Audi uveřejnilo bližší technická data a také německé ceny nového modelu A7 Sportback. Nové informace zahrnují již i kompletní specifikace motoru 2,8 FSI.
Navigace (nekoupit si ji do tohohle auta je prostě hloupost)
LED světla (hi-tech porno)
Zadní diferenciál (na krájení zatáček)
Kůže (taky tu prostě musí být)
Audio BOSE (ať to hraje)
atd atd.
Proč u "koncernu", je to snad třeba u BMW a MB jinak? Když na to nemáš, zůstaň v klidu třeba u toho Chrysleru, nikdo tě přece do prémie nenutí... :*);-)
Rozdíl u klasických koncerových vozů je ten, že mají stupně výbavy a k ni si můžeš dokoupit spoustu individuápních přání. U prémie je jen jeden stupeň a výbava je individuální podle toho, co zákazník chce. Prostě premie se šije na míru. Nabízejí se maximálně nějaké Sline, Mpacket a podobně. Ale výbava je převážně individuální. A je jasné, že pod "premiovou značkou" nedostaneš vybavené auto zapůldarma. Kdo na to nemá, tak jde hledat jinam.
já mám kůži a jsem s ní úplně spokojený. zatím nic neprasklo a ani to nevrže. Je ale pravda, že hlavně v zimě studí, ale to částečně vynahradí vyhřívání sedadel.
Od toho jsou vyhřejvaný ty sedačky a to tak, že ti v zimě hoří zadek když to dáš na max.
Vrzající kůži sem ještě nezažil a to jsem jel ve víc autech s koženejma sicnama a praská to lidem, co to nechaj stát v létě na sluníčku kdy je v autě 50 nad nulou ale ani je nehne si to dát 2x ročně někde naglancovat krémy ošetřující kůži popř. si to udělat sám.
To pak praksně i u RR (ostatně jeden takový stál kdysi v AAA).
Jinak to nemůže praskat, měl sem 8 let starou káru kde ty kožený sedačky byly jako z fabriky.
A minulej víkend sem viděl tu samou, ovšem rok 05 a sedačky odrbaný až běda.
Všechno je o údržbě :-)
Tak vetsina lidi ma fungujici dvouzonovou klimatizaci, takze v tilku a trenkach do auta nesedaji, co se tyka praskani kuze hmm hmm to taky musis auto po 5-7 letech vymenit za nove, a ne drzet 20 let. ;-)
Ptal jsem na to a umí to i dodatkové tabule.Jak to bude u nás fungovat netuším.Ten systém co má Opel,tak u nás moc nefunguje,protože nevidí konec ůseku.V Německu je to bez problémů.
bez priplatků za 3.0 TDI, 15O kW, předokolku(!) muze dat jen blazen. To uz je lepsi koupit zakladni benzin s kvatrem, bez nej jsou audiny jizdne (v kontextu tridy) tragicky, a jeste zbyde 80 tisic na benzin.
Ale dostane novinkový vůz, plný inovativní techniky přeci s luxusním interiérem.
Kdo chce ušetřit, tak může jít jinam - dostane i zadokolku - pokud oželí inovativní techniku a bude mu stačit ropná V6 3,0 160 KW a obyčejný interiér ovšem nepostrádající tu navigaci - může ušetřit půlmega
[odkaz]
Jenže většina kupců v premiové třídě zase tak moc na peníze nekouká a když si chce koupit premii, tak si jí pořídí. Od toho tato třída je. Není to pro každého.
Jo mimochodem co je to prémiová třída? Luxusní vozy?
To je A8?
Co je A7?
Taky luxusní třída?
Nebo jen vyšší střední?
Nebo že by "super special class out of rest of the cars"?
Ale SDA to podle mě zařadí do sportovních modelů no možná by mohli ještě mezi terénní >:-[] >:-[]
Je to posazeno někam mezi A6 a A8. a Jedná se o premiovou značku. Ať se ti to líbí, nebo ne, tak prostě Audi, BMW, MB a podbně nikdy nebude pro každého a to v jakémkoliv provedení nebo velikosti. Vždycky bude dražší.
No právě. Ale A6 je vyšší střední. Co je teda A7?
Všichni si vzpoměli na jeden sychravý večer,kdy do autosalonu Audi vstoupil muž a zvolal - chci něco jako A8 ale menšího ane ne zas tak malého jako A6.
Byl to on - velý Čak Nóris a protože je to muž činu, narýsoval během 5 minut návrh vozu a Ingolstadt se jal vyrábět.
Achtung ribjata, přichází new class hero, fenomenální dravec A7, hravě zdolá všechny překážky, jízda v něm bude zážitkem, že ani po 1000 km se vám nebude chtít vystoupit, neměcká preciznost a kvalita ruku v ruce s luxusem překovává všechny dimenze.
Bravurní naftové motory se spotřebou 6 litrů a vynikající sportovní podvozek, s kterým říznete každou *urve líp jak s Masserati coupe.
Za neodolatelnou cenu 1 350 000 kč s možností fasicunující příplaplatkové výbavy zahrnující tisíce položek je možné vyhovět přání každému indvidulaisty.
Audi - náskok díky panice >:-[]
Doporučuje Isaak SilBerstein, generální zástupce fa Mahindra a Mahindra, Bombaj, odštěpný závod Irkutská AO, divize řezačky pícnin a jiné zemědělské stroje
Pozn. rádia Jerevan: výroba pleček v tomto závodě je čistě náhodná a s obsahem článku nesouvisející
s tebou se nemá cenu o ničem bavit. Audi j epremiová značka a podle toho se taky prodává a podle toho taky stojí. To že ty s tím máš problém je asi jediné, co s tím můžeš udělat.
Já nemam problém, já si z toho dělám jen prču. Přeci nebudu brečet.
Já tu prémiovost znam, seděl sem v pátek v BMW 3xx z roku 2002.
Ehm jak to jenom říct - pokud ta hromada plastů má být luxusní interiér, tak jako sorry hoši ale o luxusním interiéru mam asi jinou představu.
5xx co stála vedle z roku 06 už vypadla líp, ale pořád mě to nijak nedojmulo, plocit blaženosti se neodostavil, ani jsem nedostal chut hladit si palubku.
Luxus si pořád představuju trochu jinak, ve výbavě jsem nenalezl žádné extra hi end fičurky, co jiný káry nemaj a šel sem se podívat radši na Skládu z poč. 90 let.
Tahle stará bedna má aspon na svojí dobu úroven.
Jenže tyhle doby jsou pryč, i když osobně nejlepší MB je u mě stejně stará dobrá 450 SEL 6,9.
Tím to nějak končí, u BMW asi 635kou CSi z 80.let a zajímavé bylo kupé M1.
Ale i tak je mi pořád to BMW a MB aspon víc sympatické.
S tímhle názorem docela souhlasím. Jediný BMW co mělo charisma bylo opravdu asi 630/635 CSi (a generace předchozí), 3, 5 a 7 byly vždy jen evoluce (kromě M3 první). Když to vyjede nové, tak to docela vypadá, ale během 5 let to zapadne do šedi a splyne v davu. MB to je hlavně Piano, možná E190 a dál už šeď. Audi to je Quattro, možná 100 Doutník, a dál....?
Dál nic? dáme si DELI a necháme je žít v prémiovém snu.
Hrdé na to, že maj něco co si každý nemůže dovolit. Prestiž.
Připustit že si to někdo koupit nechce protože ho to neoslovuje je těžký.
Mam dva známý - oba architekti, lidi na úrovni, vždy perfektně oblečení atd.
Jeden má Volvo a druhý Opel.
Koupit BMW nebo MB pro ně není problém, protože na to mají a mají spousty dalších věcí a drahých koníčků.
Přesto si ho nekoupí.
Blázni? Mimoni? Vyvrhelové společnosti? Jak mohou stát mimo mainstream?
Tak si to zase pěkně překroutil po svém, ale to je poměrně typické. Nikdo nepsal, že člověk, co na to má a nekoupí si to je blázen, nebo já nevím co všechno. To je zase jen výplod tvé fantazie. Já jsem psal, že je to dražší, protože se jedná o premiovou značku. To jestli si to někdo koupí nebo ne, je jeho věc a když bude jezdit v dacii, tak je to jenom jeho rozhodnutí.
Ok, necháme to být.
Že je to drazší ví každej.
proč je to dražší taky, že je to "prémiovka".
Kdo za to chce vysolit a solit po celou dobru provozu balík navíc, at vysolí.
Každýho boj.
Myslím, že těchto verzí se prodá minimum a bude to spíše jenom taková ta verze, která se bude chlubit nízkou spotřebou a nižší cenou. Zůstane asi v pozadí zájmu a podle mě bude největší zájem tradičně o 3,0 TDI v silnější variantě.
Souhlas, ale kdo si bude chtít namlátit výbavu do určité ceny a oželí quattro i nějaký ten kw navíc (např. člověk, co jezdí klidně, člověk, co jezdí dálnice ne zrovna stylem 240km/h), mohl by po tom dieselu sáhnout a za ušetřené peníze si tam nahází co hrdlo ráčí
To je jeden z případů, kdy si člověk tento motor objedná. Věřím, že je spoustu lidí, co pro ně bude tento výkon dostačující a víc nepotřebují. Potkávám na silnici skoro denně nějaká auta typu BMW7, A8, MB S, co si jednou po dálnici svých 130 a víc nepotřebují. Nepotřebují všem okolo ukazovat, co jejich auto umí. A takovým to bude úplně stačit. Ale stejně jich asi moc nebude.
Tak BMW jedoucí po dálnici 130 sem neviděl, pouze jedno BMW jedoucí 90, ovšem to jelo na platáku.
Po který dálnici že jezdíš? Já jen jestli to není Highway 101
Vše ostatní 150 a výš, minimálně. :-)
Ale viděl sem Panameru jet 20, to zas jo - v pátek ve tři odpoleden na D1 na 10km v levým pruhu jela, předjížděl sem jí pravým 25kou :-)
Tak to se asi moc kolem sebe nekoukáš. Ale každý nemá potřebu jí drát co to dá. Těch co jedou s těmito auty značně nad limit je určitě více, ale jsou i jedinci, co si nepotřebují nic dokazovat. A takový opravdu jezdí a právě jim by klidně nejlabší varianta klidně stačila. Ale také pro to píšu, že jich bude jen minimum. Jinak jezdím po R4.
No koukám, mě totiž předjíždí krom Felicí, Sparků a Loganů + chalupářů s vozejkem na dálnici všechno :-)
Když jedu 120-130.
Na okreskách někdy i kamiony :-)
Já se vždycky hrozně těším na Fabie, když začnou předjíždět v kopci, hrdě tam nakoulej 150, víc už to nejde tak to najednou začne padat, tak myšku do díry mezi auty a za kopcem hurá znovu kupředu.
ještě mam ráda řidiče tria Sharan, Galaxy a Alhambra s celou rodinkou, to je taky zábavný v tom kopci pozorovat.
A ty krásný kouřový efekty, já vždycky hledám kde sou zakopaný ty indiání a vono nic, sakra.
To me hrozně baví pozorovat, je to zábavný když si motor ševelí 2-2500 otáček na čtvrt plynu a člověk pozoruje kolem sebe okolí.
Kdysi v jednom článku napsali že si člověk připadá jak za kormidlem zaoceánského parníku. No asi na tom něco bude :-)
Sám víš, že je to nesmysl, to co jsi napsal. A ikdyž je dost těch, co tě ve 130 předjedou, tak je pořád víc těch, co těch 130 i míň jedou. To že ty vidíš jenom ty rychlejší už je jiná věc. Těch závodníků, co to drží, co to dá je dost. Pak je dojedu protože je přibrzdí kopec, nebo spíše nějaké auto v kopci a oni už to nerozjedou. Ale o nich si myslím své.
Nesmíš počítat kamiony, leninovy sáně a honeckerovu pomstu poř. pomstu za sudety >:-[]
Jinak abych nekřivdil provozu na českých silnicích, tak zprava odstavným pruhem už mě nikdo rok nepředjel, to je pravda, naposledy loni A6 na D8 ale to už je fakt rok.
Občas jezdí pomalu ještě ženský, důchodci, lidi vezoucí kola, kajaky, ukradený dřevo a vánoční stromečky a junioři v senioru, nebo je to opačně?
Sákryš...
Jo zapoměl se na Fakana v ***pu naloženýho dlaždičkama z OBI popř. VW Transportert T3 v úpravě - dokud to drží, jedeme.
Tyhle auta jsou pomalejší, to uznávám.
Jo a ještě Smutný muž.
meleš ho*vna a nebo nejezdíš po dálnici:-P já jezdím teda jenom po D1 ale po skoro celé její délce vždy podle předpisů a každou jízdu předjedu pár E320 co si jedou 110 a nic je nezajímá. a o to míň potkávám aut co jedou 150+... prostě mi připadá,že poslední dobou jezdí všichni nějak slušně:-D..občas policejní passat.. ale jinak klid a pohoda...
Ku**a, příště se půjdu nejdřív zeptat sousedů co si mam koupit abych je víc naštval.
Ale kára už dneska není moc in, vrtulník je lepší, vim o jednom MIL Mi 24, nechte někdo?
Honem, nebudou - je totiž výprodej za akční cenu, navíc v akční verzi lake and river je nafukovací kajak, ve verzi Arctic sou zdarma jégrovky a kulich a verze business má zdarma Paraple a UAZ 469 Hunter pro dojezd do vaší 4+1 zemljanky.
Ale příplatek je 58 milionů kopějek nebo 2 krávy + 2 muly
:-)
PS: platba jen hotově, Tatru 815 na převoz kopějek zapůjčím.
XF není konkurent tohohle, tohle je o část výše (něco mezi XF a XJ). Sice nějaké emoce má (pro lidi, kteří mají vztah k té značce), ale prachy za servis a ne zrovna dobrou kvalitu ti ty emoce ještě zvýší - z opačné strany spektra
Kdepak, my máme všechno vlastní vynález. Už první parní tank vynalezl Vasil Tankovič Tankov, první žárovku Serjoža Dynamov, první spalovací motor založený na základě náhodných výbuchů....jejda, pardon, já si to popletl - lekce bolševizace a historie sovětských vědců mam až odpoledne. Tak nic no.
Parní stroj vynalezeý ve století 18 tém se nejvíce prosadil ve století 19tém. Jo mužu u toho pochodvat? Já když diktuji dopisy, musím chodit.
Vynalezl ho James Watt, i když vlastně jen zdokonalil původní stroje Saveryho a Newcomena.
Popř. šedých v holobytu typu Fobie?
To je skutečně kvalita za rozumnou cenu, hehehehe. A ten vnitřní prostor.
WL psal o kokpitu - kokpit jako u F1ky v tom máte vy, my máme kajutu na zaoceánským parníku.
Amíci zas už švihadla mimo absolutní low end pro mexičany nemontují 25 let a aspon manuální klimatizaci maj ve všem 50 let, tady jí nemaj některý káry dodnes, hehehe.
Jo a odvětrávaný sicny a vyhřejvanej volant umí taky.
Časy se mění.
Automatický leveling, 4 zonovou klimu, adpativní tlumiče, měchy, palubní počítač hlídající všechno možný vč. všech intervalů kapalin měl taky Cadillac už před 10ti lety i víc.
Stejně jako když už byly digitální palubky.
Prostuduj si někdy standartní výbavu + příplatkovou výbavu takovýho Cadillacu DeVille z konce 90let, budeš valit bulvy.
Nebo si postav na okruh BMW M5 a Cadillac CTS-V. A pak si srovnej cenovky až projedou cílem :-)