Profi
Pánové bez urážky ale je to hnus
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ale pri tychto autach su podstatne ine parametre, resp. uzitkove vlastnosti. Dufam len, ze 1.3 multijet II bude ozaj lepsi ako prva generacia, lebo realna jazda s tymto motorom v dodavke za vela nestoji
Místa tam bude habaděj. Do takový bedny se vejde půl baráku. Designově mně vadí jen přední nárazník. Šance osobní verze proti Partner/Berlingu? Nevím, nevím.
Dodávka je v pohodě.
Dodávka je v pohodě.
Tak 1.4 T-Jet na CNG bude paráda! Nech sa to čím skôr rozšíri do všetkých modelov. :yes:
Práve som rozmýšľal, že Fiatu, ktorý inak robí pekné autá, sa raz za čas podarí nejaká super hrozná kreácia, hlavne v posledných desať ročiach. Napríklad taká Multipla často vyhráva v diskusiach rebríček najškaredších áut. Toto Doblo bude ďalší kandidát. Hold aj majster tesár sa utne.
A ešte jeden príklad talianskeho "dizajnu", hrdý nápis Pininfarina na Hyundai Matrix. 😄
A ešte jeden príklad talianskeho "dizajnu", hrdý nápis Pininfarina na Hyundai Matrix. 😄
Původní Hyundai Matrix je celkem hezký a zajímavý auto narozdíl od této nafouklé nestvůry. Sice boční linie oken vypadá zvláštně a dost nezaměnitelně, ale zase je dobře vidět ven i ze zadních sedadel a auto si s jiným nespleteš. V kategorii MPV Matrix řadím k těm hezčím autům.
No podľa mňa Matrix pekné auto nie je. A to nemám vonkoncom nič voči Hyundaiu. A aký názor máš na Multiplu?
Je rozdiel pred faceliftom a po ňom. Pôodná Multipla je zaujímavá. Po facelifte pekná. 😉
A ktorá auto je podľa teba škaredé?
Sandero, Fox, Exeo, Koleos, väčšina modelov Ssangyong, väčšina sériových čínskych áut, nový C-Max, Fiesta, Ka, a je ich ešte veľa... 😉
S tímto výběrem škaredých aut souhlasím, to co dnes vzniká na předcích aut kvůli bezpečnosti chodců, to je hnus velebnosti. Jak Ford sprasil c-maxe, to mě dostalo. A tak heký auto to bylo. Ještě jedna, dvě generace a už přes ty strašný předky nebude vidět ven. K tomu supernízký zadní okna aby nebylo vidět ven při couvání...
Jo vazeni panove, Doblo nema za ukol byt kralovnou krasy, ale na svych 4m delky nabizi vynikajici prostor a vynikajici uzitnou hodnotu pri nevtirave eleganci! Samozrejmne nebudu tvrdit, ze je "mistrem elegance" na to jsou zde jini >😁 ale vyzkousejte si fyzicky veskerou konkurenci v danem segmentu a sami zjistite, ze nejvice mista v predu, pro cestujici v zadu a nejvetsi naklodovy prostor nabizi Doblo! Dale zde mame vyborne jizdni valstnosti, ovladatelnost a nabidku spickovych motoru a vse zabaleno do nevtirave elegance!
Jo a 99kw JTD je opravdu trida a v tride malych dodavek neni hned tak k videni! Takze nezbyva nez bravo Fiat, bravo Doblo!!!
:yes: :yes: :yes:
Jo a 99kw JTD je opravdu trida a v tride malych dodavek neni hned tak k videni! Takze nezbyva nez bravo Fiat, bravo Doblo!!!
:yes: :yes: :yes:
Tiež mi je (v tejto triede) dosť ťažko pochopiteľná tá stúpajúca línia okien - akoby to navodzovanie klaustrofobického pocitu pre zadných cestujúcich bolo nejakou povinnosťou. Vysoká spodná línia, hrubizné stĺpiky, minimálna svetlosť okien. K tomu tmavý interiér. V dnešných autách už začína byť akosi tma...
Palubka je pekná vo farebnom prevedení - v čiernej farbe sa čaro stráca a vyzerá tuctovo.
Rozmery, rozmery, rozmery - prednosti malej dodávky sa strácajú, honba za objemom prekračuje mieru zdravého rozumu. Veď auto už má takmer rozmery pracantov o triedu vyššie, v predĺženej verzii prekonáva aj Multivan. A opäť je tu veľká prázdna medzera medzi Doblóm a menším bratom - vopchajú tam ďalší model "medzi"?
Ako celok to bude na ceste iste zaujímavé, ale inak to na palec hore až tak jednoznačne nevidím.
Ešte by ma zaujímali aktuálne ceny. U končiaceho Dobla Fiat práve ústretovú cenovú politiku nemal...
[odkaz]