Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizované Ferrari Maranello

46 komentářů

Ach můj Bože, to je krasavec...hmm dám půl království za svezení... 😊
Nevím, jestli jsem špatně četl, ale podle obrázku má nello hlavně jiná přední světla...
Těší mě, že 550 odstartovala u Ferrari novou éru - nejlepší model s motorem vpředu. Klasika je holt klasika...
je to sice krasny auto az na ty litaky ... chce to trosku fantazie a ne zustavat u vsech modelu se stejnym vzorem/typem ...
oproti SL 55 AMG je to hadr
V testu nemeckeho Auto Motor a Sport na ovlalu v Nardu je SL 55 AMG v otevrene verzi bez omezovace (zadny tuning, seriove auto) z 0-200 rychlejsi nez 550 i Murciélago a to 5kvaltem automatem!!! V maximalce je sice Murciélago nejlepsi (330 km/h), ale druhe nejrychlejsi auto je SL 55 AMG. Posledni je stare Maranello (305 km/h). V testu byly taky Vanquish, GT2. Docela drsne co?
taky jsem to cetl a byl jsem z toho vysledku nadsesny, to ten tocivy moment 700NM. A nestoji ani CZK 5,000,000. Nejlepsi auto co do vykon/cena, na tom snad ani MB nemuze vydelat moc penez.
No tady asi nekomu uniklo ze AMG je tuningova verze Mercedesu. Ale to nic. Stane se 😊
chlapce, AMG je neco jako M od BMW a je ve vlastnictvi Mercedesu. Takze je pravda, ze nejde o zadny tuning. To jestli si to nazvou AMG nebo jen SL 55 je jejich problem.
Pardon ne z 0-200, ale z 0-300 je SL rychlejsi nez Murciélago.
Tak jak se nam ta kara vlastne jmenuje? 575 Maranello, 575 M Maranello (M-modificata) nebo 575 MM?
Oficiální název je Ferrari 575M Maranello... amáš recht "M" je Modificata 😉
Tifosi diky, tak ho uvadeli na supercars.net, ovsem hned ho zkratili na 575 MM.....
Nový model je také hezký, ale ten starý se mi zdál po stránce designu jemnější, možná lépe propracovaný.
Původní maranello se mi zdá hezčí a propracovanější.Nelíbí se mi nová maska ani ty ošklivé světla.I palubní přístroje jsou méně "poctivě" působící. A to co píšou někteří jiní(Merc) se mi nezdá být věrohodné.Nové SL AMG je určitě cool kárka ale na Ferrari prostě nikdy mít nebude!!!
Pokud umite nemecky, tak si to prectete a myslim, ze auto motor und sport je velice verohodne. Die AMS unterzog 5 Supersportwagen einem Härtetest und wollte testen wie schnell die Flitzer sind. Extra für diesen Test fuhren sie ins italenische Nardo um dort auf einer 12,6 km langen Rundbahn die Renner auf die Endgeschwindigkeit zu prüfen. Dabei war neben dem neuen SL 55 AMG V8 Kompressor (476 PS, 700 NM), der Lamboghini Murcielago (580 PS, 650NM), der Ferrari 550 Maranello (485 PS, 569 NM), der Aston Martin Vanquish (460 PS, 542 NM) und der Porsche GT2 (462, 620 NM). Das der SL 55 AMG von 0-300 km/h seine Konkurrenz um bis zu 30 Sekunden deklassierte, obwohl einige 100 PS mehr und 200 kg weniger hatten, verblüffte. Zudem lies sich es mit dem SL 55 AMG am komfortabelsten mit 300 km/h reisen. Der Anschaffungspreis war mit 124.000 € der günstigste. Auch die Topspeed, 2fach entriegelt (1. Sperre bei 250 km/h, 2. bei 300 km/h) konnte sich mit 325 km/h sehen lassen. Hier die Daten: Modell Topspeed 0-300 km/h
SL 55 AMG 325 km/h 32,5 s
Lamborghini Murcielago 329 km/h 34,2 s
Porsche GT 2 315 km/h 40,9 s
Ferrari 550 306 km/h 61,2 s
Aston Martin Vanquish 316 km/h 55,0 s
tak to je teda nádhera (za kolik to seženu?)
To teda fakt je. Cena je v klídku, 1:18 seženeš do 500Kč, 1:24 ještě levněji a 1:43 v podstatě za babku. No a na 1:1 jsem právě začal šetřit.
Martine koukam ze jsi z levneho kraje, 1:18 model do petistovky? Jo, tak mozna ve sleve... 😃)
No fakt, tak tomu teda bývalo alespoň za mých mladých let. To už je tak dávno???!!!
Hmm, tomu asi 5,5 litru na 100km stačit nebude ... 😄
stejná věc jako předtim
Srovnavat Mercedes SL ( i kdyz je krasnej ) s Maranellem je podle mne nesmyslny...1) je to tuning...2)je to vypretechnizovanej Mercedes...3)Ferrari je Ferrari
Tak tak... nelze než nesouhlasit... pádné argumenty
hosi kdyz mercedes stavel na prelomu 20. a 30. let minuleho stoleti vozy s maximalni rychlosti 250 km/h, tak Ferrari ani neexistovalo. Kdyby nebylo Fiatu, tak by pravdepodobne neexistovalo ani dnes.
Doufám, že nechcete také porovnávad datumy narození Enza Ferrariho a datum založení MB! Bez toho totiž vaše poznámka pozbývá smyslu.
já jsem jenom chtěl poukázat na to, že MB stavěl (super)sportovni vozidla jiz davno a to že je přetechnizovanej - někdo musí vést vývoj, ti druzí z toho poté také těží.
moc pekny auticko!!!takovyhle pekny auticka najdete na www.volny.cz/msiml/auta.html !!!
Dawe, hezka stranecka, jen Richard Owen ze Supercars.net by asi nemel moc radost ze mu krades fotky, kdyby jsi z nich aspon vymaznul ty loga 😃)))
Pche, je to šunka. Ať se chlápkové z Ferrari podívají na nový VW Nardó. Až s Marranelem trhnou pár rekordů, začnu se o tom kvalitně bavit. Je to jenom líbivej kabát na nic moc základu.
To víš, když si pan Piech něco usmyslí tak to musí mít. To ještě neznamená, že 1 model dělá nějakou tradici sportivních vozů!
jeden model? a co takhle Bugatti? to je kara!
Bugatti? Ettore s Jeanem se musi v hrobe obracet.......
Souhlasím s Alexem. To co udělali z Bugatti je hrůza.
Tradice je k ničemu, když auta stojej za starou bačkoru v porovnání s konkurencí...
Že tě huba nebolí ( v této formě diskuse to sice pozbývá smyslu, ale nevadí ), srovnávat jedinečné božské Ferrari s tou odpornou komerční spotřební popelnicí jménem Volkswagen. VW zajelo nejlíp jeden okruh. No bože, z toho asi svět klekne na kolena. Ale že Ferrari dělá už dlouhá léta pouze sportovní vozy, která za ta léta přivedli skoro k dokonalosti, to už Ti uniká. VW ten rekord neberu, ale zkus si jej porovnat třeba s F50, která se bohužel již jistou dobu nevyrábí, což je velká škoda. Ale je to kvůli jeho prestiži a naprosté jedinečnosti, to ovšem šíleně komerčnímu Volkswagenu asi nic neřekne. Ale počkej na F60. A navíc, být VW, tak o technice tohoto modelu vůbec nemluvím, protože mít za zády 2 "slepené" šestiválce nebo co to vůbec spojili (W12), které se již řadu let používají v běžných automobilech celého koncernu VW, to vážně není nic exluzivního ani jedinečného!!!
ani exkluzivního, ani jedinečnýho, ale trhá to rekordy. A mám čekat na F60? OK, počkáme trochu déle na Veyrona a zas si pokecáme.
No, kdo ví, jak to s tím Veyronem nakonec bude... Jestli se ho vůbec dočkáme.
Aspoň nějak vypadá, ale F60 je naprosto nechutně hnusný.
Mi se zda, ze to starsi Maranello bylo trosku hezci, i kdyz ne tak kulate, ale porad je Maranello nejhezci Ferrari
Hej tohle je moje vysňený auto. To by byl diktát jezdit s ním. Oba modely jsou nejlepší sporťáky. Ta dravost ve výrazu masky a ladná karoserie jako u žraloka. A zadek hotovej dravec kterej spolkne každýho, kdo se na něj dívá většinou jenom zezadu, protože když projede tak stihnou kouknout jenom na zadek. (Lamborghini snaž se!!!!!!!!) Roman
mě příde nudný a měkký, nevím. Integra Type-R vypadá stokrát "drsňejc". A jestli seš úchylnej na zadečky (jako já), prohlídni si ještě jednou ***ku Murcielaga, poněvadž to je snad nejhezčí auto-zadek. Mňamy...
Jenze Murcielago je ještě o kategorii výše! Murcielago bych porovnával s F50 nebo za krátkou dobu s F60.
Ferrari sice neni spatne auto,ale ve srovnani s nemeckou dokonalosti a technikou zaostava oproti Mercedesu. Sice Ferrari je ferrari ale Mercedes je proste co se tyce univerzalnosti lepsi 😊 S pozdravem MSG.TXT
Pěkná debata, autíčko je to moc pěkné, taky bych se rád svezl...😊
Ale chybí mi tradiční (už ne v této době) klasická konzole řadící páky, stříbrná nádherná práce....Vlastnit takovej vůz, mnohem raději bych tam švihal 6 kvaltů ručně a pěkně přesně v drahách tej konzoly... Řazení pod volantem už mi připadá trochu moc... Co vy na to, hmm ? 😊
Podle mě maj oba tyto způsoby řazení něco do sebe. Já osobně bych si jen horko těžko vybíral, který z nich si pořídit. Ale vzhledem k tomu, že jsem zvyklý na klasiku, tak asi ten 6kvalt v podobě, v jaké jsi o něm básnil. Jediné, co bych fakt nepřekous, by byl "čistokrevnej" automat. To teda ne!!!