Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari Enzo – další informace a fotografie

Vůz, který bude vyroben v omezené sérii 345 kusů, bude technologicky nejvyspělejším a také nejdražším Ferrari všech dob s technikou přímo odvozenou ze současných vozů formule 1...
Zpět na článek
11. 7. 2002 16:58
neregistrovaný "MadMax"
11. 7. 2002 18:32
neregistrovaný "THERES"
12. 7. 2002 08:02
neregistrovaný "Gee Bee"
12. 7. 2002 09:13
neregistrovaný "MadMax"
12. 7. 2002 09:24
neregistrovaný "Kogo"
12. 7. 2002 09:59
neregistrovaný "MadMax"
13. 7. 2002 16:15
neregistrovaný "SAKI"
13. 7. 2002 20:17
neregistrovaný "mirek"
13. 7. 2002 19:37
neregistrovaný "Mr.modena"
12. 7. 2002 10:25
neregistrovaný "abdul"
12. 7. 2002 18:44
neregistrovaný "Mirek"
12. 7. 2002 13:26
neregistrovaný "Alex"
12. 7. 2002 13:32
neregistrovaný "Alex"
13. 7. 2002 10:40
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
15. 7. 2002 00:18
neregistrovaný "skorka"
17. 7. 2002 03:48
neregistrovaný "boy"
17. 7. 2002 16:07
neregistrovaný "Ota"
6. 8. 2002 00:24
neregistrovaný "Alex Noha"
neregistrovaný "MadMax"
11. 7. 2002 16:58
Co mi to jen připomíná ?!?
Bude to výborné auto - nepochybně. Jen při pohledu zepředu, s otevřenými dveřmi, mi to připomíná jeden supersport, který příznivci Ferrari (a je jich dost) nemají zrovna v lásce. Ano, bingo, potlesk, uhádli jste - McLaren F1 !!! Jen o něco hranatější (jak doba žádá), ale v podstatě stejný princip jak z hlediska nízké hmotnosti, použitého motoru, aerodynamiky! a i vnitřního vybavení (spíš nevybavení). A teď se budu rouhat - Mcl F1 byl první a pro mě subjektivně hezčí. První koncept byl představen v roce 1992 a vyráběl se od roku 1995. Téměř 10 let technického pokroku je znát a rád bych viděl tyto dva automobily ve srovnávacím testu. A poslední, s prominutím rýpnutí: proč firma Ferrari vždy své modely prezentuje jen v červené? A už slyším odpovědi: "Červená je barva Ferrari, ty pitomče" a podobně. Říká se to a o tom bych polemizoval (ve znaku mají žlutou a prý je právě tohle ta správná barva), ale to není důležité, jen si opět subjektivně myslím, že by se mi v černé a i v té žluté líbilo více. A už můžete házet kamení na "bezvěrce" (argumenty: barva tě nedrží na silnici; sekvenční převodovka, motor, podvozek jsou to hlavní; hlavně jak to jede ...)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "THERES"
11. 7. 2002 18:32
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Myslim ze McLaren F1 nema elektronicky rizeny podvozek, jinak mas pravdu. Rozdil je v prave v mytosu Ferrari. Zeptej se nekoho, kdo se nezajima o auta jestli vi co je to McLaren/Ferrari...
neregistrovaný "Gee Bee"
12. 7. 2002 08:02
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Nevím, proč by příznivci Ferrari neměli rádi McLaren F1. Mě se líbí a navíc si myslím, že je i dotaženější než Enzo. Když se podíváš na váhu McL F1 zjistíš, že je skoro o čtvrt tuny lehčí. A navíc je dělanej tak, aby byl i příjemnej pro cestování (např. má hifi). Zkrátka, Gordon Murray ví, jak postavit závodní auto. Jenom se divím, že si s tím u Ferrari taky nedali víc práce. Jo, a co máš proti červené barvě? Nemyslím, že by Enzo zrovna v jiné barvě vypadalo líp.
neregistrovaný "MadMax"
12. 7. 2002 09:13
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Proti červené nemám nic a na autech se mi hodně líbí. Jak jsem ale psal, mohli by současně představit i jiné barevné modifikace. Samozřejmě, že hlavní je technické hledisko, ale estetiku bych určitě nezanedbával a hlavně pokud bych měl za sebou více než padesátiletou tradici jako Ferrari. Jinak si myslím, že máme stejný názory na SPORTOVNÍ vozy a taky jsem čekal větší diskusi.
neregistrovaný "Kogo"
12. 7. 2002 09:24
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Máš recht, ve žluté by to byla větší pecka. Jinak k té větší diskuzi: No, nevím, co si pod tím představuješ, protože tady můžem leda tak kvákat o designu. Na srovnávací test např. s McL F1 si musíme chvíli počkat (ikdyž jedno je jistý už teď McL F1 uveze o jednoho pasažára - šťastlivce navíc...).
neregistrovaný "MadMax"
12. 7. 2002 09:59
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Fakt můžeme jen kvákat. Až bude k vidění na vlastní bulvy v Paříži, tak se nám bude třeba líbit. Ale stejně to byl třeba od Ferrari úmysl. Bude se o Enzu hodně mluvit, psát a taky třeba chtěli dát šanci tuningovým firmám :-) Já osobně bych si upravil přední část a hlavně světla.
neregistrovaný "SAKI"
13. 7. 2002 16:15
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Jo McLaren F1 s motorem od BMW a aerodynamikou která nedokáže motor uchladit pod 60 km/h fakt DOBRÉ auto.
Forza ferrari.
neregistrovaný "mirek"
13. 7. 2002 20:17
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Ale to byl spise problem BMW. Teplota byla znama achylova pata. A to i u beznych seriovych motoru. Dnes uz je to doufam lepsi.
neregistrovaný "Mr.modena"
13. 7. 2002 19:37
Re: Co mi to jen připomíná ?!?
Ve žluté barvě vypadá taky skvěle. Už mám fotku a je super..
neregistrovaný "abdul"
12. 7. 2002 10:25
McLaren F1
Nevím jak u zrychlení, ale v maximálce byl McLaren mnohem lepší jak Enzo. Tudíž i na aerodynamice se Murray již před deseti lety ukázal jako přeborník a ta marranelská tlupa mu nesahá ani po kotníky. Hlavně že mají tradici. Tradice se staví na kultech. A pro mě je kultem právě McLaren F1!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mirek"
12. 7. 2002 18:44
Re: McLaren F1
No je to jenom akademicka debata. Nevim kolik lidi z vas nekdy jelo McLarenenm a kolik z vas ma obednane enzo. A kvalitu automobilu z teoretickych technickych parametru posuzuje jen magor. Jiste,v maximalce byl McLaren lepsi, ale mel kvuli tomu extra dlouhou sestku, ktera pry nebyla jinak moc pouzitelna a byla tam schvalne jen kvuli tomu rekordu. Takze je to o nicem. Kolik lidi si v silnicnim provozu uzije rychlosti okolo 390 km/h ??? :) Ani piloti F1 nemaji to stesti. Takze je to parametr jen na efekt. Jinak ve zrychleni trosicku za Enzem pokulhaval. Aerodynamiku mel jiste skvelou, teda az na tu oblibenou fintu pana Murraye, ktery musel prave kvuli zvladnuti vysokych rychlosti nasadit dva ventilatory odsavajici vzduch. Nevim co by se stalo kdyby vysadily :))) Ale jako technicky klenot to bylo moc zajimave auto, stejne jako ted enzo a to urcite nebude horsi, spise naopak :)
neregistrovaný "Alex"
12. 7. 2002 13:26
Koupim misto v poradniku na Ferrari ....
Koupim misto v poradniku na Ferrari Enzo. nabidnete...:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex"
12. 7. 2002 13:32
Ferrari Enzo
PS: neni treba cekat na Pariz...tady v Tokyu uz ten zazrak stoji 2 mesice na vystave Ferrari
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
13. 7. 2002 10:40
Re: Ferrari Enzo
No jo, ale Paříž je pro nás trochu blíže :) Musíme si počkat.
neregistrovaný "skorka"
15. 7. 2002 00:18
Veľa kriku pre nič
Veľa kriku pre nič, ferrari zase vyprodukovalo snobský superšport. Som fanúšikom tejto automobilky, no dopredu určovať presnú výšku série sa mi moc nepozdáva, pretože to umelo zvyšuje cenu auta a dopredu vyhradzuje okruh nadobúdateľov.
Keď sme pri porovnávaní, tak švédsky Koenigsegg CC je výkonnejší, rýchlejší, ľahší, podľa mňa aj krajší a predovšetkým o polovicu lacnejší (aj keď je to aj tak slušná pálka)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "boy"
17. 7. 2002 03:48
bez titulku
K tem vykonum a zrychleni,mam stazeny video,kde zavodi spolu seriovy ML F1 a upravena supra twin turbo. 400 metru projel za 11.045 s (supra 12.741) a 1000 m 19.547 s, rychlosti 276.41 km/h (supra 21.940s , 253.80 km/h). Takze podle toho,co pisou za fabricky udaje u Enza,by to byl opravdu zajimavy test (F1&Enzo).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ota"
17. 7. 2002 16:07
byl jsem v Maranellu
a viděl jsem, jak testujou přesně tohle, akorát bylo žlutý..má nádhernej zvuk!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alex Noha"
6. 8. 2002 00:24
Enzo
Za těch v prepočtu 19 a půl milionu Kč,- mohli přihodit aspoň to Hifi,i když u stroje času tohoto typu se člověk zaposlouchá do jiné symfonie.Kdo chce Ferrari at si koupí Ferrari,kdo chce vědět jak jezdí Mclaren napište Mr.Beanovi který náhodou jedno vlastní,a kdo neví co s penězi at sáhne po Begatti Vejronovi,na benzínce Vás radi uvidí(-:
Rozbalit vlákno
0