Audi A7 Sportback se představilo při pondělní slavnostní premiéře v Mnichově. V úterý 27. a ve středu 28. července probíhá oficiální prezentace také v Praze. České ceny začínají na 1,33 milionu Kč.
Poznás nejaké Audi, ktoré má v ponuke len 4 motory?
Neboj, ono prídu urcite i benzíny V8 (4,2) a vo verzii S7 (mozno i RS7) aj nieco extra výkonné (biturbo?).
Bavme se o tom coi je v ceniku... Tam jsou dva... Ke zminovanym ctyrem se stejne nedostanes, leda bys jej natrel namodro a povazoval za novy motor... :no:
Předřečník vykřikoval něco o tom, že neexistuje Audi s nabidkou jen 4 motoru... Ja vtipne poznamenal ze R8 ma v nabidce jen dva... At se podivam na tvuj prispevek z kterekoliv strany, postrada smysl a je jen vykrikem do tmy. Zaprve se ohanis motorem ktery neni v oficialnim prodeji v CR a za druhe stejne nepopira tezi ze audi ma model do ktereho nabizi pouze ctyri nebo mene moznych motorizaci...
Nevim co na tom neni jasneho, a muzes se treba stavet na hlavu ale tuhle prkotinu neobkecas... Ale ja vim ty se musis zastat koncernu i za cenu, ze budes jen tepat prazdne a absurdni vety... A to dokonce i u tak bezvyznamnych temat jako je tohle...
Kus papiru je i tvuj odaci list, tak si s nim bez vysusit boty a nemel tady nesmysly s pozlatkem relevantnosti...
Nesmíš brát české ceníky jako střed vesmíru :-) Ale ikdyby měla R8 pouze jeden motor, furt to bude výborná kára, na kterou 99% zdejších teoretiků nemá >:D
To nepopiram a o to absurdnejsi je Labelovo hadani o jeden hypoteticky motor navic...
Dokud zijeme v CR jsou pro me relevantni ceske ceniky a ceska nabidka... Pokud jina automobilka neco nenabizi pro Evropu nebo CR take se ji to casto vytyka. Takze po mesici at si jezdi co chce, me zajima co se oficialne k nam importuje...
Kajfíku, proboha... "nežer" to tady tak, zdejší diskuse opravdu nejsou středem vesmíru..., zkus trochu nadhledu, když už jsi tak vtipný...
Ty jsi (podle sebe vtipně) poznamenal, že R8 má v nabídce "pouze" dva motory (což je samozřejmě na SS dost i tak) a já jsem zase (podle tebe zřejmě naopak nevtipně) jen poznamenal, že existuje i verze R8 GT (žádný český ceník jsem u toho neřešil, taky nevidím žádný důvod proč) ..., čímž to mohlo klidně skončit...
Tvoje dotčené plky o českém ceníku a "koncernové" žvásty mě opravdu nezajímají, ty si šetři na jiné diskuse, kterých je tu už tak až moc... ;-)
P.S. Mimochodem, když na tom tak bazíruješ, praticky všechny nové modely a motorizace Audi jdou nejprve na německý trh a až později k nám a není to běžná praxe jen u Audi..., jak píše i Krispos, český trh opravdu není středem Světa, ani Evropy a dovézt si dneska auto třeba z Německa není žádný problém, můžeš si pro něj (už několik let) klidně zajet i s českýma RZ "v ruce!...
odpustte mi ten pubertalni vyraz, ale tohle neni brko, tohle je ku*wa brko! Jeste ted me tu krisi. Tohle je podle me automobilova dokonalost! Monoxicht nemam rad, audi se mu uz vsim stejnym hnusi, ale toto...nemam slov, nadhera...ten zadek je proste do-ko-na-ly!
Abych jen nechvalil, otevirani kufru je jak vrata na uhli, ale vzhledem ke stavbe je to logicke. A predek, no, smeska A8, R8, no proste audi :-)
A cena docela dobra, ja myslim, ze jich velmi rychle uvidime velmi hooodne
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Vzdy som bol velky fanda aut Coupe. Ale halvne dvoj, resp. trojdverovych. Nemozem si pomoct, ale takisto ako sa mi nepaci zadok na A5 Sportback, tak sa mi aj nepaci zadok na tejto A7 Sportback. Pritom klasicku trojdverovu A5 povazujem za jedno z najkrajsich seriovych (a relativne dostupnych) aut. Jednoducho mi na tych A5 a A7 Sportbackoch chyba kusok kufra pred koncom zadnej casti karoserie. Toto prevedenie so splyvajucou zadnou castou az uplne do konca mi pride nejake strasne staromodne, take podivne. Za jedine pekne 5 dverove Coupe povazujem Aston Martin Rapid. Pravda, to je trosku mimo dostupnosti...Ale osobne by som radsej zobral A4 ako A5 Sportback. A inak to konkurencne BMW k A7 vyzera slubne (lebo ma kusok kufru! :-) )
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Kdyby prodloužili kufr, tak je to A8. Proto ten kufr "skopali" do menší velikosti, je takový natlačený, umáčknutý, jak krabice - harmoniku mi to připomíná (a teď se omlouvám všem, které to urazí ;-) ). Štve mě to, mohlo to být pěkné auto. Ale jak jsem řekl - naživo tu bude jinak. Mě když se něco nelíbí na fotkách, tak ani ve skutečnosti. A7 koncept se mi nepáčil, zato nový řada BMW ano. Doufám, že to BMW nezprzní, jak má posl. dobou ve zvyku s novými modely.
To co se designerum podarilo vyrezat z krivek a vektoru, to je sila. Nehoraznej narez, malem jsem nekolikrat odpadl se zastavou dechu. Tohle prekonat bude asi globalni problem >:-[] . Davam (docasnou) 1*.... Cas ale ukaze, jak vysokej bude mit tohle auto "douche factor" >:D Zatim to bohuzel vypada, ze minimalne srovnatelnej jako X6...;-\
Často sa tu skloňuje zadná časť A7. Tak sa na tento zadok pozrime bližšie. :-)
Lepšie než tisíc slov vyjadrí skutočnosť jeden obrázok. Takže k čomu má zadok A7 bližšie: [odkaz]
k Aston Martin Rapide: [odkaz]
alebo k Panamere?: [odkaz]
Ja myslím, že kto nemá šedý zákal, odpovie si sám.
Odcitujem z dojmov redakcie auto.cz: Velký Sportback sice má na délku téměř pět metrů, ale proti zavalitě působící a-osmičce působí jeho atletická silueta ve skutečnosti lehce. Dokladem toho, že nejde o samozřejmou vlastnost velkých liftbacků, je podobně dlouhá a vysoká Panamera.
Takze nie som sám, kto jasne odlisuje elegantnú stíhlost A7 od...no, nazvime to slusne disproporcnosti Panamery. ;-)
ok...ale tak ako je elegantnú stihla A7 od Panamery, tak je este viac elegantnú stihly Rapide od A7...ale uznavam, ze Rapide je skor 5 dverove kupe zo sportaka a A7 zo sedanu (A6)...a takisto cena Rapide a A7 je "trosku" inde :-)
Podoba tu urcite je, celkove je ovsem Rapide (i kdyby jen ciste designove) uplne "jina liga" - bocni profil, dynamicke predni lampy.. A7 na me zatim podle fotek pusobi minimalne nesourode, asi jako jeji vyse posazeny konkurent 5GT.
Samozrejme ze je Rapide iná liga: výkonmi, cenovo i imidzovo. Kazdopádne istá aristokratická elegancia i v A7 je a s disproporcným mastodontom 5GT sa nedá dat do jednej vety.
Ne, ten zadek se mi nelibi. Zbytek klasicke Audi, takze ve me vyvolalo emoci asi jako splachnuti po ranni toalete :-) Ale verim ze si kupce najde, preju ji to.
Zcela přirozený, harmonický vůz. Čistý, křišťálový silniční klenot z vyšší střední. Dokonale zvládnuté všechny křivky. Cé sloupek, zadní okno a zadní boční... celá komposice je bez kazu. Styl z těch nejpřitažlivějších. Autu není co vytknout.
Cena se drží velmi silně na uzdě, počitej s příhozem cca 150-200 na extras a stále jsi pod bájnou hranicí jedna a půl.
Fantastická je kabina, přístrojovka dostala velmi elegantní šmrnc, jemně posouvá kokpit do sfér umělecko-prémiových, jednoznačná trefa.
Zadní pohled odhaluje potenci vozu, lehounká střecha a silné, vytažené boky, další trefa.
Osobně mě neinspirují hadi ledek ve světlech, jsem dokonce zásadně proti, avšak jako celek je to jednoznačný silniční skvost pro ty správné eurojezdce.
"Zcela přirozený, harmonický vůz, dokonale zvládnuté všechny křivky"
Sorry, ale to sa da povedat urcite len o jednom podobnom aute - Aston Martin Rapide.
A7 je podla mna silno neharmonicky. Ovela harmonickejsi mi pride A5 ci A4. Alebo aj nova Jetta. Ale jo, vysada A7 bude cena...na Astona ma malokto, na A7 uz dost ludi.
Ano je to skvost :yes: Srovnání zdejších neználků A7 s AM Rapide mne jako fandu OOOO jistě potěší, ale je mimo mísu. Tím srovnáváním chtějí poukázat na nedostatky A7, ale dělají přesný opak :-) Mimochodem, u Audi by jistě dokázali udělat stejný (lepší) design, ale do zadání u velkosériového výrobce vyšší střední vstupují jiné faktory než názory webových čtenářů a snaha vyrovnat se AM. A7 je u mne v pořadí... :yes:
...mnoho povyku pro nic. Prej čtyřdvéřové kupé... Už dávno před Mercedesem CLS tady jedno jezdilo a sice naše oktávka, předběhla svou dobu, akorát nikoho nenapadlo říkat jí kupé >:D >:D >:D
No nazvať Oktávku kupé by žiadalo inak kvalitný matroš. >:D
Inak máš pravdu, niekto bystrý vymyslel tento názov a teraz sa ním chcú zastrešiť pomaly všetky liftbacky. Avšak keď už túto hru pripustíme, A7 je po Rapide najvydarenejším zástupcom "segmentu".