Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Fabia má v základu jeden airbag, (Octavia taky....), Hyundai Atos jeden, Twingo dva... To jen tak na okraj....
Vcelku se jim to povedlo. Za ty peníze člověk nemůže chtít zázraky. Je to Koreja a korejským autům ještě trošku něco chybí. Ale už se to lepší. třeba Kia Magentis vypadá docela dobře, a jako ostatní korejský auta je relativně levná. U nového Matize prokáže až čas a testy jaký je.
Twingo má v základu dva airbagy. Podívej 😃
[odkaz]
[odkaz]
Pro starší lidi nebo ženy, které se jaksi za volantem necítí je to ideální! Malé, nic nežere, všude se vleze. Basketbalový tým v tom asi na tréningy jezdit nebude, to je jasné a Becherovkový předseda to jako vládní vozidlo používát nebude, ale hnus to fakt není! Do Mit. Lancer Evo7 to má taky daleko, ale je to zase jiná třída!
pravě proto nemůžeš srovnávat Octinu s Sephii, protože vychází z Mazdy 323 z roku 1990 a v době, kdy jsem ji kupoval nebylo po Octavii ani vidu a slechu. Neříkám, že je to super auto, ale za ty peníze... K té tradici, v roce 1986 se tady prodávaly Racery a i za cenu 180,000Kčs byly rychle pryč, protože Škoda byla pro plebs, majetnější (zelináři a řezníci) měli Žiguly, a top byly Fiaty(ne ty polské) a ostatní. Tradice je hezká, ale pokud by do firmy nevstoupil silný vlastník, pak by to bylo prázdné slovo. Korejci jdou rychle dopředu a jdou svou cestou, pokud jim to vydrží, pak to bude další kategorie aut (Evropani, Amíci, Japonci a ti Korejci). Jinak máme ve firmě samozřejmě i Daewoo (1994), Bravu (1996) i Octávky a Feldy, Fábie a pokud není volná Oktávka, pak se jezdí Kiou a Bravou, Feldy jsou při té dávce kilometrů už hodně nespolehlivé (nad 120,000).