Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Phaeton se testoval ve Švédsku

Nejluxusnější Volkswagen prodělal náročné severské testy.
Zpět na článek
24. 1. 2002 19:54
neregistrovaný "THERES"
24. 1. 2002 22:35
neregistrovaný "ježek"
24. 6. 2006 15:33
neregistrovaný "Garden"
25. 1. 2002 06:59
neregistrovaný "Autor"
26. 1. 2002 02:12
neregistrovaný "Radek"
26. 1. 2002 23:42
neregistrovaný "ježek"
26. 1. 2002 23:43
neregistrovaný "ježek"
28. 1. 2002 10:35
neregistrovaný "Baldi"
27. 1. 2002 15:15
neregistrovaný "anonym"
30. 1. 2002 13:51
neregistrovaný "Profesor X"
31. 1. 2002 22:14
neregistrovaný "Martin"
2. 2. 2002 15:50
neregistrovaný "Tom"
7. 2. 2002 20:19
neregistrovaný "Martin"
3. 2. 2002 21:36
neregistrovaný "anonym"
7. 2. 2002 20:38
neregistrovaný "Martin"
13. 2. 2002 20:29
neregistrovaný "THERES"
18. 2. 2002 12:14
neregistrovaný "rumburak"
18. 2. 2002 21:50
neregistrovaný "Martin"
19. 2. 2002 13:20
neregistrovaný "rumburak"
19. 2. 2002 20:54
neregistrovaný "Martin"
20. 2. 2002 08:53
neregistrovaný "rumburak"
neregistrovaný "THERES"
24. 1. 2002 19:54
Zavěšení a klimatizace
Zavěšení kol určitě není pneumaitké, to je nesmysl. Je řeč o vzduchovém (pneumatickém) pérování (odpružení), ne? Jinak ta klimatizace je asi velmi dobrá, sám F. Piech prohlásil že to je jediné auto ve kterém jezdí s nepřetržitě zapnutou klimatizací. Po dosažení požadované teploty se výdechy efektně zakryjí el. ovládaným dřevěnným štítkem...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ježek"
24. 1. 2002 22:35
Re: Lepší
Ta 4.fotka, ten pohled zezadu neni vůbec špatnej. Zpočátku se mi Phaeton moc nelíbil (zakoukanost do nové 7), avšak pomalu měním názor a myslím, že po 7 bude druhým nejlepším. Esko je totiž zcela na *.
neregistrovaný "Garden"
24. 6. 2006 15:33
Re: Lepší
ty jseš zcela na *!!
esko je neeej! *
neregistrovaný "Autor"
25. 1. 2002 06:59
Re: Lepší
Je to do jisté míry hraní se slovíčky, ale máte pravdu. Ovšem již samotná konstrukce vzduchového pérování je tak specifická, že ani zkreslující pojem "zavěšení" není tak úplně "mimo".
neregistrovaný "Radek"
26. 1. 2002 02:12
Re: Lepší
Já jsem jenom zvědav, kdo a jak bude opravovat ty všechny elektromotorky a ty kilometry drátů, které v těch autech dneska jsou a jak se zdá, tak do budoucna stále jenom přibývají. Tak komplikované auto bych už snad ani nechtěl.
neregistrovaný "ježek"
26. 1. 2002 23:42
Re: Lepší
Jasně, ať žije Trabant 601 combi!!!
neregistrovaný "ježek"
26. 1. 2002 23:43
Re: Lepší
Deutschland jako Deutschland
neregistrovaný "Baldi"
28. 1. 2002 10:35
Re: Lepší
K tvojmu príspevku by som tiež rád niečo pridal.Kamarát vo firme majú dve nové S-klásy CDIčka.Obidve už boli s poruchami v servise, pričom na jednej z nich sa opravovalo asi 14 položiek , všetko elektronika (ešte že majú 6 rokov servis zdarma).Uznajte, že pri aute za 3 mil. by sa to nemalo stávať ani náhodou.
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2002 15:15
bez titulku
Kdyz jsem to videl poprvy, myslel jsem ze je to novej Cadillac Sevile STS, pak jsem zjistil ze je to VW, proste dost cool. Doufam ze Skoda udela neco podobnyho
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Profesor X"
30. 1. 2002 13:51
Re: bez titulku
To ji Wolksvagen nikdy nedovoli :-)
neregistrovaný "Martin"
31. 1. 2002 22:14
Furt jenom Volkswagen!!!
Designově se líbí čím dál víc a skutečně ty diodové koncové svítilny mě úplně dostávají. Tím ale můj obdiv končí. O jeho pérování nic moc nevím, ale jsem si jist, že "medvěd" a taky můj milovaný "bavoráček" budou určitě lepší, ti s luxusními automobily a s nároky jejich uživatelů mají již mnohaleté zkušenosti. Co se týče toho "převratného" řešení klimy, nijak mě to nedojalo. Naopak velice mě dojímají motory a jeho předpokládaná cena. Jo, pánové konstruktéři od VW, to je skutečně pořádný kus práce a hlavně vývoje spojit 2 šestiválce nebo co to vůbec pospojovali, aby vznikl W12. Kdybych měl na hlavě klobouk, tak už jej smekám. Tady se opět naplno ukazuje naprosto "vydřidušská" politika VW - co nejmenší náklady, co nejméně práce, kvůli tomu také co nejvíce společných dílů v celém koncernu a tyto auta vzniklé za, oproti třeba již zmiňovanému revolučnímu BMW 7, úplně mizivé náklady potom prodat nejdráž jak to jen jde, o čemž svědčí zprávy, že VW tento "zázrak" nehodlá prodávat levněji než Mercedes S - klasse. Z celého koncernu VW je mi doslova na blití a lidi, kteří jim to žerou i s návnadou a básní o vynikajících a hlavně pokrokových technologiích (motor resp. puzzle W12) mě dokážou úplně neuvěřitelně vytočit. Ovšem informace o vadných "eskách" mě dosti zaskočila, jelikož tento medvěd alespoň dokud přišla nová 7 byl pro mě car No.1. Musíme si ale připustit, že stejně jako nic na světě, ani žádná sebelepší technika není dokonalá a vždy se může vloudit nějaká malá chybička, která potom způsobí i velké nepříjemnosti. Na druhou stranu je ovšem pravda, že u takhle cenově orientovaného auta by k těmto nepříjemnostem mělo docházet velice zřídka a že 14 nebo kolik přesně vad je už skutečně moc. A hlavně pokud se závady vyskytují na obou vozech!!! Zkrátka dnes už si člověk nemůže být jist vůbec ničím.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Tom"
2. 2. 2002 15:50
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Nechces tak moc po servisech kup si toyotu nebo nissan nemci su uz history.
neregistrovaný "Martin"
7. 2. 2002 20:19
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Jasně, co se týče kvality, tak Japonci jsou na tom naprosto skvěle ( to mohu posoudit na našem rodinném Mitsubishi Lancer - je sice po dost ošklivý bouračce a servis, ve kterém jsme ho měli na mě příliš velký dojem neudělal, stále šlape jako hodinky a nikdy nás nenechal na holičkách). Nevím, zdali na tom jsou Evropané o moc hůř, ale největší problém Japonců je 1) jejich dost obyčejný až fádní design - konkrétně Toyota a Nissan na tom ale zas tak špatně nejsou a kromě nové Primery se mi moc líbí. Problémem č.2 je většinou poměrně chudá nabídka motorů (ty jsou ovšem jaksepatří vymakané) a u některých modelů také méně variant karosérií a hlavně absence některých "evropských lahůdek" ve výbavě. Celkově s Tebou však musím souhlasit!!!
neregistrovaný "anonym"
3. 2. 2002 21:36
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
po přečtení tohohle je mi taky na blití, ale z tebe. Na milovanýho bavoráčka doporučuji přečtení německého auto motor sportu - je to pěknej *. A co se Phaetonu a motorů týče - nehodnoť to na co sis nešáhl a čemu asi absolutně nerozumíš.
neregistrovaný "Martin"
7. 2. 2002 20:38
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Óóó, teď mám asi tu čest se skutečným znalcem. Německý Auto Motor und Sport nečtu, protože neumím německy, je tam minimálně polovina z celého časopisu reklam a hlavně inzerátů (alespoň v minulosti tomu tak bylo) a prodává se za nekřesťanský peníze. Zato čtu český Auto Motor a Sport, jsem totiž Čech, a tak si logicky budu kupovat český časopis, je mnohem levnější a o žádné podstatné věci a články z toho německého nejsem ochuzen. A právě články a testy v tomto časopise a ještě v několika dalších (českých pochopitelně) mě utvrdily v mém názoru na BMW. A pokud říkáš autu *jenom proto, že mu v AMS pár detailů vytkli, tak to jsi dost omezený. Úplně každé auto, které bylo a bude na světě vyrobeno, bude mít vždy určité mouchy a nikdy nebude dokonalé. Jak ale říkám, ten článek jsem nečet, tak nevím. Ale taky čerpám z odborných zdrojů. Mimochodem, Ty jsi v tom bavoráku jel, že říkáš, že je *? A co se týče Phaetonu, to, co jsem psal, za tím si stojím a mohu to s klidným svědomím říci i když jsem ho v reálu ani neviděl. Nebo si snad myslíš, že spojit několik motorů u VW je větší umění než u BMW vyvinout zcela nové či modernizovat již kdysi používáné a vyvinot tak převratné a revoluční prvky, jakými "sedmička" úplně překypuje???
neregistrovaný "THERES"
13. 2. 2002 20:29
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Tak to se docela mylis, ze nejsi o nic ochuzen. Ceska mutace je velmi slaby odvar nemeckeho ams, asi si ho nikdy necetl. Pro srovnani: nemecka verze je ctrnactidenik a obvykle ma pres 200 stran. Kdo umi alespon trochu pocitat tak by v zivote nemohl prohlasit ze neni ochuzen o podstatne veci. Vlastne je to o tom, jake clanky povazujes za podstatne :). Podil reklamy urciteneni vetsi nez v ceskych casopisech. Pokud chces rozumet alespon trochu autum zacni se ucit nemecky.
neregistrovaný "rumburak"
18. 2. 2002 12:14
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Teda já když jsem v německu, tak německý Auto Moto und Sport čtu. Summary je asi takové - u VW jsou slabou stránkou motory. např. nový 8-válec do Passatu skončil daleko vzadu při srovnání s MB 6-válcem. Ty motory, které jsou dobré, jsou pak strašně drahé.
A k novému BMW - auto je skvelé, jistou kritiku si získalo jen nové nezvyklé ovládání. A Phaeton? No budí velké rozpaky.
neregistrovaný "Martin"
18. 2. 2002 21:50
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Je německý AMS skutečně o tolik lepší neš ten náš? A je ten náš skutečně tak ošizený, jak už se tady psalo? Německý AMS jsem držel v ruce, jo, to už je hodně dlouho, aspoň 5 let, tak nevím, jak vypadá dnes. Jo Mercedes, ten má good motory, ale to už je známá věc. Není se taky čemu divit, mají totiž letité zkušenosti. Ne jako VW, který donedávna dělal tak maximálně dvoulitry do skutečně "lidových vozidel" a najednou si hraje na prestižní a luxusní značku, tak tyhle dosavadní motory skládá jak je to jen možné, aby se pan Piech opět pořádně nabalil a eventuelně si mohl třeba k svátku koupit další automobilku!!! A k bavoráku - to ovládání někdo kritizuje a někdo vyzdvihuje. Je pravdou, že ve většině testů se dočteš, že je určitě zapotřebí si na něj určitou dobu zvykat a že pro provádění vetšiny úkonů je třeba zastavit, protože to dost rozptyluje. Já osobně to zhodnotit nemůžu, protože se mi zatím nesplnil můj sen a zatím jsem v tomto skvostu ani neseděl. Ale vše ukáže čas a názory uživatelů. Píšeš, že Phaeton budí velké rozpaky. Jaký názor na něj máš Ty osobně? A na VW vůbec? A jsi stejně tak naivní jako pan Piech, který tvrdí, že to bude pro BMW a Mercedes velká konkurence (dokonce je snad má i překonat) nebo jako většina (alespoň se domnívám) víš, že tyhle káry nějakou konkurenci od VW ani zdaleka nepocítí?
neregistrovaný "rumburak"
19. 2. 2002 13:20
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
Vlastně ten český AMS skoro nečtu. Německý je zabarven německým pohledem na auta. Čísla, srovnávání, vše co se dá kvantifikovat. Chybí tomu dobré fotky, prostě auto jajo životní pocit, to tam moc není. U nás vychází dobrý magazín Auto rating, ten má anglický styl, a přitom neuvádí spotřebu v mílích na galon. Německý pohled na věc je taky samozřejmě v tom, že francouzská auta jsou příliš měkká ap. Phaeton mi skutečně připadá jako ústřel, podobně jako např. Maybach. Proč se nechtějí soustředit na to co dělali dobře? Malá a střední auta vysoké kvality za velmi rozumnou cenu?
kalkulace je asi taková-když prostý lid uvidí, že dokážeme postavit takový Phaeton, tak si u nás o to radši koupí Golfa, protože uvidí, že jsme machři. Podle mě to ale tak prosté není, a sktutečný komerční úspěch by byl zázrak. Lidi (platí to hodně i pro mě) jsou konzervativní, a dají peníze za něco, o čem nemusí moc přemýšlet, je-li to kvalita nebo ne. Trochu mi to připadá, ajko kdyby Oděvní závody Prostějov se rozdodly, že budou konkurovat Versacemu, nakoupily nové stroje a báječné latky...a ti konzervativní lidé nechtějí taky moc převratných novinek v ovládání aut (jež stjně už uměly skoro všechno). To mové BMW jsem jestě nevyzkoušel, a ani nechci, neboť se chci posadit a jet a ne studovat manuály.
neregistrovaný "Martin"
19. 2. 2002 20:54
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
O tom Maybachu by se dalo polemizovat. Jasně, že se nebude prodávat v miliónech kusů, ale v této třídě se považuje za měřítko úspěchu úplně něco jiného. Ty skutečné "zobíky" , kterým ani "esko" nestačilo a nebylo pro ně dost prestižní myslím Maybach docela uspokojí. Všichni totiž dobře vědí, že i když se nejspíš bude prodávat jako samostatná značka, že je to dílo Mercedesu a ten je ve výrobě špičkových prestižních vozů pro horní vrstvy společnosti už dosti zběhlý. Je ale fakt, že mě designově nijak neoslovil a bohužel se nebude konat ani plánovaná technická revoluce v podobě snad 24válce, který sice měl také být podivně složen z několika menších motorů, ale byl by to prostě maras!!! Nakonec je ale možná dobře, že se Mercedes nesnížil k něčemu tak ubohému, jako je to v případě VW. A opět k BMW - co jsem zatím četl, nikdo z testujících si zatím nestěžoval na obtížnost či špatnou orientaci v menu dostupných funkcí, ba právě naopak. Bude to asi něco podobného jako v mobilu. Když si koupíš nový mobil, taky nemusíš ležet v manuálu a za pár dní už sám přijdeš na všechny funkce, ať je to nadupaný telefon jak chce. A navíc, stejně je možno základní funkce (ventilace, audio,...) ovládat klasicky na palubovce nebo hěkteré z nich ještě na volantu.
neregistrovaný "rumburak"
20. 2. 2002 08:53
Re: Furt jenom Volkswagen!!!
To je otázka vkusu. V Německu je tendence považovat velké Mercedesy za auta pro lidi se špatným vkusem a spoustou peněz. Pro mě to má taky ten podtón auta pro ruské mafiány (v obrněné verzi). Maybach toto dotahuje dál. Já kdybych byl miliardář a chtěl aby to všichni viděli, tak si pořídím nějakou anglickou klasiku. Moje volba je rozhodně low-tech, u aut stejně jako u mobilů. V mé profesi se nastuduju manuálů dost a dost, v soukromí nechci. Jezdím v BMW trojkové řady, dost starém. Splňuje to, co od auta žádám, dobře jezdí, skvele se ovládá, člověk v něm cítí silnici. Má charakter. Mám spoustu možností srovnání u aut z pujčoven v Evropě i Americe, od Opel Astra po Ford Expedition. Neměnil bych, jen mě trápí, že v Čechách jezdí s BMW hlavně dva druhy lidí, rychle zbohatlí pseudomanažeři a pak nadšenci, pro které je vlastní auto důležitější než všechny problémy světa. Nepočítám se ani k jednomu druhu, a nechci aby mě ostatní k nim počítali. Když sedím v BMW servisu (kde se ke mě chovají skvěle) jsem jak na trní když vidím normální klientelu. Howgh, trochu jsem se po ránu odvázal.
A propos, u toho BMW745 byly drobné stížnosti i na jiné detaily ovládání, např. že to co MB zvládne jedním úkonem při elektrickém seřizování sedadel se u BMW musí dělat nadvakrát.