Ne, že by se mi poslední Civic nějak extra líbil, právě naopak, ale kdybychom tato auta porovnali technicky, musela by Astra stát maximálně 250000. Japonská technika je japonská technika a u Hondy to platí dvojnásob. A co je oproti Hondě nějakej Opel. Nechci mu sice nějak křivdit, ale nejdnou jsem slyšel, že německá auta jsou dobrá a kvalitní kromě Opla a Forda, který jsou prý pěkný *. Tak nevím... Co ale vím jistě, že přestože mě většina nových Hond vzhledově příliš neoslovuje, v žádném případě bych se nebál do nich jít!!!
Co se tyce Hondy a vynikajicich vykonovych parametru nevim, nevim. Ridil jsem ten novej zazrak (Civic) sice jen s motorem 1.6l, 110k. Presto jsem mel pocit, ze s jinyma autama je dynamika podstatne lepsi!
Souhlasim s tim ze stara Astra (mel jsem ji pucenou) stoji za prd(ani dobre jizdni vlastnosti ani image). Na druhe strane se sluzebnim Fordem Focus 1.6 je lepsi svezeni nez s posledni Hondou Civic, takze nechapu proc brat Civic, kdyz i blbe vypada. Kvalitativni rozdil mezi Civicem a dnesni Astrou je minimalni. Co se tyce nadupanyho auta stredni tridy volil bych asi z koncernu VW.
Jo, Astra G je fakt neco docela jinyho nez Astra F (1991-1998 a dneska jeste v Polsku vyrabena pod nazvem Astra Classic). Gcko je bytelny, ma moc dobrej podvozek a kdyz se k tomu ted prida i dobrej motor ... blby je, ze bude stat urcite meloun.
Tak to "ve srovnání s ostatníma autama " bych prosil upřesnit :-)). A kterápak že šestnáctistovka jede v nižší střední třídě lépe? To jsem tedy fakt zvědavý...."
A co je na tom za tak hroznou sumu? Podívej se do rubriky Tuning Supersport na auto.cz, tam máš cenu za mizerný ST170. Z toho si odvoď, kolik by tak mohla stát OPC....
No nevím jestli Honda Civic TypeR vítězí, se svým 2litrem a 147kW není the best, já jezdím v AUDI TT Coupé a to je 1,8T a tlačí 165kW po "pouhém přečipování" pak 184kW. Je rychlejší než civic R i než nejlacinější Porsche :o))) , po čipu dělá z 0 - 100km za nějakých 5s a navíc je to 4x4!!! , takže co mi k tomu řeknete??? :o) , čau Libor TT AUDI FANclub
Jo, jo, jenže TTčko už je v trochu jiné kategorii (sportovní vozy). Civic je prostě klasická nižší střední třída a u těchto aut je kladen velký důraz na praktické využití. Posláním sportovních provedení (Type-R, GTI, GSI, OPC,...) je plnit svou funkci jako základní provedení těchto vozidel a zároveň poskytnout svému řidiči svezení porovnatené se sportovním vozem. Podle mě to jsou ideální auta. Proto si myslím, že 147kW je více než dostačující a navíc jenom z dvoulitru... Ber v úvahu, že se jedná o atmosférický motor, jen pro zajímavost ta Tvoje 1,8 dává v "civilní" verzi bez turba 92kW a to už je rozdíl, nemyslíš!!!??? A ještě navíc tyhle motory nebyly dobré, tak ukončili jejich výrobu a nechali jen turba. Kdyby se chlápci od Hondy hecli a napasovali tam pořádný turbo, tak v TTčku bys Civicu nestačil ani s tím přečipováním. TTčko je jinak skvělé auto, perfektně vypadá, ale prostě bych nesnesl mít v takovém autě za určitě slušnou sumičku peněz obyčejný podvozek z Golfa, Oktávky, Toleda,..., což jsou naprosto obyčejný auta, jež se dělají v milionech kusů. Nazdar!
nelze nez souhlasit...
...a jestli pan majitel tt-cka pochybuje o motorech, ktery dela honda tak at se podiva na hondu s2000... 176kw z 2litru objemu bez preplnovani...