Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto na vzduch - je to budoucnost automobilu?

Zpět na článek
17. 6. 2002 13:21
neregistrovaný "empi"
17. 6. 2002 21:37
neregistrovaný "Kája"
17. 6. 2002 15:11
neregistrovaný "borec_morusovy"
17. 6. 2002 16:01
neregistrovaný "P.F."
17. 6. 2002 22:18
neregistrovaný "Martin"
18. 6. 2002 00:39
anonym
18. 6. 2002 00:40
anonym
18. 6. 2002 13:35
neregistrovaný "jouda"
18. 6. 2002 16:38
neregistrovaný "carsten"
20. 6. 2002 21:59
neregistrovaný "borec_morusovy"
21. 6. 2002 15:21
neregistrovaný "Istvan Vinetu"
23. 6. 2002 18:40
neregistrovaný "Premek"
9. 7. 2002 09:10
neregistrovaný "Palča"
18. 9. 2002 12:00
neregistrovaný "T944"
10. 11. 2002 14:31
neregistrovaný "Monk"
neregistrovaný "empi"
17. 6. 2002 13:21
Vyzva
Vyzivam vsechny, co maji zbytecnych 5 mil. USD, at postavi tovarnu u nas, treba na ustecku nebo na karvinsku.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kája"
17. 6. 2002 21:37
Re: Vyzva
Doufám, že se to ujme začne se to vyrábět. Přeju jim to !
neregistrovaný "borec_morusovy"
17. 6. 2002 15:11
blbost...
...jestli je nekdo tak blbej ze tomu veri tak at opravdu honem rychle zainvestuje, protoze by mu mohla ujit sance jak zbohatnout:-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "P.F."
17. 6. 2002 16:01
Re: blbost...
Rozhodne nemyslim, ze je to blbost, jelikoz je to uz nejakou dobu, co byl projekt predstaven a navic prototypy opravdu funguji. Problem bude spis v lobbingu velkych automobilek, ktere si asi takovou konkurenci prat nebudou!!
neregistrovaný "Martin"
17. 6. 2002 22:18
Re: blbost...
Kde bereš tu jistotu, že ty prototypy fungují? Já nevím, i když je mi jasné, že tohle není žádný bulvární plátek, nějak se mi tomu nechce věřit. Že by tak jednoduchý princip - vstřik studeného vzduchu do stlačeného (teplého) vzduchu, byl schopen pohánět automobil. A na můj vkus to má nějak moc výhod a málo nevýhod, fakt se mi to nezdá reálné. Možná málo čtu a jsem málo informován, ale zmínku o tomto vozidle jsem si poprvé přečetl až na tomto místě. Autor se zde zmiňuje o tom, že již v minulosti se o tomto automobilu hojně psalo a dokonce nějaká představení se vysílala i v TV. Kdyby tohle auto fakt jelo na vzduch a bylo tak dobré, jak se zde píše, byl by kolem něj takový poprask, jaký ještě svět neviděl, ale zatím to na mě tak nepůsobí, opravdu jsem o něm v minulosti ještě neslyšel. Ovšem pokud to je pravda a pohon automobilu vzduchem je možný, bylo by to naprosto senzační!!!!!!!!!!
anonym
18. 6. 2002 00:39
Re: blbost...
... Zajicek uz o tom psal cca pred rokem. Ta vec ma opravdu uz neco za sebou a pokud se pamatuju tak zajicek psal i neco o udajnem atentatu na onoho vynalezce atp. ... lobby v mediich je samozrejmosti, protoze dnes jsou videt reklamy na auta snad vsude ... navic neni sranda neco spropagovat kdyz clovek nema dost penez a to i v pripade, ze se jedna o dobrou vec ;(
anonym
18. 6. 2002 00:40
Re: blbost...
... Zajicek ma byt samozrejme s velkym Z ;)
neregistrovaný "jouda"
18. 6. 2002 13:35
Re: blbost...
No tak teda nevim. Pokud by mel platit zakon o zachovani energie tak teda opravdu nevim. Jen ty energie nez by se nalnila nadrž, pak, ten tlak by asi dost rychle klesal... proste myslim, ze je to blbina, ale hezky sci-fi
neregistrovaný "carsten"
18. 6. 2002 16:38
Re: blbost...
presne je to jen zase nejaka korejska konspirace,vzdyt to vypada jak DAEWOO MATIZ,schvalne chtel bych slyset nazor odbornika z CVUT,jinak neverim,BLBOST.
neregistrovaný "borec_morusovy"
20. 6. 2002 21:59
Mozna ze ten trik je v...
...tom, ze ten vzduch kterej se cerpa z tech cerpacich stanic je stlacenej 150 krat vic nez jak je to bezne v pneumatikach.... Tzn. ze ta energije se musi vynalozit na stlaceni zbytek je vpodstate reakcni pohon na podstate rakety... zcela bezna zalezitost... az na to ze ta raketa je jaksi zavrena v tom motoru a funguje hloupe jako normalni pistovy motor... i tak je to absolutni ptakovina a blbost, ale asi to holt muze fungovat, perpetum mobile to ale neni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Istvan Vinetu"
21. 6. 2002 15:21
Neco mi tady nesedi
Nejak nemuzu pochopit, jak je mozne, ze auto pripojim k elektricke siti, elektromotor o vykonu 5kW roztoci kompresor a ten naakumuluje za 3-4 hodiny energii do nadrzi. Potom je auto schopne v mestskem provozu jezdit 10 hodin. Kdyz zanedbam veskere ztraty, tak mi vychazi ze je v aute naakumulovano 20kWh. Pokud ma auto vydrzet v jezdit 10 hodin, tak muze vydavat maximalne 2kW. S timto vykonem nepojede poradne ani skutr, natoz 700 kg "tezke" auto. Motor ma maximalni vykon 50 kW = naplno by vydrzel jet 24 min. Kdyz jeste uvazim ztraty v kompresoru a v motoru (pistove stroje nejsou prilis ucinne) a unik vzduchu z nadrzi, tak bych vsechny vypoctene hodnoty mel jeste podelit dvema. Jsem sice zastancem alternativnich zdroju energie, ale toto auto si nekoupim.
Jinak myslenka zajimava, mozna se to ujme v leteckem modelarstvi misto motorku na CO2.
PS: Poradne auto ma mit poradny dunivy zvuk a ne nejake syceni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Premek"
23. 6. 2002 18:40
Srandisti
Vzhledem k tomu jakou má klikový mechanismus malou účinnost, je to legrační. Vysoce stlačený vzduch se sice dá použít k pohonu , ale možná tak nějakého kripl křesla, navíc jenom na chvíli, protože tlak v lahvích rychle klesá tudíž po pár minutách jízdy by hodnota výkonu byla příliš malá.
Nejsem proti autům, které mají nulové emise, ale asi nejvíc praktické jsou auta s motory, které spalují vodík. Navíc má vodík daleko větší výhřevnost, než benzín. Jestli to má mít smysl, tak nezbyde, než začít vyvíjet malé turbíny, protože ty můžou mít činnost podstatně větší než pístové motory. Navíc pístové motory se začínají pomalu blížit stropu svých možností(klasické pístové mot., možná, že wankel v podání Mazdy ještě překvapí)
Popravdě výhledy do budoucna mě docela děsí. Snad se ani nechci dožít doby, kdy všechny auta budou malé pohodlné mrchy s malou spotřebou a pištivým zvukem. No nic, nebudu do toho zabředávat moc hluboko, ještě by mi z toho bylo smutno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Palča"
9. 7. 2002 09:10
Auto na vzduch - výkon
Každému, komu se výkon nezdá dostatečný: udávaný výkon motoru při 50km/h je 2,2kW, což jsou 3 HP (koňské síly). Myslíte si, že 3 koně neutáhnou 700kg lehké vozidlo ? (je to lehčí než můj Favorit, ten má min. 860kg...)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "T944"
18. 9. 2002 12:00
Re: Auto na vzduch - výkon
No ja bych nerek, ze neutahne, ale pri porovnani jen s pitomou Jawou 50 (fechtl) je to dost v nepomeru. Ma totiz 3,5 kone a to vazi bez ridice asi 60kg
neregistrovaný "Monk"
10. 11. 2002 14:31
Re: Auto na vzduch - výkon
hmm zkuste si o tom nejdriv neco precist... to auto je bez dratu (min -80kg) a karoserie je delana z nakyho lehkyho materialu (myslim ze titan), motor je taky o dost lehci, vzduch lehci nez benzin jinak k tomu vykonu - bere si to vzduch i z okoli, nejenom z nadrzi, problem je spis s vyssima rychlostma (pri 130km/h ujede nejvic 120km pri zakladni hmotnosti) a dalsi problem pokud to auto nalozite...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku