Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v listopadu 2009: Ford Mondeo v čele dovozové střední třídy, BMW 3 v Top 5
95 komentářů
0
87 😉
0
seč je mi to fuk,tak asi jo,s ohledem na chudý stát,ale stejně tu bude vědecké zdůvodnění č.189/162 a následná hádka... >😁
kuko
0
ano, "vědecké" >😒] :yes:
iudex
Tak sa zdá, ze kríza na Slovensku uz ustupuje: najpredávanejsie auto strednej triedy u nás za 11/09 je BMW 3 (83 ks!). Okey, islo zrejme o fleetový nákup, ale celkom slusná porcia naraz. Kazdopádne i ostatné vozy sú u nás úplne inak predávané: jednotka v Cechách Superb je u nás az na 3 mieste spolu s Insigniou (obe 22 ks) za dvojkou Passatom (36 ks). Piata je celkom dobre sa rozbiehajúca C5ka. To, ze Ford ukazuje obrovské disproporcie v popularite v CZ a SK potvrdzuje i Mondeo, ktoré je s 5 kusmi az za Avensisom, A4kou a C-Klasse (importér Fordu: Guten Morgen!)
Jako chceš říct, že 83 zaměstnanců si z výplat koupilo pro soukromé účely 83 ks BMW trojkové řady?V Německu rozhodně v přepočtu na obyvatele mnohonásobně víc.Tipuji,že vyloženě soukr. není ani jedno,každé je "služební", takže je to fuk a s krizí bych to nespojoval. :-!
Irónia, exctenári, irónia. 😉
Áno, i já s VŠ nebolševického zaměření(FSI) jsem to pochopil.Proto jsem přihodil ty řadové zaměstnance. :-! Ale klidně souhlasím jak s možností šikovné veřejné zakázky,tak s nabídkou pro profesní skupinu.Nám doma leží také nabídky a nejenom od BMW,je toho docela hodně,dokonce velice výhodné ceny,ale letos určitě ne a když ne,tak ne. 😉 Jan nepatříme mezi příjemce zakázek,to pro pořádek,ale ani to mi nevadí.Ovšem BMW za 3 je fakt sympatické, hlavně motůrky jsou skvělé a tam,jak se to tu říká? BRAvO BMW :yes:
nebo spíš 83 zaměstnanců nějaké firmičky co získala státní zakázku povýšilo z Fabie na 3-er >😒]
No moze to byt i tým, ze BMW ponúka clenom istej profesie u nás mimoriadne výhodné ceny a tí vzhladom na svoju nadpriemernú bonitu zareagovali. >😒] Alebo len nejaká úspesná ficofirma nakúpila pre celý manazment... 😉
ficofirma: >😁 :yes😒br />
i kdyz ve skutecnosti je to spis :no:
i kdyz ve skutecnosti je to spis :no:
Što také "ficofirma"? Něco jako firma spřízněná s naším OSÁckým ex-ministren dopravy Řebíčkem,nebo jak se ten vykuk jmenuje?Také zakázka pro Autodrom v Mostě pro umazávání bodů, nebo kolem 9 mld. Kč pro firmu, kde dříve byl spolumajitel na veřejné zakázkázky.
Asi takhle😜okud by byla statistika prodejů očištěna o tyhle zlodějny,v nichž jedou hoši napříč spektrem,rudí i modří, pak se dostáváme k mé původní úvaze o autech pro řadové zaměstnance, např. vědec z České akademie věd.Nebo řadový učitel, doktor ze špitálu, mzdová účetní...ale ta by spíš něco jako Ceda,Golfa,i30 bo čo také...
Asi takhle😜okud by byla statistika prodejů očištěna o tyhle zlodějny,v nichž jedou hoši napříč spektrem,rudí i modří, pak se dostáváme k mé původní úvaze o autech pro řadové zaměstnance, např. vědec z České akademie věd.Nebo řadový učitel, doktor ze špitálu, mzdová účetní...ale ta by spíš něco jako Ceda,Golfa,i30 bo čo také...
Já bych trh CZ a SK ani neporovnával. Slovenský čtyřmilionový piditrh je dosti deformovaný. :-!
nazdar Jelito! ešte stále ti ten Slovák preťahuje manželku? >😒]
Prehliadnem lacnú provokáciu a uvádzam, ze co do spotrebitelského správania je trh CZ a SK velmi podobný, co je dané spolocnou minulostou i celkovou blízkostou kultúr, ako i malým významom objemov predaja na nich v celoeurópskom meradle. :-!
no vzhladom k umiestneniu 3-er sa dá dokonca tvrdiť, že je viac "prémiový" trh než ten český >😒]
že ja som sa do tej Prahy trepal, už som mohol byť eurodrzek :-!
že ja som sa do tej Prahy trepal, už som mohol byť eurodrzek :-!
to bude tím eurem....ale zase je fakt, že na nákupy jezdí občané SK sem,mladí studovat VŠ je téměř jednosměrka ze západu na východ...ča, co to trepu, naopak...
takhle:tyto dva trhy jsou krutě směšné,i z pohledu Portugalska, takže bych to moc neřešil. :-!
takhle:tyto dva trhy jsou krutě směšné,i z pohledu Portugalska, takže bych to moc neřešil. :-!
Svätá pravda...
Ja som na svoje Mondeko čakal pomaly 6 mesiacov. Tvrdili mi, že majú okolo 50O objednávok, ale kvôli dlhým dodacím dobám, sa zákazníci radšej obzrú niekam inam...
slovensko je pre FORD trh kategórie B a tak sa k nemu aj chovajú
Ja som na svoje Mondeko čakal pomaly 6 mesiacov. Tvrdili mi, že majú okolo 50O objednávok, ale kvôli dlhým dodacím dobám, sa zákazníci radšej obzrú niekam inam...
slovensko je pre FORD trh kategórie B a tak sa k nemu aj chovajú
Vsimnul jsem si toho jen nepatrneho odskoku Skodovky proti 2. mistu. I pres nastup kombi........ ?
Neviem, ci kombík uz nejak zasiahol do predajov za minulý mesiac; zrejme sa dá len objednat, k odberu zrejme ale hned nie je a teda ani nedoslo k registrácii nového kombíka, co je rozhodujúce pre statistiky. Na SVK sa v novembri ziadny kombík nepredal.
... to souhlas, ale cekal bych i tak umele navyseni diky registracim predvadecek u prodejcu. Treba prosinec ukaze.
Deadlift
Brzy příjdou globální Ford EcoBoost 2.0 a 1.6!
"Tato pohonná jednotka bude v průběhu roku 2010 uvedena také do faceliftovaného Fordu Mondeo a dvojice S-Max a Galaxy."
[odkaz]
"Tato pohonná jednotka bude v průběhu roku 2010 uvedena také do faceliftovaného Fordu Mondeo a dvojice S-Max a Galaxy."
[odkaz]
Koukám, že se tvé příspěvky pretransformovaly na pouhé PR prohlášení. >😁
Ale co, taky posun a k lepšímu. >😒]
Ale co, taky posun a k lepšímu. >😒]
Aspon se snazi sdelit neco novyho, coz se o tobe, bez urazky, rict neda 😉
Ok, tak specialne pro tebe, Ford ma dva motory roku 2010 (3.5 EcoBoost a 2.5 Duratec hybrid), znacka VW jen jeden, a to 2.0 naftu (jak jinak, hybridy nemaji), pokud spravne nepocitam jen preznacene dva motory u Audi. Stejne tak Toyota, BMW, Subaru... ma jen jeden. To je novy trend, ktery uvidime i v dalsich letech. U Fordu kdyz chteji, tak umi a to i motory!
[odkaz]
:yes: :yes: :yes:
[odkaz]
:yes: :yes: :yes:
No hlavně aby Ford vyhrál aspoň nějaké ocenění. 😉
A co více, aby to ocenili zákazníci, protože nabídka motorů pro Fordy není nikterak široká. 😉
A co více, aby to ocenili zákazníci, protože nabídka motorů pro Fordy není nikterak široká. 😉
Ale bude. 😉
Už aby to bylo. 😉
I ted je nabidka celkem slusna, atmosfera 2.0 nebo turbo 2.5 docela jde. Ale chybi 4x4. Ale toho se snad take dockame. Co vice chtit???
Dvouspojka? Věší konfigurovatelnost motorizací a pohonů? Ještě více motorů? Něco se vždy najde. 😉
Dalsi dvouspojky Ford PowerShift prichazi prave s motory EcoBoost v pristim roce.
Ale kolik lidi chce u Fordu automat??? Manual je rozhnodne zadanejsi a vzdy u Fordu, myslim, vice bude. Zadny bum jako u VW s DSG u Fordu cekat asi nejde. V tomhle jsou zakaznici Fordu daleko vice fundamentalnejsi, rozhodne alespon v Evrope. Manualni 6-rychlostni prevodovka je to, co by melo prevazovat.
Ale kolik lidi chce u Fordu automat??? Manual je rozhnodne zadanejsi a vzdy u Fordu, myslim, vice bude. Zadny bum jako u VW s DSG u Fordu cekat asi nejde. V tomhle jsou zakaznici Fordu daleko vice fundamentalnejsi, rozhodne alespon v Evrope. Manualni 6-rychlostni prevodovka je to, co by melo prevazovat.
Já právě vidím velký posun k automatům ve třídě, kde bojuje Mondeo. Takže si myslím, že by mu PowerShift určitě slušel. 😉
Tak koncern Ford ma na domacim (hlavnim) trhu 2 motory roku, koncern VW na svem minoritnim trhu 3 - to mi pro Ford moc nevyzniva. Ale jo, furt dopadl lip nez jini a s VW mu to treba vyjde pristi rok. Drzim palce :yes: .
Minoritnim trhu... >😁 Ano minoritnim, protoze tam VW prd proda, ale asi to je jeji strategie. >😁
karlitto00
Gratuluju modrobile vrtulce a hlavne jejim cerstvym majitelum :yes: Pravdepodobne potrebovali podnikatele trochu zoptimalizovat danove povinosti, blizi se na nam konec roku... 😄 Dal za vypichnuti urcite stoji i vetsina benzinovych motorizaci, je videt, ze pres vsechnu "kritiku" pubertaku a snilku je to stale jeste volba sportovneji zamerenych ridicu, kteri logicky preferuji uslechtilejsi palivo 😄
jsem myslel že puberťáci sní zásadně o benzinu aby ho mohli točit k 7000/min >😒] a ne o naftě
včera jsem se svezl v X5 s 3.0d (první generace) a jako ta nafta tam fakt hodně brumlala ;-\ , V8 je prostě V8 >😒]
včera jsem se svezl v X5 s 3.0d (první generace) a jako ta nafta tam fakt hodně brumlala ;-\ , V8 je prostě V8 >😒]
Pocitmi sa zhodujeme (ja som siel ale s II. gen.), i ja som bol mierne sklamaný zvukovým prejavom sestvalca v prémiovom velkom voze. Oblúbené reci, ze clovek uz dnes vnútri rozdiel medzi naftou a benzínom nespozná, sú úplne mimo.
nejazdil som teda vo vela diesloch, ale vždy som to bezpečne a jasne poznal že to je diesel >😒]
hodne dobrý bol Saab 9-3 1.9TiD, kde od zhruba 80km/h ten brukot skutočne takmer zanikol.
Cez víkend som dobehol cestou domou raritku - Audi A2 s 1.4TDI!!! Za túto kombináciu by mal asi niekto odvisnúť >😒]
hodne dobrý bol Saab 9-3 1.9TiD, kde od zhruba 80km/h ten brukot skutočne takmer zanikol.
Cez víkend som dobehol cestou domou raritku - Audi A2 s 1.4TDI!!! Za túto kombináciu by mal asi niekto odvisnúť >😒]
A2 1.4 TDI - musim po americku zvolat "oúú mááj góóód!" 8-s To jsem ani nevedel, ze Audi vypustilo takovouto "premii" :no:
Co je na tom špatného? Celohliníkový svébytný model, který se drží na špici tabulek spolehlivosti. Je to unikátní kousek, který Audi ostudu neudělal.
Proti A2 (ackoliv pro me osobne je teda naprosto hnusna) vcelku nic, ale 1.4 TDI byl omyl uz ve fazi myslenky a narvat to do "premiove" znacky...nevim nevim 😄
souhlas, A2 se mi sice nějak extra nelíbí, ale považuji ji za zajímavou a technicky vyspělou. Bohužel zabít to motorem 1.4TDI, který bych pochopil jako mstu sadistického šéfa svým zaměstnanců s cílem katovat kosty ve Fabce, ale do prémiovky s cenovkou jakou to mělo...šílenost ;-\
Srovnavat 3.0d a V8 benzin to je dobrej vtip >😒] Ja mam zkusenost touhle 3.0 jen v dosluhujici petce a je pravda, ze uplne top ten zvukovej projev neni, oproti Lexum je to malinko propadak, vykonove je ale podle me "dostacujici". Kdybych uz chtel sestivalcovou naftu, tak 3.5d, ten sem jezdil v aktualni X5 a nebal bych se to nazvat idealni motorizaci pro tenhle typ auta. V8 benzin idelane v M3 coupe 😄
Copak tam dělají ty tečky "3.0d, 3.5d", oba motory jsou "jen" třílitry a u BMW se přece tradičně "netečkuje"... 😉
pozor na to, měli jsme doma X5 3.0d, minulá generace měla normálně tečku 😉 na boku auta hezky napsáno 3.0d
teď od novějších modelu je to všechno 30d a 35d.
Já můžu říct akorát tolik. V minulé generaci X5, kterou jsem jezdil po FL 3.0d, byl projev nafty 100% naftový. do 2 to bručelo nad 4 tisice to hučelo a mezi tím se nějak dalo jezdit. Ale neřekl bych že do vozu pronikalo až moc hluku. Ano jsou naftaky s mnohem lepším zvukem, ale zvykl sem si na to poměrně rychle a nikdy mi to nevadilo.
V nynější X6 35d je zvuk uplně někde jinde a i když jsem nejel 35i, tak se mi ten zvuk na diesel docela hodně líbí. Jistě že to má zase svoje chrochtaci znamení, ale uvnitř je to prostě moc pěkné. Ovšem V8 jako třebas v X6M nebo v X5M (kterou jsem zrovna dneska potkal v te její modré barvě, sakra krása) to zdaleka není...
teď od novějších modelu je to všechno 30d a 35d.
Já můžu říct akorát tolik. V minulé generaci X5, kterou jsem jezdil po FL 3.0d, byl projev nafty 100% naftový. do 2 to bručelo nad 4 tisice to hučelo a mezi tím se nějak dalo jezdit. Ale neřekl bych že do vozu pronikalo až moc hluku. Ano jsou naftaky s mnohem lepším zvukem, ale zvykl sem si na to poměrně rychle a nikdy mi to nevadilo.
V nynější X6 35d je zvuk uplně někde jinde a i když jsem nejel 35i, tak se mi ten zvuk na diesel docela hodně líbí. Jistě že to má zase svoje chrochtaci znamení, ale uvnitř je to prostě moc pěkné. Ovšem V8 jako třebas v X6M nebo v X5M (kterou jsem zrovna dneska potkal v te její modré barvě, sakra krása) to zdaleka není...
já nesrovnávám s V8, teda minimálně ne s V8 od Bawo, s takovým jsem nikdy nejel, to bylo jen takové rýpnutí, že akusticky prostě benzinová V8 bude asi vždy lepší než sebelepší diesel
k té 3.0d - prostě mě překvapilo, že v autě jako X5 kde se asi tlumícími materiály až tak nemuselo šetřit, byl její zvukový projev hodně silný. je pravda že jsme jeli většinou město a nízké rychlosti, ale stejně...
Naopak mě překvapila prostornost - tu jsem na základě info co jsem kde tu pochytil hodně podceňoval a ona je uvnitř veliká dost :yes:
k té 3.0d - prostě mě překvapilo, že v autě jako X5 kde se asi tlumícími materiály až tak nemuselo šetřit, byl její zvukový projev hodně silný. je pravda že jsme jeli většinou město a nízké rychlosti, ale stejně...
Naopak mě překvapila prostornost - tu jsem na základě info co jsem kde tu pochytil hodně podceňoval a ona je uvnitř veliká dost :yes:
BMW je prostě "sportovně" hlučné. 😉
Pepiku nevykladej blbiny. 30d je zcela nesportovne hlucna, jak v prvnich X5 tak treba v 530d. Duvodem je jak (na premii) slabsi zvukova izolace, tak samotny charakter motoru. I BMW se holt obcas podari vyrobit neco nedokonaleho 😄
figurka
Docela by mne zajímalo, jak velký podíl na číslech Legacy má nováček a kolik je z dorozebírání skladů starého modelu. Jinak čísla celkem zajímavá a trochu mne překvapuje, jak se tento relativně často zmiňovaný ohyzda přiblížil na dohled nádheře a stylu z Francie.
GTI
Tak a máme to takřka na štědrovečerním stole.
Tedy ale, jak tak koukám na některá čísla, namátkou - Delta, Croma... dávám ke zvážení, aby se od příštího roku zavedlo uvádění prodejů na desetinná čísla. Kapiš? jako, (příkladmo) - unor 2010 Croma 0,003... >😁 Na konci roku by se to pak sečetlo a možná, že nakonec to nějakou celou funglovku hodí ne? Pochop, ty na chvostu musí trojciferné majstrštyky strašit ve skladech...
Čelo tabulky, tak to je maso. Souhlasím s Emelem, pokles superbů je v příčinné souvislosti s odloženou rozkoší, čeká se na kombíka.
Náš obdiv zaslouží eurodrzek z Mnichova, nehasnoucí dělo :yes: Ovšem pozor, odspodu začíná masivně tlačit na pilu sportback, tam cítím budoucího střednětřídného prémiového... premianta.
Číslem měsíce je číslo... 11 Accord, to jsou konce 8-s Tak mě napadá... proč? Odpověď je přelehká - současný evropský střední mainstream je tak dokonale muzikální, že pokus o nosnou melodii na akordeon tu holt superstar tak nějak z principu získat prostě nemůže.
P.S. Opravdu se tu ještě někdo (mimo našeho upřímně váženého kolegy Sleepera) domnívá, že Delta je střední třída?
Tedy ale, jak tak koukám na některá čísla, namátkou - Delta, Croma... dávám ke zvážení, aby se od příštího roku zavedlo uvádění prodejů na desetinná čísla. Kapiš? jako, (příkladmo) - unor 2010 Croma 0,003... >😁 Na konci roku by se to pak sečetlo a možná, že nakonec to nějakou celou funglovku hodí ne? Pochop, ty na chvostu musí trojciferné majstrštyky strašit ve skladech...
Čelo tabulky, tak to je maso. Souhlasím s Emelem, pokles superbů je v příčinné souvislosti s odloženou rozkoší, čeká se na kombíka.
Náš obdiv zaslouží eurodrzek z Mnichova, nehasnoucí dělo :yes: Ovšem pozor, odspodu začíná masivně tlačit na pilu sportback, tam cítím budoucího střednětřídného prémiového... premianta.
Číslem měsíce je číslo... 11 Accord, to jsou konce 8-s Tak mě napadá... proč? Odpověď je přelehká - současný evropský střední mainstream je tak dokonale muzikální, že pokus o nosnou melodii na akordeon tu holt superstar tak nějak z principu získat prostě nemůže.
P.S. Opravdu se tu ještě někdo (mimo našeho upřímně váženého kolegy Sleepera) domnívá, že Delta je střední třída?
ad Accord,neřekl bych,že evropský mainstream válcuje accord svou úžasnou "muzikálností" spíše bych to viděl na slabou variabilitu v nabídce accordu,co si matně vzpomínám tak to bylo ve stylu bud slabší motor a výbavu za 800 nebo top výbavu a výkonější motor za 1,1.
Je to tak, na tohle Accord vazne honde trpi. A je to skoda, protoze je to jinak dobry auto ;-\
Jj na to Accord trpí, a i cenově je bohužel vejš.S větší vejbavou stojí fakt ranec.Holt honěj zisky nad "houskovostí", ačkoli to není omluva, jen konstatování.Za 630 jako Passat ve slušný vejbavě holt Accord není...natož za 450, jako Laguna.
alfa a omega střední třídy v našem socioekonomickém prostředí se jmenuje - firemní flotily. Kolik je tady firem, které pro svoje vedení nakoupí Accordy, Laguny, Delty? Individuální prodeje v tomto segmentu jsou minoritní, tak to je a asi i ještě hodně dlouho bude.
+ k tomu agresivní cenová politika u prémiovek, kterým sa daří pronikat do tohoto segmentu trhu. Část firem nabízí třeba jen budget a dotyčný si může vybrat vůz podle svých preferencí. A kdo by odolal mít baworáka, sice v základu, za cenu slušnějšího Pašíka třeba 😉
+ k tomu agresivní cenová politika u prémiovek, kterým sa daří pronikat do tohoto segmentu trhu. Část firem nabízí třeba jen budget a dotyčný si může vybrat vůz podle svých preferencí. A kdo by odolal mít baworáka, sice v základu, za cenu slušnějšího Pašíka třeba 😉
Co se týče čísla měsíce (Accord), je to tak. Nicméně drobná poznámka - platí to OPRAVDU pouze pro Evropu. Honda se však strategicky soustřeďuje více na americký trh (vedle japonského, přirozeně). A tam boduje: Accord je v letošním roce ve Státech čtvrtým nejprodávanějším autem, a to je pořadí nikoli ve střední třídě, nýbrž celkově. Celkem se za deset měsíců prodalo 250 tisíc vozů Honda Accord (pohybujeme se zde v jiných číslech). VW Passat v Evropě za stejné období: 170 tisíc. - Nijak nezpochybňuji, co jsi napsal, udávám to jen pro zajímavost.
Pokud jde o pořadí značek, je Honda v USA v letošním roce na čtvrté příčce (880 tisíc vozů), VW je dvanáctý (177 tisíc vozů) - hned ZA Mazdou, těsně před Subaru. Z nárůstu prodejnosti se za velkou louží může těšit pouze Subaru (13😖, Kia (7😖 a Hyundai (4😖.
Pokud jde o pořadí značek, je Honda v USA v letošním roce na čtvrté příčce (880 tisíc vozů), VW je dvanáctý (177 tisíc vozů) - hned ZA Mazdou, těsně před Subaru. Z nárůstu prodejnosti se za velkou louží může těšit pouze Subaru (13😖, Kia (7😖 a Hyundai (4😖.
Těstovina
Proč Fiat, který se úspěšně dostává z krize, nepotopí značku Alfa Romeo, která je již skoro deset let totální propadák ? Proč se nezbaví modelu Fiat Croma, který je rovněž v celé Evropě předraženým propadákem ?
proč by se měl zbavovat Alfy?Ta půjde časem nahoru.Myslím,že to nejhorší už má za sebou.VW taky drží Seata i když by se mohl klidně zbavit,ale neudělal to :yes:
Seat pořád prodává 4x víc než Alfa. >😁 :-!
A za kolik? Jaka je celkova rentabilita? Asi si nepamatujes ze VW uz na Seatem malem zlomil hul.
Takové školácké argumenty? Ale hraješ si tu na velkýho kápa. >😁
Rentabilitu si spočítej.
Seat jako koncernová značka používá nějakých 70% dílů od koncernových bratříčků, zbytek musí vyrobit Seat sám. Oproti tomu AR má modely prakticky svébytné a techniku s nikým nesdílí. Takže musí platit svůj vývoj, svoji maličkou výrobu atd.
Němci jsou mnohem lepší manažeři než Italové. Seat se do problémů dostal a taky to o něm všichni věděli, netutlali to a Němci ihned začali jednat. Kdežto Taliáni mají s AR problémy už asi 10 let, roční ztáty odhadují analytici někde mezi 100-400 miliony Euro. Sami Italové to nikde neříkají. Až teď Marchionne bouchl do stolu a řekl - dost, takhle to dál nejde, musí se s tím něco udělat. A má pravdu chlapec. Němčouři by to dávno zavřeli.
Takže kolem a kolem, AR a Seat bych nesrovnával, mají odlišné vedení a odlišnou situaci. :-!
Rentabilitu si spočítej.
Seat jako koncernová značka používá nějakých 70% dílů od koncernových bratříčků, zbytek musí vyrobit Seat sám. Oproti tomu AR má modely prakticky svébytné a techniku s nikým nesdílí. Takže musí platit svůj vývoj, svoji maličkou výrobu atd.
Němci jsou mnohem lepší manažeři než Italové. Seat se do problémů dostal a taky to o něm všichni věděli, netutlali to a Němci ihned začali jednat. Kdežto Taliáni mají s AR problémy už asi 10 let, roční ztáty odhadují analytici někde mezi 100-400 miliony Euro. Sami Italové to nikde neříkají. Až teď Marchionne bouchl do stolu a řekl - dost, takhle to dál nejde, musí se s tím něco udělat. A má pravdu chlapec. Němčouři by to dávno zavřeli.
Takže kolem a kolem, AR a Seat bych nesrovnával, mají odlišné vedení a odlišnou situaci. :-!
Si žil deset na kamčatce asi, ne ? V letech 1998 a 2001 auta roku a prej totalní propadák... Se prober.
Výhra v Car of the Year nemá mnoho společného s dlouhodobou prodejností auta. Alfu 147 si mnoho lidí přes její výhru nekoupilo - přesto se až teď přestává prodávat, i když je už několik let totálně zastaralá a prodejně propadák. 159 je propadák od začátku, měla konkurovat BMW 3 a propadla na plné čáře.
Alfa nemůže odnekonečna těžit z tehdy přelomové 156ky, která měla pokrokovou technologii, ale vše pokazila relativně velmi špatnou kvalitou. Ta značka si zaslouží nežít. Jestli to Marchionne neudělá, může potopit celý Fiat, který jde teď nahoru.Co se týče Cromy, je to propadák celou dobu - chápu, že si nikdo tohle auto nekoupí, když je stejně nebo dražší než Mondeo a Passat
Alfa nemůže odnekonečna těžit z tehdy přelomové 156ky, která měla pokrokovou technologii, ale vše pokazila relativně velmi špatnou kvalitou. Ta značka si zaslouží nežít. Jestli to Marchionne neudělá, může potopit celý Fiat, který jde teď nahoru.Co se týče Cromy, je to propadák celou dobu - chápu, že si nikdo tohle auto nekoupí, když je stejně nebo dražší než Mondeo a Passat
Výhra v Car of the Year nemá mnoho společného s dlouhodobou prodejností auta. Alfu 147 si mnoho lidí přes její výhru nekoupilo - přesto se až teď přestává prodávat, i když je už několik let totálně zastaralá a prodejně propadák. 159 je propadák od začátku, měla konkurovat BMW a propoadla na plné čáře.
Alfa nemůže odnekonečna těžit z tehdy přelomové 156ky, která měla pokrokovou technologii, ale vše pokazila relativně velmi špatnou kvalitou. Ta značka si zaslouží nežít. Jestli to Marchionne neudělá, může potopit celý Fiat, který jde teď nahoru.Co se týče Cromy, je to propadák celou dobu - chápu, že si nikdo tohle auto nekoupí, když je stejně nebo dražší než Mondeo a Passat
Alfa nemůže odnekonečna těžit z tehdy přelomové 156ky, která měla pokrokovou technologii, ale vše pokazila relativně velmi špatnou kvalitou. Ta značka si zaslouží nežít. Jestli to Marchionne neudělá, může potopit celý Fiat, který jde teď nahoru.Co se týče Cromy, je to propadák celou dobu - chápu, že si nikdo tohle auto nekoupí, když je stejně nebo dražší než Mondeo a Passat
hmm, nevím jestli ta Croma je až takový propadák jak tady tvrdíš. Oni s ní +/- dosahují plánovaných prodejů, samozřejmě většina se jich udá doma, a určitě by nebyli proti kdyby jich prodali třeba 2x tolik. Ale vzhledem k tomu, co Croma je, určitě nečekali že se bude prodávat jako klasický sedan. 😉
...neznám celkové prodeje, ale to auto mělo být mainstream a konkurovat špičce střední třídy, Mondeu, Mazdě 6, Passatu, zvednout Fiat nahoru také v jiných než malých třídách, a to se mu brutálně nepovedlo, alespoň v Čechách se to auto nemůže vyplatit žádnému prodejci ani prodávat - když se za měsíc v zemi prodají 3 kusy, zatímco se prodá skoro 200 Mondeí.Někdo ve Fiatu dělá dlouhodobě naprosto chybně cenovou politiku. Cromu měli nabízet v nižších výbavách tak, aby zacelila rozšklebenou díru po neúspěšném Stilu - tedy kombíku nižší střední, aby konkurovala Octavii, Focusu, Golfu Variant, Meganu Grandtour a - a ne dělat z "komára veblouda", tedy hrát si na střední třídu a nabízet to auto od 600.000,- Kč vč. slevy s podprůměrným motorem 1.8
Deadlift
Škoda Superb Combi 2.0 TDI vs Ford Mondeo kombi vs Opel Insignia Sports Tourer...
[odkaz]
[odkaz]
Tiez som to nezávisle cítal a i ked testom na autowebe pripisujem mensiu výpovednú hodnotu nez tu na auto.cz, nie je to úplne nezaujímavé porovnanie.
V poslednom čísle AMS (12/2009) je, podľa mňa, veľmi zaujímavý test 10 zástupcov dieselových kombi strednej triedy. Musím uznať, že ma poradie celkom dosť prekvapilo. Ak máte možnosť, určite doporučujem prečítať. 😄
Taky jsem si koupil AMS (jinak jej nekupuju, jejich testy jsou, ehm takové divné) a taky jsem byl zvědavý jak to dopadne. Ale než jsem se časopis otevřel, tak jsem si tipnul pořadí Audi, BMW, VW a Ford a vyšlo to, tedy jenom VW si to prohodilo s BMW. A výsledek jsem věděl, protože je to AMS.
Ford s Mondeem jede. V mem bezprostrednim okoli jsem za posledni cca mesic zaregistroval tri nova Mondea - dve soukroma, jedno sluzebni 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nedivím se, že test na Fordwebu vyhraje Ford 😄
coolio
Koukám na tu Lagunu - poloviční prodeje i vůči C5, to je trága. A na chvostu za japonci. Renault si teď pár let bude drbat hlavu.