Je to dobrý auto, ale má pár nevýhod. Ve třídě je například s BMW 7 nebo MB- S a cena se pohybuje buď stejně a nebo dokonce víc. A abych pravdu řekl, i když je to auto dobrý, tak kdybych už na takový auto měl, vzal bych si radši Meďoura S nebo BMW 7 a ne tohohle trochu konzervativně vypadajícího Phaetona.
A votom to je... Kolik lidí, kteří si budou moci dovolit vysolit za auto víc jak 2 mega půjde, a koupí si luxusní limuzínu od VW, který má v tomto segmentu automobilového trhu stejný věhlas jako Śkoda ve vyšší střední třídě?
tak to de, jen by mě zajímalo kolik bude stát s tím V10. To je podle mě nejlepší motor do tohodle auta. Desing se mi líbí rozhodně víc než 7mička bavor. Ale to je věc názoru. A hlavně je to 4kolka
Dobrý auto, vynikající interiér, design je věc názoru, mě osobně se docela líbí. Ale je to těžký jako prase. Proč si nevzali příklad v rámci koncernu ze zkušenější Audi. Vždyt A8 je(vzhledem ke svý velikosti) "lehká jako pírko" Taky je to poznat v dynamice, A8 se 3,7 zrychluje lépe než Phaeton s W12. A samozřejmě na spotřebě, i když ta u zákazníků těhle aut už zase nehraje velkou roli.
konečně nějaký pěkný interier od VW, i když ten volant mi přijde designerky špatně vyvážený, tedy alespoň dle fotky. Mimochodem už jsem to auto viděl v reálu na silnici, tedy na dálnici. Dokonce jsem ho předjel :) Jo je to kus majestátního auta. Ovšem za ty prachy.... budme realisti, aby to nedopadlo jako se Superbem. Taky to mělo být ve své třídě zajímavé auto, ale zákoši v těchto třídách budou volit tradici. Stejně tak i u Superbu. I když je technicky vyspělé auto, dávám autu krátky život. Pak se přijde, že prodeje nejsou takové a v tichosti se ukončí výroba. A lidi budou stále kupovat A8, BMW7xx, S-Klasse a ti nejchytřejší Cadillacy.
VW vi, ze na tomhle aute prodela. Je jim jedno kolik, rozhodli se, ze chteji prorazit at to stoji co to stoji. VW ma sanci jen diky tomu, ze to je nemecky vyrobce. Osobne verim, ze daleko jednodusi je jit s vyrobou do nizsich trid nez obracene. VW ma stesti, ze to je statni firma a nemusi se zodpovidat akcionarum.
no to by si se divil, je to statni firma. To je jasny, ze musi mit valnou hromadu, kdyz je to a.s. Vetsinu akcii vlastni myslim, ze vlada Dolniho Saska
Automobilka VW nie je štátnou firmou, to by trochu inak vyzeral jej modelový rad, hospodárske výsledky a hlavne vývoj. Zoznam jednotlivých súkromných akcionárov je zverejnený (vzľadom na obchodovateľnosť akcií) a určite ho záujemcovi na požiadanie bezproblémov poskytnú. Z času načas sa objaví akcionárska štruktúra v medzinárdonej finančnej tlači (Newsweek, Financial Times, The Globe atď) Netuším, odkiaľ má merc informácie, ale v tomto bode si naozaj dovolím tvrdiť, že dosť kecá. Ak aj saská vláda čo-to vlastní, ide o výrazne menšinový podiel so zanedbateľným vplyvom na riadenie.
RADSI BYCH VOLIL A8,ale jinak se mi libí.Interiér je super,, v téhle oblasti je VW na špici.Jinak fakt že je tak těžký beru jako pozitivum,
zákázník který si che koupit lehké spotrovní auto tak volí A8 a zákázník který chce TANK na cesty tak si koupi PHAETON,prostě dobrý marketing nic víc.
Toto auto je o něčem jiném, než dosavadní Volkswageny. Když jsem letos poprvé do toho auta sedl ( v Ženevě ), jediné co mě napadlo, byl pocit, že je to někde na půl cesty mezi S-kem od Mercedesu a Rols-Roycem. To se prostě nedá popsat. Uvnitř na vás dýchá brutální luxus. Nová A8 je mnohem sportovnější, alespoň pocitově a v mezích třídy.
rozmery karoserie ako mb w140, tazka krava, motor w12 od auti,technologie prepbrate z inych znaciek
Osobne sa mi velmi pacia tie kutace za volantom(tiptronic:-))
myslim ze kvalita interieru sa da porovnat s mb-S po facelifte
a je trochu lacnejsi ako MB a BMW,ale povedal by som ze cena v tejto triede nehraje rolu
Tak to je něco tohle auto interier je fakt super no jako většina VW ma interier super ale to je věcí názoru mě se to líbi a myslím že teda cena je jako dost 3400000Kč za plnou palbu ale myslim ze by to stálo za ten hřích:-) hlavne to TDI!!!
Tak nevim, komu tenhle interiér může připadat luxusnější než ten co je v sedmičce. Mě příde pěkně sociální, vypadá jak nafouklej interiér čtyřlitrovýho passatu. To bavor, to je architektura. Ty si neserou do kalhot s toho, aby to auto náhodou nepobuřovalo a vypadalo co nejkonzervativnějc.
Miluju tyhle všechny kritiky, který viděli pár fotek a už jsou z nich motorističtí novináři. Až se ve všech těch autech svezete tak kritizujte. A zkuste kritizovat objektivně, přijdete na to, že na Phaetona v současné době nikdo nemá.
Objektivni kritika neexistuje. a divim se ze to jeste nevite pane :) Hodne by se Vam totiz ulevilo. Pro hodne lidi to bude skvely auto a pro jine hrozne a vsichni maji pravdu, s tim nic neudelate :) Ja osobne nechapu vznik osobniho nakladaku, ale takova je dnesni motoristicka evropa. Davam prednost malym, lehkym, ovladatelnym autum. Kdo rozumi fyzice pochopi.
Pan Mirek asi fyzice rozumí, pán je totiž znalec. Až vysednete ze své Š 105 a svezete se "osobním náklaďákem" tak se o té fyzice možná něco dovíte a při malém závanu bočního větru nevystřídáte všechy 4 pruhy dálnice včetně toho odstavného. Přeju dlouhý život v malých lehkých a "ovladatelných" vozech. Samozřejmě po dosažení věku nutného pro vydání řidičského průkazu.:D:D:D
Jo Petr válí souhlasím s tyým názorem v malém autě je to o hubu protože když se něco stane tak skořepinka nic nepodrží a pukne a pan Mirek si naťukne kokos.A to pak bude litovat že si nekoupil "osbní nákladák" pro pozornost kamarád má Opel Corsa a jak je vlhko tak je s tímto lehkým a ovladatelným vozem plno práce ho udržet na silnici to jen tak mimochodem
Phaeton je auto na najvyššej úrovni, ale s najnižším image
Osobne si myslím (radšej by som nereagoval na niektoré vyhrotené názory typu: Autá vie vyrábať iba BMW a ostatní ani nevedia, koľko je hodín), že Phaeton je fakt špička toho, čo dnes možno spomedzi áut kúpiť. Luxus v čistej forme. Dizajn je otázka vkusu, celkom ho akceptujem, predok mohol byť trochu lepší a menej podobný Passatu, zadok je o.k. Kvalita sedí, technika tiež, hmotnosť auta je daňou za super výbavu ako všetko v elektrike, monitory, vyhrievania, hudba, tlmiace hmoty, bezpečnosť atď. Z hľadiska vozenia by som si ho určite vybral ako auto č.2 (uprednostnil by som nový A8 s tým istým motorom W12, aj keď príde neskôr). Mercedes ma lepší image a pomerne stály dizajn (to VW ani Audi -zatiaľ povedať nemôže) BMW sa podľa mňa trochu so sedmičkou vydalo divokoui cestou (zadok vyzerá ako na japonskej limuzíne za polovičnú cenu), palubovka je ako z úžitkového auta (teraz som možno niekoho asi naštval). Phaeton z toho vychádza ako super auto, ale medzi zarytými fanúšikmi iných značiek ako MB či BMW moc nemá šancu, lebo tí to jednoducho nevedia duševne prekonať.
Zdravím všechny, kteří se podílejí na těchto reakcích k tomuto tématu. Abych pravdu řekl, se zájmem a musím říct i usměvem jsem si četl tyto jednotlivé názory a drobné boje, které auto je lepší. Samozřejmě pro každého to je něco jiného a proto se můžou nadalé dělat auta v tak širokém sortimentu značek. No, abych se vratil k danému tématu. Dnes jsem měl to štěstí, že jsem se projel v Phaetonu a musím konstatovat - je to Nádhera s velkým N. Preciznost, kvalita, komfort, proste paráda. Najel jsem sním sice jen pár kilometru, ale to auto člověku hned padne do ruky. Tady musím podotknout, pro fandy značky BMV, že není potřeba týdení školení na to, aby se člověk s autem jenom rozjel, ale nic proti. Verze 6,0 12W 4 Moution s automatickou převodovkou Tiptronic a řazením pod volantem je bomba. Motor si jen potichoučku broukal, byl svižný, pružný, dynamický. Interier na co si jen vzpomenete TV počínaje a masažníma sedačkama konče. Vše celkem jednoduše dosažitelné. Jízdní vlastnosti jedna báseň, na takového cvalíka perfektní akcelerace, jistota a výborné brzdy. Auto bylo vybavéné všema možnýma a nemožnýma systemama, včetně pozdravu automobilu a posvícením pro bezpečnou cestu k automobilu. No na závěr i něco nechvalného, ale to se dá vytknout jen ceně a spotřebě. Cena vozu se pohybovala lehce kolem 4.000.000,- a spotřeba se pruměrem pohybovala mezi 20 až 24 litry a to už aby člověk vastnil rafinerii, no ale kdo investuje má. Mějte se fajn