Hyundai Grandeur, zástupce korejské automobilky ve vyšší střední třídě, se podrobil faceliftu. V modernizované podobě se bude prodávat nejprve jen na domácím trhu.
:-) Určitě má Kia evropštější celkovou vizáž, ale uvidíme ještě, kam se Hyundai vyvine. Najali ne moc dávno pro Hyundai America bývalého hlavního designéra GM Philipa Zaka (mj. odpovědného za Opel/Vauxhall a Volvo). Končí tím definitivně éra Piaskowského, který to dotáhl až do Genesis... a odešel k Mercedesu US :-) Americké design centrum Hyundaie má hodně silné postavení.
Nedelaji to spatne, ti kluci korejsti :-) Dobra strategie, delat v ramci "koncernu" dva absolutne odlisne vzhledy, musi to zaujmout vsechny, kazdy si vybere bud to nebo ono. Ja osobne bych dal prednost Kii, hrany jsou mi milejsi, nez vzhled cinske hracky jako je ta sonata. ale vseobecne drzim palce, kia a hyundai jede, jen tak dale
Je to opravdu facelift, nic jiného. Nedopadl sice zle, ale je naprosto v duchu filozofie designu, kterou už Hyundai odepsal. Někdy od i30, a samozřejmě Genesis, teď ix35 a nastupující Sonáty ([odkaz] se Hyundai na 100% dal na "fluidic sculpting". To je termín, který v PC grafice označuje digitálně simulované kapaliny v 3D projekci a Hyundai se ty principy snaží "nalít" do plechu. Přesně v tomhle stylu už je podle šéfa Huyndai America přichystaná nová generace Azery/Grandeuru. Tudíž myslím, že současný FL bude opravdu spíš regionálně omezený a bude se šturmovat na přípravách nové generace.
Věc má navíc i tu stránku, že se Hyundai a Kia od sebe snaží pořád víc odlišit, aby se nekanibalizovaly. A protože Schreyer dost výrazně stojí na pozicích funkcionalismu a rovných linií s ostrými zlomy ("designomics" konceptu K9 - sestry Genesis [odkaz] ), nemůže Hyundai celkem přirozeně jít žádnou příbuznou cestou.
to sice ne, ale taky to ničím nezaujme a to je možná to proč se jich tu nbeprodalo víc, ale je fakt, že to ani nemělo moc velkou reklamu a tím pádem o něm moc lidí neví. Ale celkově je poměrně hodně korejský a nemá ten šmrc nových Hyundaiů