Bezpečnost
0
No newim, ale stejně podle těch fotek to vypadá, že ten RANGE je na tom v momentu nárazu nejlépe.... Ten mercedes by se asi dal očekávat (pokud by byl nominován), protože to má být model který koncern daimler-chrysler uvádí jako pilíř výroby MB...
0
problém je, že zveřejněné snímky z Euro NCAP nejsou "vyfoceny" ve stejný okamžik, takže porovnávání fotografií je sporné (je to vidět na časomíře před auty)
Auto.cz podalo špatné informance, protože v článku, ve kterém uvádí nominovaná auta, se Mercedes C neobjevuje. Tak nevím, jestli tento web nestojí za *!! A pak si mám číst články, ve kterých nevim, jestli jsou pravdivé nebo jestli informace v nich nejsou zcestné!!!!!!!!!!!!
Uvedli jsme informace, které vydal Euro NCAP a mezi nimi Mercedes C nebyl uveden (to znamená nebyla to naše chyba!). Píše se to i v článku, ale jak je vidět tak vy si článek ani nepřečtete a hned jste schopen bez ostychu sprostými výrazy kritizovat náš web.
Tak o takovétohoto čtenáře asi redaktoři auto.cz ani nestojí.....
Srazí se Cherokee nebo Frontera s Polem nebo Corsou. Dejme tomu že se srazí ideálně čelně. Kdo z Vás by chtěl sedět v Corse nebo Polu, které má o jednu hvězdičku víc?
Urcite v Corse nebo Polu kdyz ma o hvezdicku vic.... 😃))
Bohužel hvězdičky u crashtestů jsou jedna věc a druhá je HMOTNOST vozidel které se srazí !! Pokud se srazí dvoutunový Mercedes S a tunovou Corsou, tak Corsa musí pohltit 66% nárazové energie a esko jen 33%. To je krutá realita. V praxi to tedy znamená, že čím těžší automobil je, tím je také bezpečnější v případě kolize s jiným vozem. Samozřejmě v neprospěch těžkých vozů hovoří téměř všechny ostatní ukazatele - neohrabanost, vysoká spotřeba, cena, ...
Bude stačit, když to Vaše 2 tunové monstrum narazí ve stejné rychlosti do 100 leté lípy při cestě.Potom by jste asi za stejných podmínek , myslím tím rychlost před nárazem ( v případě, že by jste přežil),řídil raději maličkou Corsu.
Tak zaprvé nevím proč píšete "vaše monstrum", protože já v předchozím příspěvku těžké auta neobhajoval a ani jsem nepsal že takové auto mám a zadruhé není vůbec jisté, které auto by dopadlo lépe i když je Corsa lehčí. Pro znevýhodněné (těžší) auto i při nárazu do pevné překážky stejně hovoří větší deformační zony, atd.
Hmm Renault by se mel zamyslet a navrhnout sestihvezdickovou stupnici . Protoze tenhle system opet nedava znat jejich naskok. Alespon ze jsou vzdy prvni kdo nejvyssiho oceneni dosahne ...
Možná zde píšete jen nejaktuálnější testy ale 4 hvězdičky v kategorii malých vozů má i Toyota Yaris
vždyť se výrobci jen podívají na konkrétní měřené aspekty, které stejně nemohou postihnout celý problém crashe - a na ty se zaměří a je z toho rázem jen další fungující marketingový nástroj. Je pravda, že je to určitě přínosnější pro uživatele, než jiné marketingové vynálezy, ale stejně je nutno to brát s rezervou …