Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat Idea: Nová generace debutuje v Brazílii

39 komentářů

Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
a pak že jsi zlý soused ty jeden hodnej sousede :yes: >:D ;-)
Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
Dobře ale proč si třeba kupovat Lambo když je tu R8 levnější kopie?! . . .Myslím že 458 Italia či F430 má hodně společných komponentů s Fiatu Idea >:D >:D
p.s. o Porsche raději nemluv tam je to už brutální trága Full Diesel Hybrid Porsche Cayenne Turbo S XXXXkoní 0,X emocí . . Už raději to BMW nebo něco od AMG >:D
Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
Víš jenže proto budu milovat vozy značky Lotus, Infiniti, Morgan, atd. a nenávidět VW za tu nudu šeď a taky to že je to "jenom" zboží, které nemá emociálně žádnou vypovídací hodnotu. Takže jestli se to propojí úplně budu vlastnit Quattroporte druhé generace nebo AR 166, 159 a zůstane pro mě srdcovka pár veteránu a Ducati, MV Agusta, Aprilia, atd. Pro mě je prioritou mít méně okoukané zboží na trhu abych si auta či motorky vážil a měl to rád. Netoužím skončit u načipované hulící Oktávky . . .
Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
Já doufám že AR zůstane v rukou Italů ;-)
Hendly
Já to chápu jako zamknutí auta na krátké stlačení a nebo dlouhým odemknout kufr, ale nechce se věřit že by to bylo takto neprakticky vyřešeno.
Avatar - Plautus
Plautus
"Když tě baví řízení, budeš se těšit na každou jízdu..." ...a vo vo tom to je ;-) No a pre temperamentné Talianky to platí dvojnásobne ;-)
Avatar - Plautus
Plautus
>:D to "má logiku", odomkneš kufor práve pre tých zlodejov a Ty budeš sedieť zamknutý na jednom z predných sedadiel (ak nie, tak ako inak stlačíš to tlačítko? a ešte Ti zoberie veci z predných sedačiek, keď tam musíš v čase tlačenia na tlačítko sedieť? >:D ) :-) myslím, že by to mohlo byť práve naopak, t.j. podržaním po dobu 2s zamkneš práve iba ten kufor a posádku necháš odomknutú, hm? ;-) Alebo tá združená funkcia funguje tak, že stlačením sa uzamyká všetkých 5 dverí, opakovaným krátkym stlačením sa však odomykajú iba 4 dvere pre posádku, čím stále zostáva chránený batožinový priestor, ktorý keď chceš otvoriť/odomknúť, tak musíš tlačítko podržať tie 2 sekundy... ;-)
Avatar - Plautus
Plautus
Srandista >:-[] Nemal by som síce nič proti, ale je to nereálne... Ani Poršákom sa nepodarilo prevziať VW, a tiež by sa mi to viacej páčilo, keby ten kauf dopadol v obrátenom garde ako napokon dopadol... ;-\
Avatar - Plautus
Plautus
:yes: Najhoršie by bolo, že Alfa Romeo by prišla práve o tie "emócie" (citujem Tvoje slovo), čím vlastne stráca pre mnohých skalných Alfistov zmysel kupovať auto od AR, auto bez osobitého charakteru. Otázne je, či sú pre AR dôležití skalní alebo podľahnutie stratégie typickej pre VW (predávať stoj čo stoj "milióny" kusov). Dobre vieme, ako dopadol (alebo dopadá) Seat pod krídlami VW, taký istý osud by čakal podľa mňa i AR, i keď história oboch automobiliek (myslím SEAT a AR) je úplne odlišná a prínosom pre koncern by boli nezrovnateľné, nakoľko SEAT ako automobilka vždy ťažil z technológií iných, kdežto AR je sama o sebe viac než invenčná...ale možno Walter dostal chuť znovu robiť niečo pre AR :-) Osobne však neverím (a ani nechcem uveriť) tomu, že by sa FIAT teraz zbavil AR...
To nevim, ale cekal bych, ze to znamena "dve sekundy podrzet a odemkne se POUZE kufr". Alespon nikdo nebude moct sebrat veci z prednich sedacek.
Hendly
A co ten druhý symbol?
Zamknuti dveri, v Brazilii a v Praze k nezaplaceni.
Avatar - T613
T613
to je autodestrukce ;-)
Hendly
Nevíte k čemu slouží to svítící tlačítko? [odkaz]
Avatar - Krispos
Krispos
Já bych radši viděl Fiat pod vedením Alfy.... nebo Lancie :-)
zlysoused
Určitě nikdo nepochybuje, že by pod vedením VW vznikaly výborné a asi i dobře prodávané Alfy. Druhoe věcí je, že technicky by to byly jen jinak zabalené Golfy, Pola, tak jako je tomu teď u Seatu. Já osobně bych raději Alfu viděl jako úspěšnou značku pod vedením Fiatu(jestli je to vůbec možné). Takhle je to aspoň další alternativa (i technicky).
Avatar - Krispos
Krispos
Moje Felda duši málem měla, nabízeli mi ji při opravě kola :-) Důležité je, aby se auto líbilo majiteli, tedy mě. Co si myslí někdo jinej, to je vedlejší. Když tě baví řízení, budeš se těšit na každou jízdu i ve Felicii jako já... >:D
RS
Nic ve zlym, ale ty ani nikdo z nás není kupec Lamborghini. Ten kdo o něčem takovém přemýšlí určitě A4ku nevidí (já tedy taky ne - bujná fantazie) a už vůbec ho něco takového nezajímá.

To je jak kdybych říkal, že Ferrari nemá duši, protože to je jen Fiat. A co Porsche?
RS
Vim jak to myslíš, jenže výjimečnost trochu končí, když si sedneš třeba do Fiatu Croma, který má prakticky stejný technický základ, jen v jiném (odpudivém), měkčím obalu.
A v dnešní době mají techniku společnou nebo podobnou téměř všichni. Výjimečnost už zůstává jen vzhledem a i tam se to začíná stírat.
Avatar - euro89
euro89
Ani náhodou! Lambu se sice prodejně a ekonomicky pod křídly VW daří, ale ta značka ztratila duši. Proč bych měl dávat několik mega za auto, kde je půlka palubky z Audi A4? Další takovou "italskou" koncernovku nechci!!! :-!
Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
Já nevím mě se odcizilo i Lamborghini :-( . .stejný páčky, navigace a knoflíky či motory by mi vadilo . .Koupil jsem si Alfu abych měl něco vyjímečnýho ve všem aby to auto bylo svý a ne aby se z toho stala konzerva bez nápadu a s technikou stejnou jak polovina světa nebo spíš přes polovinu světa co má v autech . .fakt ne díky . .už by to u mě nebylo o emocích což je u mě duležitý faktor . .Ani Bentley mě nebere, protože krom kůže na mě dýchá plast s Phaetonu :-( a trobí to jak Oktávka
Obě značky by se navíc mohly značně obohatit, je to lákavá myšlenka...
RS
Mě vůbec. VW nejsou ***i aby značku zničili. Zůstalo Bugatti, zůstal Bentley, zůstalo i italské Lamborghini prakticky beze změn. Žádné zvraty se nekonali a to že všichni mají "stejný knoflík" světel, to vem čert.

Hlavně že prosperují a mohou si leccos dovolit. 80% lidí stejně nebude vědět který vlastník stojí v pozadí.
Vidím to podobně, konečná by to asi byla pro Seat a mělo by to jistou logiku :yes:
Avatar - ReznikCZE
ReznikCZE
Mě by to položilo :-(
RS
Zní to nepravděpodobně, ale docela by se mi to i líbilo. Skalní italofily by to ale zřejmě položilo :-)
zlysoused
V rámci koncernu by podle mě pozice Alfy byla jasná. Uspět tam, kde se moc nedaří Seatu, tedy výroba dostupnějších sportovně střižených aut.

Motivace Fiatu by mohla být v tom, že by se mu trochu vyřešil problém co se dvěma dříve premiovýma značkama (Lancia a Alfa), se kterýma si evidentně moc neví rady.
Avatar - euro89
euro89
Ten článek jsem sice nečetl, ale tomuhle nevěřim. Konečná by to byla hlavně pro Alfu, protože jako prémiovku má lidokoncern Audi a Alfa by tam hrála druhý housle. Navíc nevidim jedinej důvod, proč by se měl Fiat zbavovat Alfy zrovna teď, když do ní tolik investoval a nový modely MiTo a Giulietta jdou na dračku.
Avatar - euro89
euro89
Jo a kdyby byla zadarmo, tak by jsi měl doma už tři... >:D >:D
zlysoused
Včera jsem četl v Autotipu, že VW údajně pošilhává po Alfě. Pokud by na tom drbu něco bylo, tak to bude asi konečná pro Seat, nebo jeho posun někam k Dacii.
zlysoused
Interiér je třeba porovnávat v kontextu jihoamerického trhu. ;-)
zlysoused
Tohle je zjevně dle zevnějšku a motorizací pouze facelift současné Idey pro brazilský trh.
Klaudius
Neuspel hlavne kvôli tej kombinácii - drahý Fiat - to sa logicky vylučuje. S rozumnejšou cenovou politikou mohol byť zdatným konkurentom pre Modus, Merivu, Note alebo hoci Jazz.
RS
Ta poslední věta je vtip ne?
wolff
Proč hledat na všem jen to špatné.
Třeba například já nevím jak ty, ale já vím, že tohle není čtyřkolka a ve městě, či někde jinde dojdu k šrámu spíše na dveřích a blatnících než na prazích... ;-)

Mě se interiér líbí... (porovnej třeba s roomsterem a nebo merivou) ;-)
Dneska Fiat nemá špatný ceny, kdyby nová Idea stála 250 000 kč, líbila by se mi...
RS
Ty odhalené prahy a oplastované dveře pod klikou, to vymýšleli inženýři asi hodně dlouho :-O >:D

Jiný kraj, jiný mrav, ale ten vnitřek, to je k pláči.
wolff
Koho?
Jstli myslíš Ideu, tak tady neuspěla proto, že to byl Fiat a k tomu drahý. To, že to bylo výborné auto je věc druhá. Máš možnost aspoň individuální dovoz, případně bazar, příp dražší sestřičku Mussu. :yes:
Je škoda, že se stáhnul z mnoha evropských trhů. V testech si nevedl špatně. Rád bych ho tady někdy viděl. Tak snad....