Novinky
kyklop
0
si sa sekol. Malo to byt 0,75 a 1,5 a nie kw, ale kwh
Přejít do diskuze
Špatně není nic, pouze tažak neumí počítat a nezná fyziku. Ono 5 Ah při 6,5 V není skutečně nic, při 150 voltech je to 7,5 kWh a při 300 V už to je 15 kWh, takže zase tak špatné hodnoty to nejsou. Otázkou je jen provozní napětí akumulátoru.
Nejde náhodou taky o napětí toho akumulátoru? Ten motorkovej má totiž 6,5V tuším, předpokládám že tady to bude tradičních pár set voltů.
Minimálně tady v Evropě to ani jeden z nich (zatím) nenabízí, takže (tvou logikou) tím pádem asi určitě víc Ford... >😁
Diesel-hybrid se už dělá!! Japonské dodávky (myslím, že Toyota nebo Nissan), bylo to i na auto.cz, takže hledej, ale v osobácíh bude PSA první a to se počítá
Co to meleš? Peugeot vyráběl dieselové motory s Fordem, dieselové technologie jsou od PSA, Ford přispěl overboostem. HDi má PSA, Ford má TDCi. Ty motory vyvíjeli spolu, nikdo nikomu nic neukradl!!!
Peugeot ukradl Fordu HDI, Volvo mu ukradlo 4x4 a když budeš tady provokovat, tak se určitě najde i něco, co mu ukradl Jaguar! >😒]
Ford hybridy neprodává... snad jeho americká divize, ale německý Ford >😒] pro Evropu nic takového nemá.
A diesel-hybrid zatím taky nikdo nedělá. Mercedes na tom pracuje (možná i Audi), ale tam bude pohon uspořádaný klasicky a ne spalovací motor na předek a elektromotor na zadek
A diesel-hybrid zatím taky nikdo nedělá. Mercedes na tom pracuje (možná i Audi), ale tam bude pohon uspořádaný klasicky a ne spalovací motor na předek a elektromotor na zadek
Mám otázku: kolik hybridů, kterých prodá značka Ford, potažmo koncern Ford v USA, je kombinací turbodieselu a elektromotoru? Neboť o tu tady jde 😄
Ty rozumbrado, jeste nic nezavedli, ze? Jestli maji terminy s hybridy / elektromobily jako treba VW, ktere terminy posunuje kazdy rok o rok, tak ani na tve drive nedojde. 😉
Ale nic to nemeni na faktu, ze s tou "jedinecnou a unikatni architekturu" PSA neprisla prvni. >😒]
I prumerny pisalek v beckovem casopise o autech na to prijde behem 10 minut, staci google a zakladni inteligence a ne skopirovat bez overeni kazdy nesmysl, ktery marketing PSA vyplodi. ;-\
PS😒br /> Kolik hybridu aktualne prodava PSA...
Kolik hybridu aktualne prodava Ford...
??? 😉 😄
Ale nic to nemeni na faktu, ze s tou "jedinecnou a unikatni architekturu" PSA neprisla prvni. >😒]
I prumerny pisalek v beckovem casopise o autech na to prijde behem 10 minut, staci google a zakladni inteligence a ne skopirovat bez overeni kazdy nesmysl, ktery marketing PSA vyplodi. ;-\
PS😒br /> Kolik hybridu aktualne prodava PSA...
Kolik hybridu aktualne prodava Ford...
??? 😉 😄
Rád bych se zeptal, co je v článku čpatně pravopisně i fakticky, kromě Fordu Reflex. Na ten jsem zapomněl, omlouvám se, ale Peugeot bude rychlejší v uvedení do sériové výroby, jak tu psal Barrrbarossssa. Všechno zkrátka v hlavě nenosím. Kapacita akumulátoru je nedostatečná, uváděl ji ovšem zdroj a jiná data (zatím) k dispozici nejsou.
Nu v jednom ma pravdu, pokud ziju z psani mel bych umet psat... to si muzu dovolit ja, ale ne nekdo kdo je zato placeny.
Pro upřesnění:5Ah má akumulátor v mopedu,"dospělé" motocykly mají
10 až 15 Ah.Tato kapacita stačí k nastartování motoru.Jak na to pojde auto s hmotností 1800 kg,posďte sami.
10 až 15 Ah.Tato kapacita stačí k nastartování motoru.Jak na to pojde auto s hmotností 1800 kg,posďte sami.
Doporučuji otevřít také pravidla českého pravopisu pro základní školu, tažaku...
Čili třeba Kilowatt, Ampér... jinak tu ze sebe děláš B L B A
Čili třeba Kilowatt, Ampér... jinak tu ze sebe děláš B L B A
Pan Vaverka nás zásobuje podobnými nesmysly dost často,měl by si prostudovat fyziku zákl.školy,aby věděl co ampera,kilovata atd
"Hybridní architektura PSA je v současnosti v automobilovém světě jedinečná, její zástavba do již existujících vozidel navíc není složitá. Přední kola pohání turbodiesel, zatímco zadní nápravu elektromotor, jedná se tedy o soustavu s pohonem všech kol."
Jedinečná architektura to fakt není, to samé vyvíjí Ford pro nový Focus - Focus RS. [odkaz]
PS: Uplně stejné řešení už Ford zkoušel v konceptu Reflex z roku 2005!!! 😉 [odkaz]
"Hybridní systém pohonu využívá kombinace elektromotoru (pro pohon zadní nápravy) a dieslového motoru (pro pohon přední nápravy). Energie pro provoz elektromotoru se získává z nové generace lithium-ionových baterií, jež jsou nabíjeny ze solárních panelů na střeše vozidla."
Jedinečná architektura to fakt není, to samé vyvíjí Ford pro nový Focus - Focus RS. [odkaz]
PS: Uplně stejné řešení už Ford zkoušel v konceptu Reflex z roku 2005!!! 😉 [odkaz]
"Hybridní systém pohonu využívá kombinace elektromotoru (pro pohon zadní nápravy) a dieslového motoru (pro pohon přední nápravy). Energie pro provoz elektromotoru se získává z nové generace lithium-ionových baterií, jež jsou nabíjeny ze solárních panelů na střeše vozidla."