Německé zastoupení Opelu a britská dceřiná společnost Vauxhall zveřejnily informace k plánované „doživotní“ záruce. Jediným omezením bude od nynějška počet ujetých kilometrů – 160 tisíc.
Nebude to reakcia na novú normu EU o možnosti servisovania auta v ľubovoľnom servise? a táto záruka bude platiť len keď budete priamo v Oply servisovať?
Je to mozny, ale pozor, me se mnohokrat stalo, ze original servis byl levnejsi nez "garaz od vedle", takze me to nevadi, ja stejne minimalne po dobu zaruky jezdim do znackovyho a vzdycky asi budu...
...ale Opel se pak na to muze vymluvit, no jo kdo vi co vam tam s tim delali ;-)
Nicmene dozivotni zaruka je tedy bomba, jsem zvedavy co ostatni automobilky, nechce se mi tomu ani verit, snad v tom nebude nejaky hacek, napsany malinkatym pismenkem na konci smlouvy...jako u nasich mobilnich operatoru >:D
Háček je jednoduchý, bude Ti chybět jedno jediné razítko v servisní knížce a skončil jsi. A když budeš poctivě dojíždět na servisky, abys nepřišel o "nekonečnou" záruku, vyklopíš pěkné peníze, a to je to, co chtějí dosáhnout.
A nezapomeň, jsou i jiné podmínky záruky, které se musí dodržet, jinak máš smůlu.
Hacek je v tom, ze se chteli jen zviditelnit a TO SE JIM SAKRA POVEDLO ! Cely je to uplne jinak, platis si kazdy rok 12Euro abys to vubec mel, plati to jen na prvnich 50 tisic kilometru a pak platis spoluucast, praci mas zadarmo, jenze ta bude v tech predrazenych nahradnich dilech !!!
*...marketing !!! :-(
obecne:stav prodeju a CEKACI LHUTY neodrazi finacni situaci autombilky (stav celkoveho zadluzeni a ekonomickych ukazatelu)u znacky opel to plati doslova
Záleží, jak jsou u vás nastaveny ceny a ceny příplatkových položek. Zdejší zastoupení Opel ČR má již několik let výrazný smysl pro humor: střešní okno za 40.000 Kč, stabilizace za 40.000 Kč, ... takže nebýt Hurá akce 24 hodin Opel, tak to mohli zavřít už před lety.
opel musel ted na jare zavrit zavod v antverpach (nadbytecne kapacity)jinak o praci ma prijit do konce roku 8000 lidi je jasne ze treba astra se prodava ale 1 model automobilku nezachrani (v dnesni konkurenci)a volt je hezky ulet bez komentare...na cekacich lhutach bych nestavel kdyz si navymyslis na aute vecicky tak muzes cekat i 3 mesice i u dacie >:D .Tak obecne pri dozivotni zaruce by chytry clovek mel zpozornet,,,ale to to je dilema potencionalnich zajemcu o tuto znacku to uz neresim
Ne kazdy najezdi 40 tis. rocne. Navic v clanku mas informaci o tom, ze podle interni udaju Opelu je u soukr. osob prumerny rocni najezd cca 11 tis. km. Firmy auta meni po 3-4 letech tak jako tak. I ty ctyri roky jsou kazdopadne lepsi nez dva standardni u nekterych jinych znacek.
No jo, ale proc si nezaremcat, zo jo?
:yes: Proč by si nezaremcal. Nevím jaká klientela kupuje Opel v Německu, ale Vauxhall Astra je pro anglické důchodce to samé, co Fabia pro ty české (tedy pokud nemají nasušeno dost na M-B). Tohle je pro ně skvělá nabídka.A od Opelu je to poměrně riskantní tah, takováto nabídka na jeden z nejprodávanějších modelů na trhu (používaný např. i jako policejní vozy. Každopádně prozatím Opel :yes: .
...Opel bude hradit plné náklady na opravy zákazníkovi jen do 50 000 km!!! A od 100 000 km už jenom 40 % z ceny! Takže další "chytrá" akce managementu Opelu, který je právě kvůli vedení tam, kde je, ne kvůli okonstruktérům nebo designérům... Záruka Hyundaie nebo kie je podstatně lepší.
:no::no::no:
!!! JE TO PRESNE JAK PISES !!! JA VEDEL ZE V TOM NECO BUDE !!!
"Záruka se musí každý rok aktivovat za necelých 12 Euro a plnou hodnotu dílů hradí Opel majiteli vozu během prvních padesáti tisíc kilometrů, pak se musí menší částí podílet na jejich úhradě. Práce mechaniků je ovšem stále zadarmo," vysvětlil podmínky Hejral (OPEL CZ).