Ekonomika
0
:yes:
Přejít do diskuze
To je i můj názor, ale asi nebudu sám😄 Proč by si asi tyto vozy oblíbilo tolik lidí. Značka oslavila 200 let - to se ještě ani sám zakladatel VW nenarodil. Navíc svou kvalitou vozy koncernu PSA dávno předčili Němce - myslím tím hlavně z aspektu následných astronomicky drahých a zvláštně čím dál častějších oprav hlavně dieselových agregátů, včetně nepovedených převodovek, které jsou sice skvělé, ovšem co potom když se rozsypou - je to lepší hodit celé do šrotu, jelikož ceny lidové rozhodně nejsou. Naopak u Francouze se dá alespoň hovořit o lidových cenách. A co se vývoje týká, - stačí se podívat, co peugeot citroën chystá na příští léta.. Někomu se možná i panenky protočí, takže moc bych lvíčky nedráždil..😄) Strategii mají totiž až moc dobrou..
Značka Peugeot i Citroën je na trhu déle než prapodivné lidové vozidlo, takže asi vědí, jak tvořit zisk a automobily...
Je otazka, zdali si s tim hubenym vysledkem budou moci dovolit splacet dluh, ktery za ty dva roky nashromazdili...
Ono dosahnout kratkodobe zisku neni zas tak slozite, staci vyhazet zkusene pracovniky, zabrzdit vyvoj novych modelu a jeste vice snizit kvalitu modelu stajicich.
Ekonomicky vysledek prosperujici automobilky vypada jinak. Precti si auditorskou zpravu koncernu VW.
Ono dosahnout kratkodobe zisku neni zas tak slozite, staci vyhazet zkusene pracovniky, zabrzdit vyvoj novych modelu a jeste vice snizit kvalitu modelu stajicich.
Ekonomicky vysledek prosperujici automobilky vypada jinak. Precti si auditorskou zpravu koncernu VW.