Novinky
nejak tomu Eckovemu kombiku porad nemuzu prijit na chut.. sedan je povedeny :yes: , ale ten kombik 8-s
Vyšší střední, tohle už je třída, ve které se vyká i autům... Image, prestiž, dominance. Silniční elita.
Mercedes-Benz E-Klasse. Jistě. Cos čekal, grandéra na vrcholu?
Co koupit? Éčko, pětku, šestku, sedmdesátku či osmdesátku. Eso vedle esa.
Číslem měsíce je číslo... 1. GS... Nejsem si nyní diskuzně jistý, Lexus, to jsou ta superprémiová dokonalá auta od Toyoty?
Mercedes-Benz E-Klasse. Jistě. Cos čekal, grandéra na vrcholu?
Co koupit? Éčko, pětku, šestku, sedmdesátku či osmdesátku. Eso vedle esa.
Číslem měsíce je číslo... 1. GS... Nejsem si nyní diskuzně jistý, Lexus, to jsou ta superprémiová dokonalá auta od Toyoty?
Statna sprava a drahy nesmu nakupovat Lexusov a tym je to cislo jasne.
Nemohou, protože burago se zatím nedá nacpat do výdajů. Jak je to v životě reálném, na to se zeptej tatínka.
Pravda boli,vsak sudruh?Ty ma mozes tak poucovat studentik!
Nevím co tě bolí, ale rád tě poučím, státní správa (a dráhy), jak podivuhodně píšeš, nemohou být ze zákonného principu omezovány ve výběru auta, neboť na tyhle omezovací ptáčky máme v unii poměrně kvalitní háčky. Klidně se těš na dospělost dál. To probuzení jednou ti ale nezávidím. Nejhorší totiž bude, až zjistíš, že svět se nespikl proti tobě, nýbrž že pes je zakopaný jenom uvnitř tebe. Tak zatím... dobrou, bačo 8-s 😉 :yes:
Hlavne dostuduj a ked si budes prvykrat kupovat auto,tak zistis o com je zivot.S tou uniou to bol dobry vtip.
Copak? Čyřiačtyřicet a pořád nemáš to vysněný auto? Pořád musíš jezdit na ovcích? >😁
Nemam vysnene auto,auto je spotrebna vec,kupujem to co potrebujem.Dolezitejsie pre mna je kde byvam.Milujem takych co sa predvadzaju na autach a byvaju v 2-izbovom bytiku v panelacku.
Ano jsou to ta dokonalá auta, ale u nás nejsou bohužel doceněná... Nechci se tady odkazovat, ať se podíváš, jak se Lexus prodává třeba v UK nebo samozřejmě v USA, ale zřejmě si se nikdy žádným Lexem nesvezl. Jinak bys nemohl mít tyto ironické poznámky. V této třídě je to v ČR jen o Audi, BMW a MB... A to je škoda.
Auta jsou to ceněná, ale nesmíš zapomínat, že Evropa je ta, která světu ukazuje, co je v dané třídě, v daném segmentu referenční. Proto je tu tak těžké se prosadit. Je to obdobné, jako když bys měl v ulici dokonalého pekaře a ty bys měl chodit o dům dál jen proto, že se v ulici usadil pekař z japonska. Přičemž celý svět by cenil pekaře stávajícího.
S tím, jak se tu auta cení nekoresponduje tak úplně přesně nákup, neboť je tu ještě jedna věc, a to je schopnost koupit.
Pokud argumentuješ USA, pak právě tam je za tu elitu produkce BMW a Mercedes-Benz, lexus nikoliv.
Žádná škoda, že to tu je o BMW, AUDI a MB. Nic lepšího svět nenabízí.
S tím, jak se tu auta cení nekoresponduje tak úplně přesně nákup, neboť je tu ještě jedna věc, a to je schopnost koupit.
Pokud argumentuješ USA, pak právě tam je za tu elitu produkce BMW a Mercedes-Benz, lexus nikoliv.
Žádná škoda, že to tu je o BMW, AUDI a MB. Nic lepšího svět nenabízí.
Ale ty brepto,ze ty o tej amerike moc nevies.
Pravda je taková, že tam Lexus sedlají převážně asiaté.
Tak ludia,ktorych tam poznam teda aziati nie su.Ale malo by to logiku europan ma jazdit europou a aziat aziou,taky maly lokaöpatriotizmus.
S prvním a druhým odstavcem souhlasím. Ale s tím, že elita v USA je BMW a MB ne. Podle čeho tak soudíš?
BTW - svezl jsi se někdy Lexusem?
BTW - svezl jsi se někdy Lexusem?
Lexus je náhržka, něco jako umělý sladidlo. 😉 8-s
Náhražka??? A čeho?? Stejná otázka jako na GTI - Lexusem jsi někdy jel?
Jedna věc je, jak je auto "postaveno" (jízdní vlastnosti, použitá technika, motory, podvozek atd....) a další věcí je "síla jména" a image toho jména. U Lexusu jde zatím (bohužel) o rychle a "uměle" vytvořený luxus a s tím spojenou image. V USA má/měl větší šanci se prosadit v luxusním segmentu díky ne tak pevné pozici "klasických" (starých) luxusních značek (MB,BMW). V Evropě už je toto prosazení proti těmto logicky pevněji zakotveným značkám větším oříškem. A nemá to co dělat s technickou definicí auta. Ty auta nemají "potřebnou" patinu značky a zakořenění v mysli lidí. Když vytrvají, tak to za (třeba) 30 let může být jiné.
Nedávej mi otázky na úrovní puberťáka ze zvláštní školy. Jsem evropan, naštěstí z lokality, která dala a stále dává autům jména. Neexistuje jediný (jediný) důvod si nekoupit Mercedes či třeba BMW a dát přednost Lexu. Vedle techniky a vizáže je tu neopomenutelná třetí větev - image, prestiž, rodokmen.
Jsem schopen pochopit, že člověk bez vnitřního rozměru, bez znalostí věci a bez obsahu připustí dilema zda třeba BMW nebo Lex. Znalec ne, ten ví. A to v tvém případě velkoryse nepíši o designu...
Chápeš vůbec, co ti píši? Je to to samé jako s hodinkami. Neexistuje jediný důvod, abych si koupil seika. Když mám pod kopcem legendy legend. Jo, seika taky pěkně tikaj, ale i ty víš, že mistři nosí buďto swiss made nebo něco z Glashutte... A to je vše.
Jsem schopen pochopit, že člověk bez vnitřního rozměru, bez znalostí věci a bez obsahu připustí dilema zda třeba BMW nebo Lex. Znalec ne, ten ví. A to v tvém případě velkoryse nepíši o designu...
Chápeš vůbec, co ti píši? Je to to samé jako s hodinkami. Neexistuje jediný důvod, abych si koupil seika. Když mám pod kopcem legendy legend. Jo, seika taky pěkně tikaj, ale i ty víš, že mistři nosí buďto swiss made nebo něco z Glashutte... A to je vše.
A to, že velkoryse nepíšeš o designu znamená, že třeba Lexus GS je pro tebe něco nechutně hnusnýho a nový E s jeho korejskejma zadníma lampama je skvost?
O designu netřeba snad diskutovat, jakkoli je Lex technicky na výši, jestli se mu něčeho přímo osudově nedostává, je to design.
Chceš-li ty diskutovat na výši, o nějakých korejských inspiracích u mercedesu se tu budeš muset zdržet, tohle není bulvár... doufám.
Design á la Mercedes je nyní (jako vždy) o roky daleko vpředu před ostatními. To je umění v autě, auto v umění. Nikdo (ani BMW, AUDI, JAguar, lex, infi) se Mercedesu v designu neblíží. Mercedes je absolutní designový král.
Kategore - "nechutně hnusný" neznám. Znám jen například - umělá řešení, nejednoznačnost linií, tápání atd... Mimochodem, když Honda připravovala Civika, jel šéfdesignér pracovat na půl roku do itálie, aby nasál design... a vídíš, stejně to nevyšlo. To je princip, z podstaty věci je vyloučeno, aby japončík stvořil pro evropana designovou ikonu. Víš kdo dělá design Nikonů? Studio Giugiaro...
Chceš-li ty diskutovat na výši, o nějakých korejských inspiracích u mercedesu se tu budeš muset zdržet, tohle není bulvár... doufám.
Design á la Mercedes je nyní (jako vždy) o roky daleko vpředu před ostatními. To je umění v autě, auto v umění. Nikdo (ani BMW, AUDI, JAguar, lex, infi) se Mercedesu v designu neblíží. Mercedes je absolutní designový král.
Kategore - "nechutně hnusný" neznám. Znám jen například - umělá řešení, nejednoznačnost linií, tápání atd... Mimochodem, když Honda připravovala Civika, jel šéfdesignér pracovat na půl roku do itálie, aby nasál design... a vídíš, stejně to nevyšlo. To je princip, z podstaty věci je vyloučeno, aby japončík stvořil pro evropana designovou ikonu. Víš kdo dělá design Nikonů? Studio Giugiaro...
Pokud diskutujeme vyšší střední, pak dominance Mercedesu trvala několik měsíců... nová 5er je rázná odpověď. Její design má totiž mimo jiné výhodu lepší siluety dané delším rozvorem. Samozřejmě, hodnocení je individuální, ale s tvrzením o tom, že je někdo roky v předu, bych byl opatrný.
Co se japonského designu týče, je tu mnoho klenotů... zejména Mazda s RX-7FD, 323F, Xedos 6 nebo kulatou 626... Honda s NSX nebo přidrzlou CRX...
Co se japonského designu týče, je tu mnoho klenotů... zejména Mazda s RX-7FD, 323F, Xedos 6 nebo kulatou 626... Honda s NSX nebo přidrzlou CRX...
Ach bože, Emele... jen snad k BMW x MB. BMW je v podobě nové 5 pěkný, ovšem jen pěkný. To nové na pohled přivezlo na následujích deset let právě nové E-Klasse.
Mnozí by souhlasili, mnozí ale ne. Když se podíváš do Avantimovy ankety, dostalo E pouhých 11 hlasů... oproti 80 u BMW (o Saabu nemluvě).
Jasně, hlasy se dají všelijak nahnat, i když u BMW si to nemyslím... nedají se ale (snad) zrušit a 11 je prostě hodně málo. Bude tedy potřeba smířit se s tím, že Ečko nějak zvlášť neoslnilo.
Jasně, hlasy se dají všelijak nahnat, i když u BMW si to nemyslím... nedají se ale (snad) zrušit a 11 je prostě hodně málo. Bude tedy potřeba smířit se s tím, že Ečko nějak zvlášť neoslnilo.
kasli na neho!! Sedla Fabiu Combi ...ma vyznam sa s nim vobec bavit o autach? 😉
Este na jednu vec sme zabudli!Cislom mesiaca je 0,rozumies,taky fantasticky voz ako VW Phaeton a nepredal ani jeden kusok,este aj taky Lexus a starucky Peugeot 607 mu to nandal.Ako toto rozdychas?Takze nie som si teraz diskuzne isty,Phaeton je to to dokonale superpremiove auto od VW?Lexus vali aspon v Japonsku a USA,ale Phaeton je prepadak vsade,ale nejak to majitelia Golfov zan zatiahnu.
Klid, zkus mokrý hadry. Phaeton je o třídu výše. Taková jemná nuance...
VW nemoze byt o triedu vyssie.
Klídek, Phaeton sdíly techniku s Bentley Continental čili jeho místo je po boku BMW 7, A8 a M-B S.
... přičemž mezi nimi vypadá přinejmenším podivně.
A v čem? Snad jen, že je to první auto tohoto segmentu od VW. Jinak své kvality má. Phaeton je jen důkazem, že jde pouze o image a historii. Protože s Bentley má stejnou techniku. A právě Bentley je úspěšnější.
Tak tak... ta nula je tam samozřejmě stejně, ale je to o třídu větší... nula.
Opravdu se domníváš, že Phaeton není mistrovskej technickej a luxusní kousek?
Ne, to jsem netvrdil... mě se Phaeton vcelku líbí, třeba designem světel i provedením interiéru. I nabídka motorů je slušná, držet krok s 5.0TDI nebo co to tam bylo v dlouhým táhlým nebyla žádná sranda. Sice to byl, jak říkáš, ledoborec i na své třídní poměry, ale s tím se dá žít.
Nula se týká prodejů u nás... mimochodem, jen málokteré auto klesá tolik na ceně, takže z bazaru by to mohla být zajímavá koupě.
Nula se týká prodejů u nás... mimochodem, jen málokteré auto klesá tolik na ceně, takže z bazaru by to mohla být zajímavá koupě.
Bačo, auta nejsou ovce, i proto dělí se do určitých tříd... 😉
😉
Fabia, Octavia, Yeti, SuperB = spicka automobiloveho priemyslu!
Kruci, kruci...jak mohli na tebe spachat tolku krivdu? 😉
Grandeur rozvor: 2780 mm
.. třeba tady je rozdíl jen 1,9 cm ... to má být jako ten vysněný rozdíl mezi střední a vyšší střední ...? To ale v praxi vůbec nikoho nezajímá - každému jde o pohodlí a komfort na dlouhé cesty - k čemu jsou ti dva cm v rozvoru navíc, když se v autě tlačíš jak sardinka? >😁 To je přece kravina. Zkus najít lepší argument. 😉
😉