Novinky
odpustte mi ten pubertalni vyraz, ale tohle neni brko, tohle je ku*wa brko! Jeste ted me tu krisi. Tohle je podle me automobilova dokonalost! Monoxicht nemam rad, audi se mu uz vsim stejnym hnusi, ale toto...nemam slov, nadhera...ten zadek je proste do-ko-na-ly!
Abych jen nechvalil, otevirani kufru je jak vrata na uhli, ale vzhledem ke stavbe je to logicke. A predek, no, smeska A8, R8, no proste audi 😄
A cena docela dobra, ja myslim, ze jich velmi rychle uvidime velmi hooodne
Abych jen nechvalil, otevirani kufru je jak vrata na uhli, ale vzhledem ke stavbe je to logicke. A predek, no, smeska A8, R8, no proste audi 😄
A cena docela dobra, ja myslim, ze jich velmi rychle uvidime velmi hooodne
Zadni cast se opravdu povedla, dokonala! Konecne neco co se mezi Audi vycniva z rad svou eleganci a proporcema.
Interier je super, jen mi tam porad neco nepasuje, jenze nevim co, mozna to bude prilis vysoka radici paka, kdo vi. Jinak super.
Uz se tesim na novou A6.
Interier je super, jen mi tam porad neco nepasuje, jenze nevim co, mozna to bude prilis vysoka radici paka, kdo vi. Jinak super.
Uz se tesim na novou A6.
... a to mi nikdo nevyymluví. Interier a xicht klasika špica, ale to, co je zezadu... včera to dobře popsal jeden pán, ehm, uživatel na autowebu.
Doufám, že nesprasí novou řadu od BMW, plánovaného konkurenta. Ten totiž vypadá skvěle.
Škoda no, PP a A7, ošklivá káčátka.
Doufám, že nesprasí novou řadu od BMW, plánovaného konkurenta. Ten totiž vypadá skvěle.
Škoda no, PP a A7, ošklivá káčátka.
Taky mam rad pohadky, jenze nakonec osklive kacatko to nanda vsem na rovne care. 😉
Záď je na tomhle voze to nejzajímavější - ostatní věci jsou tuctovka. Ale ta záď! To je teprve něco! :yes😒br />
Osobně jsem čekal tu V8 s 277KW, ale čert ji vem, máme tady kompresorovej benál.
Osobně jsem čekal tu V8 s 277KW, ale čert ji vem, máme tady kompresorovej benál.
Vzdy som bol velky fanda aut Coupe. Ale halvne dvoj, resp. trojdverovych. Nemozem si pomoct, ale takisto ako sa mi nepaci zadok na A5 Sportback, tak sa mi aj nepaci zadok na tejto A7 Sportback. Pritom klasicku trojdverovu A5 povazujem za jedno z najkrajsich seriovych (a relativne dostupnych) aut. Jednoducho mi na tych A5 a A7 Sportbackoch chyba kusok kufra pred koncom zadnej casti karoserie. Toto prevedenie so splyvajucou zadnou castou az uplne do konca mi pride nejake strasne staromodne, take podivne. Za jedine pekne 5 dverove Coupe povazujem Aston Martin Rapid. Pravda, to je trosku mimo dostupnosti...Ale osobne by som radsej zobral A4 ako A5 Sportback. A inak to konkurencne BMW k A7 vyzera slubne (lebo ma kusok kufru! 😄 )
Kdyby prodloužili kufr, tak je to A8. Proto ten kufr "skopali" do menší velikosti, je takový natlačený, umáčknutý, jak krabice - harmoniku mi to připomíná (a teď se omlouvám všem, které to urazí 😉 ). Štve mě to, mohlo to být pěkné auto. Ale jak jsem řekl - naživo tu bude jinak. Mě když se něco nelíbí na fotkách, tak ani ve skutečnosti. A7 koncept se mi nepáčil, zato nový řada BMW ano. Doufám, že to BMW nezprzní, jak má posl. dobou ve zvyku s novými modely.
Ano, A5 je hezká, moc.
Ano, A5 je hezká, moc.
nesou stopy inspirace u Š110R a gardečka :yes: >😒]
To co se designerum podarilo vyrezat z krivek a vektoru, to je sila. Nehoraznej narez, malem jsem nekolikrat odpadl se zastavou dechu. Tohle prekonat bude asi globalni problem >😒] . Davam (docasnou) 1*.... Cas ale ukaze, jak vysokej bude mit tohle auto "douche factor" >😁 Zatim to bohuzel vypada, ze minimalne srovnatelnej jako X6...;-\
Často sa tu skloňuje zadná časť A7. Tak sa na tento zadok pozrime bližšie. 😄
Lepšie než tisíc slov vyjadrí skutočnosť jeden obrázok. Takže k čomu má zadok A7 bližšie: [odkaz]
k Aston Martin Rapide: [odkaz]
alebo k Panamere?: [odkaz]
Ja myslím, že kto nemá šedý zákal, odpovie si sám.
Lepšie než tisíc slov vyjadrí skutočnosť jeden obrázok. Takže k čomu má zadok A7 bližšie: [odkaz]
k Aston Martin Rapide: [odkaz]
alebo k Panamere?: [odkaz]
Ja myslím, že kto nemá šedý zákal, odpovie si sám.
ved prave, ze k Panamere...a to nem dobre...Aston to je ukazka vkusneho dizajnu a citu pre detail...to Audi aj s Panamerou su take podivnosti
Podoba tu urcite je, celkove je ovsem Rapide (i kdyby jen ciste designove) uplne "jina liga" - bocni profil, dynamicke predni lampy.. A7 na me zatim podle fotek pusobi minimalne nesourode, asi jako jeji vyse posazeny konkurent 5GT.
Ne, ten zadek se mi nelibi. Zbytek klasicke Audi, takze ve me vyvolalo emoci asi jako splachnuti po ranni toalete 😄 Ale verim ze si kupce najde, preju ji to.
Zcela přirozený, harmonický vůz. Čistý, křišťálový silniční klenot z vyšší střední. Dokonale zvládnuté všechny křivky. Cé sloupek, zadní okno a zadní boční... celá komposice je bez kazu. Styl z těch nejpřitažlivějších. Autu není co vytknout.
Cena se drží velmi silně na uzdě, počitej s příhozem cca 150-200 na extras a stále jsi pod bájnou hranicí jedna a půl.
Fantastická je kabina, přístrojovka dostala velmi elegantní šmrnc, jemně posouvá kokpit do sfér umělecko-prémiových, jednoznačná trefa.
Zadní pohled odhaluje potenci vozu, lehounká střecha a silné, vytažené boky, další trefa.
Osobně mě neinspirují hadi ledek ve světlech, jsem dokonce zásadně proti, avšak jako celek je to jednoznačný silniční skvost pro ty správné eurojezdce.
Dávám deset z deseti možných.
P.S. Vyšší střední se začíná zahušťovat, co?
BRAVOOOO :yes:
Cena se drží velmi silně na uzdě, počitej s příhozem cca 150-200 na extras a stále jsi pod bájnou hranicí jedna a půl.
Fantastická je kabina, přístrojovka dostala velmi elegantní šmrnc, jemně posouvá kokpit do sfér umělecko-prémiových, jednoznačná trefa.
Zadní pohled odhaluje potenci vozu, lehounká střecha a silné, vytažené boky, další trefa.
Osobně mě neinspirují hadi ledek ve světlech, jsem dokonce zásadně proti, avšak jako celek je to jednoznačný silniční skvost pro ty správné eurojezdce.
Dávám deset z deseti možných.
P.S. Vyšší střední se začíná zahušťovat, co?
BRAVOOOO :yes:
Ak toto radíme do beznej strednej triedy, kde je referencia 5er s hodnotením 10/10, tak A7 musí dostat 11/10. 😄
Inak vo vsetkom súhlas.
Inak vo vsetkom súhlas.
"Zcela přirozený, harmonický vůz, dokonale zvládnuté všechny křivky"
Sorry, ale to sa da povedat urcite len o jednom podobnom aute - Aston Martin Rapide.
A7 je podla mna silno neharmonicky. Ovela harmonickejsi mi pride A5 ci A4. Alebo aj nova Jetta. Ale jo, vysada A7 bude cena...na Astona ma malokto, na A7 uz dost ludi.
Sorry, ale to sa da povedat urcite len o jednom podobnom aute - Aston Martin Rapide.
A7 je podla mna silno neharmonicky. Ovela harmonickejsi mi pride A5 ci A4. Alebo aj nova Jetta. Ale jo, vysada A7 bude cena...na Astona ma malokto, na A7 uz dost ludi.
Ano je to skvost :yes: Srovnání zdejších neználků A7 s AM Rapide mne jako fandu OOOO jistě potěší, ale je mimo mísu. Tím srovnáváním chtějí poukázat na nedostatky A7, ale dělají přesný opak 😄 Mimochodem, u Audi by jistě dokázali udělat stejný (lepší) design, ale do zadání u velkosériového výrobce vyšší střední vstupují jiné faktory než názory webových čtenářů a snaha vyrovnat se AM. A7 je u mne v pořadí... :yes:
...mnoho povyku pro nic. Prej čtyřdvéřové kupé... Už dávno před Mercedesem CLS tady jedno jezdilo a sice naše oktávka, předběhla svou dobu, akorát nikoho nenapadlo říkat jí kupé >😁 >😁 >😁
No nazvať Oktávku kupé by žiadalo inak kvalitný matroš. >😁
Inak máš pravdu, niekto bystrý vymyslel tento názov a teraz sa ním chcú zastrešiť pomaly všetky liftbacky. Avšak keď už túto hru pripustíme, A7 je po Rapide najvydarenejším zástupcom "segmentu".
Inak máš pravdu, niekto bystrý vymyslel tento názov a teraz sa ním chcú zastrešiť pomaly všetky liftbacky. Avšak keď už túto hru pripustíme, A7 je po Rapide najvydarenejším zástupcom "segmentu".
Neboj, ono prídu urcite i benzíny V8 (4,2) a vo verzii S7 (mozno i RS7) aj nieco extra výkonné (biturbo?).
:no:
Nevim co na tom neni jasneho, a muzes se treba stavet na hlavu ale tuhle prkotinu neobkecas... Ale ja vim ty se musis zastat koncernu i za cenu, ze budes jen tepat prazdne a absurdni vety... A to dokonce i u tak bezvyznamnych temat jako je tohle...
Kus papiru je i tvuj odaci list, tak si s nim bez vysusit boty a nemel tady nesmysly s pozlatkem relevantnosti...
Dokud zijeme v CR jsou pro me relevantni ceske ceniky a ceska nabidka... Pokud jina automobilka neco nenabizi pro Evropu nebo CR take se ji to casto vytyka. Takze po mesici at si jezdi co chce, me zajima co se oficialne k nam importuje...
Ty jsi (podle sebe vtipně) poznamenal, že R8 má v nabídce "pouze" dva motory (což je samozřejmě na SS dost i tak) a já jsem zase (podle tebe zřejmě naopak nevtipně) jen poznamenal, že existuje i verze R8 GT (žádný český ceník jsem u toho neřešil, taky nevidím žádný důvod proč) ..., čímž to mohlo klidně skončit...
Tvoje dotčené plky o českém ceníku a "koncernové" žvásty mě opravdu nezajímají, ty si šetři na jiné diskuse, kterých je tu už tak až moc... 😉
P.S. Mimochodem, když na tom tak bazíruješ, praticky všechny nové modely a motorizace Audi jdou nejprve na německý trh a až později k nám a není to běžná praxe jen u Audi..., jak píše i Krispos, český trh opravdu není středem Světa, ani Evropy a dovézt si dneska auto třeba z Německa není žádný problém, můžeš si pro něj (už několik let) klidně zajet i s českýma RZ "v ruce!...