Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo chce v USA prodávat 85 tisíc aut ročně

62 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
vůbec o něm nepochybuji, pro rok 2035 😄 😉
Avatar - euro89
euro89
Stejda Sam se ozval se svým příspěvkem >😁
somalec
proc by ne, v USA je Alfa Romeo chapana jako dobre a neokoukane auto..., schvalne se podivejte, kolik tam jezdi starych Spideru... Ja si myslim, ze to realne je, ale ne s 159...
Avatar - Anonym
Anonym
To sou xy let starý veterány. Kdo zná Alfu z lidí který veterány nezajímaj?

Řečeno jinak, Alfa musí nabídnout něco navíc člověku, co přemýšlí jestli koupí Ford, Toyotu, Nissan, Buick nebo Chevrolet navíc aby šel pro Alfu...

A design nesmí být jediné na co Alfa vsadí, jinak spláče na vejdělkemm.
A budou muset dát hodně, hodně moc do reklamy aby byly vidět.
Avatar - Ricardo
Ricardo
V Americe ale bude Alfa zcela jistě mířit mezi prémii. A v USA nevadí ani pohon předních kol.
Avatar - Anonym
Anonym
Mezi prémiii? A s čím? Se 159 a Mito? >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Četls to? Giulia s motory 2,4 a 3,6 včetně čtyřkolky, potom crossover, pak Spider, nová verze MiTo navržená asi přímo pro Ameriku a teprve nakone Giulietta po faceliftu.
Ty se vysmíváš (neprávem) Alfě, mně je zase k smíchu celá slavná značka Chrysler, která dneska produkuje jenom čtyři modely, přičemž jen z Voyageru je poznat, že vedení Chrysleru někdo možná prozradil, že už začalo 21. století. Dodge na tom není o mnoho líp, ale ten má aspoň design. Jediné, co stojí za řeč je 300C a odvozeniny od Dodge - díky kombinaci nízké ceny, vysokého výkonu, jisté neokoukanosti a osvědčené technice od Mercedesu mají tyto modely co nabídnout.
Chrysler Delta a nové Dodge připravené ve spolupráci právě s Alfou budou pro celý koncern Chrysler živou vodou, která snad konečně zažehná hrozbu klinické smrti.
Avatar - Anonym
Anonym
Kam to přivedl Mercedes víme, neboj, nemusíš nám to připomínat.
Nebýt jeho mohl být Chrysler dneska už dávno někde jinde.
Jinak produkují se jen 3 modelové řady, výroba PT už byla ukončena.

Podívej se na 90.léta ap řečti si recenze - umím to nazpamět "značka chrysler slaví v USA úspěchy se svým zajímavým programem sedanů a MPV, které se na americké poměry vyznačují neobvkyle zajímavým a progresivním designem".
Opakuju to po 158mé - v roce 1998 v době fůze byl Chrysler Corp v zisku.
Proč myslíš že to MB koupil...
Vedení bylo německé, jakto že úspěšní manageři byli za chvíli ve ztrátě?

Protože americkému trhu a situaci uvnitř podniku rozuměli jako koza petrželi a místo toho si najmout někoho jako byl Iaccoca ....škoda mluvit.

A Fiat si taky myslí jak to tam spasí a přitom o americkém trhu ví ještě větší kulový, než Mercedes.
Akorát vyhazují vládní peníze - co už nám zrušili?
1) projekt elektrických modelů ENVI
2) skoro dostavěnou továrnu na dvojspojkové převodovky
3) prodej značky Chrysler v EU

Zas tam chtěj cpát vlastní věci jako mercedes.
naštěstní asi apson Fiat, Lancia a Chrysler fakt nekonkurují.

Co nám zatím přinesli 😒br /> 1) NIC
2) NIC
3) NIC

Pentastary byly už připravéné k výrobě před Fiatem, stejně jako nový Grandčíro a stejně jako nástupce Duranga. Stejně jako výrazně rozpracované projetky upraveného 300c/Chargeru.

A něco zcela nového bude někdy v roce 2012...
Toje výhra, za 3 roky možná začít něco vyrábět, ještě nikdo neví co vlastně a jak to bude vypadat..

Takže zatím jen samá pozitiva a sociální jistoty, že.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Mercedes poskytoval techniku sice starou (což je při nárocích amerických zákazníků na spotřební lowend/mainstream Dodge a Cadillac pochopitelné), díky němu se Chrysler například vrátil k pohonu zadních kol. Těžko hádat, co by se stalo jinak, já typuju, že by vyráběli další facelifty svých starších modelů jako např. hypotetickou třetí "generaci" LHS.
Chrysler to vede dlouhodobě od desíti k pěti... po letech neschopnosti se na přelomu 80. a 90. let vzmužili, vytvořili Viper, Voyager a Grand Cherokee, jenže od té doby tápou a opravdu jediné, co stojí za řeč (mimo ten Voyager) je právě rodina modelů kolem 300C, tedy moernizovaná masařka s americkými motory a designem.
Argumentovat tady jediným motorem Pentastar je dost zcestné. Mnohonásobně menší evropské automobilky mají srovnatelně vyspělé nebo lepší motory už roky, často hned několik konstrukčních rodin nebo aspoň ten daný motor ve více různých variantách.
Grand Cherokee sice vypadá zajímavě, ale dost dluží končícímu ML X164. Každopádně právě v přístupu k V6 motorům a 4x4+SUV podle mě spočívá logika Fiatu, kterému zrovna tyto dvě věci zoufale chybí.
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je, že z těch Pentastarů není problém mít namísto stávající jediné 3,6 třeba 5 verzí: můžeš začínat někde na 2,5, další klidně 3,0, další třeba 3,0 turbo a jako vrchol třeba 3,6 dual turbo.

A můžeš pokrýt výkonové rozpětí 200-360 Hp v pohodě.

R4 máme taky - z globální Aliance GEMA - což byl společný projekt s Mitsubishi a Hyundai, tyhle motory se mají inovovat, dostat Multiair a přímý vstřik (dual VVT už maj) a mají pokračovat ve výrobě i nadále.
1,8; 2,0 a 2,4 - menší motor jak 1,8 je stejně v usa mimo kategorii miniuat neprodejný.

Převodovky už dávno mohly být 2 spojkové a touhle dobou už mohla frčet sériová výroba, zatím se jich akorát pár obejvilo u Dodge Journey a Chrysleru Sebring ale ty dodal Getrag.

A motory HEMI jsou legenda, 6,1 má nahradit 6,4 s větším výkonem.

O motory bych se nebál.
Převodovky jsou už dávno šestistupnové a mohly být ty 2spojkové, leč rozhodnutím Fiatu bude kulový, v roce xy se začnou vyrábět převodovky od ZF, 8 stupnové pro káry se zadním pohonem, který ale v době zahájení výroby budou zastaralý.

A Fiat tam možná někdy časem nacpe vlastní dvojspojku....výhledově.

Výhledově je slovo který Fiat vystihuje dokonale - ovšem v jeho podání je takové, jako když tvrdili v 68mym že sovětší vojáci jsou tu dočasně a výhledově že vlast opustí.

Fiat akorát umí něco zkoupit a vydělat na tom - typický příklad divize traktorů Ford, kdy Ford těsně před prodejem přikoupil i značku New Holland.
To byl kšeft a pak ještě fůze s Case(sloučený s kdysi legendárním International Harvester).

Každej nadává na ameriku, ale podívejte se do svý garáže čím sekáte trávník: mimo Hondu maj asi fanatici do uberwagenů Alko, což je největší lowend a další lowendy noname značek - vše ostatní bývalé americké zančky a skoro ve všem americké motry Briggs and Stratton.
Mam uvést příklad?
Cub Cadet - bývalá zančka IH pro travní techniku
Bolens - další americká značka
Yardman, MTD, John Deere atd.

A podívej se na pole co tam uvidíš - New Holland, Case, John Deere - vše z usa, jediný co tam neuvidíš z usa je pár Zetorů, někde možná i Bělorus a pak britský Massey Fergusson.
Nic jinýho se tam prakticky nevyskytuje, mimo sklízecí mlátičky Claas.
Jo vlastně bych křivdil - jednou za pětiletku je vidět Fendt.
Avatar - white label
white label
Prý, co "NÁM" zatím přinesli... >😁
Objednej si hodinku u psychologa, evidentne už toho Chryslera nedáváš, dyť ty už ses do něho doslova vžil... :😉 8-s >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
My fanoušci jsme vlastně součástí víš, i když nepřímou. Ale pokud se aktivně podílíš na věcech kolem značky, tak si připadáš jako jedna rodina.

Já nejsem jen pouhý uživatel produktu víš.
Fanoušci jsou u dobrého týmu součástí. Každý dobrý tým si jich taky váží.
Cause we all together are corporation :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
A to ještě nevíš, že mam doma na zdi ceduli "Authorized dealer Chrysler".
Je libo nějakej model s nadstandartní zárukou? Všechno máme, co nemáme objednáme 😄 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - pocitac
pocitac
:yes:
somalec
😄 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pro značku, která se teprve zvedá ze dna je to docela ambiciózní plán. Nicméně jim to moc přeju.
Avatar - Anonym
Anonym
Já bych to řekl jinak - pro zančku která tam prakticky není vůbec zastoupená a krom pár set nadšenců jí tam nikdo nezná.

Nebýt prodejní sítě Chrysleru, neměli by šanci. I takhle ty počátky budou hodně těžké an tyhle čísla uváděná v článku mohou několik let zapomenout, důležitá bude cena a záruka.
somalec
no vzhledem k tomu, ze vstupuje s Alfou i Fiat, tak jsou to dobre ambice..., podivejte se na LAcii Delta Nuova (ta posledni)..., ta se bude prodava pod znackou Chrysleru...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jenže co je jim Fiat a Chrysler platný? Alfa tam není známá jako značka, z amerického trhu byli pryč deset let a to je příliš dlouhá doba. Budou muset přesvědčit zejména mladé lidi, že jsou lepší, než zavedené japonské značky, než ambiciózní Korejci a že se dovedou vyrovnat legenám z Německa.
Avatar - Anonym
Anonym
Použijí jeho dealerskou a servisní sít a výrobní továrny, jeho motory a další věci.

V tom jim bude nesmírně užitečný.
Oplátkou chrysler dostene věci jako MultiAir, přímý vstřik a možná elektroniku + podovozkové platformy malých modelů, na kterých budou postaveny malé vozy.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To ale pořád Alfu nedostane do povědomí lidí. Generace, která by ji měla kupovat, je pod vlivem jiných značek a jiného marketingu. Budou to mít hodně těžké.
Avatar - Anonym
Anonym
reklama, chce to agresivní reklamu, zlákat osobnosti a dobrý marketing.

Ale těžké to bude, o tom žádná
Avatar - Ricardo
Ricardo
Oni nebudou mít reklamu, že se to mezi lidi nedostane? 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nová značka potřebuje spíše reference, než reklamu. A reklama není vše ani v USA.
Avatar - Anonym
Anonym
Refenrnce nemůžou být když je to defakto nová zančka na trhu, reference přijdou až za čas.

Proto to chce ěnjaký osobnosti co si to bud koupí nebo jim to půjčí zadara.
A uvidíme jak vyjdou srovnávací testy a jak ty auta přijme odborná veřejnost a novináři v usa, na tom bude taky dost záležet.
A pak ty zminované ceny.
Avatar - Anonym
Anonym
Palo předělá svuj Hit a už to pofrčí😒br />
"Reklamu na Alfu dnes v telke dávaju, každý z nás zpozorní len čo zbadá ju
Možeš ji dostat len u Chrysler Group, báječnú Alfu z hor
Výbe(h)-(r)ový model se zárukou, získa ju kdo prijde skvor 😄

Pred salonem stoji dav, dlhy, pomaly, v tlačenici musiš stat, Alfu dostali 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Fiat bude v USA prodávat jediný model - 500, jehož výroba v mexické Toluce brzy začně.
Nic dalšího.

Vše ostatní bude Alfa nebo to ponese zančku RAM, Dodge a Chrysler s tím, že některý modely má pro Alfu naopak stavět Chrysler, spekuluje se že nový model 129 bude nástupce modelu Sebring, který už chrysler připravuje.
Stejně jako V6 motory pro Alfu bude dodávat Chrysler, a to i pro evropský trh.
Fiat přestane benzínové V6 kompletně vyvíjet a vyrábět.
chrudoš
To jako treba fiat palio bude RAM? Tak mozna RAM 50, aby to do te modelove rady zapadlo 😄
Avatar - Anonym
Anonym
RAM je celá značka od lonska, jo bude to RAM. Aspon bude sranda ne.

"Dobrý den, já bych chtěl jeden RAM. A ten pro děti na pískovisště nebo ten velký?
Ten na pískoviště prosím. Ok, dnes je k němu akční paket Beach s bábovičkama a kyblíčkem zdarma.
Hrabičky jsou až od verze Executive >😒]
BeranK
se posadí na zadek, zejména z italské nařvanosti a chvástavosti, která se změní v hysterické kňourání ve chvíli, kdy se ukáže, co jsou alfy zač a že ti z....í Japonci a Korejci dělají prostě lepší a kvalitnější auta, která navíc požadavkům Američanů odpovídají mnohem lépe, než "fantastický italský design", kterému je potřeba odpustit vše ostatní. Porovnávat Alfu s německou velkou trojkou,ale třeba i VW je směšné a globalizace Fordu(Focus) nebo GM (nová Astra nebo Insignie)ukazuje, že tady Fiat poněkud přes onu obvyklou chvástavost zaspal poněkud dobu.
presne americane tehda kdyz se alfa prodavala v usa tak na ni i slozili pisnicku na jeji vyhlasenou poruchovost,vse zalezi jakou zvoli cenu ale bude to spis nizsi cenovy segment takovy klasicky laciny italsky suntik jako uz je ve statech zavedeny fiat..
Navtech
Ne každej američan je wolff... Vem si, že jich je, jako v celý Evropě a 80t je jako prd do stromovky. Třeba uvažujou tak, že ke každýmu chrysleru postaví stánek s logem fiat, dodaj něco vercajku a budou čekat na zákazníky z řad miliónů emigrantů. Takovej portorikánec v mitu bude cool.
Avatar - pocitac
pocitac
nařvanosti a chvástavosti, poruchovosti... vezmi si na to prášek, třeba to zabere, určitě se to dá léčit 😉
Navtech
Máš něco konkrétního, nebo jsi jen lékárník?
Avatar - pocitac
pocitac
nejsem "lékárník" jen když má někdo bludy v hlavě, doporučuji léčbu 😉
zlysoused
Náhodou jsem tuhle koukal na Kmotra a taliánům tam s amíkama šel byznys pěkně od ruky. Abys nebyl překvapenej. Sergio dá americkým zákazníkům nabídku, která se neodmítá.
Navtech
Já občas koukám s dětma na Animáčka na TV Barrandov... 😉
J4K
Ty si přesně prototyp toho správnýho arogantního pražáka, pro kterýho na hranicích Prahy končí civilizace a začíná zas až na hranicích s Německem. Možná bys mohl jednou zkusit místo bavorských vdolků posnídat pizzu, občas to neuškodí a pročití to mysl - hezkej den 😉
Avatar - pocitac
pocitac
:yes: >😒] trafa do černého
Provocateur
Přivrovnal jsi hezky auta ke gastronomii. Musím tě ale trochu poopravit. Ferrari, Maserati nebo Lamborghini lze krásně přirovnat k výborné italské kuchyni. Ale koupi Fiatu nebo Alfy lze přirovnat leda ke koupi 4 cm vysoké pizzy od přistěhovalýho Albánce někde na stánku u pláže >😁
Avatar - pocitac
pocitac
Tomu ani sám nevěříš. Fiat je běžná značka plně srovnatelná s VW, Fordem, Peugeotem atd... pokud teda myslíš, že všechny tyto značky snesou srovnání s tou 4 centimetrovou pizzou, brát ti to nebudu 😉 Alfa je samozřejmě nadprůměr, připlatíš si, ale dostaneš skvělý gurmánský zážitek. 😉
Provocateur
Fiat v globálu nemůžeš srovnávat s Fordem, VW nebo Peugeotem, protože Fiat nabízí konkurenceschopná auta do nižší střední třídy. U VW, Fordu nebo Peugeotu pokračuje nabídka více či méně výš.

Alfa je tvoje zbožné přání. Abych neargumentoval pořád Německem, tak to co nabízí Alfa, nabízí i Japonci a ti k tomu ještě můžou přihodit něco navíc 😉
Avatar - pocitac
pocitac
Podle tvé logiky pak nabízí Ferrari, Maserati a Lamborigini ucelené portfolio modelů, že je označuješ za dobré italské jídlo a Fiat, jen za špatnou Pizzu? Sám si to tak napsal, šíře nabídky nemá s kvalitou samotných aut nic společného. Fiat dělá to velmi kvalitní italské jídlo právě do nižší střední. 😐
Provocateur
K jídlu jsem vztáhnul jen to, že pokud chceš koupit dobré auto na úrovni dobré italské kuchyně, tak připadají v úvahu jen ty tři značky (Ferrari...).

O portfoliu jsem psal, protože nemůžeš v globálu srovnávat Fiat s VW, Fordem atd. (ti jsou s nabídkou mnohem mnohem dál).

Fiat dělá velmi kvalitní italské jídlo asi jako Babica 😉
Avatar - white label
white label
Fiat dělá něco velmi kvalitního v nižší střední? Jediné co tam dělá, je poměrně dost špatně prodávané Bravo, to si myslel...?
zlysoused
My TV Barandov nemáme. 😢
Avatar - white label
white label
To se potom ale nemůžeš divit, že nemáš takový přehled, jako ti, co ji mají... >😒]
Avatar - pocitac
pocitac
jj, přesně >😁
Avatar - Armin
Armin
"Co jsou Alfy zač" - hmmm tak to by mě zajímalo co teda ty Alfy jsou zač... A jakoupak motykou jezdíš?
Avatar - pocitac
pocitac
asi je to další týpek, který kouká s Navtechem na ten Animáček na TV Barrandov a pak tady dělá rozumbradu 😉
somalec
to by me zajmimalo, jestli si treba nejakou Alfu vlastnil, aby si zazil co je to za auto... Dalsi vec je to, ze ma lepsi servis nez kdejaky korejec i nemec..., ktera z techto automobilek ma servis po dobu zaruky naprosto zdarma na spotrebni veci ci asistenci na 5let zdarma, jako treba nova Alfa Giulietta ..., a pokud se chces zaobirat Alfou, tak si nejdrive nejakou porid. Verim, ze tobe by hned odesla, protoze by si se o ni nestaral...
jednu jsme meli v rodine vyhlasenou 156ku ...to stacilo do konce zivota a servis to byl snad humor cerny s tim ze jsou lepsi nez nemecke a korejske >😁 je jih jak safranu ochota prumerna a na dily cekas pres mesic a jdnou se povedlo i dva...hale vazne kdo jednou alfu skusi tak je pak z toho odvazany uz nikdy...ja vim ze se to blbe posloucha anebo ze si dal za ni spoustu penez ale povest italskeho suntiku ji nikdo neodpare..
Avatar - Enzo
Enzo
To je argument, bravo. Taky mám jednu Alfu, ne v rodině, ale přímo osobní zkušenost a ve výsledku je to zcela průměrně spolehlivý auto, choulostivější na hliníkovou přední nápravu, která je díky dvojitým ramenům finančně náročnější, ale taky je zárukou zábavy za volantem a ne nudou. Taky argument co?
Taky znám trápení majitele německého wagenu, u toho se nejdená o černý humor ale přímo o horor, značku radši psát nebudu. Za prvé by pár zdejších borců dostalo infarkt a za druhý mi to za ty reakce ani nestojí.
Osobně, ať si každej jezdí čím chce.
Alfu rozhodně měnit nebudu, protože už není cesty zpět

>😁
Avatar - white label
white label
Jak není cesty zpět, to ji od tebe fakt nikdo nechce koupit? >😒] 😉
Avatar - Enzo
Enzo
Neprodávám :yes: místo palce si domysli prostředníček >😁
Avatar - white label
white label
Já se jen slušmě zeptal a ty na mě hned s prostředníčkem... :no: ... místo palce si domysli "cornuto"... IooI 😲 :😉 >😒]
Avatar - Enzo
Enzo
Slušmě, kdybych prodával budeš ten poslední zájemce na světe komu bych jí nechal. A ty jistě budeš ten poslední zájemce kdo by jí chtěl. 😄
Avatar - white label
white label
Nemám nic zásadního proti Alfám..., možná i proto, že jsem zatím žádnou osobně nevlastnil... 😉 >😒]
oni radsi neprodavaji aby nezjistili na kolik ta kara klesla cenove..je znamo ze alfa je po fiatu auto s nejvetsi poprodejni ztratou hodnoty je to stejne jako na dealerech fronty zajemcu cekaji >😁
Avatar - Enzo
Enzo
Aha tobě ještě nikdo nevysvětlil, že auto je ta nejhorší investice v tvým životě >😁 >😁 >😁
Nebo snad myslíš že na tom vyvaříš na novýho Golfa?
Avatar - pocitac
pocitac
Tak samozřejmě, Alfy si nekupují šetřílci. Šetřílci, kteří počítají každou korunku, ať si raději koupí něco "tuctového". Na šetření v tomto směru je zrovna nejlepší třeba značka Škoda. Doporučuji.
tak ja jsem si koupil auticko jako investici a jen za minuly rok co jsem koukal na nemeckych webech
na veterany znacky ferrari snad tou krizi snad tou dobou nastoupalo o 8 tisic euro... ale mas pravdu jsem setrilek >😁 mam jen 4 automobily ale clovece zadnou alfu