Ve čtvrtek ráno, tedy již zítra, by se mělo oficiálně potvrdit vítězství Kolína ve výběrovém řízení na výstavbu společného výrobního závodu Toyoty a PSA (Peugeot, Citroën)!!!
I jako brňák, chci především poděkovat lidem z Kolína, kteří dokázali připravit průmyslovou zónu. Z Kolína by si měli vzít příklad i představitelé dalších měst.
Dále si myslím, že se Česká republika může srovnávat i s USA v počtech vyrobených automobilů na obyvatele.
to je vyborný,ted sem budou investovat prachy a to je dobře a taky zaměstnají 3000 lidi to je taky dobry,takže to je opravdy skvěly,ale ty auta co tam budou vyrabět ,ty se mi nezdaji že budou nějake lepši kvality,to pry budou nějake mini autado kterych se stěží nacpe nákup
Malé auto dnes neznamená málo kvalitní auto. Ty doby, kdy byl jako měřítko malých vozů Fiat panda už je pryč, o čemž svědčí Yaris, Fabia a další. A pokud jde o to, kde vybudovat automobilku, nebo jinou továrnu - Kolínu se jistě hodí, stejně jako by se stejně dobře (teoreticky) hodila třeba i Mladé Boleslavi. Ale daleko více, než takový Kolín, nebo Brno by ji potřebovalo Ostravsko, nebo Mostecko. Potíž je ale asi v tom, že tyhle lokality nejsou z hlediska logistiky atraktivní ani pro výrobce televizí a dalšího drobného spotřebního zboží, natož pro automobilku. Ale v každém případě je to paráda. Čím více se toho u nás bude vyrábět tím lépe. Přestaneme snad už brzo být vývozcem surovin.
Hovoríte o "Ostravsku, Mostecku..." A čo Slovensko. Bolo by, podľa Vás, pre automobilky zaujímavé? Pri Bratislave stojí už Volkswagen. Ten tvorý v našom Hospodárskom meradle dosť veľký balík. Asi taký ako u Vás Škodovka. A VW ďalej u nás investuje (Martin). Asi nevieme ponúknuť svetu dosť zaujímavý projekt. Alebo o to ľudia vôbec nestoja. Napr.: aj autodróm sa mal u nás stavať a nič z toho (aspoň zatiaľ), lebo sa nik o to nezaujíma. A ten by nám veľa pomohol!
Ďakujem.
Autodrom na Slovensku. "Jolly good idea", jak by asi rekl anglican. Kde by se mel stavet? Samozrejme v blizkosti dalnice, aby byl zarucen plynuly prijezd a odjezd. Kdo mel tento project financovat? Stat anebo soukroma spolecnost? Pokud by to byl stat, neco by se dalo delat. Musel by se vyvijet konstantni, organizovany natlak, idealne za pomoci medii na vladni cinitele. V neposledni rade by se musel zduraznovat kladny prinos, ktery takovy autodrom prinese k vycviku ridicu a tim pro bezpecnost provozu. O testovani vozu ani nemluve. Mela by se toho chytit vrcholna Slovenska organizace. motoristu.
Mozno ste hrdy Cesi a nemate Slovakov v laske, ale ako si myslite, ze to bude vplivat na nich? Urcite viete, ze vela Slovakov roby vo Vasej republike (napr.:Mladoboleslavska Skodovka!!!). A co bude potom, ked postavia tu fabriku? Urcite sa tam bude chciet zamestnat aj nejaky ten Slovak!!!
Co Vy na to? Pustite tam nejakeho?
slováci at si zůstanou doma mají velehory berou nám tady práci čehůni nadávaj na ně,bodejt jsou líni jak prasata peníze by chtěli ale za co? všechny tady rozeštvávaj všude se serou vyjebanci vyjebani