Novinky
0
Ach můj Bože, to je krasavec...hmm dám půl království za svezení... 😊
Těší mě, že 550 odstartovala u Ferrari novou éru - nejlepší model s motorem vpředu. Klasika je holt klasika...
je to sice krasny auto az na ty litaky ... chce to trosku fantazie a ne zustavat u vsech modelu se stejnym vzorem/typem ...
oproti SL 55 AMG je to hadr
V testu nemeckeho Auto Motor a Sport na ovlalu v Nardu je SL 55 AMG v otevrene verzi bez omezovace (zadny tuning, seriove auto) z 0-200 rychlejsi nez 550 i Murciélago a to 5kvaltem automatem!!! V maximalce je sice Murciélago nejlepsi (330 km/h), ale druhe nejrychlejsi auto je SL 55 AMG. Posledni je stare Maranello (305 km/h). V testu byly taky Vanquish, GT2. Docela drsne co?
taky jsem to cetl a byl jsem z toho vysledku nadsesny, to ten tocivy moment 700NM. A nestoji ani CZK 5,000,000. Nejlepsi auto co do vykon/cena, na tom snad ani MB nemuze vydelat moc penez.
No tady asi nekomu uniklo ze AMG je tuningova verze Mercedesu. Ale to nic. Stane se 😊
Tak jak se nam ta kara vlastne jmenuje? 575 Maranello, 575 M Maranello (M-modificata) nebo 575 MM?
Nový model je také hezký, ale ten starý se mi zdál po stránce designu jemnější, možná lépe propracovaný.
Původní maranello se mi zdá hezčí a propracovanější.Nelíbí se mi nová maska ani ty ošklivé světla.I palubní přístroje jsou méně "poctivě" působící. A to co píšou někteří jiní(Merc) se mi nezdá být věrohodné.Nové SL AMG je určitě cool kárka ale na Ferrari prostě nikdy mít nebude!!!
Pokud umite nemecky, tak si to prectete a myslim, ze auto motor und sport je velice verohodne. Die AMS unterzog 5 Supersportwagen einem Härtetest und wollte testen wie schnell die Flitzer sind. Extra für diesen Test fuhren sie ins italenische Nardo um dort auf einer 12,6 km langen Rundbahn die Renner auf die Endgeschwindigkeit zu prüfen. Dabei war neben dem neuen SL 55 AMG V8 Kompressor (476 PS, 700 NM), der Lamboghini Murcielago (580 PS, 650NM), der Ferrari 550 Maranello (485 PS, 569 NM), der Aston Martin Vanquish (460 PS, 542 NM) und der Porsche GT2 (462, 620 NM). Das der SL 55 AMG von 0-300 km/h seine Konkurrenz um bis zu 30 Sekunden deklassierte, obwohl einige 100 PS mehr und 200 kg weniger hatten, verblüffte. Zudem lies sich es mit dem SL 55 AMG am komfortabelsten mit 300 km/h reisen. Der Anschaffungspreis war mit 124.000 € der günstigste. Auch die Topspeed, 2fach entriegelt (1. Sperre bei 250 km/h, 2. bei 300 km/h) konnte sich mit 325 km/h sehen lassen. Hier die Daten: Modell Topspeed 0-300 km/h
SL 55 AMG 325 km/h 32,5 s
Lamborghini Murcielago 329 km/h 34,2 s
Porsche GT 2 315 km/h 40,9 s
Ferrari 550 306 km/h 61,2 s
Aston Martin Vanquish 316 km/h 55,0 s
SL 55 AMG 325 km/h 32,5 s
Lamborghini Murcielago 329 km/h 34,2 s
Porsche GT 2 315 km/h 40,9 s
Ferrari 550 306 km/h 61,2 s
Aston Martin Vanquish 316 km/h 55,0 s
tak to je teda nádhera (za kolik to seženu?)
To teda fakt je. Cena je v klídku, 1:18 seženeš do 500Kč, 1:24 ještě levněji a 1:43 v podstatě za babku. No a na 1:1 jsem právě začal šetřit.
Srovnavat Mercedes SL ( i kdyz je krasnej ) s Maranellem je podle mne nesmyslny...1) je to tuning...2)je to vypretechnizovanej Mercedes...3)Ferrari je Ferrari
Tak tak... nelze než nesouhlasit... pádné argumenty
hosi kdyz mercedes stavel na prelomu 20. a 30. let minuleho stoleti vozy s maximalni rychlosti 250 km/h, tak Ferrari ani neexistovalo. Kdyby nebylo Fiatu, tak by pravdepodobne neexistovalo ani dnes.
Doufám, že nechcete také porovnávad datumy narození Enza Ferrariho a datum založení MB! Bez toho totiž vaše poznámka pozbývá smyslu.
moc pekny auticko!!!takovyhle pekny auticka najdete na www.volny.cz/msiml/auta.html !!!
Pche, je to šunka. Ať se chlápkové z Ferrari podívají na nový VW Nardó. Až s Marranelem trhnou pár rekordů, začnu se o tom kvalitně bavit. Je to jenom líbivej kabát na nic moc základu.
To víš, když si pan Piech něco usmyslí tak to musí mít. To ještě neznamená, že 1 model dělá nějakou tradici sportivních vozů!
jeden model? a co takhle Bugatti? to je kara!
Tradice je k ničemu, když auta stojej za starou bačkoru v porovnání s konkurencí...
Že tě huba nebolí ( v této formě diskuse to sice pozbývá smyslu, ale nevadí ), srovnávat jedinečné božské Ferrari s tou odpornou komerční spotřební popelnicí jménem Volkswagen. VW zajelo nejlíp jeden okruh. No bože, z toho asi svět klekne na kolena. Ale že Ferrari dělá už dlouhá léta pouze sportovní vozy, která za ta léta přivedli skoro k dokonalosti, to už Ti uniká. VW ten rekord neberu, ale zkus si jej porovnat třeba s F50, která se bohužel již jistou dobu nevyrábí, což je velká škoda. Ale je to kvůli jeho prestiži a naprosté jedinečnosti, to ovšem šíleně komerčnímu Volkswagenu asi nic neřekne. Ale počkej na F60. A navíc, být VW, tak o technice tohoto modelu vůbec nemluvím, protože mít za zády 2 "slepené" šestiválce nebo co to vůbec spojili (W12), které se již řadu let používají v běžných automobilech celého koncernu VW, to vážně není nic exluzivního ani jedinečného!!!
Mi se zda, ze to starsi Maranello bylo trosku hezci, i kdyz ne tak kulate, ale porad je Maranello nejhezci Ferrari
Hej tohle je moje vysňený auto. To by byl diktát jezdit s ním. Oba modely jsou nejlepší sporťáky. Ta dravost ve výrazu masky a ladná karoserie jako u žraloka. A zadek hotovej dravec kterej spolkne každýho, kdo se na něj dívá většinou jenom zezadu, protože když projede tak stihnou kouknout jenom na zadek. (Lamborghini snaž se!!!!!!!!) Roman
mě příde nudný a měkký, nevím. Integra Type-R vypadá stokrát "drsňejc". A jestli seš úchylnej na zadečky (jako já), prohlídni si ještě jednou ***ku Murcielaga, poněvadž to je snad nejhezčí auto-zadek. Mňamy...
Ferrari sice neni spatne auto,ale ve srovnani s nemeckou dokonalosti a technikou zaostava oproti Mercedesu. Sice Ferrari je ferrari ale Mercedes je proste co se tyce univerzalnosti lepsi 😊 S pozdravem MSG.TXT
Pěkná debata, autíčko je to moc pěkné, taky bych se rád svezl...😊
Ale chybí mi tradiční (už ne v této době) klasická konzole řadící páky, stříbrná nádherná práce....Vlastnit takovej vůz, mnohem raději bych tam švihal 6 kvaltů ručně a pěkně přesně v drahách tej konzoly... Řazení pod volantem už mi připadá trochu moc... Co vy na to, hmm ? 😊
Ale chybí mi tradiční (už ne v této době) klasická konzole řadící páky, stříbrná nádherná práce....Vlastnit takovej vůz, mnohem raději bych tam švihal 6 kvaltů ručně a pěkně přesně v drahách tej konzoly... Řazení pod volantem už mi připadá trochu moc... Co vy na to, hmm ? 😊