Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mini Countryman WRC: V závodech rally už v sezóně 2011

13 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
myslím že dokonce i ten Seat už z WTCC odešel...
Provocateur
Uvidíme jak se pochlapí Subaru se svojí 1,5T. Ikdyž nějak si ten litr dolů nedokážu představit 😄
Provocateur
S2000 a nové WRC bude pořád rozdíl hlavně díky přeplňování. Když ještě nebylo určeno, že nový WRC bodou mít motory 1,6T, tak někteří jezdci z WRC testovali S2000 a vyjádřili se v tom smyslu, že by si ještě měli užít závodění v dosluhujících WRC 😉

IRC je zajímavá? Vždyť tam taky soupeří jen 2 značky (Peugeot a Škoda), třetí Fiat je tam jen do počtu.
Avatar - Glaukos
Glaukos
Do DTM se vrátí BMW
WNC1988
Nepíše se náhodou, že auto bude splňovat předpisy S2000? Název WRC je v tomhle případě dost zcestnej řek bych. Pokud bude v třídě S2000 tak bude jezdit IRC a ne WRC pokud se nepletu, což je lae jedině dobře, protože WRC je už dávno nuda - právě proto,že jsou tam jen dvě značky aut,kdežto IRC je hodně zajímavá...i proto že tam úspěšně válčí Škodovka s Fabií S2000 😄
Ho!
Pokud se nepletu, tak motor 1,6 l turbo ma byt tzv. svetovy motor, takze ho BMW vyviji hlavne do WTCC a pouziti ve WRC je spis az sekundarni, ikdyz z meho pohledu fandy rally vyznamejsi.
IPace
proto se radsi nez na F1 koukam treba na BTCC, serii GT nebo americkou Grand Am Rolex, tam je spousta znacek a v nekterych zavodech se to mele jak v mlejnku na maso >😒] WRC me taky nejak posledni dobou neba
RS
S těmi diváky jsem myslel spíš ostatní soutěže. Rally si účast ještě celkem drží.
Vidět kroužit 25 Octavií není špatný, hlavně když lítaj plechy v každý zatáčce, ale chybí mi tam ten konkurenční boj automobilek = fandovství.
Miloval jsem cestáky, kde jsou ty časy, kdy bylo možné vidět na trati Alfa Romeo 155/156, Vauxhall Vectra, Ford Mondeo, Renault Laguna, Peugeot 406, Volvo S40, Audi A4, Nissan Primera, Honda Accord ...
Provocateur
To nebyla hračka a byla to vyjímka 😉

Velikostí aut jsem narážel na fakt, že teď už si asi kvůli vyšší hmotnosti oproti menším autům nikdo nelajzne vstoupit do WRC s autem velikosti nižší střední. A představa, že by třeba Subaru závodilo se Stellou se mi moc nezamlouvá 😄
Provocateur
Problémem rally nejsou diváci. Na některých dosahuje návštevnost půl milionu, v Německu dokonce milion, o takovém počtu si může zdát nejen F1.
Tím hlavním problémem byly peníze, přeci jen vývoj vozu WRC vyjde pro automobilky mnohem dráž než okruhové vozy. A ti, kteří je měli (jako např. Toyota) se pustili do nesmyslného projektu v F1.
CUPy nejsou špatný pro jezdce, ale pro diváky zas není moc atraktivní vidět kroužit na okruhu 25 Octávií.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už kdysi se jezdilo z hračkou P 205 >😁
RS
Ona je to bohužel nuda ve více soutěžích. V minulosti nabitý šampionát cestovních vozů je zúžil na BMW, Chevrolet a Seat. Exceletní DTM dokonce jen na MB a Audi. Místo toho vznikají lokální singlezávody jako OctaviaCUP, MeganeCUP, SciroccoCUP atd. Je to škoda ;-\
Na druhou stranu si za to můžeme sami. Není to tak dlouho co jsem pravidelně jezdíval do Mostu, kde byly narvané tribuny desítkami tisíc diváku, zatímco dneska, pokud se nejedná o něco mimořádného, je tam jen pár lidí a to doslova.
Kde nejsou lidi nejsou sponzoři ani peníze.
Provocateur
Jen tak dál. Chce to zase souboje aspoň pěti automobilek. Sledovat jen Ford a Citroen je nuda. Jediný co mě vadí je, že auta se pořád zmenšují a v nové WRC kategorii nebude žádnej zástupce nižší střední. Za chvíli bude Loeb a spol. jezdit v hračkách typu Fiat 500 nebo C1...