Milovníci sportovních automobilů to budou mít s výběrem nového vozu zase o něco těžší. Na český trh totiž přichází opravdu ostře nabroušený hatchback Honda Civic Type R.
BOMBA, BOMBA, BOMBA!!!! Design (sice to není Integra) v sobě naprosto fantasticky spojuje brutálnost s jakoby přívětivým pohledem. Musím říct, že když vyjel novej Civic, trochu sem se bál jak Type-R bude vypadat. Jsem nadšenej a po Integře je tohle Type-R nejfamóznější. Lepší než Accord i starej Civic. Ta ohlá řadička na palubce mi nedá spát (vzdáleně v tom umístěním vidím sekvenč z Focusu WRC). Už s tím někdo řadil? Pište, jaké to je?
Ptáš se, jaké je to řazení na přístrojové desce? Fakt rychlejší, než zamáčkonut slzu a utřít nos. Vyzkoušej si tenhle pohyb, a budeš mít jasno :-)) Vzdálenost mezi volantem a pákou je totiž skoro stejná. :)
Smíšený pocity! Půjčil jsem si kdysi "tajpárovou" Integru v Brně na okruhu - a absolutní bomba. Motor točí jak pila, všechny GTíčka, GSíčka atd jsou proti tomu fakt ***.
Civic bude taky super, o tom nepochybuju, ale ten design :-(((
Ta vysoká střecha a odulé tvary mi k Type R prostě nejdou. Splašený MPV...A kvedlačka na středový konzoli - vžyt je to jak nějakej užitkáč!! Proč to aspon nedali do kupátka. Jenže to je zas taková srágorka pro chudý černošský děti v Americe. Škoda přeškoda...
Já teda nevím, s tím "zdechnutím" designérů. Civic 5d sice není moje krevní skupina, ale co S2000, nová Integra, současný Accord, Jazz a Civic 3d včetně Type R? To mi teda nepřijde nijak špatná squadra :o0
Já si myslím, že Honda sice trochu otupila ostrost svých řadových modelů, ale o to lepší teď dělá ty sportovní. Hodně sportovně orientované modely "neseděly" běžným zákazníkům, takže je přizpůsobili jejich požadavkům a věnují se všem "Type R"
Podle mého je CTR hodně povedený. Vylepšují ho hlavně ty spoilery. Zadek je tak nějak normál, ale líbí se mi předek, úplně unešený jsem potom z profilu, který je super i u obyčejného 3d, ovšem u CTR k sežrání :-). Trochu svým stylem připomíná teď už předmilulého civi, který byl zatím nejhezčí ze všech :)
Lidi, copak jste zapomeli jak vypadal starej Civic? 100x lepsi nez tahle nakopnuta konzerva. Vetsina novejch modelu si je podobna ( 307, Civic, Stillo, Corolla...) kdo se na to ma divat.
1) urcite se mi libil vic CRX targa 93, ale nizka auta proste konci. Jak by prosli crashtesty?! "Vajicko" vydrzi vic :).
2) Motoricky a podvozkem nema Civic konkurenci. (Corolla :))), to snad nemyslite vazne)
3) shanim penize ... :)
Re: A přijela Toyota Corolla 1,8 s více než 140 kW ....
Mezi těmi auty je dost propastný rozdíl a konkurovat si rozhodně nebudou. Jediným rozdílem mezi Corollou a Corollou TS je šestikvalt a tvrdší pérování, tím to končí. Doknce ani světlost nesnížili. To je prostě ještě něco pod úrovní GTI, akorát s výkonným motorem. Myslím si, že CTR má trochu jiné zaměření. Byl oproti klasickému civiku přepracován a vyztužen, navíc má dvoulitr, ne osmnáctistovku, o 6 kW víc a o 16 N.m víc, zrychlí za 6,8 s a jede 235. TS jede sice 225, ale to není tak podstatné, maximálka. Zrychlí ale za 8,4 s, což je u sporťáku docela rozdíl :-). A navíc má TS jednu podstatnou nevýhodu - není to Honda :-))
V testu spolu s Golfem, Cliem, Roverem vysel CTR absolutne nejlepe. 100 neudelal jiny konkurent drive, na okruhu ji prakticky nikdo nestacil a pokud si to dobre pamatuji, 160 mel CTR o 3 s drive nez ostatni. VW Golf mel 2.5 l benzin a kdyz jej CTR honil, nepotreboval jit do otacek ostre vacky VTEC. Myslim si, ze za ty prachy je to super raketa.