Škoda přichází s akční nabídkou Octavia Edition CZ. Platí pro všechny výbavy a vybrané motorizace, slevy se pohybují od 7 do 85 tisíc Kč. V rámci akční nabídky byl také snížen cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi o 10 tisíc Kč.
K výbavě Ambiente a Elegance jde použít balíček Plus, jde o snížení cen bez další změny výbav a marže prodejce. Kdo tedy bude chtít ždímat, má prostor jako obvykle.
Opět další výsměch českému stádu.Koupit si ošklivé neznačkové,nepohodlné vozidlo s motorem do zahradního traktůrku s životností 150000 km s prakticky nulovou výbavo za cenu 400000 může akorát opravdový pitomec.
...který byl zaručeně první majitel a vůbec s tím nejezdil (v zimě ani 5 metrů). Koupil to na jaře dovezl to do garáže a na druhý den ochrnul od pasu dolů a po pěti letech si rodina vzpomněla, že v garáží stojí už 5 let vůbec nejeté báwo..., jen syn to co dva roky vždycky dotlačil na garančku k vůli razítku do servisky a záruce mobility... >:-[]
Určitě, jen samotné Německo je tak velké, že není boha abys tam na nějakého podobného důchodce s báwem nenarazil...a možná ti dá i doživotní záruku, otázka je jestli "doživotní" na auto, nebo na sebe... :-O:-)
Vím žes to myslel vážně, já vlastně taky, zásadní háček vidím právě v tom, že kupovat 3-4leté auto je velká "loterie". Těch co prodávají tak "staré" auto ve výborném stavu, bez skrytých vad, nehavarované a s rozumným skutečným nájezdem km zas není tak moc (viz příklad z důchodcem), nemluvě o záruce a možnosti konfigurace podle vlastních představ...
Vzdycky me dostane, jak nekdo zaujate pise o zivotnosti motoru, o kterym nevi vubec nic...
Muzeme vedet, co parkuje ve tve garazi, at muzou "pitomci" srovnavat?
Zahradní traktůrek taky nemá objem motoru 1,2 a tříválcový se nedělaj.
Ale třeba koncern SP AG přejde na dvouválce a tam by mohl mít těžkou konkurenci v Yanmaru a Briggs a Strattonovi :-)
Ty by z tohohohle objemu daly v pohodě 50-60 Hp i bez truba, hehehe
Co není může být :-)
O tříválci proto, že tříválcové traktůrky nejsou. Aspon já tedy o žádným nevim. A 4 válcový jsou sou poněkud větší než ty klasický zahradní.
njn, Focus a Škoda jsou úplně srovnatelná auta... ale chtít po tobě trochu objektivity by bylo asi moc. Tak hlavně pozor ať se nezalkneš tím hněvem >:D
Můžu se zeptat, co mají ocelová kola a manuální klimatizace společného s "plnou" výbavou? Nevidím v základní výbavě ani tempomat, loketní opěru, parkovací senzory apod. Jistě, Ford musel jít hodně nízko s cenou a je to asi pro někoho atraktivní nabídka, ale o plně vybavené auto jde těžko..
To je ovšem dobrá nabídka! Za 300 s xenonama, šíbrem, koženým interiérem, vyhřívané sedačky, digi klima, elektrony, tempomat, loketka, park assist, dokonce i zadní okna v elektrice,... mno, ehm. Aha tak nic. Asi máme jiný náhled na to, co to je "plná výbava"...
o kolik šly ceny dolů... Před dvěma lety se za tyhle ceny kupovala Fabia. Podle mě dost lidí si rozmyslí koupi Fabie 1.2 TSI, když za opravdu rozumný příplatek dostane neporovnatelně větší prostor celkově. Škoda jen interiéru v základu, na kterém je víc než dřív vidět jak se šetřilo. Ale celkově je jediná větší vada na kráse absence ESP, jinak perfektní nabídka.
Co vám přijde v interiéru pohledově jiného než ve vyšších verzích? Krabička na drobnosti pod sklem je otevřená, jiný rozdíl není. Podle mě je naopak právě interiér jednou z věcí, která je ve srovnání s ostatními verzemi téměř netknutá. Ale exteriér - čirá skla, černé kliky, absence lišt, velká černá zrcátka...souhlasím s tím, že ceny jsou až úchylné napříč celým naším trhem.
U fabie jsou většinou teda jiné ceníkové stropy. Ale krása je to, jak to stále klesá a ne, že ne. Doufejme, že tato nabídka zůstane a vymizíkujou tu 1.4MPI kde byl ten rozdíl 40k za TSIko nehoráznej.
dobrá věc to určitě je, ale aby se mi o to muselo prodražovat auto, protože je to ve standartní výbavě snad ani nepotřebuju. Jen tak mimochodem nedávno jsem jel v Oktávii RS a vypínal jsem to po menší potyčce se stabilizačním systémem hned za první zatáčkou. Jinak na mokru a sněhu to chce jezdit nanejvýš pomalu a opatrně ono spoléhat na ESP se ne vždy vyplácí 8-s
...a ja bych to udelal povinne do kazdeho auta, kdyz je moznost to vypnout tim lip (hlavne protiprokluz pri rozjezdu - ASR), to by sla cena ESP rapidne dolu, stejne je to par cidel a kus softwaru ;-) - zajimala by mne vyrobni cena, podle mne tak 8000Kc
Jsem prodejce Škodovek. Jestli je ESP plus, nebo mínus by se dalo diskutovat :-) ,....ale bohužel je fakt, že od modelového roku 2011 ( tedy asi 3 měsíce ) není vypínatelné v žádné modelové řadě Škody. Deaktivovat se dá pouze ASR ( protiprokluz ). Na toto řešení přechází celý koncern ( údajně kvůli bezpečnosti ).
Nevim jak Skoda, ale u mne na Toyote, kdyz vyndam pojistku, tak s ESP je svazano ABS a spousty dalsich veci, takze si myslim, ze to tak jednoduche nebude ;-\
..tomu neverim.. koncern nikdy nerobi nic len tak sam od seba, samozrejme okrem toho co prinesie zisk, ako v kazdom businesse.. to EPS typujem bude asi nariadenim EU alebo tak nejak..
Toz je mi neco pres 30, ale auto bez ABS jsem zatim nezazil. I nase prvni staricka Corolla 93 mela ABS... ;-) Je ale asi pravdou, ze u Skody tomu bylo jinak >:D
No tak to jsme asi podobně staří a já takový štěstí na auta neměl. Z mých 4 aut mělo ABS jen jedno. Ale když člověk dodržuje přiměřený rychlosti a bezpečnou vzdálenost, tak se to i bez něho dá přežít.
No jednou nam na te stare Corrole vypadlo ABS a ja v zime jak jsem byl na to zvykly, slapnu na brzdu a pekny sanky....no nastesti jsem prejel jen jednu ulici navic ;-) Kdyz neco nemas a pak mas, je to v poho, ale obracene to je na... A to ESP mi tedy parkrat na mokru taky zachranilo plechy...
U zpátečníků bylo v sériové výbavě pro EU už před víc jak 15ti lety.
Tak nevím co si předstvuješ po pojmem není to tak hrozně dávno. Pro mě už 25 let hrozně dávno je :-) >:-[] >:-[] >:-[]
Ani před těmi 25 lety (ani před 15) u nás nemělo ani každé třetí auto ABS (v "západní" Evropě možná), pro tebe je jistě 25 let hrozně dávno, ale já byl před 25 lety už chvilku plnoletý..., tys ještě pravděpodbně nebyl ani na světě, ...nebo si už někde tahal kačera přes pískoviště...? ;-)
Jinak "kouzelník ABS" pochází také z Evropy, konkrétně z Francie (1929), používal se původně především u letadel...
No před 25ti lety měla půlka lidí šáde 120, zbytek leninovy sáně nebo leninovy sáně II (moskal), nějakou dáčku, honneckerovu pomstu + pár fiatů, renaultů, starší simcy, sem tam nějakej ford a zbytek šel počítat ne prstech pomalu. To nemůžeš srovnávat.
A před 15ti lety těch aut už bylo hodně, že to nebyla škodivka, která tady zastupuje polovinu vozovýho parku je věcí druhou, ale jinak už to měl kdekdo.
A lepší káry už měly i TCS.
No vidíš, klucí francouzský, letadla měli na draka, ale aspon na něco přišli.
Ale Simcy byly super, nebo starý Citroeny, "trakce" byla špica. Správný mafiánský auto.
Ani před patnácti lety (1995) tu aut s ABS rozhodně hodně nebylo. U ojetých velká vzácnost u nových malých aut také ještě velká vzácnost a u nižší střední za příplatek (ne všechny), typický zástupce kompaktů té doby, Golf III, měl sériově! ABS (pro všechny modely/motorizace) až ke konci výroby této generace v roce 1997.
To se mi líbí, jak u Rencka prodávájí 1,2TCE a nikdo se tomu nediví, ale jak je to u Škůdky je ohen na strese. Taky se rád dívám na překvapené výrazy lidí při předváděcích jízdach s 1,2TSI 77kW v Octavce a ještě radši mám, když pak říkají, že v Yetim to určitě tak nejede, protože je přeci těžší :-) Opak je pravdou. No nic. Ted zase diskuze o výbavách....nepamatuju, kdy jsem prodal auto s "plnou výbavou", většinou všem stačí Ambiente Plus a xenony považují za zbytečnost. Jo, u Superba, to je jiná. prostě zákazník škodovky je (jak to někdo řekl zde v diskuzi) pitomec, neví co je "hodnota" proto to furt kupuje. Jenomže to má jeden háček...škodovka je na tom ekonomicky dobře, stejně jako celý koncern. Takže tak špatné to s nabídkou asi nebude, když dokáže mít rekordní prodeje :-) To jen někteří čecháčci musí za každou cenu něco hledat. Naštěstí nejsou vyrobené a prodané kusy závislé na web diskuzích :-)).