Pokud jste v pátek 2. listopadu neměli cestu kolem některého z dealerů Daewoo, tak vězte, že počínaje tímto dnem zde začal prodej inovovaného automobilu Matiz...
Usame! Každý nesdílí Tvůj názor! Hnus vypadá daleko jinak!
Pro starší lidi nebo ženy, které se jaksi za volantem necítí je to ideální! Malé, nic nežere, všude se vleze. Basketbalový tým v tom asi na tréningy jezdit nebude, to je jasné a Becherovkový předseda to jako vládní vozidlo používát nebude, ale hnus to fakt není! Do Mit. Lancer Evo7 to má taky daleko, ale je to zase jiná třída!
Je to hnusný! Podívejte se třeba na twingo. Je to menší, díky posunovací zadní lavici variabilnější, živější a vypadá líp! Korejci nikdy neudělaj dobrý auto. Daewoo je značka (stejně jako Kia a Hyundai), s kterou bych nejezdil kvůli ostudě, i kdybych ho měl zdarma. Nemaj tradici a vlastní styl. Evropa má styl, Japonci (100% Honda) taky mají svůj styl. Jen Korejci ne. Podívejte se na posledních deset let Hyundaie Sonaty. To je pořád něco jinýho. A Hnusnýho. JÁ OPAKUJI: MATIZ JE HNUS!!!
Je to humáč a ještě to nemá ani žádnou výbavu. 2 airbagy v roce 2002? S tím můžou jít tak... Podle mě byl starý matiz hezčí (italdesign) teď si to korejci opět pokazili.
No jo, pan chytrej. Ze by pry nejezdil v korejci, vsak si v nem ani nejel, protoze bys neco takoveho nenapsal. Jaky styl asi mela Skoda, nez do ni vstoupil Velky (W)Bratr a jaky ma dnes. Vubec zadny. Jsou to designove klony jednoho vozu bez naroku na vlastni identitu (mimo rostu vpredu). Podivej se na prodejni vysledky Skody a napr. Daewoo - ne u nas, ale celosvetove - no a pak mluv. V New Yorku v roce 1998, kdy jsem tam byl osobne bylo y evropanu jen BMW a Mersedes. Korejci tam byli vsichni a to v dosti pocetnem zastoupeni, ale to neres! Az se svezes v korejci - a klidne si vlez i do Matyze, abys pochopil ten duvod proc se kupuje, pak zacni mudrovat. btw. jiz 6 roku jezdim s KIA Sephia 1,6 GLX bez problemu najeto 180,000km a vubec se nestydim v nem jet i na obchodni jednani.
No jo, ale škoda má narozdíl od Daewoo stoletou tradici. Mimochodem, jezdil sem jak s Daewoo (Matiz), Hyundaiem (Atos) tak s tou tvojí KIou (Sephia Leo). Největší sráč je Atos, to má neuvěřitelně hrozný podvozek. Matiz je jen o malinko lepší. A tvoje KIA? Vychází nejlíp, ale jen proto, že je o dvě třídy výš. Když to srovnám s ne o moc dražší Oktávkou či Fabií, tak docela slabota. Mudrovat nemusím, vlastním právě zmiňované Twingo2, ale to je alespoň promyšlený auto.
O.K.
pravě proto nemůžeš srovnávat Octinu s Sephii, protože vychází z Mazdy 323 z roku 1990 a v době, kdy jsem ji kupoval nebylo po Octavii ani vidu a slechu. Neříkám, že je to super auto, ale za ty peníze... K té tradici, v roce 1986 se tady prodávaly Racery a i za cenu 180,000Kčs byly rychle pryč, protože Škoda byla pro plebs, majetnější (zelináři a řezníci) měli Žiguly, a top byly Fiaty(ne ty polské) a ostatní. Tradice je hezká, ale pokud by do firmy nevstoupil silný vlastník, pak by to bylo prázdné slovo. Korejci jdou rychle dopředu a jdou svou cestou, pokud jim to vydrží, pak to bude další kategorie aut (Evropani, Amíci, Japonci a ti Korejci). Jinak máme ve firmě samozřejmě i Daewoo (1994), Bravu (1996) i Octávky a Feldy, Fábie a pokud není volná Oktávka, pak se jezdí Kiou a Bravou, Feldy jsou při té dávce kilometrů už hodně nespolehlivé (nad 120,000).
Tak proč ke Korejcům nevstoupí nějaký majoritní vlastník? Protože auto s jejich značkou nikde jinde než v Koreji neprorazí (ne, že by tam měli málo obyvatel, to zas ne). Na škodovce bylo na čem zakládat. Když odmyslíme komunistické roky (ty snad každý inteligentní člověk pochopit dokáže), tak má Škoda tradici jako 3. nejstarší automobilka na světě, která před válkou dělala více než konkurenceschopné vozy. Korejci na tomhle zakládat nemůžou. Měli by si alespoň vytvořit nějakou osobitou tvář, osobitý styl (ne jako již zmiňovaná stále jiná Sonata). Ta auta se dělají podle daleko mírnějších měřítek než tady. Evropanovi jde daleko více než někomu jinému o kvalitu. Japonci to pochopili (Honda, Toyota, Nissan), američanům je to v podstatě jedno. Ale Korej bude muset zvednout laťku, jinak neuspějou. Stejně tak jde evropanovi o tradici.
Majoritni vlastnik do korejske automobilky nevstoupi, protoze to korejci (narozdil od Skody) nepotrebuji! To kdyby Nissana nezhltnul Renault, tak by zase bylo na svete o jednu historickou znacku se skvelym stylem mene. Me zajima dnesek a ne jestli pan Laurin a Klement vyrabeli dobre kola, motorky a pak auta. Pred vanoci jsem kupoval Santa Fe a stezovat si teda nemuzu vubec na nic.
Pán je zřejmě veliký "odborník" !!! Čím pak asi jezdíš ? Tipuju to tak na Škoda 120, nebo snad polorozpadlé Žiguli ? Človíčku, Ty nevíš co mluvíš, vlasně píšeš !!!
Vcelku se jim to povedlo. Za ty peníze člověk nemůže chtít zázraky. Je to Koreja a korejským autům ještě trošku něco chybí. Ale už se to lepší. třeba Kia Magentis vypadá docela dobře, a jako ostatní korejský auta je relativně levná. U nového Matize prokáže až čas a testy jaký je.