Novinky
Český trh v pololetí 2010: Ve třídě středních MPV se mezi čtveřici Francouzů vklínil Ford
21 komentářů
Číslom mesiaca je 28. 28 supermainstreamových típkov si doprialo to najlepšie čo existuje medzi strednými MPV. >😒]
PS: Vyrába sa ešte vôbec Touran? >😒] :no:
PS2: Bravo Renault, Ford, Peugeot a Citroen :yes:
PS: Vyrába sa ešte vôbec Touran? >😒] :no:
PS2: Bravo Renault, Ford, Peugeot a Citroen :yes:
Nechápu, že si někdo může koupit Francouze, ale proti gustu.
Jsem velice rád, že Ford zase vylepšuje skore...
Jsem velice rád, že Ford zase vylepšuje skore...
Když máš tak rád toho Forda, jak se ti pak líbí ta francouzská nafta TDCI (hdi) pod kapotou? >😒] . Není to náhodou, na některých Fordech, to nejlepší? 😉
No a co Fordí motor v Boxerech a Jumperech? (3 jiné výkony pro Boxer-Jumper a 3 jiné výkony pro Transit) Je to ekonomické rozhodnutí, Fordí motory nebyly o nic horší, šlo o nákladovost.
Např. u Mercedesu to musí řešit tak, že jeden motor OM651 je montován v 5 verzích do osobních vozů (88, 100, 120, 125, 150 kW, příští rok ještě diesel hybrid 165 kW) a v 5 verzích do Vita, Vanea a Sprinteru... Tento motor se osazuje jak podélně, tak příčně.
To stejné se rozhodli praktikovat u PSA a Fordu. Jeden motor 1,6 (68 kW, 92 kW) ve 2 výkonech, 2,0 v 6 výkonech (85 kW, 96 kW, 100 kW, 103 kW, 110 kW, 120 kW) a 2,2 ve 3 výkonech.
Odděleně by je to stálo moc peněz. A navíc, společný je jen vývoj. Motory si potom každý zvlášť upraví a každý zvlášť vyrábí (PSA made in FR, Ford made in UK).
Např. u Mercedesu to musí řešit tak, že jeden motor OM651 je montován v 5 verzích do osobních vozů (88, 100, 120, 125, 150 kW, příští rok ještě diesel hybrid 165 kW) a v 5 verzích do Vita, Vanea a Sprinteru... Tento motor se osazuje jak podélně, tak příčně.
To stejné se rozhodli praktikovat u PSA a Fordu. Jeden motor 1,6 (68 kW, 92 kW) ve 2 výkonech, 2,0 v 6 výkonech (85 kW, 96 kW, 100 kW, 103 kW, 110 kW, 120 kW) a 2,2 ve 3 výkonech.
Odděleně by je to stálo moc peněz. A navíc, společný je jen vývoj. Motory si potom každý zvlášť upraví a každý zvlášť vyrábí (PSA made in FR, Ford made in UK).
Jasně, já rozhodně nejsem z těch, komu by vadil Fordí motor třeba i v Peugeotu, viz. třeba spolupráce Peugeot a BMW. Jen jsem reagoval na MR. Somálce, který tak nechce ty Francouze a pak má třeba jejich motor pod kapotou... a ani to třeba neví. 😉 Bůhví, kolik dalších součástek je naprosto shodných třeba v takové 308 a Focusu (Valeo, Bosch, Sachs...)
No vzhledem k tomu, ze nemam rad naftu, tak urco nemam schodnou naftu s Peugeotem apod. a co se tyce toho co mam pod kapotou, tak to je 1.7 16V ford + Yamaha... coz je asi nejlepsi motor co udelali, ale popravde neni to zasluhou Fordu, ale Yamahy...
no vidíš, a jsme u toho... na naftě spolupracuje Ford s PSA na benzínech s Yamahou, takže nechápu tu tvojí připomínku ohledně Francouzů ;-\
proste nemam francouzska auta od jiste doby nemam rad..., ale vzhledem k tomu, ze vim jak to treba chodi u Renaultu na servise, tak to uz je dalsi duvod proc bych si ho nekoupil...
Popravdě již několik měsíců Scénic vede prodejnost ve své třídě a pokaždé je v galerii a v titulku jiné auto. Proč?
Zatím nekraluje ve svých třídách jako Škodovky.
Aspoň jednou by si to uznání zasloužil a ne to tad ypůl roku přecházet.
A vedle v článku o prodejnost největších MPV taky není napsáno "Renault Espace kraluje se trojicí německých aut."
Zatím nekraluje ve svých třídách jako Škodovky.
Aspoň jednou by si to uznání zasloužil a ne to tad ypůl roku přecházet.
A vedle v článku o prodejnost největších MPV taky není napsáno "Renault Espace kraluje se trojicí německých aut."
uz len nakopnut 508micku a znacka pojde imidzovo opat hore :yes: