Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda.....
neregistrovaný "Honzamotors"
| 4. 8. 2010 08:45
Je škoda, že se stáhnul z mnoha evropských trhů. V testech si nevedl špatně. Rád bych ho tady někdy viděl. Tak snad....
Škoda.....
| 4. 8. 2010 09:00
Koho?
Jstli myslíš Ideu, tak tady neuspěla proto, že to byl Fiat a k tomu drahý. To, že to bylo výborné auto je věc druhá. Máš možnost aspoň individuální dovoz, případně bazar, příp dražší sestřičku Mussu. :yes:
Škoda.....
| 4. 8. 2010 10:37
Neuspel hlavne kvôli tej kombinácii - drahý Fiat - to sa logicky vylučuje. S rozumnejšou cenovou politikou mohol byť zdatným konkurentom pre Modus, Merivu, Note alebo hoci Jazz.
Offroad
| 4. 8. 2010 09:15
Ty odhalené prahy a oplastované dveře pod klikou, to vymýšleli inženýři asi hodně dlouho :-O >:D

Jiný kraj, jiný mrav, ale ten vnitřek, to je k pláči.
Offroad
| 4. 8. 2010 10:02
Proč hledat na všem jen to špatné.
Třeba například já nevím jak ty, ale já vím, že tohle není čtyřkolka a ve městě, či někde jinde dojdu k šrámu spíše na dveřích a blatnících než na prazích... ;-)

Mě se interiér líbí... (porovnej třeba s roomsterem a nebo merivou) ;-)
Offroad
| 4. 8. 2010 10:28
Ta poslední věta je vtip ne?
Offroad
| 4. 8. 2010 10:52
Interiér je třeba porovnávat v kontextu jihoamerického trhu. ;-)
Cena?
neregistrovaný "Honzamotors"
| 4. 8. 2010 09:17
Dneska Fiat nemá špatný ceny, kdyby nová Idea stála 250 000 kč, líbila by se mi...
Avatar - euro89
Cena?
| 4. 8. 2010 10:59
Jo a kdyby byla zadarmo, tak by jsi měl doma už tři... >:D >:D
Brazilie
| 4. 8. 2010 10:51
Tohle je zjevně dle zevnějšku a motorizací pouze facelift současné Idey pro brazilský trh.
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 10:54
Včera jsem četl v Autotipu, že VW údajně pošilhává po Alfě. Pokud by na tom drbu něco bylo, tak to bude asi konečná pro Seat, nebo jeho posun někam k Dacii.
Avatar - euro89
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 11:03
Ten článek jsem sice nečetl, ale tomuhle nevěřim. Konečná by to byla hlavně pro Alfu, protože jako prémiovku má lidokoncern Audi a Alfa by tam hrála druhý housle. Navíc nevidim jedinej důvod, proč by se měl Fiat zbavovat Alfy zrovna teď, když do ní tolik investoval a nový modely MiTo a Giulietta jdou na dračku.
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 11:25
V rámci koncernu by podle mě pozice Alfy byla jasná. Uspět tam, kde se moc nedaří Seatu, tedy výroba dostupnějších sportovně střižených aut.

Motivace Fiatu by mohla být v tom, že by se mu trochu vyřešil problém co se dvěma dříve premiovýma značkama (Lancia a Alfa), se kterýma si evidentně moc neví rady.
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 12:19
Zní to nepravděpodobně, ale docela by se mi to i líbilo. Skalní italofily by to ale zřejmě položilo :-)
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 12:30
Mě by to položilo :-(
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 13:35
Mě vůbec. VW nejsou idioti aby značku zničili. Zůstalo Bugatti, zůstal Bentley, zůstalo i italské Lamborghini prakticky beze změn. Žádné zvraty se nekonali a to že všichni mají "stejný knoflík" světel, to vem čert.

Hlavně že prosperují a mohou si leccos dovolit. 80% lidí stejně nebude vědět který vlastník stojí v pozadí.
OT: Alfa Romeo a VW
neregistrovaný "kubiii"
| 4. 8. 2010 13:39
Obě značky by se navíc mohly značně obohatit, je to lákavá myšlenka...
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 13:40
Já nevím mě se odcizilo i Lamborghini :-( . .stejný páčky, navigace a knoflíky či motory by mi vadilo . .Koupil jsem si Alfu abych měl něco vyjímečnýho ve všem aby to auto bylo svý a ne aby se z toho stala konzerva bez nápadu a s technikou stejnou jak polovina světa nebo spíš přes polovinu světa co má v autech . .fakt ne díky . .už by to u mě nebylo o emocích což je u mě duležitý faktor . .Ani Bentley mě nebere, protože krom kůže na mě dýchá plast s Phaetonu :-( a trobí to jak Oktávka
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 16:48
Vim jak to myslíš, jenže výjimečnost trochu končí, když si sedneš třeba do Fiatu Croma, který má prakticky stejný technický základ, jen v jiném (odpudivém), měkčím obalu.
A v dnešní době mají techniku společnou nebo podobnou téměř všichni. Výjimečnost už zůstává jen vzhledem a i tam se to začíná stírat.
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 6. 8. 2010 08:07
Víš jenže proto budu milovat vozy značky Lotus, Infiniti, Morgan, atd. a nenávidět VW za tu nudu šeď a taky to že je to "jenom" zboží, které nemá emociálně žádnou vypovídací hodnotu. Takže jestli se to propojí úplně budu vlastnit Quattroporte druhé generace nebo AR 166, 159 a zůstane pro mě srdcovka pár veteránu a Ducati, MV Agusta, Aprilia, atd. Pro mě je prioritou mít méně okoukané zboží na trhu abych si auta či motorky vážil a měl to rád. Netoužím skončit u načipované hulící Oktávky . . .
Avatar - Plautus
OT: Alfa Romeo a VW
| 5. 8. 2010 07:37
:yes: Najhoršie by bolo, že Alfa Romeo by prišla práve o tie "emócie" (citujem Tvoje slovo), čím vlastne stráca pre mnohých skalných Alfistov zmysel kupovať auto od AR, auto bez osobitého charakteru. Otázne je, či sú pre AR dôležití skalní alebo podľahnutie stratégie typickej pre VW (predávať stoj čo stoj "milióny" kusov). Dobre vieme, ako dopadol (alebo dopadá) Seat pod krídlami VW, taký istý osud by čakal podľa mňa i AR, i keď história oboch automobiliek (myslím SEAT a AR) je úplne odlišná a prínosom pre koncern by boli nezrovnateľné, nakoľko SEAT ako automobilka vždy ťažil z technológií iných, kdežto AR je sama o sebe viac než invenčná...ale možno Walter dostal chuť znovu robiť niečo pre AR :-) Osobne však neverím (a ani nechcem uveriť) tomu, že by sa FIAT teraz zbavil AR...
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 6. 8. 2010 08:01
Já doufám že AR zůstane v rukou Italů ;-)
Avatar - euro89
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 14:28
Ani náhodou! Lambu se sice prodejně a ekonomicky pod křídly VW daří, ale ta značka ztratila duši. Proč bych měl dávat několik mega za auto, kde je půlka palubky z Audi A4? Další takovou "italskou" koncernovku nechci!!! :-!
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 16:51
Nic ve zlym, ale ty ani nikdo z nás není kupec Lamborghini. Ten kdo o něčem takovém přemýšlí určitě A4ku nevidí (já tedy taky ne - bujná fantazie) a už vůbec ho něco takového nezajímá.

To je jak kdybych říkal, že Ferrari nemá duši, protože to je jen Fiat. A co Porsche?
Avatar - Krispos
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 16:54
Moje Felda duši málem měla, nabízeli mi ji při opravě kola :-) Důležité je, aby se auto líbilo majiteli, tedy mě. Co si myslí někdo jinej, to je vedlejší. Když tě baví řízení, budeš se těšit na každou jízdu i ve Felicii jako já... >:D
Avatar - Plautus
OT: Alfa Romeo a VW
| 5. 8. 2010 08:00
"Když tě baví řízení, budeš se těšit na každou jízdu..." ...a vo vo tom to je ;-) No a pre temperamentné Talianky to platí dvojnásobne ;-)
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 6. 8. 2010 08:09
Dobře ale proč si třeba kupovat Lambo když je tu R8 levnější kopie?! . . .Myslím že 458 Italia či F430 má hodně společných komponentů s Fiatu Idea >:D >:D
p.s. o Porsche raději nemluv tam je to už brutální trága Full Diesel Hybrid Porsche Cayenne Turbo S XXXXkoní 0,X emocí . . Už raději to BMW nebo něco od AMG >:D
OT: Alfa Romeo a VW
neregistrovaný "kubiii"
| 4. 8. 2010 12:49
Vidím to podobně, konečná by to asi byla pro Seat a mělo by to jistou logiku :yes:
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 17:00
Určitě nikdo nepochybuje, že by pod vedením VW vznikaly výborné a asi i dobře prodávané Alfy. Druhoe věcí je, že technicky by to byly jen jinak zabalené Golfy, Pola, tak jako je tomu teď u Seatu. Já osobně bych raději Alfu viděl jako úspěšnou značku pod vedením Fiatu(jestli je to vůbec možné). Takhle je to aspoň další alternativa (i technicky).
Avatar - Krispos
OT: Alfa Romeo a VW
| 4. 8. 2010 17:01
Já bych radši viděl Fiat pod vedením Alfy.... nebo Lancie :-)
Avatar - Plautus
OT: Alfa Romeo a VW
| 5. 8. 2010 07:40
Srandista >:-[] Nemal by som síce nič proti, ale je to nereálne... Ani Poršákom sa nepodarilo prevziať VW, a tiež by sa mi to viacej páčilo, keby ten kauf dopadol v obrátenom garde ako napokon dopadol... ;-\
Avatar - ReznikCZE
OT: Alfa Romeo a VW
| 6. 8. 2010 08:18
a pak že jsi zlý soused ty jeden hodnej sousede :yes: >:D ;-)
Tlačítko
| 4. 8. 2010 20:45
Nevíte k čemu slouží to svítící tlačítko? [odkaz]
Avatar - T613
Tlačítko
| 4. 8. 2010 20:52
to je autodestrukce ;-)
Tlačítko
neregistrovaný "Heine"
| 4. 8. 2010 21:17
Zamknuti dveri, v Brazilii a v Praze k nezaplaceni.
Tlačítko
| 4. 8. 2010 21:32
A co ten druhý symbol?
Tlačítko
neregistrovaný "Heine"
| 4. 8. 2010 23:38
To nevim, ale cekal bych, ze to znamena "dve se*** podrzet a odemkne se POUZE kufr". Alespon nikdo nebude moct sebrat veci z prednich sedacek.
Avatar - Plautus
Tlačítko
| 5. 8. 2010 07:47
>:D to "má logiku", odomkneš kufor práve pre tých zlodejov a Ty budeš sedieť zamknutý na jednom z predných sedadiel (ak nie, tak ako inak stlačíš to tlačítko? a ešte Ti zoberie veci z predných sedačiek, keď tam musíš v čase tlačenia na tlačítko sedieť? >:D ) :-) myslím, že by to mohlo byť práve naopak, t.j. podržaním po dobu 2s zamkneš práve iba ten kufor a posádku necháš odomknutú, hm? ;-) Alebo tá združená funkcia funguje tak, že stlačením sa uzamyká všetkých 5 dverí, opakovaným krátkym stlačením sa však odomykajú iba 4 dvere pre posádku, čím stále zostáva chránený batožinový priestor, ktorý keď chceš otvoriť/odomknúť, tak musíš tlačítko podržať tie 2 se***... ;-)
Tlačítko
| 5. 8. 2010 17:52
Já to chápu jako zamknutí auta na krátké stlačení a nebo dlouhým odemknout kufr, ale nechce se věřit že by to bylo takto neprakticky vyřešeno.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku