEDNI ZAVOD SEM SI NEVSIML ZA BY AUDI BYLO RYCHLEJSI NA VODE:SCHNEIDER S CLK TT cko prevalcoval jak PRD!!!!!! HEHE
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 19:51
Re: RS6 vs. E55
a to schneider minule povedal ze je tohtorocny model pomalsi ako vlanajsi:-)
neregistrovaný "Kogo"
21. 10. 2002 21:42
Re: RS6 vs. E55
Jasně, v letošním roce, ale kdybys pořádně přečetl můj příspěvek, tak by ses dočet, že jsem se zmiňoval o DTM v éře, která nemá s dnešní moc společnýho.
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 19:47
Re: RS6 vs. E55
careru sice nie,ale teraz maju jeden spolocny model s inym znakom.
Neviem preco v porsche zase experimentuju,uz sa raz dali s VW dokopy a skoro to pre nich dopadlo krachom.
neregistrovaný "Peter"
21. 10. 2002 19:41
Re: RS6 vs. E55
vsetky okrem porsche vyrobil VW
a co tak
vsetky ferrari, mclaren f1, starsie lamborghiny, paganiny zonda,ci ako sa to vola( ma motor AMG)
Porsche Carera GT bude mat tiez iba zadny nahon
neregistrovaný "Mishu"
22. 10. 2002 13:14
Auto motor sport
Tak teraz pre vsetkych mudrosov:

na auto motor und sport na vox-e, co ked pozeras, je fakt relacia a nie motorama, porovnavali BMW M5, BMW 5 od Alpine a Audi RS6. Koliky zvladol RS6 najlepsie!!! Vraveli, ze kvoli pohonu. Tak mi chodte so zadnym pohonom nekde...

Na druhej strane, vraveli, ze so zadnym pohonom je vacsia sranda.

Takze aby bolo jasno: Stvorkolka je rychlejsia, bezpecnejsia, univerzalnejsia, bohuzial menej efektivna. Dochadza totiz ku strate vykonu prave prevodom na 4 kolesa. Vacsia hmotnost, vyssia spotreba, obmedzeny vykon. Preto 4x4 nepouzivaju v supersporte. A nech tu nikto nemudruje, ked sa nevyzna...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peter"
22. 10. 2002 20:50
Re: Auto motor sport
Tak tou nizsou efektivitou chces povedat ze RS6 ma vykon ako nejake 200konove auto so zadnym nahonom?

neviem ako so stvorkolkou,ale pomedzi kuzele vychadza predok/zadok lepsie zadny nahon, aspon podla testov
neregistrovaný "Mishu"
23. 10. 2002 17:04
Re: Auto motor sport
Neviem aky test si videl. Ide o to, ze pri kuzeloch sa az tak neodraza vykon, ako stabilita. A prave tu je stvorkolka lepsia. A s tym vykonom je to tak, ze ak by si si zobral auto so zadnym nahonom a stvorkolku, tak zrychlenie, max. rychlost aj spotrebu bude mat lepsie auto so zadnym nahonom. Samozrejme ide len o niekolkopercentne rozdiely... Stvorkolka ma lepsi zaber, ktory ocenis najma v zime, za dazda, v blate... Ale na suchom pevnom asfalte... no to radsej zadny.

A este sa zmienim predny/zadny. So zadnym je viac zabavy, lepsie rozlozenie hmotnosti (motor vpredu, diferencial vzadu), zato mozny rychlejsi prejazd zakrut (kuzele)

Predny naopak efektivnejsi, nizsia hmotnost (nemusis dostat krutiaci moment spredu na zadne kolesa + nemusis zmenit smer otacok. To znamena: zadny pohon - motor umiestneny vpredu pozdlzne, pri prednom vpredu napriec - otacky motora su v tom istom smere ako otacky kolesa!!!pri zadnom sa musia previest o 90 stupnov)

Slovom predny je najlepsi na kazdodennu kludnu jazdu s nizkymi nakladmi....
neregistrovaný "Peter"
23. 10. 2002 20:38
Re: Auto motor sport
Najviac si myslim ze v tom teste sa prejavila staroba M5,sak sa robi hadam od nejakeho ´99
Tiez sa mozes pozriet na stranku www.autobild.de , maju tam toto Ecko a AMG model z roku 88
neregistrovaný "mishu"
29. 10. 2002 13:08
Re: Auto motor sport
nehadam sa. chcel som len poukazat na to, ze bmw je tiez len auto a napriek perfektnemu dravemu dizajnu a vykonnym motorom to nemusi byt prave najlepsia volba... dufam ze slepy priaznivci bmw trosku otvoria oci... vzhlad a technicke parametre nie su vsetko!!!
neregistrovaný "divizní"
18. 11. 2002 10:07
JO
není umění mazat 300 s Ferrari,ale pustit si oblíbený film vTuaregu ,nechat s ním řidiče přebrodit půl metru hluboký brod,
na dálnici přestoupit do S nebo E a dokoukat ho ve 300,to je ono!
Rozbalit vlákno
0