Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia pro modelový rok 2003

Mladoboleslavská automobilka rozšiřuje nabídku řady Octavia.
Zpět na článek
3. 5. 2002 11:31
neregistrovaný "Ace2"
10. 5. 2002 11:49
neregistrovaný "Martin"
6. 5. 2002 08:03
neregistrovaný "Honza"
7. 5. 2002 14:12
neregistrovaný "Pečis"
8. 5. 2002 07:31
neregistrovaný "RSD"
6. 5. 2002 08:24
neregistrovaný "josef"
6. 5. 2002 21:23
neregistrovaný "RSD"
7. 5. 2002 11:33
neregistrovaný "Jaro"
10. 5. 2002 00:04
neregistrovaný "* Octavia club"
12. 5. 2002 22:06
neregistrovaný "Martin"
5. 6. 2002 15:50
neregistrovaný "Squalo"
12. 6. 2002 00:26
anonym
17. 6. 2002 11:59
neregistrovaný "Dušan"
10. 5. 2002 22:47
neregistrovaný "Olda"
9. 5. 2002 21:45
neregistrovaný "Martin"
20. 6. 2002 16:07
neregistrovaný "Jakub"
20. 6. 2002 21:59
neregistrovaný "Martin"
9. 5. 2002 23:52
neregistrovaný "smrt"
10. 5. 2002 11:48
neregistrovaný "Martin"
14. 5. 2002 16:38
neregistrovaný "Piskot"
14. 5. 2002 16:44
neregistrovaný "Piskot"
14. 5. 2002 19:46
neregistrovaný "Piskot"
16. 5. 2002 19:08
neregistrovaný "Escudo"
16. 5. 2002 20:24
neregistrovaný "Martin"
20. 6. 2002 16:23
neregistrovaný "Jakub"
20. 6. 2002 22:14
neregistrovaný "Martin"
17. 5. 2002 19:09
neregistrovaný "-M"
20. 5. 2002 12:13
neregistrovaný "carsten"
20. 5. 2002 21:43
neregistrovaný "Sergei"
23. 5. 2002 01:39
neregistrovaný "O."
30. 5. 2002 12:20
neregistrovaný "carsten"
25. 6. 2002 16:40
neregistrovaný "SASA"
2. 7. 2002 14:51
neregistrovaný "Tomi"
neregistrovaný "Ace2"
3. 5. 2002 11:31
hmm
No to jsou novinky :) Ale rozšíření barev je dobrá volba.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martin"
10. 5. 2002 11:49
Re: hmm
eeqedsadccc
neregistrovaný "Honza"
6. 5. 2002 08:03
Ocatvie už melou z posledního
No myslím, že se pomalu blíží čas poslat milou Octavii k ledu a vyjet s novým modelem. Auto z roku 1996 byť po faceliftu - těch už moc nejezdí.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pečis"
7. 5. 2002 14:12
Re: Ocatvie už melou z posledního
Řek bych, že tu někdo rozumuje, aniž by tomu rozuměl... Octavie se prodavaj na svuj věk dost dobře.
neregistrovaný "RSD"
8. 5. 2002 07:31
Re: Ocatvie už melou z posledního
Budu ti muset oponovat poněkud obsáhleji... Například Audi A3 , A8 ale vezmu li v úvahu i Golf IV který nebyl od r. 1997 faceliftován vůbec....vidíš a tyto auta se prodávají na evropských trzích o 106. Octavia má třeba v německu neustálý nárůst prodejů. S blížícím se novým modelem octavie navíc budou stávající Octavie v cenové výhodných paketech a edicích, což toto auto zase jen zatraktivní.
neregistrovaný "josef"
6. 5. 2002 08:24
žádný zázrak
novými barvami a nabídkou motorů to nevytrhnou,nemají už co nabidnout a tak jen změny které k ničemu nevedou a oddalují klinickou smrt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
6. 5. 2002 21:23
Nástupce Octavie - spekulace
Již možná pro modelový rok 2004 bude k mání nová OCTAVIA, která oproti stávající platformě bude mít prodloužený rozvor o 95mm na 2610mm(a s tím i více prostoru pro pasažéry na zadních sedadlech) V nové Octavii by mělo být mnohem více místa i díky posuvnému systému zadních sedadel (podobně jako v Mazdě 323) Zadní náprava by měla být velmi podobná Fordu Focus, v předu zůstává vše při starém (McPherson) Bezpečnost nové Octavie by měla být na úrovni dnešních, pětihvězdičkových NCAP vozů. Motorizace ...samozřejmě převzata z dnešních VW takže lze asi předpokládat TDI PD techniku, v benzínech asi navíc 1.6-16v(85kw). Vzhledem k vyšší váze, než li u souč. modelu vypustí nejspíš 1.4-16V. Nová ostavia bude vyšší, robustnější a prostornější. Obrázky předpokládaného vzhledu naleznete na odkazu [odkaz] a na [odkaz] Škoda uvažuje i o 7-mi místném vanu na této nové platformě s rozvorem 2,7m a 4,38m délce.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Jaro"
7. 5. 2002 11:33
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Nevie niekto nieco o facelifte FABIE???
Dakujem
neregistrovaný "* Octavia club"
10. 5. 2002 00:04
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Proc jste tak priposrani z vice mista v zadu, asi jste nevytahli *z republiky nebo co. Ja si nepamatuju nekde v zahranici v aute vice nez dva lidi, spis jednoho. Rodinky se svacinou a vajickama od babicky za oknem se mi hnusi. Spamatujte se, rodinym autum odzvonilo, presto ze ne mozna tak uplne u nas, ale to prijde. Sam nemam rad maly auta, ale naco misto vzadu, ja jezdim jenom ve predu, a snad se octavie neznazi rovnat limuzinam? No i kdyz pokusy se suberbem, skoda mluvit.
neregistrovaný "Martin"
12. 5. 2002 22:06
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Hmm, vidím, že jsi měl takové štěstí a poprvé v životě jsi vyjel za naše hranice a vyvolalo to v tobě velmi silné emoce. Nejspíš jsi tam byl ve všední den, kdy lidé cestovali do zaměstnání (pochopitelně, že v 1 nebo ve 2) nebo jsi potkával služební vozy, které taktéž budou samozřejmě osazeny pouze jednou osobou. No a teď si říkáš, když tam jezdí sami nebo maximálně ve dvou, tak to my musíme taky, že??? Ty si jako myslíš, že tam nemají rodiny nebo, že si třeba čtyřčlenná rodinka vyjede na výlet tak, že muž jede svým autem a vezme si jedno dítě a jeho žena jede zase svým autem a vezme s sebou druhé dítě? A jak to děláš Ty, ty chytráku jeden? Podle Tvých blbých keců soudím, že ještě rodinu nemáš a nejspíš ani nikdy mít nebudeš, ale kdybych se přece jen mýlil, žádám o odpověď. To někam, třeba na dovolenou, jedeš sám autem a manželku (popř. i s dětmi) posadíš na autobus nebo je vyšleš na silnici, aby stopovali? Je vidět, že jsi úplně mimo, když můžeš říct, že rodinným autům odzvonilo. Ty asi nemáš ani páru o tom, jaký boom prožívají velkoprostorové automobily jednak částečně už i u nás, ale hlavně na západě!!! Nebo si myslíš, že tahle auta si také kupují lidé, kteří vědí, že v nich stejně budou jezdit sami? Vzpamatuj se!!!!!
neregistrovaný "Squalo"
5. 6. 2002 15:50
Re: Nástupce Octavie - spekulace
O úrovni pisatele hovoří již jeho pravopis, netřeba dále komentovat.
anonym
12. 6. 2002 00:26
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Ty ses fakt cvok, doporucoval bych Ti opacko z gramatiky
neregistrovaný "Dušan"
17. 6. 2002 11:59
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Stydím se, že Vám vůbec odpovídám. Jste sprosťák. Vaše nenávist k rodinkám s babičkou jen dokresluje, že patříte na okraj lidské společnosti. Ale to je Váš problém.
K tématu.
1) Předpokládám-li, že budu vůz používat především sám a vyjímečně ve dvou, budu asi vybírat v délce okolo 4 metrů.
2) Budu-li často vozit i děti (do cca 13-ti let), asi se budu poohlížet po něčem okolo 4,4 metru dlouhém s dostatečným (co největším?) zavazadlovým prostorem.
3) Vozy s délkou nad cca 4,6 m (vyšší - např SUV - od 4,5m) již technicky umožňují vytvořit prostor na zadních sedadlech i pro \"dědečka\" či syna staršiho 13-ti let i pro delší cesty a současně cca 500 litrů \"kufru\". Pro mne je však velkou záhadou, proč takových vozů je jako šafránu. Octavie, s prodlouženým rozvorem o 10 - 15 cm by právě takovým vozem mohla být. Mimochodem, posunutí sedadel dozadu na úkor (podle někoho zbytečně?) velkého kufru nic neřeší, poněvadž by se tam pasažéři nevešli na výšku - svažující se střecha.
4) Že délka (ani o 15 cm nadstandartní výška, dokonce ani rovná střecha) samaosobě nic neřeší dokazuje např Renault. V \"obrovském\" AVANTIMU se na zadních sedadlech cestující přes 175 cm vysoký zapře hlavou o strop a stehna si na sedák nepoloží, přestože před koleny zůstává místa dostatečně. Zato VEL SATIS, to je úplně \"jiný kafe\". A vnějšími rozměry, až na (o něco menší!!!) výšku je téměř identický.
neregistrovaný "Olda"
10. 5. 2002 22:47
Re: Nástupce Octavie - spekulace
Zda se ze Octavii brzo zmizi bocni okenka a pretvori se v tank :).
neregistrovaný "Martin"
9. 5. 2002 21:45
Myslim, že oktávky zdaleka nemelou z posledního
Vážení, fakt by mě zajímalo, kde jste někteří přišli na to, že oktávka už se skoro neprodává nebo, že nějak výrazně klesly její prodeje? To asi celé dny jenom sedíte zavření v nějaké komoře bez oken. Stačí chvílí pozorovat provoz na cestách a zjistíte, že jich jezdí až až a většinou to jsou nové exempláře. Když Octavia přišla na trh, sice se mi líbila, ale nebyl jsem z ní nějak dvakrát pryč, byla na mě moc usedlá a kozervativní. Ale co z ní udělal ten facelift z roku 2000, tomu se fakt říká zázrak. V podstatě na ní změnili poze světla, nárazníky a paletu barev a kol + nějakou tu výbavu, ale právě těmito detaily se z oktávky stalo úplně jiné auto a z toho už celkem pryč jsem. Většinou jezdí elegance nebo ambiente v mých oblíbených barvách (světle modrá met., světle zeleno-šedá met., stříbrná met.) s těmi jedinečnými elektrony a většinou jsou v TDíčku a neznám větší slast pro správného "autaře" než zvuk při rozjezdu TDíčka na křižovatce když slyšíte jak už od nízkých otáček s nádherným svistem zabírá turbo. Ale to už jsem se příliš nechal unést. Zkrátka z velmi usedlého a kozervativního (byť velmi solidního a kvalitního) auta se stalo auto s nádherným mladistvým vzhledem nepostrádajícím sportovní nádech. Z toho auta přímo vyzařuje jeho energie a střídmá elegance zároveň. A myslím, že tento facelift zdaleka neohromil pouze mne, což dokazuje letmý pohled na naše silnice. Myslím, že zatím by byla velká škoda tuhle káru poslat do věčných lovišť a nahradit ji buď zmenšeným Superbem nebo nějakou sprostou kopií např. VW Bory nebo něčeho podobného. Ocatvia je asi před Fabií předposlední Škodovkou, která má na té spoustě převzatých a v celém koncernu stejných technických prvků a prvků interiéru alespoň svůj vlastní vnější design a musím říct, že opravdu povedený.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jakub"
20. 6. 2002 16:07
Re: Myslim, že oktávky zdaleka nemelou z posledního
Aby si si z ty octavie nahodou samou vasni neustrik! :-)) nerikam, ze je to spatny auto, ale ze sportovnima liniema to moc spolecneho nema..... Je to proste uzitkove auto a nic vic. .... takze o super designu bych raci pomlcel. slysel jste nekdy zvuk turba u 911-ky??? to je lepsi nez poslouchat ten hroznej klepajici motor v octavii. Vubec vlastne TDI motory od VW jsou ty nejhlucnejsi co se mezi novymi diesely vyrabi....
neregistrovaný "Martin"
20. 6. 2002 21:59
Re: Myslim, že oktávky zdaleka nemelou z posledního
Můžeš být klidný, i když jsem měl co dělat, udržel jsem své vášně alespoň trochu na uzdě:-)) , ale za svým názorem na ten design si stojím. Porsche Turbo jsem neslyšel a věřím, že to musí být slast pro uši, ale já jsem stejně spíš na ty diesely! O té hlučnosti nevím, neměl jsem příliš možností přímého porovnání, ale i kdyby o něco hlučnější byly, tak mi to vůbec nevadí, protože 1) díky tomu perfektnímu zvuku jim to odpustím a 2) protože si auto z koncernu VW stejně nikdy nekoupím. Ještě k tomu nádhernému zvuku - ten mají pouze 1,9. Dvouapůllitry mají zvuk naprosto příšerný a to jsou to šestiválce, od kterých by člověk očekával, že budou o 200% lepší než čtyřválce. Ale aby nedošlo k omylu, nyní mluvím pouze o zvukovém projevu, nikoli o výkonu či charakteristice motoru!
neregistrovaný "smrt"
9. 5. 2002 23:52
bez titulku
Delaji to tak vsechny automobilky takze asi taky vsechny melou z posledniho???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
10. 5. 2002 11:48
Panda vitezi
qwdqwdefcasdfsdv fdfmkwemfwemflůemfwe fewůlf weldfkem wedw kweld edfk dklwe clůwemcasdlqwc epwd cepdm el
mqepdmweld edp wed
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Piskot"
14. 5. 2002 16:38
Oktavky
oktavak je hrubeee auto
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Piskot"
14. 5. 2002 16:44
Re: Oktavky
trvam na tom
neregistrovaný "Piskot"
14. 5. 2002 19:46
trvam na tom, ze oktavky sou super
jo!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Escudo"
16. 5. 2002 19:08
Všichni z toho děláte vědu...
Nechci nikoho urazit, ale fakt si myslim že z tohodle všichni dělaji velikou vědu. Podle mě by se měl model u moderní automobilky měnit po 5 letech, jak to bývá u většiny automobilek. To že se Octavia stale dobře prodává neznamená že je moderní a plně konkurenceschopná všem autům. Když končili Felicie, pořát to byly ty nejprodávanější auta v ČR a přitom to byl jeden z nejzastaralejších modelů, který se u nás prodával. Ať je Octavia jaká chce, prostě si svoje odsloužila a měla by co nejdříve opustit pole, je sice pravda že novým modelem bude asi Skoda myslet spis na Zapad Evropy nez na materskou zemi, ale clovek s tim taknejak musi pocitat, ze VW nebude chtit byt zivy jen z odbytu v CR. Co se tyce meho nazoru na auto samotne, facelift se fakt povedl, obzvlaste cira optika svetel vypada mnohem lepe, ale podvozek z Golfa a zbytecny nepomer mista na zadnich sedadlech a v mista kufru je v rozporu se zbytkem relativne dobre reseneho auta. Je pravda ze bych se asi nezlobil kdyby VW poskytnlo motor 1,9 TDi (96kW), nebo 2,0 (96kW z Audi), protoze 180 ti konova 1,8T neni zrovna motorem pro plynulou jizdu napriklad s automatickou prevodovkou nebo s karavanem nad 1200kg, vim ze se unas automat moc nepouziva, ale je to nejspis deviza toho ze se clovek snazi usetrit kazdou korunu za benzin. Znam spoustu lidi, kteri by automat potrebovali, treba kvuli tomu ze neumeji radit.... Shrnul bych to asi tak, Octavia musi svym souperum konkurovat na plne care a ne jen velikosti zavazadloveho prostoru a nebo cenou, ci spotrebou...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Martin"
16. 5. 2002 20:24
Re: Všichni z toho děláte vědu...
No nevím, myslím, že těch 5 let je celkem málo, vždyť už nyní je vidět, že mnoha výrobcům naprosto došla fantazie a že zdaleka ne každý nový model přichází s nějakou převratnou změnou např. v technice nebo v čemkoli jiném. Podle mě 8 let není nijak přehnaně moc. My obyčejní smrtelníci si snad ani nedovedeme představit tu "hromádku" bankovek, které se musí vynaložit do vývoje každého nového modelu. S takovou by automobilky jen těžko mohly prosperovat. Jak říkám už nyní mnoho z nich se v zápalu globalizace slučuje o sto šest a nové modely se vyvíjejí stylem - vyvinout nějaký ten podvozek popř. nějaký ten motor, co nejvíce prvků převzít ze současných vyráběných modelů, hodit na to nějakou "kastlu" a tento model použít s drobnými změnami pro co největší počet automobilek, jež jsou s tou danou v koncernu. A toto nepovažuji za nové modely, ale sprosté slátaniny, kterými je pověstný právě koncern Volkswagen, ale samozřejmě i mnoho dalších. A upřímně řečeno, já být konstruktérem, tak bych se do rychlého uvedení nového modelu na trh taky příliš nehrnul, pokud by se současný model stále dobře prodával. Nechal bych si ten nový model v záloze a snažil bych se ho "vyfárat" do posledního detailu, aby byl také delší dobu stále atraktivní a konkurenceschopný. A co se týče automatů, nemohu s Tebou souhlasit, že u nás nejsou populární hlevně kvůli úspoře financí. Pro některé lidi to možná je ten hlavní a jediný důvod, proč si automat nepořídí, ale naprostá většina Čechů a vůbec i Evropanů si automat nekoupí prostě proto, že ho nechce. Já osobně jsem s automatem ještě nejel, ale řazení mi nevadí, ale právě naopak mě baví a s automatem by to podle mě nebylo ono, ale jak jsem říkal, ještě jsem s ním nejel...
neregistrovaný "Jakub"
20. 6. 2002 16:23
Re: Všichni z toho děláte vědu...
A zase dalsi ulet! Proc ne automat? Bez razeni by to nebylo ono jo? Vlastne kdyz si myslis, ze diesel je sportovni auto, tak si za volantem octavie musis pripadat jak ve formuli jedna... Pokud nekdo nema sportovni auto, tak to znamena, ze v normalnim aute stejne zadnou sportovni jizdu nezazije. Stejne to je videt i na silnici. 90% ridicu nejezdej vubec sportovne, ale jenom tak jak to dovoluje provoz na silnici. Spoustu lidi jezdi pomalu a muzes verit tomu, ze minimalne 60% lidem by automat vyhovoval. Nakonec ten kdo jezdi casto a presto, ze auta ma rad, tak by si obcas i tu automatickou prevodovku pral. Nejhorsi je to ve meste. Podle me uvahy o tom, ze to neni ta spravna jizda a ze je to nuda je jenom falesna frajerina ....
neregistrovaný "Martin"
20. 6. 2002 22:14
Re: Všichni z toho děláte vědu...
Tak Ti opět musím oponovat. Nikdy jsem neřekl, že diesel je sportovní auto, to už sis nějak překroutil a domyslel Ty! Za další, fakt netuším, jak bych si připadal za volantem oktávky - nikdy jsem s ní nejel! V žádném případě nemáš pravdu, že sportovní jízdu může zažít pouze majitel sporťáku. Můžeš mít klasický sedan s o něco výkonnějším motorem než je průměr a potom už to všechno záleží jen na Tobě, jakým stylem pojedeš. A pokud tomu budeš šlapat po krku a držet to v těch správných otáčkách (správně řadit), můžeš zažít takovou jízdu, až Ti z toho bude blbě! Dále - to je snad samozřejmé, že většina jezdí podle toho, jak to dovoluje provoz, jak jinak by asi měli jezdit, zapnout raketový pohon a vlétnout nebo co? A ten zbytek do 100%, který není schopen zvládnout a přizpůsobit se provozu na cestách, potom končí tragicky! A nakonec ten optimistický odhad - 60% to určitě není, za to dám vlastní krk (alespoň ne v Evropě samozřejmě vč. ČR). Tak tedy tímto vyhlašuji anketu: Brali byste automat místo manuálu, kdyby se dodával na přání bez příplatku? Prosím o odpovědi!!!!
neregistrovaný "-M"
17. 5. 2002 19:09
Re: Všichni z toho děláte vědu...
Jsem dlouholetým řidičem (cca 700 tis. km) a mám už šestou Škodovku (Octavia Tdi). Jsem s ní velmi spokojen ale netvrdím, že by nepotřebovala výraznou omlazovací kůru.
Facelift se opravdu povedl, ale vývoj jde dál. Pakliže chce Škodovka drřet krok, musí přijít s něčím novým.
Doby, kdy se čeští podnikatele styděli za české auto (kupovali Mazdy 626, Toleda atd..) je už pryč.
Většina z nich už vystřízlivěla a spočítala si, že to české auto je stále ještě nejlevnější a přitom už zcela komkurence schopné.
Ne, nejsem fanatický škodovkář. Měl jsem za svůj život i Opela, Renaulta, Peugeota a Seata.
Ale fandím Škodovce a věřím, že nástupce Oktávie búde důstojný konkurent se svým jasným místem na trhu.
neregistrovaný "carsten"
20. 5. 2002 12:13
Re: Všichni z toho děláte vědu...
Jo Jo, tak s timhle musim jen souhlasit.Oktavie je super Auto ale uz asi na hranici sve zivotnosti.Takze se tesim na jejiho nastupce
neregistrovaný "Sergei"
20. 5. 2002 21:43
bez titulku
:B028O-EC9=O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "O."
23. 5. 2002 01:39
Trochu obecněji o Škodovce...
Modernizace Octavie...no dobře, co zbývá jiného, když klesají prodeje všude, kam se podíváš a Pischetsrieder to nezachrání?
Jsem založením veselý skeptik skeptik, ale když vidím vážně míněnou studii New Audi A6 kupé, nevěřím, že MBčkářům ten Tudor z Wolfsburgu povolí...:-)) Ale to jsou dojmy, pojďme k číslům, která veřejnost vnímá. Přes ně je vnímána celá škodovka a jakékoli vlastenecko-akademické diskuse jsou zbytečné.

Pojďme si to rozdělit:

1. Motorizace a ceny

U ŽÁDNÉHO jiného výrobce aut nenajdete v rámci jedné modelové řady auto se základní cenou a s DVOJNÁSOBKEM základní ceny. (bez speciálních sportovních modelů).
Takže Fabii Junior si koupíte za 259.000 (ne s litrovým, ale už s rozumným motorem 1.4) a stejnou krátkou Fabii si můžete koupit jako TDI Elegance za 521.900 a to v ní nejsou ani boční airbagy (8.900), el. ovládání oken vzadu (5.000), ani nejjednodušší autorádio (5.300), nemluvě o tom, že dealer vám naúčtuje u každého auta navíc bez upozornění 1.900 za "dopravu".

2. Cenová politika mezi modely Škoda navzájem.

Je to docela zábavné. Vezměme si Fabii Sedan Elegance s motorem 2.0/85kW za základní cenu 501.900 - (to jen teoreticky, netuším, kdo by si to koupil), vybavme ji navíc xenony, bočními airbagy, tempomatem, střešním oknem, koženými sedadly atd a dostaneme cenu 684.400 (bez navigačního přístroje).
O třídu výš máme Octavii Elegance s motorem 2.0/85 kW za základní cenu 524.000 vybavme ji xenony, bočními airbagy, tempomatem, střešním oknem a koženými sedadly atd. a máme cenu 684.750 (bez navigačního přístroje)
A o třídu výš máme Superb Classic, jak jinak než s motorem 2.0/85 kW za základní cenu 689.900, která má v základní výbavě xenony i boční airbagy.
Jinými slovy, Škoda nabízí za velmi podobnou cenu velmi podobně vybavená auta se stejným motorem ve třídách"malé vozy", "nižší střední třída" i "vyšší střední třída"....
Jistě, je to nepřesné, ale hrátky s konfigurátorem na webu Škodovky skýtají nejedno překvapení. :-)

3. Cenové kuriozitky:

Fabia:
Třeba u modelu Combi 1.9 TDI Elegance za 551.900 (tedy nejdražší model Fabia vůbec) nemáte ani rádio, jen dva reproduktory, ani boční airbagy, ani zadní elektrické stahování oken...

Octavia:
Ve výbavě na přání najdeme např. "set na opravu pneumatik" za 3.200, tedy za cenu zhruba šestnácti oprav píchnutých pneumatik v jakémkoli pneuservisu...

4. Dealeři

Přestože dealeři mají oficiálně zakázáno poskytovat jakékoli jiné slevy než “akční nabídky” od výrobce, je jejich přístup VELMI individuální. Na jednu mailem zaslanou poptávku po dodávce PĚTI NOVÝCH firemních autech jsme od 34 prodejců v Praze a okolí dostali po čtrnáctidenním čekání celkem 9 reakcí, které oscilovaly od zaslání odkazu na web ŠkodaAuto a příkazu k následné návštěvě jejich prodejny pouze v době od 9.30 do 11.30 až po neskutečně bohatou osobně přednesenou nabídku včetně slev na auta, výbavu, servis, odkoupení našich současných aut a tisíce dalších drobností (přihlášení, postupné SPZ, výroba a polepení logy naší firmy atd...)

5. Celému výše vyjmenovanému blázinci se říká MARKETING a to je oblast, kterou v MB asi moc neprožívají. Jinak by snad ani nemohli nabízet třeba Fabii Junior s motory s rozdílem výkonu o 16% za cenu nižší o 4% J Jinak by nemohli nabízet užitkovou Fabii Praktik za cenu VYŠŠÍ než stejně vybavenou Fabii Combi. Jinak by nemohli Používat v Superbu, Octavii i Fabii stejné ovladače spouštění oken a páčky pod volantem. Jinak by nemohli v Superbu vynechat červená poziční světla v rámech předních dveří, když nechybí u Octavie i Fabie.

6. Zákazník není úplný hlupák a za své peníze chce odpovídající hodnotu. Málokdo ví, že nižší hodinové sazby než Škoda mají servisy nejen značek Daewoo, Hyundai, Kia a Suzuki, ale u některých modelů i Fiat, Peugeot, Citroën a Renault.

7. Má tři roky trvající teorie, že nejlepší auto na světě, je rok a půl stará Octavia TDI Combi, stále platí. Turbodiesely skutečně drží klíčovou řadu Octavia nad vodou a cena s časem moc neklesá. Ale...není to málo?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "carsten"
30. 5. 2002 12:20
Re: Trochu obecněji o Škodovce...
Mas naprostou pravdu ze v Mlade Boleslavi asi v životě neslyseli o
jmenu KOTLER.Ale kdo vi,treba za Piecha museli šetřit i na knihách
pro svůj managment.Jinak ale nic není dokonalé a SKODA uz vubec ne,
ale přesto mam rad auta z MB obzvlásť OCTAVII COMBI.
neregistrovaný "SASA"
25. 6. 2002 16:40
Re: Trochu obecněji o Škodovce...
Tak s timhle prispevkem musim take souhlasit.Octavie je velice dobre auto ,ale vubec neni levna ostatne tak jako ostatni vozy koncernu VW.
neregistrovaný "Tomi"
2. 7. 2002 14:51
bez titulku
už je na čase vyjít s nástupcem oktavie.... zatim je to už nuda
Rozbalit vlákno
0