Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Edition CZ: Akční nabídka snižuje ceny až o 85 tisíc Kč, Octavia Prima stojí 334.900,- Kč

Škoda přichází s akční nabídkou Octavia Edition CZ. Platí pro všechny výbavy a vybrané motorizace, slevy se pohybují od 7 do 85 tisíc Kč. V rámci akční nabídky byl také snížen cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi o 10 tisíc Kč.
Zpět na článek
5. 8. 2010 17:11
5. 8. 2010 17:41
5. 8. 2010 19:29
5. 8. 2010 20:26
5. 8. 2010 20:34
5. 8. 2010 21:42
5. 8. 2010 22:09
5. 8. 2010 22:06
5. 8. 2010 22:13
6. 8. 2010 16:38
5. 8. 2010 17:41
5. 8. 2010 17:47
6. 8. 2010 07:23
6. 8. 2010 11:48
5. 8. 2010 18:15
neregistrovaný "honza1212"
5. 8. 2010 18:40
5. 8. 2010 23:18
6. 8. 2010 14:04
5. 8. 2010 19:04
5. 8. 2010 21:42
6. 8. 2010 09:05
6. 8. 2010 09:38
6. 8. 2010 09:53
6. 8. 2010 10:38
9. 8. 2010 08:27
6. 8. 2010 11:08
neregistrovaný "Loo"
6. 8. 2010 12:34
6. 8. 2010 12:50
6. 8. 2010 13:02
6. 8. 2010 14:47
6. 8. 2010 15:57
6. 8. 2010 16:20
9. 8. 2010 08:35
9. 8. 2010 10:17
11. 8. 2010 11:45
11. 8. 2010 12:39
11. 8. 2010 13:29
11. 8. 2010 13:47
7. 9. 2010 11:15
5. 8. 2010 17:11
Plus
K výbavě Ambiente a Elegance jde použít balíček Plus, jde o snížení cen bez další změny výbav a marže prodejce. Kdo tedy bude chtít ždímat, má prostor jako obvykle.
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2010 17:41
výsměch
Opět další výsměch českému stádu.Koupit si ošklivé neznačkové,nepohodlné vozidlo s motorem do zahradního traktůrku s životností 150000 km s prakticky nulovou výbavo za cenu 400000 může akorát opravdový pitomec.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 09:47
Re: výsměch
:yes: :yes: :yes: :yes: Bravisimo
5. 8. 2010 19:29
Re: výsměch
Máš recht, za ty prachy mám místo Ochcávky pár let starý báwo a to je uplně vo něčem jinym.
Avatar - white label
5. 8. 2010 19:50
Re: výsměch
Jako ironie dobrý...
5. 8. 2010 20:26
Re: výsměch
po nemeckom dochodcovi
5. 8. 2010 21:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 8. 2010 22:09
Re: výsměch
dostal cerifikat od aaa ???? >:D >:D . Zaruceny stav tachometra?
Avatar - white label
5. 8. 2010 21:45
Re: výsměch
...který byl zaručeně první majitel a vůbec s tím nejezdil (v zimě ani 5 metrů). Koupil to na jaře dovezl to do garáže a na druhý den ochrnul od pasu dolů a po pěti letech si rodina vzpomněla, že v garáží stojí už 5 let vůbec nejeté báwo..., jen syn to co dva roky vždycky dotlačil na garančku k vůli razítku do servisky a záruce mobility... >:-[]
5. 8. 2010 22:06
Re: výsměch
a este si zabudol, ze kupil turbo kachle, aby kazdy videl, ze vie setrit >:-[] >:-[]
Avatar - Ricardo
5. 8. 2010 22:13
Re: výsměch
V jistém ohledu je to rozumná úvaha
Avatar - white label
5. 8. 2010 22:18
Re: výsměch
Určitě, jen samotné Německo je tak velké, že není boha abys tam na nějakého podobného důchodce s báwem nenarazil...a možná ti dá i doživotní záruku, otázka je jestli "doživotní" na auto, nebo na sebe... :-O :-)
Avatar - Ricardo
6. 8. 2010 16:38
Re: výsměch
Myslel jsem to vážně - z určitého úhlu pohledu je lepší 3-4 roky staré docela pořádné auto než nový spotřebák
Avatar - white label
6. 8. 2010 19:25
Re: výsměch
Vím žes to myslel vážně, já vlastně taky, zásadní háček vidím právě v tom, že kupovat 3-4leté auto je velká "loterie". Těch co prodávají tak "staré" auto ve výborném stavu, bez skrytých vad, nehavarované a s rozumným skutečným nájezdem km zas není tak moc (viz příklad z důchodcem), nemluvě o záruce a možnosti konfigurace podle vlastních představ...
Avatar - Slavek-TDM
5. 8. 2010 20:32
Re: výsměch
Vzdycky me dostane, jak nekdo zaujate pise o zivotnosti motoru, o kterym nevi vubec nic...
Muzeme vedet, co parkuje ve tve garazi, at muzou "pitomci" srovnavat?
Avatar - twistedTSD
5. 8. 2010 21:02
Re: výsměch
přesně tak, vždy se musím pousmát nad podobnými názory k TSi (ne že by byl zbytek jeho příspěvku hodnotnější) :-)
Avatar - chlapecx
5. 8. 2010 23:13
Re: výsměch
zen zahradní traktůek se 100 koněma chci vidět...
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 09:51
Re: výsměch
Zahradní traktůrek taky nemá objem motoru 1,2 a tříválcový se nedělaj.
Ale třeba koncern SP AG přejde na dvouválce a tam by mohl mít těžkou konkurenci v Yanmaru a Briggs a Strattonovi :-)
Ty by z tohohohle objemu daly v pohodě 50-60 Hp i bez truba, hehehe
6. 8. 2010 11:36
Re: výsměch
Proč píšeš o tříválci? Ona má Octa nějaký tříválec?
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 13:00
Re: výsměch
Co není může být :-)
O tříválci proto, že tříválcové traktůrky nejsou. Aspon já tedy o žádným nevim. A 4 válcový jsou sou poněkud větší než ty klasický zahradní.
6. 8. 2010 13:58
Re: výsměch
Tak proč tu tedy ten tříválec pleteš? Nemají ho ani traktůrky, ani oktávka...
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 14:23
Re: výsměch
Třeba ho tam fauvé nacpe, co ty víš, při příštím fejsliftu, hatapka s dvěma turbama třeba >:-[] >:D
6. 8. 2010 14:52
Re: výsměch
A je tam teď? Btv krájzlér má mít dvouválec s turbem. Už se těšíš co? >:D
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 11:41
Re: výsměch
Ne, já s těším na jednoválec se 4 turbama a spotřebou 1,5 litru na 100.
Nutnost Generální opravy po 1500 km :-) >:D
Avatar - Igithegreat
5. 8. 2010 17:41
CENA???
Tomu rika Škoda akcni cena??? Ford Focus s 1,6 a 100k v plny vybave jiz za 299.000,-Kč + 3 roky záruka! To je akcni nabidka!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Krispos
5. 8. 2010 17:47
Re: CENA???
njn, Focus a Škoda jsou úplně srovnatelná auta... ale chtít po tobě trochu objektivity by bylo asi moc. Tak hlavně pozor ať se nezalkneš tím hněvem >:D
6. 8. 2010 07:23
Re: CENA???
v cem nejsou srovnatelna? je to stejna trida...
6. 8. 2010 11:48
Re: CENA???
ochcavka je "česká", a co je český to je hezký, jo a taky to šroubujou lidi se zlatejma ručičkama a jsou to všichni muzikanti >:D
neregistrovaný "honza1212"
5. 8. 2010 18:15
Re: CENA???
přesně.
5. 8. 2010 18:40
Re: CENA???
Můžu se zeptat, co mají ocelová kola a manuální klimatizace společného s "plnou" výbavou? Nevidím v základní výbavě ani tempomat, loketní opěru, parkovací senzory apod. Jistě, Ford musel jít hodně nízko s cenou a je to asi pro někoho atraktivní nabídka, ale o plně vybavené auto jde těžko..
Avatar - chlapecx
5. 8. 2010 23:18
Re: CENA???
dolů s cenou lze jít jedině osekáváním výbav:-)) >:-[]
6. 8. 2010 14:04
Re: CENA???
To je ovšem dobrá nabídka! Za 300 s xenonama, šíbrem, koženým interiérem, vyhřívané sedačky, digi klima, elektrony, tempomat, loketka, park assist, dokonce i zadní okna v elektrice,... mno, ehm. Aha tak nic. Asi máme jiný náhled na to, co to je "plná výbava"...
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 11:42
Re: CENA???
Ty vo*e, zadní vokýnka v elektrice, tomu říkám v roce 2010 HIT.To je luxus!
To jsem měl na autě z roku 1995 a bylo to sériová výbava :-)
5. 8. 2010 19:04
fotky...
Nejvic mne mrzi, kdyz clanek je o konkretnim modelu a "cene", ale fotky jsou u modelu v nejvyssi palbe. :no:
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2010 19:31
Neuvěřitelné
o kolik šly ceny dolů... Před dvěma lety se za tyhle ceny kupovala Fabia. Podle mě dost lidí si rozmyslí koupi Fabie 1.2 TSI, když za opravdu rozumný příplatek dostane neporovnatelně větší prostor celkově. Škoda jen interiéru v základu, na kterém je víc než dřív vidět jak se šetřilo. Ale celkově je jediná větší vada na kráse absence ESP, jinak perfektní nabídka.
Rozbalit vlákno
8
5. 8. 2010 22:00
Re: Neuvěřitelné
Co vám přijde v interiéru pohledově jiného než ve vyšších verzích? Krabička na drobnosti pod sklem je otevřená, jiný rozdíl není. Podle mě je naopak právě interiér jednou z věcí, která je ve srovnání s ostatními verzemi téměř netknutá. Ale exteriér - čirá skla, černé kliky, absence lišt, velká černá zrcátka...souhlasím s tím, že ceny jsou až úchylné napříč celým naším trhem.
6. 8. 2010 01:32
Re: Neuvěřitelné
U fabie jsou většinou teda jiné ceníkové stropy. Ale krása je to, jak to stále klesá a ne, že ne. Doufejme, že tato nabídka zůstane a vymizíkujou tu 1.4MPI kde byl ten rozdíl 40k za TSIko nehoráznej.
6. 8. 2010 08:07
Re: Neuvěřitelné
To že tam ESP v základu není bych viděl spíš jako plus. Nevíte někdo co je na tom pravdy, že v nových oktávkách a fabiích už není vypínatelné?
6. 8. 2010 10:35
Re: Neuvěřitelné
..no mne tedy ESP na mokru i v zime hodnekrat pomohlo... je to dobra vec, vypnout jsem to musel jen 2x za celych 8 let, kdyz jsem zapadnul v zime...
6. 8. 2010 13:42
Re: Neuvěřitelné
dobrá věc to určitě je, ale aby se mi o to muselo prodražovat auto, protože je to ve standartní výbavě snad ani nepotřebuju. Jen tak mimochodem nedávno jsem jel v Oktávii RS a vypínal jsem to po menší potyčce se stabilizačním systémem hned za první zatáčkou. Jinak na mokru a sněhu to chce jezdit nanejvýš pomalu a opatrně ono spoléhat na ESP se ne vždy vyplácí 8-s
6. 8. 2010 14:46
Re: Neuvěřitelné
Toz to souhlas...

...a ja bych to udelal povinne do kazdeho auta, kdyz je moznost to vypnout tim lip (hlavne protiprokluz pri rozjezdu - ASR), to by sla cena ESP rapidne dolu, stejne je to par cidel a kus softwaru ;-) - zajimala by mne vyrobni cena, podle mne tak 8000Kc
9. 8. 2010 08:56
Re: Neuvěřitelné
No já bych to tipoval spíš tak na 800. Škodovka prodává svoje díly několikanásobně předražený.
5. 8. 2010 21:42
No co co.
Jestliže se píše r.1992-95. Tak až na tu cenu je to fajn!! ;-) :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 8. 2010 09:05
ESP
Jsem prodejce Škodovek. Jestli je ESP plus, nebo mínus by se dalo diskutovat :-) ,....ale bohužel je fakt, že od modelového roku 2011 ( tedy asi 3 měsíce ) není vypínatelné v žádné modelové řadě Škody. Deaktivovat se dá pouze ASR ( protiprokluz ). Na toto řešení přechází celý koncern ( údajně kvůli bezpečnosti ).
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Emel
6. 8. 2010 09:38
Re: ESP
A triky v podobě vyndání pojistky fungují?
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 09:53
Re: ESP
Hehe, nevypínatelné ESP, hm to bude zas zábavy na dvorku...

No radši to necháme zapnutý, ještě by s tím někdo blbnul a my mu tu museli zaplatit v záruce :-)
6. 8. 2010 10:38
Re: ESP
Nevim jak Skoda, ale u mne na Toyote, kdyz vyndam pojistku, tak s ESP je svazano ABS a spousty dalsich veci, takze si myslim, ze to tak jednoduche nebude ;-\
9. 8. 2010 08:27
Re: ESP
Myslím, že u Škodovky to bude fungovat podobně. Buď ESP+ABS nebo nic ;-\
neregistrovaný "Loo"
6. 8. 2010 11:08
Re: ESP
..tomu neverim.. koncern nikdy nerobi nic len tak sam od seba, samozrejme okrem toho co prinesie zisk, ako v kazdom businesse.. to EPS typujem bude asi nariadenim EU alebo tak nejak..
Avatar - white label
6. 8. 2010 12:34
Re: ESP
Až proti nám pojede nějaký "česrstvý pilot", ještě budem možná moc rádi, že se nedá jeho ESP úplně vypnout... :-!
6. 8. 2010 12:50
Re: ESP
:yes:

...bohuzel vetsina cerstvych pilotu jezdi na olitanych BMW bez ESP...
Avatar - Barrichello
6. 8. 2010 13:02
Re: ESP
nebo ve Filce za 15 :-) popř. v Rencku 19 Chamade
Avatar - white label
6. 8. 2010 15:57
Re: ESP
Někdy a někde se začít musí, není to zas tak hrozně dávno, co bylo jen samotné ABS velká vzácnost...
6. 8. 2010 16:20
Re: ESP
Toz je mi neco pres 30, ale auto bez ABS jsem zatim nezazil. I nase prvni staricka Corolla 93 mela ABS... ;-) Je ale asi pravdou, ze u Skody tomu bylo jinak >:D
9. 8. 2010 08:35
Re: ESP
No tak to jsme asi podobně staří a já takový štěstí na auta neměl. Z mých 4 aut mělo ABS jen jedno. Ale když člověk dodržuje přiměřený rychlosti a bezpečnou vzdálenost, tak se to i bez něho dá přežít.
9. 8. 2010 10:17
Re: ESP
No jednou nam na te stare Corrole vypadlo ABS a ja v zime jak jsem byl na to zvykly, slapnu na brzdu a pekny sanky....no nastesti jsem prejel jen jednu ulici navic ;-) Kdyz neco nemas a pak mas, je to v poho, ale obracene to je na... A to ESP mi tedy parkrat na mokru taky zachranilo plechy...
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 11:45
Re: ESP
U zpátečníků bylo v sériové výbavě pro EU už před víc jak 15ti lety.
Tak nevím co si předstvuješ po pojmem není to tak hrozně dávno. Pro mě už 25 let hrozně dávno je
:-) >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - white label
11. 8. 2010 12:39
Re: ESP
Ani před těmi 25 lety (ani před 15) u nás nemělo ani každé třetí auto ABS (v "západní" Evropě možná), pro tebe je jistě 25 let hrozně dávno, ale já byl před 25 lety už chvilku plnoletý..., tys ještě pravděpodbně nebyl ani na světě, ...nebo si už někde tahal kačera přes pískoviště...? ;-)
Jinak "kouzelník ABS" pochází také z Evropy, konkrétně z Francie (1929), používal se původně především u letadel...
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 13:29
Re: ESP
Já tahal toho kačera už chvíli po pískovišti :-)

No před 25ti lety měla půlka lidí šáde 120, zbytek leninovy sáně nebo leninovy sáně II (moskal), nějakou dáčku, honneckerovu pomstu + pár fiatů, renaultů, starší simcy, sem tam nějakej ford a zbytek šel počítat ne prstech pomalu. To nemůžeš srovnávat.

A před 15ti lety těch aut už bylo hodně, že to nebyla škodivka, která tady zastupuje polovinu vozovýho parku je věcí druhou, ale jinak už to měl kdekdo.
A lepší káry už měly i TCS.

No vidíš, klucí francouzský, letadla měli na draka, ale aspon na něco přišli.
Ale Simcy byly super, nebo starý Citroeny, "trakce" byla špica. Správný mafiánský auto.
Avatar - white label
11. 8. 2010 13:47
Re: ESP
Ani před patnácti lety (1995) tu aut s ABS rozhodně hodně nebylo. U ojetých velká vzácnost u nových malých aut také ještě velká vzácnost a u nižší střední za příplatek (ne všechny), typický zástupce kompaktů té doby, Golf III, měl sériově! ABS (pro všechny modely/motorizace) až ke konci výroby této generace v roce 1997.
6. 8. 2010 22:42
jako vždy všechno špatně :-)
To se mi líbí, jak u Rencka prodávájí 1,2TCE a nikdo se tomu nediví, ale jak je to u Škůdky je ohen na strese. Taky se rád dívám na překvapené výrazy lidí při předváděcích jízdach s 1,2TSI 77kW v Octavce a ještě radši mám, když pak říkají, že v Yetim to určitě tak nejede, protože je přeci těžší :-) Opak je pravdou. No nic. Ted zase diskuze o výbavách....nepamatuju, kdy jsem prodal auto s "plnou výbavou", většinou všem stačí Ambiente Plus a xenony považují za zbytečnost. Jo, u Superba, to je jiná. prostě zákazník škodovky je (jak to někdo řekl zde v diskuzi) pitomec, neví co je "hodnota" proto to furt kupuje. Jenomže to má jeden háček...škodovka je na tom ekonomicky dobře, stejně jako celý koncern. Takže tak špatné to s nabídkou asi nebude, když dokáže mít rekordní prodeje :-) To jen někteří čecháčci musí za každou cenu něco hledat. Naštěstí nejsou vyrobené a prodané kusy závislé na web diskuzích :-)).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Krispos
6. 8. 2010 22:57
Re: jako vždy všechno špatně :-)
Tak moje Felda se 47kw se umí také odvázat, když nefouká protivítr :-) takže 77kw nemusí být vůbec špatné...
6. 8. 2010 23:11
Re: jako vždy všechno špatně :-)
Ono je to právě o Nm, teda točívém momentu, který má 1,2 vyšší než zastaralý 1,6MPi. Ale přesto většina zákazníků chodí a ptá se po 1,6..... >:-[]
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 13:31
Re: jako vždy všechno špatně :-)
Protivítr, ted sem spadl pod stůl :-)
Tož to mi súdruzi nerobte toto, také záchvaty smiechu sú tuze nebezpečné >:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 13:33
Re: jako vždy všechno špatně :-)
Protivítr, ted sem spadl pod stůl :-)
7. 9. 2010 11:15
DSG?
Je to jen preklep, nebo se skodovka opravdu rozhodla davat automat do scoutu?
Rozbalit vlákno
0