Cim vetsi odsuzovani ci nelibost verejnosti ohledne designu, o to tim vice opravdovych nadsencu.
Ja si myslim, ze hlavni duvod je dobra cenova politika, treba ctyrdverove Aston Martin je kolem 120-130 tisic liber zato Porsche zacina na cca 75 do 140 tisic, takze koho pali dlan s chechtakama v ruce ma moznost vybirat.
Minulý týden jsem ho opět viděl a řádně prohlédl.
Perfektně zapadá do portfolia značky. Designově vyplňuje mezeru mezi 911 a Cayennem. Přidává k tomu perfektní interiér, motory a pro někoho kontroverzní design. Tohle auto muselo přinést úspěch - je to přece Prorsche. :-!:yes:
mně osobně se taky moc líbí. zadek mi nepřijde nějak extra nevyvážený, poslední dobou má buclatý zadek kde kdo. A ten interiér je prostě fantastický. Určitě raději tohle než Cayena :yes:
A co ten Rapide? Mě pořád přijde o dost hezčí, Pnameru sem viděl zatím dvakrát a pokaždý v bílé, bohužel... Ten zadek je hroznej nemůžu si pomoct, no ještě by mě to zajímalo v nějaké tmavé barvě, ale i tak...
Rapid mi prostě přijde vyváženější a designově daleko víc progresivní :yes:
Ja jen vim, ze je udajne dost tesno v Astonu, podle oho co se pise tu a tam?!
V Panamera jsem sedel v showroomu a mista bylo dost, jen bych mel asi problem vizualne se sirkou na ceskych silnicich ci okrskach. Vyhled do zadu je "0". Ale to je problem vsech techto nizkych vozu.
Viděl sem ho na autosalonu ve Frankfurtu a dostal mě, na fotkách vypadá dobře, ale naživo je to bomba, pořádný kus auta. Takle si myslím, že má vypadat avantgarda.
Mít ty peníze tak jdu jednoznačně do Rapida :yes: >:D
Porsche mi přijde takový "obyčejný" za ty prachy...
Ale to i nová 911, ne že by byla ošklivá, ale trochu nuda.
.. když vezmu, že měsíc má 20 pracovních dní, je to 10000 kusů za 60 dní, což je ca.166 ks/den = ca.21 ks/h = ...atd. Holt němci znají jak se vypořádat s produktivitou práce.. :yes:
Neuvěřitelný úspěch. Za tři měsíce nabouchat deset tisíc kousků s průměrnou prodejní hodnotou přes 3 mil. Kč.
S těmito čísly prakticky zadupalo Porsche svého největšího konkurenta v podobě Maserati QP do prachu cest. Ale to sem tady psal už při prvních obrázcích, že k tomu dojde. Došlo a neuvěřitelně rychle. :-!
protože tyhle dva kousky jsou prakticky to jediné, co se jí jaktakž přibližuje.
Krom toho Maserati je už nějaký pátek na trhu, Panamera je čerstvá novinka, takže je snad jasný, že se bude prodávat líp. A Porsche jako celek má taky větší prodeje, takže asi málokdo čeká, že by se Quatroporte kvantitativně prosadilo ;-)
to je otázné, jestli z toho mohli/nemohli vytřískat víc.
Quatroporte je určitě supr vůz, ale přece jen je to relativně "normální" model v portfoliu - myslím jako že 4dv GT tak nějak skoro vždy u Mase nabízeli
Panamera určitě těží z efektu že je to v rámci Porsche portfolia něco absolutně nového. Podobně jako svého času Cayena. I když tomu jsem nevěřil, že by se tak chytl, Panamera mi příjde "přirozenejším" porsche :yes:
Já myslím, že hlavně nechtěli "vytřískat" víc.
Maserati si zakládá na tom, že je to exklusivitka pro fajnšmekry - technika od Ferrari, snesitelné ceny (vůči konkurenci) a vždy relativně malé množství vyrobených kusů.
Proti tomu je Porsche masovka. Bylo, je, bude a chce být "sporťákem pro každého" - prodávat v co největších počtech všem, kdo na něj mají.
Tím nechválím ani nehaním žádnou z těch značek. Prostě každá z nich má dost odlišnou filozofii. A Aston Martin je svým pojetím hodně blízko Maserati, s přesahem do sfér Ferrari.
Maserati si zakládat může, ale pořád je to obyč auto, které si cenu neudrží. Viz staré QP, a v podstatě i nové ojetiny. Tam jde cena dolů až nepěkně rychle. Prostě se jim tu auru nedaří udržet. :-!
Jaguar, ten je na tom obdobně, což asi víš a mě to příjde zatraceně škoda. ;-\
Tzn., že to bouchají jak Baťa cvičky. Koupit si auto, i pro ty co neřeší finance za od cca 3 Mega, které bude stát u každého paneláku, mi připadá trochu zcestné. Ale proti gustu....
Tak vzhledem k tomu, že o panelák vedle, než bydlím já, žije rodina, co má BMW 7 (maminka), Range Rover Sport HSE (tatínek) a Ford Focus C-Max Ghia (syn), tak věřím, že když naproti nim stojí Hummer H2, tak tam dříve či později může stát i panamera.
Takový případ jsem ještě neviděl, tím ale neříkám, že to nemůže být pravda. Každopadné tohle jsou ty pověstné špičky ledovce, nikoli bežná realita. ;-)
Asi jo, ale kdo ví, jak to bude za pár let... Každopádně, Tatra nebo marek.q to můžou přijít omrknout, je to kousek od jejich oblíbené hospody U Táty. :-)
Pokud vim, tak oficialni milionar je ten ktery ma cca xy melounu na ucte k dispozici.
To ze budu mit byt ci dum za 6 mega na hypoteku na 25 let, ze mne milionare nedela. Mozna v ocich lid co jen sni o byte za do milionu a vedi, ze i na to nemaji.
Stojím v pozoru a salutuji směrem k Lipsku. Do tří let se bude v Evropě prodávat více Panamer než fiatů... 500 :yes: Kdo z nás by to před rokem čekal?...
Je to mistrovskej kousek. A co je hlavní, přesně tak, jako má člověk navěky vpálenou do lebeční kosti siluetu 911, přesně tak, jak ví, že Cayman je dokonalej malej šporťák, přesně tak, jak silně vnímá Boxstera a přesně tak, jak vnímá silu Cayenne turbo... se nám do hlav vpálí budoucí nová ikona luxsegmentu v pojetí velké, sportovní, cestovní káry. Ano, opět je to Porsche, který dokázal příjít s autem, která představuje to nejlepší, čeho je svět vůbec v autech schopen, navíc nám vytvořil další báječnej svět, k němuž může člověk v poklidu směřovat. V poklidu proto, že je jedno, kdy si Panameru pořidíš, zda zejtra či za deset let. Bude tu stále. Krásná, silná a nezlomná. Jedním slovem - PORSCHE.