Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

HNUS
neregistrovaný "Abdul"
| 6. 11. 2001 21:42
JEŽIŠI TO JE HNUSNÝ!!!!!!!!!!
HNUS
neregistrovaný "Bush"
| 7. 11. 2001 11:32
Usame! Každý nesdílí Tvůj názor! Hnus vypadá daleko jinak!
Pro starší lidi nebo ženy, které se jaksi za volantem necítí je to ideální! Malé, nic nežere, všude se vleze. Basketbalový tým v tom asi na tréningy jezdit nebude, to je jasné a Becherovkový předseda to jako vládní vozidlo používát nebude, ale hnus to fakt není! Do Mit. Lancer Evo7 to má taky daleko, ale je to zase jiná třída!
HNUS
neregistrovaný "Ace2"
| 7. 11. 2001 14:48
Nahodou pekne auto do mesta. Kdyz se podivam na "konkurenta" fabii Junior tak teprve tam se mi zveda zaludek.
HNUS
neregistrovaný "Jacek"
| 7. 11. 2001 18:33
Souhlasim s Ace2. Junior je opravdu dilo.
HNUS
neregistrovaný "Abdul"
| 7. 11. 2001 21:51
Je to hnusný! Podívejte se třeba na twingo. Je to menší, díky posunovací zadní lavici variabilnější, živější a vypadá líp! Korejci nikdy neudělaj dobrý auto. Daewoo je značka (stejně jako Kia a Hyundai), s kterou bych nejezdil kvůli ostudě, i kdybych ho měl zdarma. Nemaj tradici a vlastní styl. Evropa má styl, Japonci (100% Honda) taky mají svůj styl. Jen Korejci ne. Podívejte se na posledních deset let Hyundaie Sonaty. To je pořád něco jinýho. A Hnusnýho. JÁ OPAKUJI: MATIZ JE HNUS!!!
HNUS
neregistrovaný "THERES"
| 7. 11. 2001 23:30
Je to humáč a ještě to nemá ani žádnou výbavu. 2 airbagy v roce 2002? S tím můžou jít tak... Podle mě byl starý matiz hezčí (italdesign) teď si to korejci opět pokazili.
HNUS
neregistrovaný "Viki"
| 8. 11. 2001 10:28
no Hondou bych se tu moc neohanel ... ta posledni dobou taky zmatlala co mohla ... novej Civic je podle me obluda
HNUS
neregistrovaný "Vitez"
| 8. 11. 2001 16:28
No jo, pan chytrej. Ze by pry nejezdil v korejci, vsak si v nem ani nejel, protoze bys neco takoveho nenapsal. Jaky styl asi mela Skoda, nez do ni vstoupil Velky (W)Bratr a jaky ma dnes. Vubec zadny. Jsou to designove klony jednoho vozu bez naroku na vlastni identitu (mimo rostu vpredu). Podivej se na prodejni vysledky Skody a napr. Daewoo - ne u nas, ale celosvetove - no a pak mluv. V New Yorku v roce 1998, kdy jsem tam byl osobne bylo y evropanu jen BMW a Mersedes. Korejci tam byli vsichni a to v dosti pocetnem zastoupeni, ale to neres! Az se svezes v korejci - a klidne si vlez i do Matyze, abys pochopil ten duvod proc se kupuje, pak zacni mudrovat. btw. jiz 6 roku jezdim s KIA Sephia 1,6 GLX bez problemu najeto 180,000km a vubec se nestydim v nem jet i na obchodni jednani.
HNUS
neregistrovaný "Abdul"
| 8. 11. 2001 21:21
No jo, ale škoda má narozdíl od Daewoo stoletou tradici. Mimochodem, jezdil sem jak s Daewoo (Matiz), Hyundaiem (Atos) tak s tou tvojí KIou (Sephia Leo). Největší sráč je Atos, to má neuvěřitelně hrozný podvozek. Matiz je jen o malinko lepší. A tvoje KIA? Vychází nejlíp, ale jen proto, že je o dvě třídy výš. Když to srovnám s ne o moc dražší Oktávkou či Fabií, tak docela slabota. Mudrovat nemusím, vlastním právě zmiňované Twingo2, ale to je alespoň promyšlený auto.
HNUS
neregistrovaný "Vitez"
| 9. 11. 2001 12:25
O.K.
pravě proto nemůžeš srovnávat Octinu s Sephii, protože vychází z Mazdy 323 z roku 1990 a v době, kdy jsem ji kupoval nebylo po Octavii ani vidu a slechu. Neříkám, že je to super auto, ale za ty peníze... K té tradici, v roce 1986 se tady prodávaly Racery a i za cenu 180,000Kčs byly rychle pryč, protože Škoda byla pro plebs, majetnější (zelináři a řezníci) měli Žiguly, a top byly Fiaty(ne ty polské) a ostatní. Tradice je hezká, ale pokud by do firmy nevstoupil silný vlastník, pak by to bylo prázdné slovo. Korejci jdou rychle dopředu a jdou svou cestou, pokud jim to vydrží, pak to bude další kategorie aut (Evropani, Amíci, Japonci a ti Korejci). Jinak máme ve firmě samozřejmě i Daewoo (1994), Bravu (1996) i Octávky a Feldy, Fábie a pokud není volná Oktávka, pak se jezdí Kiou a Bravou, Feldy jsou při té dávce kilometrů už hodně nespolehlivé (nad 120,000).
HNUS
neregistrovaný "Abdul"
| 10. 11. 2001 15:45
Tak proč ke Korejcům nevstoupí nějaký majoritní vlastník? Protože auto s jejich značkou nikde jinde než v Koreji neprorazí (ne, že by tam měli málo obyvatel, to zas ne). Na škodovce bylo na čem zakládat. Když odmyslíme komunistické roky (ty snad každý inteligentní člověk pochopit dokáže), tak má Škoda tradici jako 3. nejstarší automobilka na světě, která před válkou dělala více než konkurenceschopné vozy. Korejci na tomhle zakládat nemůžou. Měli by si alespoň vytvořit nějakou osobitou tvář, osobitý styl (ne jako již zmiňovaná stále jiná Sonata). Ta auta se dělají podle daleko mírnějších měřítek než tady. Evropanovi jde daleko více než někomu jinému o kvalitu. Japonci to pochopili (Honda, Toyota, Nissan), američanům je to v podstatě jedno. Ale Korej bude muset zvednout laťku, jinak neuspějou. Stejně tak jde evropanovi o tradici.
HNUS
neregistrovaný "joseph"
| 4. 1. 2002 16:54
Majoritni vlastnik do korejske automobilky nevstoupi, protoze to korejci (narozdil od Skody) nepotrebuji! To kdyby Nissana nezhltnul Renault, tak by zase bylo na svete o jednu historickou znacku se skvelym stylem mene. Me zajima dnesek a ne jestli pan Laurin a Klement vyrabeli dobre kola, motorky a pak auta. Pred vanoci jsem kupoval Santa Fe a stezovat si teda nemuzu vubec na nic.
HNUS
neregistrovaný "Zdenek"
| 14. 11. 2001 19:25
Pán je zřejmě veliký "odborník" !!! Čím pak asi jezdíš ? Tipuju to tak na Škoda 120, nebo snad polorozpadlé Žiguli ? Človíčku, Ty nevíš co mluvíš, vlasně píšeš !!!
Ad airbagy
neregistrovaný "Ondra"
| 8. 11. 2001 10:08
Fabia má v základu jeden airbag, (Octavia taky....), Hyundai Atos jeden, Twingo dva... To jen tak na okraj....
Ad airbagy
neregistrovaný "Abdul"
| 10. 11. 2001 15:47
ehm...Twingo2 v základu jeden. Mám ho.
bez titulku
neregistrovaný "Garrett"
| 8. 11. 2001 19:37
Vcelku se jim to povedlo. Za ty peníze člověk nemůže chtít zázraky. Je to Koreja a korejským autům ještě trošku něco chybí. Ale už se to lepší. třeba Kia Magentis vypadá docela dobře, a jako ostatní korejský auta je relativně levná. U nového Matize prokáže až čas a testy jaký je.
bez titulku
neregistrovaný "Ondra"
| 15. 11. 2001 09:40
Twingo má v základu dva airbagy. Podívej :-))
[odkaz]
bez titulku
neregistrovaný "Abdul"
| 15. 11. 2001 22:28
Já mám Twingo2 z roku 1999 v docela voholený verzi a má jeden. Asi změna, no.
bez titulku
neregistrovaný "Ondra"
| 16. 11. 2001 04:03
Změna je život. Když v tom jezdíš sám.....
bez titulku
neregistrovaný "Abdul"
| 16. 11. 2001 22:15
Je fakt, že Renault jsou dnes absolutně nejbezpečnější vozy svých tříd. Pomalu se zvyšují nároky.
bez titulku
neregistrovaný "lubo"
| 17. 11. 2001 20:47
ale prodává se každý nemá na wv
To je auto ?
neregistrovaný "majsterx"
| 26. 12. 2001 17:45
To je auto ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku