Bohužel nemohu souhlasit,protože pokud vidím na cestách někoho machrovat -spíše prasit,pak jsou to právě řidiči s koncernovými VW vozy nikoliv značky Volvo Saab!!!Až si jednou Volvo koupíš pochopíš,že nejde o exkluzivitu(to by sis koupil 7kový BMW,nebo S Mercedec případně Jaguár),ale o pocit bezpečí a o lifestyle.
Na jedné věci se ale přeci jen shodnem. Každý máme jiný názor a každý (pokud se budeme hodně snažit a usilovně pracovat) si koupíme jiné auto podle svého gusta. A je dobře, že se navzájem respektujeme. Volvo a Saaba mám hodně rád kvůli jejich kvalitě, bezpečnosti,solidnosti i zmiňované exkluzivitě. Ale já nevybírám auto podle toho, jak bych s ním asi "zamachroval" na křižovatce či všude jinde kudy projedu, to je mi úplně ukradené, prostě si vybírám auto podle techniky, spolehlivosti, designu a podle mých sympatií k dané značce a konkrétnímu modelu. Pokud s takovými lidmi, které jsi popisoval máš vlastní zkušenosti, tak to určitě bude pravda a já Ti to neberu, ale podle mého názoru se takováto charakteristika hodí spíš na některé majitele bavorů, medvědů a audin než Volv a Saabů. Nevím, alespoň si to myslím. A i když vím, že jsi to nemyslel konkrétně na mě, neodpustím si poznamenat, že neposuzuji lidi podle jejich majetku (ať už se jedná o značku mobilu, televize, hifi věže a ani auta). Je pravda, že auto o mnoha lidech vypovídá určité skutečnosti, ale i když stojím na křižovatce vedle nějakého příšerně komerčního VW, kterého upřímně nesnáším, určitě nebudu odsuzovat jeho řidiče proto, že má na určité věci jiný názor než já.
Myslim ze je uz na case nasi diskusi zakoncit.Je jasne z emi dva se neshodnem,ale to neznamena ze te za to musim nejak odsuzovat.Proste kazdy si koupime to svy idealni auto.Co se tyka designu, to se opravdu nema cenu hadat.Ale jednu poznamku si nemohu odpustit, a ta se tyka aut znacky VOLVO,SAAB atd. Pripada mi ze tyhle auta si kupuji jen zakomplexovani jedinci,kteri musi za kazdou cenu dokazat svemu okoli svoji exklusivitu a vyjimecnost.Potom si koupi sve extravagantni auto a buhvi jak jim kvuli tomu nestoupne sebevedomi kdyt stoji na krizovatce vedle podle nich prumerneho komerniho auta od VW.Opravdu takovych lidi znam dost abych si moh za svym nazorem stat.Me takovi lidi pripadaj spis jako ubozaci kteri podlehli marketingu zminovaných firem.Neber to osobne ale ja si fakt s timhle nemuzu pomoct.Ja vzdy budu mit rad SKODOVKU protoze se fakt snazi i kdyz VW jim to nedela vubec lehke,ale muj sen je samo Bud BWM nebo Medved.
Tak opět popořadě. Vrátil bych se ještě k výrazu "komerční" a k již zmiňovanému Golfu. Současný Golf se mi v podstatě líbí (i když, když o Golfu řeknu, že se mi líbí, tak to nemá stejnou váhu, jako když to samé řeknu o Laguně nebo o nějakém bavoru nebo nyní třeba o novém Saabu 9-3, prostě nemohu o Golfu prohlásit, že by byl hnusný nebo nepovedený, ale to je tak asi vše). Co se mi na Volkswagenech líbí, jsou jejich interiéry (když zrovna v danou chvíli zapomenu, že stejný interiér mají prakticky všechna koncernová auta v dané třídě). Taky mě fascinuje jejich solidnost, preciznost a profesionalita. Dokonce se až divím, jelikož nemám rád konzervativní věci, ale naopak věci, které mi právě něco řeknou, ale v případě VW to je asi výjimka. Vůbec mi nevadí, že Golf je úspěšný a prodává se v milionech kusů, ale říkám o něm, že je komerční právě proto, že je naprosto nemastný, neslaný. Je dělaný tak, aby se pokud možno zalíbil co největšímu okruhu lidí a díky tomu se dobře prodával. VW opět použil ověřený recept, že konzervativností nic neskazíš. Chápu, že cílem každé automobilky a každé firmy je co nejvíce vyrábět, prodávat a díky tomu vydělávat, ale já mám k autům specifický vztah. Mnoho lidí ( a tito právě tvoří tu početnou klientelu) bere auto jako normální spotřební zboží jako třeba ledničku, pračku, televizi, apod., chtějí solidní, pohodlné, spolehlivé, kvalitní (což je pochopitelné) a pokud možno i co nejméně nápadné auto. Tyhle požadavky Golf perfektně splňuje. Ale já (možná jsem trochu divný) považuji auto za mnohem více, než nějaké spotřební zboží. Auto je pro mě něco jako pes - prostě další člen rodiny. A proto to auto musí mít něco do sebe, musí být originální, musí mít jiskru a dále samozřejmě taktéž musí být spolehlivé, kvalitní, atd. Právě proto oceňuji značky, které neklesnou tak, aby se museli podbízet, které nehledí pouze na prodané kusy, ale mají i svůj nezaměnitelný styl a image. Taktéž ocením každé originální i dosti odvážné řešení. Nebýt totiž takových značek, které neměly strach experimentovat a přestože určitě nejednou tvrdě narazily (ne každé nové řešení se později ukáže jako nejvhodnější) a uvedly na trh tato novátorská řešení, kdo ví, v čem bychom dnes jezdili. A i když se mi některý automobil nezalíbí (např. nový Nissan Primera) a nejspíš si jej ani nekoupím, tak přesto oceňuji jeho originalitu a odvážnost. Bez takovýchto modelů by byl automobilový trh neskutečně nudný. To samé platí o nové 7, ta se mi ale moc, moc líbí, a o jejím systému i drive, který někteří kritizují. Já jsem s tím nepracoval, ale podle toho, co jsem četl, by to nemusela být špatná věcička, ale i kdyby se to ukázalo jako nešťastné řešení, některé prvky nebo principy by zcela jistě byly využity nebo by se na tomto systému provedla odpovídající úprava, která by ho dovedla k dodkonalosti. Ja myslím, že po menších úpravách (možná ale nakonec ani nebudou zapotřebí) to za nějakou dobu bude používat mnoho automobilek ať už více či méně modifikované tou danou automobilkou. Teď k Passatu (ten už mě mimochodem zaujal mnohem více), je možná smontovaný v Německu, ale jak jsem se již oba shodli, z dílů přivezených z mnoha jiných zemí. Myslím, že konečná montáž je to nejjednodušší na výrobě celého auta, mnohem vyšší nároky jsou kladeny na výrobu jednotlivých součástí, které musí odpovídat množství kritérií. Taky si myslím, že automobil by měl být kompletně vyvinut, vyroben i smontován v zemi původu oné značky. Když už ale vše dopadlo, jak dopadlo, měli bychom se oprostit předsudků. Není řečeno, že v Turecku vyrobené vozy musí být automaticky nekvalitní, měli bychom se o tom nejdříve přesvědčit.
A na závěr můj tip: jednoznačně Renault Laguna nebo již zmiňovaný Saab 9-3 či nějaké Volvo, ale u těchto aut už se nacházíme spíše v oblasti snů. No a můj sen: jakýkoliv bavor, klidně i medvěd, Volvo, Saab.
Mne taky nova 7 vyrazila dech protoze neco takoveho jsem opravdu necekal.No proste FUJ ale to je jen muj subjektivni nazor.Stara 7 to bylo aspon auto.Mne to pripada ze ti designeri ty auta jen *.Nejpeknejsi auta pro mne jsou tak 40 let stara to byl aspon design.Ale zpet k VW.Plne souhlasim ze VW investuje tam kde nema co delat.Co ta jako ma byt ti jejich 1L Auto ? Obzvlast by mneli vychytat benzinove motory tam opravdu za japonci straceji,ale jinak v DIESLECH jsou na spici.Opravdu kdyby se VW soustredil vice na lidove vozy tak by udelal lip.Mne nevadi ze se snazi usetriti kde se da, to jej jejich problem mne zajima zda se to neprojevi na kvalite a zatim nemam ten dojem.jako rodina jsme meli GOLFA rady 3 a to bylo bezporuchove perfektni auto.Co znam lidi a maji nejnovejsiho GOLFA tak jsou maximalne spokojeni ale jsou samozrejme i vyjimky to nepopiram.Co se tyka PIECHA ten uz ma odslouzeno a novy sef slibuje AUDI respektive SEATU oddeleny vyvoj od VW no nechme se prekvapit...Nesmi se ale take zapomenout ze Hlavni akcionar ve VW je spolokova zeme DOlni SASkO nebo tak nejak a ti omezuji moznosti VW,protoze brani presunout vyrobu z nemecka a tak ma VW musi skudlit kde se da aby zustal konkurence schopny.Mne se ale libi ze traba PASSAT je opravdu smontovany MADE In GERMANY a ne MADE IN CHINA jak to dela hodne vyrobcu.Hondy se delaj v ANGLII a TOYOTY COROLLY se montuji take v turecku a auto vyrobene v turecku opravdu nechci.Ja chci v aute citit toho nemeckeho ducha proste tu kvalitu dilenskeho zpracovani a tu robustnost a taky trosku historie.Vzdyt motory vseho druhu maji svuj puvod v nemecku a proste tohle u mne nejak hraje roli.Vim ze asi s timhle bude jen malo lidi souhlasit ale ja si nemuzu pomoct.Takze muj tip je bud OKTAVIE nebo GOLF a mij sen je BMW pokud ale zachovaji velmi konzervativni design jinak asi budu snit o MEDVEDOVI. UVIDIME...
No dobrá s bolestí v srdci uznávám, že BMW nejspíš opravdu jako všechny ostatní automobilky nakupují komponenty ze všech možných zemí. Vidíš, na ty řídící jednotky od nás jsem úplně zapomněl, ale přitom jsem to taky někde četl. Ale co se týče designu, mám přesně opačný názor. Mi se sice starší bavory ohromně líbily, ale někdy už mi celkem vadilo, že jsou si dost podobné. Nová 7 mi ale naprosto vyrazila dech. Mě se 7 šíleně líbí. A ta nová 5 právě, že nemá být nějak moc podobná. No, podobná možná ano, ale má hodně odlišných prvků. A navíc, pokud taky čerpáš z AMS, byly to pouhé nákresy a z těch nemůžeme dělat závěry. Já osobně bych ale ani tomu nákresu nic nevytkl. Škoda, že se nový design BMW někomu nelíbí. Nejsem si ale jist, že se to většině lidí nelíbí, to nemůže ani 1 z nás posoudit. Právě i touto změnou designu si mě BMW ještě více získalo, protože nepostrádá originalitu a já bych jim přál, aby se jim tento odvážný krok vyplatil. Oktávky, hlavně od doby jejich faceliftu se mi taky moc líbí, i když mají koncernovou techniku, mají alespoň vnější design vlastní a musím říci, že velice povedený. Myslím, že VW investuje na nepravých místech, neustále nějaké šílené studie, které nemají žádné uplatnění (např 1litrové vozidlo) a na vývoji svých sériových vozů, kde by právě měl investovat, tam různými čachry a přebíráním všech možných v koncernu již používaných komponentů, škudlí jak se dá. Audině by podle mě prospělo se od VW odtrhnout, já myslím, že je VW pouze brzdí v rozletu. Když chtějí, umí parádní design i techniku, ale na druhou stranu pana Piecha posluchat musí, a proto musí šetřit a šetřit a šetřit. Zklamala mě nová A4, což je pouhá zmenšenina A6 bez nějakých výraznějších rozlišovacích znaků. A jaký je závěr? Každý na to máme jiný názor, ale já osbně jsem si jist, že až někdy našetřím dejme tomu 500 000Kč na nové auto, určitě je nevypláznu za VW, Seata ani Škodu, o kterých vím, že jejich skutečná hodnota je nejméně o třetinu nižší. A navíc když se tedy zadaří a já se nějak shrabu na nové auto, určitě bych tyhle svoje těžce vydělané háky nevhodil do chřtánu automobilce, kterou vysloveně nesnáším!
V nekterych vecech s tebou zase nemuzu souhlasit.BMW tvori pomyslny automobilovy vrchol,treba maji nejlepsi benzinove motory viz BMW M3 to co ostatni vyzdimaji pres turbo to mnichovstvi udelaj i ze serioveho atmosferickeho motoru.Nerikam ale ze BMW je bez chyby.Byl jsem totalne zklaman novou 7,Ten design,boze neco tak hnusneho jsem jeste nevidel.Bohuzel s mym nazorem souhlasi hodne lidi, kteri povazuji desihgn nove 7 za krok vedle.Videl jsem fotky nove 5 rady a ta ma sdilet stejny design jako velka 7.dokonce jsem cet ze kdyz BMW vystavovali v Zeneve koncept noveho BMW Z3 tak hodne lidi pri pohledu z dalky si mysleli ze jeto zase nejaka silena kreace plastikoveho korejce a ze tenhle koncept budil posmesne reakce.Vzdyt nejvetsi uspech pro BMW je 3 rada. Proste je to uchvatne auto ktere mne vzdy dostane.Co se tyka dilu pro BMW nwmas pravdu. Ne vsechny motory BMW pochazeji z nemecka.Cast z motorarny v Anglii a cast prevazne DIESLU zase z Rakouska. Mimochodem cela ridici elektronika pro rady 3 a 5 pochazi z CR ! Existuje mnoho dilu ktere jeste pochazi z CR. Napriklad svetlomety, narazniky,autopotahy a obavam se ze dilu z nejvetsich *sveta bude stale pribyvat a mne to ososbne vadi.No to je ale ta globalizace.A ted zpet ke skodovkam.Ja souhlasim ze VW jsou vychcane svine, no na druhou stranu museji byt ale co je moc to je moc.Kvuli tomu ale nebudu odsuzovat Oktavii,kterou povazuji v maximalni vybave specialne s xenony za jedno z nejuchvatnejsich aut.S tim ze by VW nedaval prachy do vyvoje taky nemas pravdu. Precti si clanek v nejnovejsim EKONOMU tak se pise o investicich VW a o jejich uboze male vynosnosti.Ja si myslim ze VW nabizi v nekterzych pripadech vrchol automobilove techniky, viz jejich TDI motory a za to si nechavaji dobre zaplatit mozna az moc dobre,ale za kvalitu se proste plati.A to ze je VW komercni ? Pripada mi ze kazdy BLB( neber to osobne !) pouziva
slovo komercni kdyz mu dojdou argumnety. Slovo komercni je fakt jen modni slovo ktere nema zadnou vahu. No a co ze se GOLFY prodavaj po milionech,kdyz je to kvalitni a podle mne pekne auto tak na to ma pravo.
Myslim zi se VW by se meli vice orientovat na nizsi a stredni segment,tam jsou nejlepsi a nemeli by strkat hlavu tamkde napatri VIZ AUDI.AUDI podle mne nema pravo mit takove image.Vzdyt nektere dily od AUDI jsou pouzity i ve FABIICH.Uspech AUDI je zpusoben jen diky sikovnemu marketingu Ingolstadtskych.Proste ikdyz mas sracku a udelas na to dobrou reklamu tak to prodas.
Tak jo, začnu od konce Tvýho dopisu, jsem rád, že se oba jednoznačně shodnem v tom, že BMW je naprostá špička (mimochodem podívej se na ně - nejsou v koncernu s žádnou automobilkou, no vlastně vlastní Rolls Royce, ale do toho spíš jenom cpou svou techniku a prostředky než aby od nich něco přebírali a bojím se, aby je RR taky jenom neždímal jako Rover, kterého se naštěstí zbavili a najednou tu jsou rekordní zisky za celou dobu existence značky. A mimochodem myslím, že většina jejich dílů je vyráběna v Německu popř. v USA - Z3, X5). Takže tady máš takový jeden příklad, že i samostatné automobilce se může dobře dařit, ale to se musí umět a hlavně se musí chtít, ne jako VW, který se snaží svou platformovou politikou a sdílením komponentů o to, aby se náhodou vývojáři nepředřeli a aby jim nemuseli moc platit a tím z těch aut vytřískali co nejvíc peněz bez ohledu na prestiž nebo jakákoliv jiná hlediska. V tom, že se francouzská auta mohou líbit jen ženským nebo buzíkům nemáš pravdu, protože já je hlavně poslední dobou přímo žeru a to jsem chlap a jsem opravdu orientován výhradně na ženy. Co se týče jejich kvality, Ty jsi měl asi zrovna smůlu, já znám několik navýsost spokojených majitelů - je to individuální záležitost, kdo ví o jaký exemplář ve Tvém případě šlo? Stejně tak můžeš natrefit na vadného Volkswagena, Mercedesa, snad i BMW... S Volkswagenem jsem ještě nejel, co se týče celého koncernu, pouze ve 2 Škodovkách (Felicia a Favorit, které ale spíš ještě patří do samostatné éry Škodovky). Netvrdím, že Volkswageny jsou nekvalitní, nespolehlivé nebo že s nimi není příjemná jízda, to bych si vzhledem k tomu, že jsem s žádným nejel, nedovolil. V pár VW jsem jel pouze jako spolujezdec a nebylo to špatný, ale já kritizuji jejich politiku, jejich komerčnost, to, že postrádají jakoukoli originalitu a fakt, že přesto všechno si za své produkty (na jejichž vývoj muselo být vynaloženo minimum prostředků) účtují takové nehorázné sumy. Ale mimochodem už jsem párkrát slyšel, že se jim zrovna moc nepovedl nějaký motor (1,8 20V, 4,0W8,...) a taky od několika známých jsem slyšel nelichotivá slova na jízdní komfort a také životnost některých mírně starších modelů (Vento). VW a všechna auta z tohoto koncernu pro mě prostě vždycky budou "koncernové ***". Jinak myslím, že Němci mají (až na Opel a Ford) opravdu kvalitní auta, Francouzi, jak už jsem řekl, taky, Italove...no Fiaty nic moc, ale Alfy a Lancie jsou taky špica, no a Korejci dělají pěkný *, na tom se shodnem. No, doufám, že jsem Ti odpověděl na všechno a jestli opět s něčím nesouhlasíš a máš na to jiný názor, sem s ním! Nazdar!
V necem s tebou souhlasim ale tech ekonomickych faktech fakt nemas pravdu. Skodovka samotna by nemela sanci na preziti.to je videt na celem automobilovem prumyslu,Bud se spojis s velkym vyrobcem nebo fakt budes montoat ty mikrovlnky.Kdyby ale prece jenom skoda zustala samostatna tak si myslím ze by sme v jeji nabidce tak nasli Favorit LX s nejakym srackovym motorem.A co se tyka te narodni hrdosti, na tu musi clovek uz dnes zapomenout.Dokonce to plati i pro nemce. Vzdyt dily i pro tak renomovane vyrobce jako BMW,Mercedes pochazi z celeho sveta a krome motoru bych rek ze vsechno je z nejake *.Treba AUDI ti delaji 98 procent svych motoru madarskem GOYERU. Tak co je ot za bordel kdyz si koupim AUDI abych mel technologii nekde z vychodu.Audi jde dokonce tak daleko ze presouva i vyvoj techto motoru do MAdarska.Mne osobne ale je to jedno odkud pochazi ty dily mne zajimaji paramtry a styl u aut.A to je prae to proc nemam rad francouze.Ti delaji podle nekterych pekna auta ale podle mne sou to auta pro ***y same kulate tvary a vsechno je tak pekne az je to hnusne.Proste takova auta se muzou libit jen zenskym. A jinak mam osobni zkusenosti s Renaultem ta kvalita stoji za *, zlata SKODOVKA.Myslim ze NEMCi nemaji tak vychytane motory jako Japonci, teda ted nemluvim o BMW ti delaj nejlepsi benziny na svete,ale jinak ta nemecka preciznost akalita jsou znat.Schvalen v kolikati VW autech si jel ze rikas ze sou sracky ? Podle mne je golf nejlepsi auto ve se tride a nemaj na neho zadne ***ske auta z Fracie a italie ci placati korejci,ale jinak BMW zdar !
Dobrá, Škodovku tedy převzal Volkswagen a dejme tomu, že ji teda zachránil (i když, kdo ví, možná, že by nás samostatná Škodovka velmi mile překvapila), ale co z toho? Můžeme z toho snad mít dobrý pocit, můžeme na ni snad být hrdí? Podívejte, stále všude předesílám, že Superb je *, nyní to uvedu na pravou míru. Kdyby byla Škodovka opravdu samostatná a současný Passat by vypadal úplně jinak a nyní uvedla Superba na trh, na chlup stejného, jako je ve skutečnosti, ale s tím významným rozdílem, že by nikoho nekopíroval, pěl bych na něj ódy ve dne, v noci i když je zřejmě již o generaci pozadu, jelikož tady všichni už jaksi počítáme s novým Passatem, který přijde co nevidět. Myslím, že i tak je to naprosto skvělé auto a mít na něho peníze, tak neváhám. Ale ve skutečnosti je to jen sprostá kopie už pomalu, ale jistě dosluhujícího originálu. No řekněte všichni, když si například v nějakém testu v automobilovém časopisu čtete, jak mají Škodovky perfektní podvozky, jakou možnou výbavu můžete do onoho Superba "nacpat" třeba tiptronic, atd., jak skvělý je pohon 4x4 u Octavie, vy snad uvnitř cítíte nějakou hrdost na "český" výrobek, když víte, že snad žádná z těchto vychytávek není českého původu a vše je převzato z VW a Audin? Mě to fakt sere!!! Pomineme tedy hrdost a podívejme se na věc ryze materialisticky. Díky minimálnímu vývoji u nás a díky tzv. "platformové" politice mnoho ušetříme a proto by člověk řekl, že by měly přijít obrovské zisky, protože veškeré prvky vyvinuté jinými značkami a převzaté Škodou si sami vyrobíme, poskytneme při tom mnoho prac. míst a hodně vyděláme... Skutečnost je ovšem jiná. Jak jsi správně napsal, ta * globalizace je všude, kam se podíváme, a proto již zmiňované komponenty dělá ve světě pouze pár fabrik a automobilky ,a tedy i Škoda, je ve velkém nakupují. Takže vážně nevím, jestli je pro nás Škoda tak obrovským přínosem, když je to v podstatě jenom montovna dovezených komponentů. Mimochodem firem, vyrábějících komponenty pro automobilový průmysl, je na našem území celkem dost a ty vyrábějí a prodávají ve velkém a vydělávají. Ovšem ta globalizace mě fakt sere, ale to už je o něčem jiném (nepředstavujte si mě ale jako smyslů zbaveného fanatika, který háže dlažební kostky po MC Donaldech apod.).
Jo a pozor na to, Renaulty nejsou žádný *, je to jedna z nejpokrokovějších automobilek a nyní jako všichni Francouzi prožívá velký boom, který si právem zaslouží. No jen si zkus porovnat Lagunu nebo Vel Satise s těma koncernovýma ***ma "made by VW". A Thalia, ač není designově na špici ve svém segmentu, jedná se o solidní, prostorné a taky levné a dobře vybavené rodinné auto. A to, že se vyrábí v Turecku ještě nemusí nic znamenat nebo Ty snad máš nějaké praktické zkušenosti s těmito vozy? Jestli ne, tak s prominutím nemel hovadiny!!! Nazdar!
Jediny *tu ses TY *,asi snad nemas ani ridicak a pod pojmem skoda si predstavis pravdepodobne mikrovlnku.Fakt mi pripada ze na tu na net chodi sami divni Typci.Nechapu jedinou vec.Proc vsichni nadavaji na VW a Skodu. Kde by byla nase Skoda bez VW ? To uz by se asi v Mlade Boleslavi montovaly opravdu ty mikrovlnky v licenci DAEWOO.Jasne ze VW jsou *kteri berou Skodovku jen jako beckovou znacku pro sve o generaci zastarale technologie.Srovnejte napriklad paletu motoru pro Skodu a pro VW ve stejne kategorii.Bohuzel takovy je businness a nemci prisli k nam jenom vydelat prachy.Ale i presto byl VW na zacatku nejlepsi variantou jedinym druhym zajemcem byl Renault a ten tu chtel zachovat jen montovnu pro ty sve totalni * viz Ranault THALIA.
to je opravdu pojizdne *smontovane v Turecku.Ve sve tride nema Fabia konkurenci, ukazte mi auto s lepsim podvozkem nez je ten od VW ? Skoda je samo puzzle ale to jsou vsechny auta, i kdyz skoda asi trochu vic.Vzdyt komponetny pro stavbu aut dela par firem na svete a pak to prodavaj z jedne fabriky pro vsechny automobilky. No holt to je ta zasrana globalizace.Skodovka je relativne kvalitni auto rozhodne lepsi nez francouzske italske a korejske pojizdne *, A co se tyka Tudoru ? BOMBA ! Kdyby se prodaval a ja mel ty prachy sel bych hned do toho...
Superb opravdu neni obycejny Passat. Je to prodlouzena verze, ktera se vyrabi v Cine pro cinsky trh a nyni tedy take v Cechach. Skodovky jsou zaplatpambu slusna auta, ale "opravdu ceska", v tom tvurcim smyslu, jsou asi stejne, jako v Cechach vyrabena PCecka. Stavajici Passat mel skoncit v 2002, ale protoze se posledni "chromovy" facelift docela dobre prodava, pojede jeste o rok dele. No a az prijde jeho nastupce, nahradi ho na mene narocnych trzich Superb, novy model Passatu bude prvnich 18 mesicu smerovat predevsim na nemecky a zapadoevropsky trh.
MB na modelu CLK rozhodne neprodelava a ani renome nestoji a nepada zrovna na tomto modelu. Coz mi pripomina, ze ze vsech aut soucasne produkce mi Tudor nejvic pripomina prave CLK. Nastesti se ale MB vydal u designu noveho CLK trochu jinym smerem a tak udelal misto pro naseho krasneho Tudora.
A proc by Skodovka taky nemela mit nejaky model jako nositele image a renome znacky.
A co export!! Nezapomenuli jste na něj pánové. To si myslíte, že by Tudora v nikdo např v Německu, Švýcarsku nebo Anglii nechtěl. Kam asi Škod vyváží většinu své produkce!!!!!!!!!!!!!!!!
Konečně pořádný názor uvnitř snůšky nesmyslů. I když z názoru vyplývá, že by se auto mělo prodávat jen u nás. Pan Húska nepočítá s případným exportem.
Co se týče názorů na auto tak samozřejmě mohu v Tudoru vidět: ze předu Superb, z boku Audi, a při troše fantazie je zadní partie vyděná z boku vzatá z Ferrari 550, Ale to je jen diky tomu, že to v tom chci vidět.
Mam obavu, ze vetsina automobilek co vyrabi tenhle segment (velke coupe) je tak trochu sponzoruje .... obvykle sou to takovi nositele renome znacky (406 coup, C70, MB CLK atd.). Nemyslim si, ze by na tom v celkovem marketingovem pohledu Skodovka prodelala. Navic coupe neni jednostrane vyuzitelne auto. Rozumna cena by mela kopirovat modely Superblba. Se sportovnejsim strihem si myslim, ze by se z toho mohla stat podnikatelska hitovka (napr. W8 4x4). Takhle velka coupe stoji uz dobre pres 3 mega.
Tak zaprvé si téměř každý den usedám do své 13 let staré Šody Favorit (pochopitelně z ryze finančních důvodů - jsem student).
Za druhé, jak můžeš o Škodovce prohlásit, že je to naše národní automobilka, to jsem vážně nezachápal. Je to už spíše německá automobilka s českou lacinou pracovní sílou a s montovnou na území ČR. Prohlásit automobilku za svou národní mohou třeba oni Němci o BMW nebo Japonci o Hondě či Toyotě nebo Subaru. Automobilka by neměla automobily pouze montovat z dovezených částí jiných automobilek daného koncernu (připouštím, že Škoda si mnoho dílů vyrábí sama, ale kdo je vyvinul???). Vývoj, to je ta hlavní věc, bez které se nemůže následně dostavit jakýkoliv úspěch. A můžeme být na Škodu hrdi, když má u všech svých modelů platformy VW (tedy vyvinuté Volkswagenem, Audi či Seatem, pochybuji, že naše Škodovka by byla schopna vyvinout tak dobré a propracované podvozky, aby je pak od ní kopíroval celý koncern), motory VW (kromě některých Fabií 1,4 - v nich pracuje léty či lépe už desetiletími prověřený opravdu český motor), mnohé prvky v interiéru VW? V případě Fabie a Octavie se to ještě dá - ty mají alespoň svůj vlastní vnější design (ale kdo ví, jestli to taky není dílko Němců), ale Superb, to je skutečně Passat. A jestli tuhle do očí bijící téměř identičnost, milý Escudo, nevidíš, tak si zajdi k očnímu a požádej o velmi silné dioptrické brýle. Za další, Superb se přeci jen v některých detailech odlišuje (hlavně jsou to světla). Člověk by tedy řekl, že když se na celkový vzhled tak vyflákli, tak že aspoň ty rozlišující detaily vymáknou k dokonalosti. A výsledek: i když jak jsem řekl se tahle 2 aute odlišují jen detaily, Passat a Superb to je 100 a 1.
P.S. Když tak obdivuješ naší Škodovku, nevyměníš toho svýho "medvěda" za moje "fáčko"? A byli bychom spokojeni oba...
Re: SUPER AUTO A PAK SI CLOVEK PRECTE, ŽE NAŠI VELVYSLANCI B
Socani CSSD jsou fakt podporou ceskeho prumyslu- rozhodli, ze nebudou jezdit v SUPERBECH a radeji si poridi o BMW , ktere jsou drazi skoro o 800 tis/ks. No hezke, nemam rad generalizace o politicich a papalaších ale tady to bohužel platí.......
Nazdarek, mezi nazory se stale objevuji vykriky typu vyrabet co nejdriv. Vsichni si to koupime, vsichni budou kupovat nove coupe Skoda.Obrazky u Vas vyvolavaji nejake emoce, a to je asi zamer predstaveni ty Skodovky, aby se predstavitele fabriky podivali jak to hodnoti verejnost. Jen tak dal. Ted trochu cisel. Podivejte se na svaz dovozcu automobilu. Eviduji nejen dovozy, ale celkove prodany novy vozy. V segmentu Vyssi STREDNI TRIDA, kde je zahrnut napr. PASSAT a SUPERB byly celkove prodeje vsech automobilek dohromady u nas v poctu 11 721 kusu, to je 7,7 % vsech prodanych aut. Cast prodeje v tomto segmentu sou sluzebni osobni auta.Do firmy si ale kupe nekoupi asi nikdo. Zbyvaji tedy privatni zejemci. Kdo z vas, kdo ste tu vykrikovali ze si to koupite skutecne mate cash pres 1mio na jednostranne vyuzitelny auto ? Podle prodeju za poslednich 10let se kupci tototo druhu vozidel daji pocitat stezi na stovky.Z ceho by skodovka mela zaplatit vyrobni linku a dalsi naklady s tim souvisejici ? Dneska uz to je nekde jinde nez vzpominani na 130Garde, ktery se vyrabelo v Kvasinach prakticky na kolene.Nerikam, ze to tehdy delali spatne, jezdily se tam divat odbornici napr. z anglie a nechapali, co cesky clovek dokaze. Dnes je nutne mit linku, nejnovejsi lakovnu a koncept zasobovani dilu, uvest dalsi auto do vyroby stoji desitky az stovky milionu. Na cenu 600tisic zapomente, tolik stoji vybavena octavia combi, Tudor by vysel minimalne se zakladni cenou okolo 1 mio a vys.Jak by to bylo okolo 1,5 mio, tak to uz si zase kazdy rozmysli, zda mit skoda kupe, nebo porsche boxster za 1,8mio.
Vas Augustyn Marian Húska
Německá kancelář dostala strach z českého úspěchu.
Při pohledu na skvělou studii nového vozu Škoda Tudor a informaci, že se jedná pouze o cvičení našich designérů se čtenář neubrání dojmu, že mateřská konstrukční kancelář má velký strach z českého lva. Při vší úctě k automobilovému koncernu si nemyslím, že by byla "studie" dotažena do takové dokonalosti s přihlédnutím na ekonomickou stránku věci.
NA KOMBI SUBERB SE OPRAVDU NAČEKÁŠ JE TO LUXUSNÍ LIMUZÍNA A KOMBÍKA DĚLAT NECHTĚJ I KDYŽ BMW,MERCEDES,AUDI I VOLVO JE DĚLAJ, ALE TY MÁŠ HOLT SMŮLU A 4X4 TAKY TĚŽKO TAK ČAO JINAK JSOU ŠKODOVKY SUPER VŠECHNY ALE UŽ JSOU DOCELA DRAHÝ TAK ČAO KAREL
SI TROŠKU MIMO PROTOŽE NĚMCI DĚLAJÍ NEJLEPŠÍ AUTA NA SVĚTĚ SAMOZŘEJMĚ TÍM NEMYSLÍM FORD A OPEL. TY TRUHLÍKU ASI JEZDÍŠ V NÁKYM VETERÁNU TAK V NĚM ZŮSTAN...
JEDINEJ KDO JEZDÍ V POJÍZNÝM * SEŠ AKORÁT TY- JEZDÍŠ ASI TAK VE STOPĚTCE A MYSLÍŠ,ŽE JSOU VŠECHNY ŠKODOVKY STEJNÝ JAKO TA TVOJE, ALE TO UŽ NAŠTĚSTÍ DÁVNO NEPLATÍ TY LOPATO VŮBEC TOMU NEROZUMÍŠ. KAREL
Jak již tady několik z vás poznamenalo, zadní část vozu se moc nepovedla (spíš vůbec). Je to celkově ale lepší než odporná Fabie. Designéři budou muset ještě nějakou dobu cvičit, než ta Škodovka bude k světu. Mohli zajít na školení do Peugeotu.
ŠKODOVKY NEJSOU ŽÁDNÉ KOPIE ROZHODNĚ NE FABIE ANI OCTAVIA, SUBERB MÁ PODOBNÉ KŘIVKY PASSATU, ALE ROZHODNĚ TO NENÍ KOPIE- DÍKY AERODYNAMICE SE AUTA ČÍM DÁL VÍCE PODOBAJÍ JEDNO DRUHÉMU. ŠKODOVKY JSOU KVALITNÍ AUTA A MYSLÍM, ŽE PRÁVĚ ONI JSOU NA ŠPICI VE SVÝCH TŘÍDÁCH JAK VÝBAVOU NAPŘ ESP I PRO FABII, TAK NABÍDKOU MOTORŮ MODELŮ, KAROSERIÍ FABIA-3 A JAKO JEDNI Z MÁLA NABÍZEJÍ I POHON VŠECH KOL NAVÍC V KOMBINACI S ŮSPORNÝMI MOTORY TDI, DESINGEM , PROSTOREM A KVALITOU. TAKŽE NENÍ VO ČEM
ČAO KAREL
O tej Korei sa mylis, pravdepodobne to navrhoval a upravoval clovek tunningovo citiaci. Ved sa pozri na par vytunovanych Oktaviek, co jazdia aj u Vas v Cesku. Takmer vacsina tunerov si uceluje zadnu cast kapoty...
Ptate se na nazor? Bohuzel je to stejna krabice na kolech jako fsechny nemecky auta. At se podivate na VW,Audi a ostatni koncernovy auta - fsechno sity jednou jehlou. Ne dekuji. Opravdovy auto bylo oproti tomuhle skutecnej tehdejsi Tudor. Preferuju auta, ktera se skutecne odlisuji. Zdarek
Proč paravá a levá strana zadního nárazníku navazuje na karoserii úplně jinak zprava jako na Audi, vlevo Škoda? Vejde se dozadu třetími dveřmi europaleta a 6. a 7. sedadlo nebo to konstruktáři odflákli? Má to vůbec třetí dveře a nebo to dělal lempl?
no s tou zmenou octavia > superb sme na tom stejne, nechapu, proc ho nedelaj v kombiku. a DPH je vubec kapitola, ale tedka sem se koukal v jarove na L&K octavku kombi bez DPH, neco se deje.
Je opravdu nadherne vydet ze i ceske vozy mohou byt velkou konkurenci pro ty zahranicni. Jen je velka chyba skodovky ze tento vuz nebude vyrabet seriove, jiste by meli obrovsky uspech. Jde zde zrejme o tlak za strany VW, aby skoda nevyrabela lepsi vozy nez oni samotni, takze je to opet a jen o penezich a konkurenci.
A s nakladakem jezdis? Tam ti neni prostredni zrcatko k nicemu. Ale je fakt, ze tam ten sterac chybi, ale neni nijak nutnej, protoze dobry ridici za deste rozsvecujou svetla...
Nemuzes soudit ostatni auta podle toho v cem sam jezdis, chlapecku! Privaz si svoji cervenou tatricku a jdi si s ni hrat na pisecek. Nebo uz jsi sam navrhl nejake auto? Jezdim s Fabii, ma sice prapodivnej design, ale to je jedina chybicka. Octavia ma akorat malo mista vzadu a v Superbu jsem se taky svezl. To nejsou zadny *, ale dobre udelany auta. Ale je to muj nazor...
Culino, jsi asi v octavce nikdy nejel, co? A v aute se steracem vzedu taky ne, co? Tobe proste staci trabant, co jezdi a skripe jen se podiva, jsi sedlak a to te omlouva, jinak jsi *sam.
A CLK je propadak? Mercedes C ze ktereho vychazi i CLK je stejna trida jako Superb. BMW 8 a Mercedes S Coupe jsou o moc vetsi auta... Dyt BMW bude zacne znovu vyrabet radu 6!!
mam taky pocit ze s teba by bol super dizajner len neviem kto by ta zamestnal, podla mna je to slusne ba az moc dobre, a na margo niektorych co hovoria o podobnosti vsetkych modelov, pozrite si ine znacky a potom sa mozeme bavit na tuto temu. Myslim, ze sa skodovakom podarilo pekne auto.
Neco podobneho nam tady chybelo uz hodne dlouho. Luxusni kupe Skodovky jde nad ramec uniformni platformy vozu Volkswagen. Velmi povedene auticko, jen co je pravda. Pokud se stejne povede i interier vozu (dle meho nazoru kamen urazu u Skodovky), pak patrim mezi vazne zajemce o koupi tohoto automobilu. Takze odvahu panove ze Skodovky a sup s tim do vyroby.
vzdyt je to normalni superb, akorat ma pouze dvoje dvere. Jestli tohle ma vyjadrovat schopnosti designeru, tak to je tedy velice spatne, protoze je videt, ze jim chybi fantazie. A kupe uz vubec ne. Kupe nema mit B sloupek. A ze je to cesky taky velice pokulhava. Takze se oprostete od vlastenectvi a vzpamatujte se.
Krásné kupé.
Je jen otázkou zda matka VW dovolí adoptované dceři, se prezentovat výrobou takového vozu, který ani vlastní dcera -Audi nemá ve své nabídce. Byla by to dobrá alternativa k Peugeotu 406 Coupé, Mercedesu CLK, Volvu C70, Saabu 9-3, Chrysleru Sebringu Coupé a spol. Motory pro Tudora VW Group má v širokém výkonovém spektru-od 1,8 Turbo po 2,8 i- a možná i 2,5 TDI. Vždyť naftu dává nyní Peugeot do Coupé 406 HDI a Mercedes Benz připravuje CLK také s Common Railem.
Má Tudor 3.výklopné dveře ? Já bych to přivítal a ani konkurence nic takového nenabízí ( nepočítám Ford Cougar ).
Na dokončení kvalitní nabídky Škodovky chybí Superb Combi ( i jako 4x4 ).
Čekám na něj až mi doslouží firemní Octavia a Superb Combi 2,5 TDI 4x4 bude na trhu s odpočtem DPH. Ale to si asi moc vymýšlím. Co Vy na to???
Pitt.
O jakém tvůrčím potenciálu autor toho článku mluví. Ano je to ta nejhezčí Škodovka jakou (od VW historie) jsem spatřil. Ale to auto by bylo hezké kdyby se teď a v tuhle chvíli už vyrábělo, ale rozhodně neukazuje tvůrčí potenciál Škodovky do budoucnosti. Vždyť když se podíváte na jakoukoliv studii nějaké automobilky tak většinou ukazuje jak by mohlo auto vypadat za nějakých 5-10 let, ale né před 14 dny. Osobně si myslím, že škodovka má pouze konstruktery, ale ne designery. Spíš by měla svěřit svůj návrh nějakému světoznáme italskému stylistickému studiu. Ale v podstatě berme jednu věc, že s designem je to bída v celém koncernu VW snad jenom ta nová IBIZA trošku vybočuje z řady.
Podle me je to neco jako ukazka toho, jak zanedlouho bude vyapadat luxusni kupe na bazi Passatu od WV, spis je to takova provokace, zdiskreditovani znacky Skoda
BLBEČKU........ asi pocházíš z dementní rodiny, co? Tak napiš, jak asi by měla nová škodovka vypadat, dyš seš tak chytrej..... Třeba ti to zase nějakej *zprudí a ty si pudeš akorát moct vytřít *(dámy prominou)......
Souhlasím s panem kolegou, pane cibulko - pokud jste skutečně ten za koho se vydáváte, tak nám prozraďte nějaké podrobnosti. Třeba jen tak soukromě na naše maily..... Jo a nezapomeňte prosím taky přidat obrázek studie tudora cabrio..... :o)))))))
Doporučuji vyhlásit celonárodní referendum s cílem prosadit výrobu "TUDORU" bez ohledu na to,že to "někomu"nevyhovuje.
P.S.
Francouzi se taky neptají sousedů jestli mohou vyrábět kupé 407.
Osklive to neni ale se 406 Coupe bych ho nesrovnaval, Pininfarina je prece jen o necem jinem... Ale libi se mi to. VW jde do supersportu, Bentley ma superluxusni kupe a chysta nove mensi, tak proc by Skoda Tudora nemohla vyrabet?
Přečetl sem si všechny vaše reakce a mám takovej dojem, že spousta lidí si zakládá svou image na tom, že něčemu ať je to jaký chce nefandí ( třeba škodovce) já jim to neberu, ale posuzovat podle tohoto měřítka něco co viděli s pár obrázků a fotek, to není podle mě žádné objektivní zhodnocení. Těmhle lidem se nebude nikdy líbit žádná škodovka (tím pádem ani vw, protože podle nich je to pořád to samé) i kdyby byla sebe lepší a dám ruku do ohně za to, že spousta z nich škodovkama nebo vw jezdí. Jinak ta studie se mi líbí, mám k ní určité výhrady, ale na to aby na sebe upoutala škodvka pozornost je to dobrý, myslím si, že nějaká malá seriovka by taky neuškodila :-)
auto je to fakt pěkný, když se zamyslím nad tím zadkem, tak by se tam ta korea dala vyčíst, ale to možná klamou ne příliš dobře nasvícené fotky. proč ale píšu, pane cibulko. vy jste autorem designu tudora? podle e-mailové adresy máte něco společného s fordem? pokud je to jen zdání a pracujete opravdu ve škodovce, prozraďte nám, zda se bude tudor vyrábět či ne.
Ja jsem rikal ze to bude dobry auto. Radil jsem aby vymysleli kupe ze to bude bomba Mladoboleslavsky skodovky a jinak nemam vice slov ted se to chce jenom divat a divat!!!A chvalit!
No myslím že 40 let nám do průmyslu kecali rusáci a teď posledních deset zase němci. Myslí že v tý škodovce dělaj konstruktéři úplný *. Podvozek koncernovej, plechy taky koncernový a to dokonce vlastní (naštěstí), takže jediný co na tom udělali je že ubrali dvoje dveře a trochu vypotily záď, která taky nestojí za nic no a že to nebudouz vyrábět, ani se nedivím, s jejich cenovou politikou by si to u nás skoro nikdo nekoupil a motor vlastní taky nevymysleli, takže je to jeden velkej *! A mrzí mě to, že to tka musím napsat, ale je tak a ten týpek, co by vyměnil MB za škodovku, tak tómu gratuluju, jen tak dál a zejtra jezdí v trabantu.
no fakt pěkný auto, cena min. 2 mil. s pořádným motorem. jak mohl ten redaktor napsat že to má podobnou palubku jak octávka nebo superb, vždyt to je práve úplně o dvě třídy víš jak provedením tak designem. sakra proč to nevyrobí.
Mě se to auto líbí! Stejně tak se mi líbila (a dosud líbí) studie FERAT a škoda 130RS - prostě kupátka... Koncern VW kdysi dělal Scirroco a Corrado... Teď už na milovníky sporťáčků kašlou a nám zbývá jen nostalgie... VW chce něčím novým konkurovat Ferrari, ale to nebude pro normální lidi. Škoda Tudor by se mi líbil. Fakticky...
Nemel jsi nahodou tim Chevroletem(GM) namysli Dodge(Daiml.Crysl.) Stealth ? Mitsu s Chryslerem pajchluje uz hezky dlouho, napr. D.Sebring ma uplne stejny interier jako Eclipse.
Mimochodem, Am. tisk Superb popsal asi temito slovy: vezmete podvozek a karoserii z Passata, kousek to prodlouzite... a mate Suprb (MotorTrend).
PS: Ta vymena Mercedesa za Skodu..., to byla jen takova sranda, ze ?
Ty seš asi hodně vypatlanej, nebo slepej!!! Mužeš mi vysvětlit co se ti na tý kaře nelíbí?!? A co za auto se ti teda líbí???
PS: A jak můžeš nazvat Škodovky pojízdnýma hovnama, ty si snad v žádný nejel?!?
Takovouhle Škodárnu bych si i koupil. Škoda jen, že to asi vyrábět nebudou. Je hezčí než Mercedes CLK, BMW 3 kupé nebo Volvo. Fakt pěkný fáro. No nic, tak snad možná dostanou rozum a budou to dělat sériově. Asi se začnu modlit
to je jasny ze VW, ehm, chtel sem rict skoda:), dela obrovsky pokroky, ale to jen proto, ze to bylo tak srrackovy auto, tak kazdej krok vpred je obrovskej. nic ve zlym, ale ty bys menil MB za skodu??? ty ses blbej narodil nebo si to studoval?? jedine, v cem je skoda lepsi, je ze je vetsi za lepsi cenu. tym to konci. myslim, ze lidi se rozhoduji pro skodu stale jeste z jen financnych duvodu.
taky si myslim, ze designeri spise "skladaji" nez vymysleji ty skodovky. ale tudor je celkem pekny, urcite lepsi nez srackovej superb ktery vypada jak vybrakovany passat. premejslim, jestli jim ty 4 kocky taky poslal VW protoze nevyhovovali standardu zbytku koncernu......
Myslim si že všichni který řikaj že se to zase nepovedlo ( co se tudor týče ) sou jenom zazobaný lidi, který si sednou párkrát do týdne do tý svojí Sierry nebo něčeho podobnýho a pak kritizujou naší Národní automobilku že dělá největší pokroky ze všech automobilek na světě. Každou chvíli slyšim: je to Volkswagen, vypadá to jako passat a podobný kraviny... Do***e to ste to auto ( Superb) nikdo neviděl? S novym Passatem to má fakt společnej jenom podvozek. A že se semtam nějaká hrana podobá? Už ste si někdy všimly rozdílu supersportem Mitsubishi 3000GT a Chevroletem ( neznám typové označení)??? Ano, žádný rozdíl tam neni a to sou to úplně odlišné automobilky, tak nevidím důvod proč by Superb nemělo mít sem tam něco podobného, obzvlášt když jsou v koncernu... Taky musím uznat že Superb je o mnoho zdařilejší než Passat poslední generace. Co se týče těch kteří automaticky zavrhli Tudor, ještě ani neví co se v něm skrývá a už je to pro ně špatné auto. Popravdě řečeno, sám používám Mercedes-Benz C 220 CDi a kdybych neměl reklamní smlouvu a slevy, věřte mi že bych mnohem raději jezdil v Superb 2.8 tiptronic, nebo například v Tudor ( zatím nereálné, já vím...). Vlastně sem sem chtěl napsat ještě jednu poměrně rozsáhlou věc, ale okolnostmi sem zapoměl co to vlastně bylo...tak se omlouvám těk které sem třeba i naštval svým projevem, ale fakt se zamyslete nad tím než něco plácnete... Bye
No nazdar, tak jestli tohle má ukázat tvůrčí potenciál škodováckých designérů, tak to se fakt máme do budoucna na co těšit!!! Musím uznat, že skládání puzzle v podobě v koncernu VW již použitých a hojně vyráběných prvků a částí karosérie jim jde naprosto skvěle. Předek ze Superbu-no zatím se nic neděje, mohlo by jít o kupé odvozené právě ze Suberbu, na tom by nebylo nic špatnýho, boční linie-hmmm, jaké překvapení, už se nejedná o českého Passata, ale pro změnu o české Audi(kliky dveří i dveře samotné - na fotkách z toho autosalonu to ani moc nejde vidět, ale koukněte se na předchozí příspěvek o Tudoru na tomto webu a dáte mi za pravdu), zadní boční okna teda něco do sebe mají, ale ten zadek...to je víc než odporný. Stále ta klasická světla, ovšem s novým a naprosto hnusným uspořádáním a víko kufru bez jakýchkoliv prolisů....no raději už toho nechám, protže jsem viděl, jak jste tady o tomto modelu všichni básnili, tak mě asi ukamenujete , ale co.
no musim rict ze je to uzasne, hlavne zadek se mi libi, doufam, ze reci o tom, ze se to nedostane do seriove vyroby jsou jen stare pisnicky skoda, a.s. je sice fakt, ze by to byl trochu riskantni krok vypustit tohle auto na trh, ale doufam, ze skodovka ma dost odvahy... ps. mensi kupatko nebo roadster na bazi fabie by taky nebyly od veci...
Souhlasim, jsou to hruzne kopie, nevim, no, vetsi originalita by neskodila, jinak jsou skodovky pomerne kvalitni auta, na spici ve svych tridach vsak zdaleka nemaji
Dobry den. Take ja jsem dnes v novinach zjistil, ze je na svete nejaka studie Skody. Pripada mi to jako politicka strana Cesta Zmeny. Prvni dojem byl docela dobry. Pak jsem se dozvedel, ze se stejne nebude vyrabet, co bylo dal? Cekal jsem s napetim co bude dal a kdyz jsem uvidel auto ze zadu, premyslim, zda nahodou na nem nespolupracovali s KIA. Je to klasická Korea. At jde cela Skoda do haje. Superb ma zastarale motory, o desing se postaral archiv VW+Audi, a Superb, to je pri blizsim ohledani taky kousek tak do muzea. Takze gratuluji Skode. Jen tak dal... .
a tenhle TUDOR
Je pravda, že ten tudor má něco do sebe - vzláště pak ten zadek - je to fakt paráda...... ALE vzpomeňme si jak dopadl například BMW s řadou 8, nebo Mercedes se sportovní S-klasse - moc velký a moc těžký s velkou spotřebou a všechno to byly vesměs propadáky. Je mi to líto, ale myslim, že to je opravdu jen studie..... Možná dyby udělali nějaký to kupé z nástupce oktávky, ale tahle podvozková platforma je moc velká na sportovní auto... To je můj názor.... :o)
Skoda ze se to nebude vyrabet fakt se mi to libi. Jeste dobrej motor a nema to chybu. Ale kdyz si nemuzu tohle auto koupit tak by me stacilo mobilni cislo na tu holku uplne vlevo :))))
hmm ... ja skodovky nerad, ale nejak sem zmenil nazor ... je to fakt pekny ... skoda ze by asi vyfoukli prosor sportovnim prasatum ;) takze jim to VW nepovoli :(
Zadní okna a sloupek C mají ve stylu bavorácké "hokejky", ale stejně mě nepřesvědčí. Pozítří kupuju 635CSi! Ne, vážně, jsem rád, že Škodovka nabídne taky něco jinýho, než spotřebák. Už bylo na čase.
že půjde Tudor do výroby, ale vzhledem k tomu, že jaksi nezapadá do "páprdovské" VW strategie pro Škodu, tak o tom vážně pochybuje. Mimochodem, ty slečny jsou také součástí studie?
Ale fakt, je to moc pekny auto, zvlaste ten zadek je takovej nejakej pekne starodavnej. Mozna, ze si necha SKODA rict a prece jenom to budou delat. Okolo Montreuxu taky kecali, ze to neodpovida pozdejsimu vysledku (Superb), ale nakonec je to uplne to samy ?
presne tak je to naprosto bozi, presne tohle auto by Skodovka potrebovala do portoflia, aby navazala na starou doboru radu kupe, garde, rapid. Rekl bych, ze by se urcite nasel nekdo kdo by to koupil. Pokud to zustane jen jako designerska studie bylo by to skoda, protoze by se z ni mohl stat novej milacek ceskeho naroda stajne jako jeji predchudci.
No konecne!!!!Uz jsem na to cekal jak na smilovani.Je to nadherny auto a skodovka takovy proste umi!!!! Jeste udelejto kupecko z Oktavky a nevaham a jdu si to koupit.
Doufam ze se to bude vyrabet......
Je smutné podívat se na interier Superbu, z 99 % pocházející z 6 let starého Passatu a interier Tudoru, který hýří invencí a svěžestí (alespoň v rámci V.A.G.) ...