Novinky
Takze Vazeny,
ak tieto ceny patria medzi vyhodne tak potom ceny AUDI A4 su super vyhodne. V Juni 2001 som kupoval novu A4 1,9 TDI za cenu 990.000,-Cz aj s ESP, 8 Airbags, Klima atd. Porovnatelna cena za verziu Comfort 868.000,- Cz sa mi zda nenormalna. I ked je Superb o nieco vacsi tak AUDI je AUDI a Skoda len Skoda s prepacenim. Podla mna je nepredajna.
ak tieto ceny patria medzi vyhodne tak potom ceny AUDI A4 su super vyhodne. V Juni 2001 som kupoval novu A4 1,9 TDI za cenu 990.000,-Cz aj s ESP, 8 Airbags, Klima atd. Porovnatelna cena za verziu Comfort 868.000,- Cz sa mi zda nenormalna. I ked je Superb o nieco vacsi tak AUDI je AUDI a Skoda len Skoda s prepacenim. Podla mna je nepredajna.
Kazda Skodovka co vysla mala muchy a nemale. Ono chvilu potrva nez to bude mat tu uroven kvality ako Passat. Radsej dam prednost overenej zanacke VW.
Obávám se, že nemohu souhlasit s názory ohledně předraženosti modelu Superb. Jde totiž o automobil vyšší střední třídy a tudíž konkurenta Nissanu Maxima, Toyoty Camry, Opelu Omega a teoreticky i Audi A6, BMW 5 a M-B E. Ovšem za ceny, srovnatelné se střední třídou. Ono těch "jenom 10 cm" dělá podobný rozdíl mezi Passatem a golfem, a golfem a fabií. A není ož lepší obětovat těch necelých 20 cm a mít Fabii s polosamočinnou klimou, ESP, ASR, ABS a stokoňovým TDI, než Passata 1,6 l? Demagogie je zlá věc a dá se použít na obě strany. je zvláštní, že si nikdo nestěžuje, že je Superb o tolik levnější než Audi A6 a někdo si ji proto nekoupí. Není totiž dost nóbl 😒.
Pane autore, kolik Vám platí Škoda za tu vaši "antidemagogii". Je přece nesmysl srovnávat Golfa a Passata zrovna jako Octavii a Fabii, nikdo přece nemůže zapřít, že Superb je jen prodloužený Passat, bez jakékoliv tvůrčí invence a kreativity ze strany škody.
Opravdu nejlepším způsobem jak utnout jakoukoli diskusi je otázka na autora textu: "Kolik vám za to Škodovka platí?". To svědčí o vaší neschopnosti vést diskusi, protože tato otázka je samozřejmě absurdní.
Pravděpodobně to je absurdní, ale mně prostě točí ten naprostý nedostatek objektivity, proč nikdo z lidí co o Superbu píšou (včetně např. Svět motorů, AutoTip, ...) nenapíše, že to auto je Passat, jen prodloužený (pro potřeby Becherovkou unaveného předsedy vlády), proč se všude píše, že to je jedinečné dílo českých inženýrů a dělníků, vždyť to není pravda! Když škoda vymyslí a zrealizuje VLASTNÍ auto vyšší střední třídy neřeknu ani slovo a hluboce se jí ukloním, ale tohle přece NE! Mimochodem kdo někdy seděl vzadu v Passatu, tak dobře ví, že přece není důvod přidávat místo na kolena, když je ho tam opravdu až až. Co je nedostatek je "malá díra do kufru", ale to má superb to samé...
To jsou lidi kteri budou Skodovky kritizovat vzdycky bez jakekoli znamky objektivity, nebo zkusenosti z dlouhodobejsiho provozu (v porovnani s jinymi znackami).
Nerikam ze delaji vsechno skvele, ale maji muj respekt.
Nerikam ze delaji vsechno skvele, ale maji muj respekt.
Ceny Superbu jsou pouze neadekvatni prestiži ( goodwillu) značky. Respektive, logicke by bylo uvedeni na trh za nizsi ceny a v pripade zajmu postupny rust cen. Tady je jaksi prodejni objem apriori predpokladan. Napada mne, ze uz jsou asi upeceny dodavky Superbu pro statni spravu 😃)) Komu jde pouze o technickou stranku veci, tam neni co zkazit , jen nekupovat modely z prvniho pulroku vyroby. Muj subjektivni nazor je, ze manager opravdu vypada lepe v Passatu , A6 nebo i v priblblym Ceckovym mercedesu nez v Superbu.
No nechci se michat do tehle diskuse, ale tvuj nazor me docela nasral. Vzdit to samy se prece deje s passatem. Ten jako by vypadl z oka A4. Je to spravny, protoze proto vznikaj koncerny. Chces "kvalitu" Audi, ale neliby se ti design? Kup si treba toledo nebo passata nebo superba. Jinak by totiz kazda fabrika musela vyvijet svoji vlastni platformu a to by bylo moc drahe. Proto ti dali na passata takovou cenu. Pochopil si to???? Jinak ja od urcite doby citim ke koncernu VW nevrazivost. Nekoupil bych si od nich ani kolo. A ono srovnani A6, BMW5 a MB E je svatokradez A6 nikdy nemuzete srovnat s BMW a MB, stejne tak A8 BMW7 MBS, hele tema autama jezdim tak vim o cem mluvim (ted jezdim MB S430)
Ale stejne je superb za super cenu 😃
Ale stejne je superb za super cenu 😃
Skoda mi prijde draha (a to skoro vsechny modelovy rady). Nato,jaky ma vyhody oproti konkurenci (prac.sila,zadny clo....) tak by mohla produkovat levnejsi auta. Navic co predvedla s nejlevnejsi fabii - to je hruza. Mam cesky vyrobky radeji,ale Skodovka se chova v teto oblasti docela arogantne (v zemi s nasim prum. prijmem).
Osobni tip : Peugeot 406 >>>SR 620tis, ST 715tis a jakou ma vybavu a to na nej clovek muze ted dostat slevu.
Osobni tip : Peugeot 406 >>>SR 620tis, ST 715tis a jakou ma vybavu a to na nej clovek muze ted dostat slevu.
Celkem bych souhlasil, ale podívej se na crashtest 406 v magazínu AUTO.CZ (dostal jen dvě hvězdičky z pěti !!)
[odkaz]
[odkaz]
A uz je to tady zase.Skodovka prijde s novym modelem a najdou se zase lide, kteri jen kritizuji.Nemaji lepsi auto nez 120.Proc tady kazdy srovnava Superb s Passatem. Passat je ohodne mensi auto nez Superb o celych 10cm.Vim ze je to na stejne podvozkove platforme, ale preci.Nenasel jsem ze by nekdo srovnaval Superb s A6-toto srovnani odpovida. Ikdyz je A6 stale mensi nez Superb! Superb je nejvetsi automobil ve sve tride!!!A myslim si ze ze tento automobil bude velice uspesny.Mam kompletni vybavy Superbu. V zakladni vybave Classic je tolik veci co nema ani Passat v Highline. Napr.:mech.klim.,el.ovl.oken vpredu a vzadu,bocni airbagy atd. A kdo tady tvrdi ze ceny jsou neopravnene tak at jde nekam, hned bych ho bral. Nikdo si nestezuje na Audi A6, da se rict ze je to srovnatelna vybyva se Superbem, ale je to tak predrazene. A6 2.0 od 1 103500. Skodovka udelala velky uspech a cenove je nejlepsi v teto kategorii. At si kazdy srovnava Superb s Passatem. To je jako kdyz srovnavate Fabii a Octavii.
docela me mrzi, ze kdykoliv se prihlasim do nejake diskuse na tema, ktere je pro me zajimave, tak vice nez polovina prispevku je o nicem (sprostych). od ledna letosniho roku jsem pracovne v UK, kde jezdim kazdy den se sluzebnim autem a za ten necely rok se pocet skodovek na zdejsich silnicich (fabii a octavii) neuveritelne zvysuje. specialne v anglii je to spodivem, jelikoz prave zde celila skoda nejsilnejsi kritice a byla tercem posmechu stejne jako trabanti ve sve dobe u nas. to ze je anglican ochoten dat za uplny zaklad fabie cca 7.000 liber (a ted me nechytejte za slovo, ze to je o nekolik stovek vic nebo min) je spodivem, jelikoz ma na vyber nescetne druhu jinych aut. o nejake kdovi jake cenove vyhode rovnez nemuze byt prilis rec, jednoduse zdejsi rejpalove prisli na to ze skoda je auto na stejne urovni jako kazde jine ze zapadni evropy a momentalne se stava (ano je to tak) i modni znackou, jelikoz v golfu, passatu a astre tu jezdi kazdy druhy. kazdy je hrdy na sve auto a chapu, ze kdyz mu nekdo na ne sahne, tak je synem smrti😊 ale panove s passaty, jiz bylo receno, cely koncern VW je unifikovan na tusim 4 platformach, vzdyt i vy tezite cenou auta z teto uspory, pokud jde o cenu, tak me az tak moc nezajima. hodne se zlobite ze je superb prodlouzeny passat, no a co jste popravde cekali, ze koncern da skodovce miliardy marek, aby zacali od piky navrhovat a vymyslet co jiz bylo davno vynalezeno? to snad ne. skoda je clenem concernu a bere ze stejneho kolace vynalezene techniky jako ostatni ve skupine, tak nazory jo ono je to prodlouzene cosi, je stale se staveni do nepratelske pozice jelikoz stejne by slo rici, ze golf je zkracenou verzi octavie a totez o passatu a superbu, ale ma to smysl? To mi pripada trosku zcestne. To je jako jako matka (koncern) a jeji deti (jednotlive automobilky), vcechny vychazeji z jednoho zakladu, a jestli je skoda ci passat o nejaky desitek tisic drazsi ci levnejsi se mi pri cene zminenych aut zda celkem ubohe. prave na relativne stejne cenove hladine se ukaze jake jmeno ma automobilka mezi motoristickou verejnosti a potencionalnimi zakazniky, jelikoz nebude rozhodovat cena, ale kvalita a jmeno znacky. myslim, ze velka skodovka bude nejuspesnejsi mezi svymi konkurenty (i po odecteni prodanych aut pro vladu tech co si je zvolii). kdo zpochybnuje kvalitu tohoto auta, tak ho uprimne nechapu a dotycni asi take ne (asi jenom z principu ci setrvacnosti) me se take nelibi, ze se podvolila v designu koncernu a nesla svoji vlastni cestou, ovsem kdo by chtel skodovku s originalnim designem a mizernou technikou? neco za neco a autobilovy svet je prave o tomto. bohuzel nebo diky bohu? ... PS: by the way skoda, pivo, semtex a cesky hokey delaji nase jmeno ve svete, tak na nej neplivejte. Vecnou kritiku beru, ale ne to co z valne casti zazniva.
...bude stát přibližně stejně, jako německé automobily Volkswagen Passat a Ford Mondeo, které však patří o kategorii níž.
Mělo by tam být😒br /> ...bude stát přibližně stejně, jako německé automobily Volkswagen Passat a Ford Mondeo, KTERÝ však patří o kategorii níž.
Takhle to vypadá, že autor článku řadí Passat do kategorie nižší než je nová škoda. Pasat je stejný jako Superb a A6 - má stejný podvozek. Nebo se snad pletu?
Mělo by tam být😒br /> ...bude stát přibližně stejně, jako německé automobily Volkswagen Passat a Ford Mondeo, KTERÝ však patří o kategorii níž.
Takhle to vypadá, že autor článku řadí Passat do kategorie nižší než je nová škoda. Pasat je stejný jako Superb a A6 - má stejný podvozek. Nebo se snad pletu?
Vážení, nevím co Vám některým na této diskusi vadí? Možná je trochu ostřejší, ale věcná určitě také. A jak se na to dívám já? Ačkoli celý koncern Volkswagen a vůbec všechny obří koncerny a jejich * platformové politiky a masové chrlení stále "nových" , ale v podstatě stále stejných aut upřímně nenávidím, když mám říct svůj názor přímo k tomuto problému, myslím, ne, já dokonce vím, že bych bral určitě Passata, ten se totiž VW celkem výjimečně opravdu povedl i po stránce designu a jak už jsem napsal i když koncern VW nesnáším kvůli jejich politice, o jejich technice jsem nikdy nepochyboval, je to totiž technika Audi. Je sice pravda, že Audi se nemůže řadit mezi plnohodnotné konkurenty BMW a Mercedesu, ale jejich kvalita a pokrokovost techniky je i tak na velmi dobré úrovni. Konečně jsem se tady dočetl svůj přesný názor na Superba, je to jenom prodloužený Passat, ať již vyráběný v Číně nebo mi taky připadá jako před několika lety zveřejněná studie tzv. Passatu Plus ,který měl taktéž totožné zadní dveře a neměl 3. boční okénko. Lidi, to jste úplně slepí a tupí, že Vám to nedochází, vždyť to úplně bije do očí. Už když jsem poprvé spatřil snímky studie Montreux, mé první dojmy byly "trochu očesaný a prodloužený Passat a co má být???" Kdyby Passat nedostal v roce 2000 ten rozsáhlý facelift, řekl bych že Superb je přece jen trochu zajímavější a noblesnější, ale nynější Passat nemá chybu a Škodovka se s těmi pár díly, co má originální (v podstatě to jsou pouze přední a zadní světla) může jít zahrabat. Taky mě moc mrzí, že i v odborných médiích se dočtu o noblesním a nadčasovém designu, ale o realitě vcelku nic!!! Ale i když jsem teď Passata tak opěvoval, nic to nemění na faktu, že pro mne je absolutním favoritem BMW, které není součástí žádného koncernu, ba naopak ještě před nedávnem muselo utápět hříšné peníze ve zkomírajícím Roveru a jeho auta jsou absolutním vrcholem současné nabídky ( viz nová sedmička ). Tak otevřete oči a doufejte se mnou, že se ty mamutí koncerny rozpadnou stejně rychle, jako se spojily. Jinak si nebudem kupovat auta, ale naprosto bezduché spotřební zboží, naprosto stejné, jako bude mít náš soused a vůbec celý svět!!!
Bohužel VW nemá dnes už moc techniku od Audi, ale v řadě případů spíše naopak. Superb srovnávat se současným Passatem (tj. nový vůz s výběhovým modelem) mi přijde jako *ost, protože do roka a do dne tady bude nový Passat. Spolu se Superbem po boku tady bou dalších aspoň 6 let. Či-li Superb je pouze prodloužený současný Passat (porovnejte si někdo vnější a vnitřní rozměry, má to jen o 10mm delší rozvor nic víc, všechny ostatní rozměry jsou na mm stejné !!!), ale nový Passat bude zase o kus dále.
Tak 1) Passat v současné podobě určitě není výběhový model, protože tak rozsáhlý facelift, jaký prodělal v roce 2000 lze již s trochou nadsázky považovat za nový model. Ale musím Ti dát za pravdu, že i tak je to stále jen facelift a že v tento model Passatu už skoro výběhovým modelem opravdu je.
2) Stejně je Passat určitě povedenější ( alespoň co se týče designu - ostatní bude se Superbem stejné ). A jestli se opravdu do roka ukáže zcela nový Passat a VW ho moc neskazí, není tady co řešit. Ale nebojte, až tento nový Passat bude jednou dobíhat, dočkáme se i nového Superba!!!
2) Stejně je Passat určitě povedenější ( alespoň co se týče designu - ostatní bude se Superbem stejné ). A jestli se opravdu do roka ukáže zcela nový Passat a VW ho moc neskazí, není tady co řešit. Ale nebojte, až tento nový Passat bude jednou dobíhat, dočkáme se i nového Superba!!!
Kdyby koncern VW vylezl s tímto vozem jako s novým P*atem, určitě by tu několik nespokojenců pělo chvály jak se auto prodloužilo, jak pěká je základní výbava, jak se zachovala linie, že je levnější, atd. atd. Bohužel, nebo spíše bohudík je to ale nová Škoda! Ta však některým lidem nebude nikdy dost dobrá, protože jí schází "to správné image". Jenže ruku na srdce, ani VW (např. vychvalovaný P*at) nikdy nebude mít takový image jako MB a BMW.
Možná že by ve škodovce dovedli udělat jetě lepší a i levnější auto, ale VW a Audi chtějí také prodávat a tak určitě šlápli na brzdu.
Možná že by ve škodovce dovedli udělat jetě lepší a i levnější auto, ale VW a Audi chtějí také prodávat a tak určitě šlápli na brzdu.
Ad Superb vs. Passat😒br />
Vůbec mi nevadí, že Superb vychází z Passata. Výrazně (to už tady bylo několikrát řečeno) se zlepšila základní výbava, výrazně narostl vnitřní prostor ( a to nejen do délky) a hlavně je to hezké dlouhé auto vyšší střední třídy s logem, od kterého by to nikdo moc nečekal, hlavně vzhledem k vnitrokoncernové rivalitě.
Když pominu hledisko "prestiže", nevidím důvod, proč by lépe vybavené a prostornější a novější auto (byť z X desítek procent stejné) nemohlo stát víc.
Ad typ auta😒br /> Když už se shodneme na zařazení do vyšší střední třídy (snad ano...) můžeme přestat o konkurenci Superbu a Passatu uvažovat úplně. Osobně si dovedu představit vcelku dost lidí, kteří, v rozporu se zde dříve uváděnými argumenty, si nyní kupují Passaty, protože prostě nic klasičtějšího a konzervativnějšího na trhu v této třídě vážně není. Nebijte mě za tento názor - je to totiž potvrzená praxe. Ve chvíli, kdy se uvažuje o firemním vozovém parku, obvykle jde mimo jiné o to, aby zde byla "koncernová shoda"a tedy aby se mohly fabie servismanů (okresních stranických manažerů) octavie obchodních zástupců (poslanců) doplnit něčím pro ředitele (předsedy paralmentu) tak, aby se to odlišilo od A8 pana generálního (Klause), bylo to hezké a mělo to jednotné zázemí. Zbyl Passat či Audi A6. A pokud si dotyční neřídí sami, je Superb logická volba.
Jsou to jen příklady ale ruku na srdce, kolik firem (institucí) má fleetový park postavený třeba na Peugeotech? S tímhle taky Škodovka kalkuluje.
No a poslední věc, ze které bych rád udělal samostatné téma😒br /> Když nepočítám A8 Long a BMW 7 L (což jsou auta s cenami a kategorií někde úplně jinde), je Superb nejprostornější auto na trhu pro ty, kteří zatím jezdí třeba v Passatu či Mondeu S ŘIDIČEM.
Prostor na zadních sedadlech je vůbec faktor, který známe zatím jen z nadávacích diskusí na Octavii či Volva S60..😄
Určitě existuje dost kupců, pro které je Škoda už dost prestižní a kvalitní (je to přece VW) natolik, že si perspektivu natažených nohou a VELMI dobré výbavy nenechají ujít. A to nemluvím o již zmíněných státních a polostátních firmách, státní správě a samosprávě (tam všude je každé cizí šéfovo auto vnímáno špatně😄, limuzínových službách, hotelových vozových flotilách... Tam všude se může stát těch "mizerných" 10 cm argumentem nad argumenty.
A ještě dodatek: Jestli se vám zdá, že jsme někým placeni, buďte ujištěni o opaku. To co v autu.cz říkáme, opíráme mimo jiné i o šíři pohledu, který nám neustálý přímý kontakt s různými značkami umožňuje.
Kdybychom psali PR články, nebudete nás číst. A my je nepíšeme.
Za volantem Superbu jsem ujel jen asi 200 km, což se mi zdá málo na fundovanou diskusi o jízdě. Situaci na trhu a možnosti prodeje ale probírat klidně můžeme..😄
A úplně nakonec, k mému oblíbenému tématu cen😒br /> Před čtvrt rokem jsem měl k testu Fabii Sedan TDi s nějakými příplatky za střešní okno, tempomat atp. za 651.000,- což se mi zdá jako úchylnost. Octavie jsou také relativně drahé, rychleji jim ale v porovnání s Fabiemi klesá se stářím cena.
Resumé? Ty, kdož chceš lepší auto (Superb) za cenu Passata, počkej tak 4-5 měsíců a kup ojeté či předváděcí. Rozdíl nebude poznat a ekonomické argumenty letí pod stůl...
Už končím...😄
Když pominu hledisko "prestiže", nevidím důvod, proč by lépe vybavené a prostornější a novější auto (byť z X desítek procent stejné) nemohlo stát víc.
Ad typ auta😒br /> Když už se shodneme na zařazení do vyšší střední třídy (snad ano...) můžeme přestat o konkurenci Superbu a Passatu uvažovat úplně. Osobně si dovedu představit vcelku dost lidí, kteří, v rozporu se zde dříve uváděnými argumenty, si nyní kupují Passaty, protože prostě nic klasičtějšího a konzervativnějšího na trhu v této třídě vážně není. Nebijte mě za tento názor - je to totiž potvrzená praxe. Ve chvíli, kdy se uvažuje o firemním vozovém parku, obvykle jde mimo jiné o to, aby zde byla "koncernová shoda"a tedy aby se mohly fabie servismanů (okresních stranických manažerů) octavie obchodních zástupců (poslanců) doplnit něčím pro ředitele (předsedy paralmentu) tak, aby se to odlišilo od A8 pana generálního (Klause), bylo to hezké a mělo to jednotné zázemí. Zbyl Passat či Audi A6. A pokud si dotyční neřídí sami, je Superb logická volba.
Jsou to jen příklady ale ruku na srdce, kolik firem (institucí) má fleetový park postavený třeba na Peugeotech? S tímhle taky Škodovka kalkuluje.
No a poslední věc, ze které bych rád udělal samostatné téma😒br /> Když nepočítám A8 Long a BMW 7 L (což jsou auta s cenami a kategorií někde úplně jinde), je Superb nejprostornější auto na trhu pro ty, kteří zatím jezdí třeba v Passatu či Mondeu S ŘIDIČEM.
Prostor na zadních sedadlech je vůbec faktor, který známe zatím jen z nadávacích diskusí na Octavii či Volva S60..😄
Určitě existuje dost kupců, pro které je Škoda už dost prestižní a kvalitní (je to přece VW) natolik, že si perspektivu natažených nohou a VELMI dobré výbavy nenechají ujít. A to nemluvím o již zmíněných státních a polostátních firmách, státní správě a samosprávě (tam všude je každé cizí šéfovo auto vnímáno špatně😄, limuzínových službách, hotelových vozových flotilách... Tam všude se může stát těch "mizerných" 10 cm argumentem nad argumenty.
A ještě dodatek: Jestli se vám zdá, že jsme někým placeni, buďte ujištěni o opaku. To co v autu.cz říkáme, opíráme mimo jiné i o šíři pohledu, který nám neustálý přímý kontakt s různými značkami umožňuje.
Kdybychom psali PR články, nebudete nás číst. A my je nepíšeme.
Za volantem Superbu jsem ujel jen asi 200 km, což se mi zdá málo na fundovanou diskusi o jízdě. Situaci na trhu a možnosti prodeje ale probírat klidně můžeme..😄
A úplně nakonec, k mému oblíbenému tématu cen😒br /> Před čtvrt rokem jsem měl k testu Fabii Sedan TDi s nějakými příplatky za střešní okno, tempomat atp. za 651.000,- což se mi zdá jako úchylnost. Octavie jsou také relativně drahé, rychleji jim ale v porovnání s Fabiemi klesá se stářím cena.
Resumé? Ty, kdož chceš lepší auto (Superb) za cenu Passata, počkej tak 4-5 měsíců a kup ojeté či předváděcí. Rozdíl nebude poznat a ekonomické argumenty letí pod stůl...
Už končím...😄
Přiznávám možná nejsem úplně objektivní, ale něco na tom co jsem psal může být...
Superb: Elegance V6 2.8 30V/142 kW 1.076.900,- Kč
Čísla mluví jasně a Passat má navíc ještě v té ceně tu čtyřkolku...
A už dám pokoj 😄
1. Highline nedosahuje ani trochu urovne zakladu Superbu. (Nemas tam ani bocni airbagy, kuze je jen castecna)
2. Za climatronic se u Passatu priplaci 50000, za bixenony 40000, za 17' elektrony se priplaci rovnez (road america jsou 16') jako za celou (dlouhou) radu jinych veci. Srovnatelny Passat by te vysel tak na 1.078.000 a to sem nepocital radu drobnosti typu destovy senzor, metaliza atd. Je pravda, ze ma nahon 4x4, ale taky je pravda, ze je o dost mensi.
3. Superb je auto vyssi stredni tridy . Co se tyce velikosti je srovnatelne s Audi A6, BMW 5, Mercedesem E. Bude ale spise konkurovat autum jako Opel Omega, Nissan Maxima, Toyota Camry, Peugeot 607, Saab 9-5 atd.
4. Doporucuji podrobnejsi studium stranek volkswagen.cz, mozna si na toho Passata nekdy koupis.
5. Co se tyce shodnosti dilu mas plnou pravdu, Superb je cinsky (s prodlouzenym rozvorem) Passat, ktery se uz delsi dobu prodava v Cine.
ad2) O moc mensi neni,rekl bych ze natazeny nohy mit v superbu stejne nemuzes,tak te tech 10 cisel nespasi..
ad4) Zajimalo by mne jestli si nekdy v Passatu sedel,ty joudo
2. Passat je uvnitr relativne (v porovnani s konkurenty) male auto. Za sebe si pohodlne nesednu (187 cm). Takove Mondeo je daleko vetsi.