Novinky
Chevrolet Volt: Cena na americkém trhu asi 800 tisíc Kč, daňová úleva od státu až 150 tisíc Kč
36 komentářů
takze pokud spina neni videt tak to jako necistis? ufff ty ale musis mit cistej interier v aute co? 8-s
prvne nejdriv si zjisti na co vlastne ty Arniho Hacka jezdej, nafta to fakt neni 😄 myslim ze spojeni "Arnold's Hydrogen Hummer" by ti mohlo alespon naznacit o jake palivo se jdna, a jezdi nato i nekolik H2 co tam poridil pro "dalnicni hlidky", a zadalsi cena je myslim odpovidajici, tak jako tak se potom aute zaprasi a v Chevy si budou mnout ruce jak se jim to bude testovat dany system pro dalsi jejich modely :-!
no, ten prepocet kurzu bohuzel takhle uplne nefunguje, nasobi se "koeficientem specifik evropskeho trhu"
autocar tady pise o predpokladane cene v GB😒br /> The European version of the car, the Ampera, is not due on sale until 2012. Sources say that GM Europe is likely to keep its price under Ł30,000 in the UK - but not by much.
autocar tady pise o predpokladane cene v GB😒br /> The European version of the car, the Ampera, is not due on sale until 2012. Sources say that GM Europe is likely to keep its price under Ł30,000 in the UK - but not by much.
41 000,00 USD = 31 557,88 EUR
Zcela jistě u nás nebude stát 2x tolik co Prius😒br />
1.8 VVT-i Prius 679 900 Kč
1.8 VVT-i Sol 729 900 Kč
1.8 VVT-i Premium 849 900 Kč
Zcela jistě u nás nebude stát 2x tolik co Prius😒br />
1.8 VVT-i Prius 679 900 Kč
1.8 VVT-i Sol 729 900 Kč
1.8 VVT-i Premium 849 900 Kč
Z venku vypadá skvěle, zevnitř ještě líp. Bílý středový panel nemá chybu :yes: Cena je sebevědomá, ovšem jde o plně vybavené auto (nikoli nějaké holátko) a navíc první svého druhu. Přeju mu hodně štěstí. Když se dokáže prodávat nehezká Toyota Prius, proč neprodávat krásný Chevrolet Volt...
Nechci videt tu bilou stredovou palubnku po trech letech....cistit bych to teda nechtel. :no:
no vzhledem k tomu, že ceny 650tis se opravdu nemusíme obávat, mi to zas tak super nepřijde...
california hrr jasne jako vzdy..hergot Arnie co tech 6 hummeru co mas doma a vubec si je dostal na silnice ted si zas zezelenal?? Tak 41000 dolaru je cena strasne sebevedoma neprepocitavej na euro ceny ..ve statech se koupi ford f 150 na nase za 480-500 tisic za cenu voltu mas skvele vybaveni full size pick up..hodnotit samotny elektromobil je pod moji rozlisovaci schopnost..slepa cesta.Ale at si delaji co chteji az to budou nabizet prib. za 15 tisic dolaru uz to bude na konkurenci ted je to jen stylovka a poza lidi jee jsem ekology sousede.
Ty traktory se ti zrovna nepovidly, JohnDeere už tam má Commonraily asi 20 let....
Na naftu nejezdí neb nemaj důvod, o tom že by byly naftáky ekologičtěší jak benzín spekulují jen blázni - však taky diesly neplní vůbec emise řady států v USA, neb v usa nesledují jen co2, které z toho co dehtáky vypouštěj není zdaleko to nejhroší... a s jejich cenou benzínu.
To se lije jen do trucků, dodávek a traktorů.
Zbytek drandí na benál, E85, CNG...
Na naftu nejezdí neb nemaj důvod, o tom že by byly naftáky ekologičtěší jak benzín spekulují jen blázni - však taky diesly neplní vůbec emise řady států v USA, neb v usa nesledují jen co2, které z toho co dehtáky vypouštěj není zdaleko to nejhroší... a s jejich cenou benzínu.
To se lije jen do trucků, dodávek a traktorů.
Zbytek drandí na benál, E85, CNG...
Dizajn nie je najhorsi . Ak bude fungovat aj technologia tak ako ju deklaruje GM , tak to bude fajn. Ta cena sa da pochopit , investicne naklady vysoke , takze zaciatky predaja budu viac o kupeni si auta pre image , nie pre usporu. Urcite sa najdu zaujemcovia. Za urcitu dobu (2roky) sa cena trochu znormalizuje a bude uz stat minimalne na zamyslenie obycajneho spotrebitela ci si to kupi. Ulohu tu zohra aj to , co ponukne konkurencia , ci uz azijska alebo europska. Ale celkovo Volt hodnotim pozitivne , teda na to ze ide viacmenej o prvy realny pokus uviest auto s touto technologiou na trh.
No, myslim ze mas "trochu" zjednoduseny zakaznicky pohled. Vyrabet neceho 30tis.ks a mit cenu jako bys toho uz vyrobil dejme tomu 5 milionu kusu je tak trochu ek. sebevrazda. Jednak prijdes o zakazniky kterym az tak na cene nezalezi a radi kupuji novinky a druhak, nikdo nema kristalovou kouli aby si byl 100% jisty ze i kdyby toho (pokud by to vubec bylo tech. mozne) vyrobil x milionu ze to taky nekdo koupi a nez to nekdo koupi v tom ma firma utopene penize ktere si zase zpravidla nekde musi (zpravidla ne zadarmo) pujcit. Takze nejde o vedome "brzdeni" prodeje ale spis o racionalni uvazovani.
EDIT: A to nemas ani zaruku ze i kdyby se toho vyrobilo X milionu ze ta cena bude dostatecne "lidska".
EDIT: A to nemas ani zaruku ze i kdyby se toho vyrobilo X milionu ze ta cena bude dostatecne "lidska".
Ty jsi taky statecny - jaka to prazdna veta, co? 😄 Klaudius ti to napsal za me, nemas zadny argument k tomu svemu, zkus nekde pohledat, tech informaci proc toto a proc toto ne je uz dost. V americe je na dalnici 60, nekde 70, max 80 mil/h, tzn 100-120, coz je prizniva provozni rychlost, spotreba bude urcite nizsi nez ve meste
o prodejnost Volta bych se vubec nebal, amiku je dost a posledni dobou spousta z nich sili zelene, stejne tak je dost lidi po celem svete co na tohle auto cekaj, takze po 10k kusech Volta se jen zaprasi i pri tehle cene 😄
Chápem, že každá nová technológia je drahá. Ale ako spotrebiteľ, ktorému ide aj/najmä o tú cenu, by som silne obracal tých 41t. dolárov. Veď i po vrátení 7500 USD by som si za tú cenu v USA mohol dopriať Mustang GT 5,0 V8 Ti-VCT: [odkaz] a ešte by mi pár stoviek na benzín zostalo. Tomu hovorím drahé šetrenie. 8-s
ta spotrebni dan na elektrinu je rekl bych nerealna, tim by naopak jeste prodelaly, solarni energie, vetrna energie, konkurence v cele EU, moznost nakupu danych technologii v shengenu bez cla, vsechno tohle je proti velke spotrebni dani na elektrine 😄
ne vzdy to tak funguje, ja mam s tim docela dost zkusenosti spri prodeji sve prace, nekolikrat se me dokonce stalo ze vetsi cena znamenala i pocetnejsi prodeje
Tak podle mě nemá nyní německá konkurence důvod nabízet takovýhle typ vozu. V americe, kde snad i traktory jezdí na benzín chápu potřebu takovéhoto vozu. Na konzervativním starém kontinentu bude podle mě trvat velice dlouho než si lidé zvyknou na elektromobily, když mají nyní naftové limuzíny se spotřebou do 7 litrů a bez nutnosti výměny akumulátorů, čerpací stanice na každém kroku a servismany v každé druhé garáži.
U nás si myslím že bude ještě dlouho prosazován downsizing stávajících agregátů a rozšíření elektromobilů si podle mě dá na čas ještě tak 15 let.
Nehledě na to, že pochybuji že tu bude nějaká masivní ekologická dotce. Spíš se bojím opaku, že v případě rozšíření elektromobilů nám vláda zavede spotřební daň i na elektřinu aby nepřicházela o peníze z pohonných hmot a ještě rádi oprášíme steré naftové herky.
Myslím, že americká populace a vláda jsou v tomhle směru daleko pružnější a otevření novým technologiím.
U nás si myslím že bude ještě dlouho prosazován downsizing stávajících agregátů a rozšíření elektromobilů si podle mě dá na čas ještě tak 15 let.
Nehledě na to, že pochybuji že tu bude nějaká masivní ekologická dotce. Spíš se bojím opaku, že v případě rozšíření elektromobilů nám vláda zavede spotřební daň i na elektřinu aby nepřicházela o peníze z pohonných hmot a ještě rádi oprášíme steré naftové herky.
Myslím, že americká populace a vláda jsou v tomhle směru daleko pružnější a otevření novým technologiím.
Tým paradoxom je, že si sami vedome brzdia predaje. Je to podivná ľudská vlastnosť - radšej nepredať ako predať lacnejšie.
Otacky ma mit sice konstatni, ale myslim ze se muzou menit skokove (maji nekolik urovni) podle potreby.
"Paradoxne práve vysoká cena brzdí početnejšie predaje" - co je na tom paradoxniho?
"Paradoxne práve vysoká cena brzdí početnejšie predaje" - co je na tom paradoxniho?
Moc krásný. S dotacemi za 650.000 je to super. Věřím, že GM má snižování kapacity baterií vychytané a Volt bude velkým krokem kupředu v přiblížení elektromobilů běžné společnosti. :yes:
Čo píšeš, je mlátenie prázdnej slamy.
1.Kapacita bateriek zrejme klesať bude, ale odkiaľ berieš tú istotu tak radikálneho poklesu kapacity, to mi je záhadou.
2.Tipovanie, to je plieskanie čísiel sem a tam. AK výrobcovi neveríš, počkaj na realitu, teraz je to polemizovanie o ničom.
3.Benzínový motor v tomto aute bude zrejme pracovať v konštantných optimálnych otáčkach, čiže konštruktéri mali šancu dokonale ho odhlučniť aj odtlmiť vibrácie. U mnohých áut už dnes chod motora na voľnobeh registruješ maximálne podľa ručičky na otáčkomeri, niečo obdobné môže byť aj v tomto voze.
Cena je vysoká. Ako cena všetkého nového, keď sa nedá s istotou predpokladať vysoký predaj a zisk. Nič nové pod slnkom. Paradoxne práve vysoká cena brzdí početnejšie predaje, ale v dnešnej, ešte krízovej dobe, si výrobcovia dávajú veľký pozor na takéto investície.
1.Kapacita bateriek zrejme klesať bude, ale odkiaľ berieš tú istotu tak radikálneho poklesu kapacity, to mi je záhadou.
2.Tipovanie, to je plieskanie čísiel sem a tam. AK výrobcovi neveríš, počkaj na realitu, teraz je to polemizovanie o ničom.
3.Benzínový motor v tomto aute bude zrejme pracovať v konštantných optimálnych otáčkach, čiže konštruktéri mali šancu dokonale ho odhlučniť aj odtlmiť vibrácie. U mnohých áut už dnes chod motora na voľnobeh registruješ maximálne podľa ručičky na otáčkomeri, niečo obdobné môže byť aj v tomto voze.
Cena je vysoká. Ako cena všetkého nového, keď sa nedá s istotou predpokladať vysoký predaj a zisk. Nič nové pod slnkom. Paradoxne práve vysoká cena brzdí početnejšie predaje, ale v dnešnej, ešte krízovej dobe, si výrobcovia dávajú veľký pozor na takéto investície.
Chrudoši, jseš statečný, ale to je asi tak všechno.
1) Kapacita baterek bude klasat
2) Nenapsal jsi Tvůj tip na dálnici. Navíc to co známe všichni se spotřebou ve městě a na dálnici neplatí pro elektromotor.
3) Nepozorovatelný benzínový motor. Nepozorovatelný je přece elektromotor.
1) Kapacita baterek bude klasat
2) Nenapsal jsi Tvůj tip na dálnici. Navíc to co známe všichni se spotřebou ve městě a na dálnici neplatí pro elektromotor.
3) Nepozorovatelný benzínový motor. Nepozorovatelný je přece elektromotor.
O tech baterkach si neco precti, kapacita po cely zivotni cyklus nema klesat, jsou tam nejake vychytavky pri nabijeni i vybijeni, ubytek vydrze by nemel nastat.
Ta cena je dost vysoka, to teda jo. Na to, ze GM dva roky prohlasoval, ze Volt bude jasne ztratovy, ale je to prukopnik, jsou ty ceny hooodne vysoko, i s tim zvyhodnenim. Proste to neni alternativa k beznym sedanum, pro tohle se clovek musi rozhodnout hned bez ohledu na jine volby.
Vzhledem k povolenym rychlostem bude dojezd na dalnici vyssi, nez ve meste, tozname se spotrebou vsichni.
Ten motor nabehne samozrejme v jedne chvili, spis o nem nebudes vedet, protoze pobezi na idealni otacky, tzn potichu a beze zmeny otacek
Ta cena je dost vysoka, to teda jo. Na to, ze GM dva roky prohlasoval, ze Volt bude jasne ztratovy, ale je to prukopnik, jsou ty ceny hooodne vysoko, i s tim zvyhodnenim. Proste to neni alternativa k beznym sedanum, pro tohle se clovek musi rozhodnout hned bez ohledu na jine volby.
Vzhledem k povolenym rychlostem bude dojezd na dalnici vyssi, nez ve meste, tozname se spotrebou vsichni.
Ten motor nabehne samozrejme v jedne chvili, spis o nem nebudes vedet, protoze pobezi na idealni otacky, tzn potichu a beze zmeny otacek
41000 USD je u nás 41000€ + rezerva na kurzové výkyvy a o dotacích se u nás moc mluvit nedá.
Vzhledem k tomu, že bude stát téměř 2x tolik co Prius, tak to bude balík.
K článku, prvních 60km se Volt pohybuje pouze na baterky. Nutno říci na zcela nové baterky. Po 3 letech to bude sotva polovina a po 5i letech se budou muset baterky za 100 000 Kč vyměnit nebo zcela vyhodit, aby se snížila spotřeba benzínu.
Jakým režimem se asi musí jet, abychom dosáhli těch 60km. Po dálnici to asi chcípne hned po 10 km.
Co to znamená nepozorovaně???
Když se baterie vyprázdní, začne nepozorovaně pracovat spalovací motor.
No a ty počty jasně hovoří o luxusu.
V prvním roce výroby (2011) má vzniknout 10 tisíc Voltů, pro rok 2012 je naplánována výroba 30 tisíc vozů.
Vzhledem k tomu, že bude stát téměř 2x tolik co Prius, tak to bude balík.
K článku, prvních 60km se Volt pohybuje pouze na baterky. Nutno říci na zcela nové baterky. Po 3 letech to bude sotva polovina a po 5i letech se budou muset baterky za 100 000 Kč vyměnit nebo zcela vyhodit, aby se snížila spotřeba benzínu.
Jakým režimem se asi musí jet, abychom dosáhli těch 60km. Po dálnici to asi chcípne hned po 10 km.
Co to znamená nepozorovaně???
Když se baterie vyprázdní, začne nepozorovaně pracovat spalovací motor.
No a ty počty jasně hovoří o luxusu.
V prvním roce výroby (2011) má vzniknout 10 tisíc Voltů, pro rok 2012 je naplánována výroba 30 tisíc vozů.
Josef 1 mozna jenom o novych technologiich nic nevi a svoje obavy vtelil do diskuze formou kategorickych tvrzeni, majicich vzbudit dojem, jakoby vedel. Nicmene doba tezkych manipulaci a medialnich lzi se blizi, protoze ropna lobby je mocna a bohata. Pripravme se na to, protoze az to zacne, nebudete vedet jak se jmenujete. Proud studii vedecky dokazujicich skodlivost elektromobilu zaplavi media vsemi kanaly. A budou to studie uzasne, presvedcive a s palcovymi titluky "Elektromobily skodi". Maji to vyzkousene uz z biopaliv. Tam medialni manipulace zafungovala na 100%. Jestli bude antielektricka kampan jenom z poloviny tak uspesna, bude to velmi tezky boj.