Novinky
white label
0
Myslel jsem i po prvním Birellu, nebo Kofole... 😄
Přejít do diskuze
Hlavně je poslední dobou těžký se v těch nickách vyznat, když někteří jedinci mění nicky častěji než trenýrky anebo používají rovnou nicků několik >😁
Po prvním si nejsem jistej, ale jelikož piju hlavně dvanácku, tak po druhým by asi nebyl problém 😄
Po prvním si nejsem jistej, ale jelikož piju hlavně dvanácku, tak po druhým by asi nebyl problém 😄
Tak já tady čtu rád příspěvky od vás obou, což tady bohužel o spoustě nicků říct nemůžu...
Věřím, ža naživo byste si rozuměli hned po prvním pivu... 😄
Věřím, ža naživo byste si rozuměli hned po prvním pivu... 😄
Nejlevnější je Laguna 1.5 Dci za nějakých 430, Megane je za stejný peníze jako Focus nebo 308. Pokud chce mít někdo v ČR prodeje, musí na Kiu a Hyundai reagovat. Venku korejce nikdo zas tak vážně nebere. Tam soupeří se Škodovkou. Mimochodem je ta zde vysmívaná Laguna např. podstatně dražší než Superb. Opakuji se, ale osvěty není nikdy dost.
300 není není skoro žádnej rozdíl, ale jak píšeš, o tom to vůbec není.
Já zas narážel na to, že příspěvky "dřevěnýho vetřelce" mi v hlavě moc neutkvěly 😉
Já zas narážel na to, že příspěvky "dřevěnýho vetřelce" mi v hlavě moc neutkvěly 😉
Logicky bych řekl, že narážel spíš na celkový počet příspěvků, ale jen o tom to samozřejmě taky zdaleka není...
Když se něco prodává ve velkém, tak to kupuje tupé stádo, když se něco prodává po kusech, tak to kupují fajnšmekři.
Jen mi tu nějak nehraje ten rozdíl mezi českými a evropskými prodeji. Je tedy kupec např. Fiata v ČR fajnšmekr, protože se u nás málo prodává, nebo tupec, protože se v Evropě prodává víc než Škoda ? 8-s >😁
Jen mi tu nějak nehraje ten rozdíl mezi českými a evropskými prodeji. Je tedy kupec např. Fiata v ČR fajnšmekr, protože se u nás málo prodává, nebo tupec, protože se v Evropě prodává víc než Škoda ? 8-s >😁
Když tak mrknu na tvůj profil a srovnám se svým, řekl bych že jsem se tu projevil o dost výrazněji.
Možná jen tak halasně nevyřvávám extrémní hesla...ale já už holt jinej nebudu. 😄
Možná jen tak halasně nevyřvávám extrémní hesla...ale já už holt jinej nebudu. 😄
Pravdu o Renaultu ? To si spíš jenom namlouváš, zrovna tak jako že 2,0 TDI PD je cituji "nejmodernější motor". 😉
Takže ty sis "chytře" koupil "itala" na rozdíl od té spousty "hlupáků", co si kupují třeba ty Škodovky...
Že by náhodou oni byli naopak o něco "chytřejší", než ty, si vůbec nepřipouštíš...
Já vím, vás "chytrých" je tu přece míň, než těch "hloupých"... >😁
Že by náhodou oni byli naopak o něco "chytřejší", než ty, si vůbec nepřipouštíš...
Já vím, vás "chytrých" je tu přece míň, než těch "hloupých"... >😁
jenže ne každý potřebuje auta s parametry jako máš ty. Například u Itala nenajdeš auto s velkým kufrem. Škoda nabízí kombi ve všech třídách.
Podle tvého návodu by se každý podíval na nejlevnější auto ve třídě a to si koupil. Ale je to taky o sosbních preferencích. Já mám taky Francouze a vyšel mě líp než německá konkurence, ale tím neříkám, že by jsem si němce nikdy nekoupil.
Podle tvého návodu by se každý podíval na nejlevnější auto ve třídě a to si koupil. Ale je to taky o sosbních preferencích. Já mám taky Francouze a vyšel mě líp než německá konkurence, ale tím neříkám, že by jsem si němce nikdy nekoupil.
Na druhou stranu je i zapotřebí připomenout, že Škodě rostou prodeje každý rok. Nyní přijde s obdobou Octavie tour, pak s malým autem. Myslím, že to také napomůže zvýšení prodejů. Pokud by se odhodlali k vytvoření nějakého středního MPV, tak si myslím, že by neměli za chvíli se přehoupnout přes milion aut ročně.
Bylo to spíše reakce na Ricarda, který napsal
"Co se tam nenachází? Je tam VW, Ford, Renault, Peugeot, Fiat Citroën - všechny relevantní evropské spotřební značky."
"Co se tam nenachází? Je tam VW, Ford, Renault, Peugeot, Fiat Citroën - všechny relevantní evropské spotřební značky."
Tak se podívej na české ceny Renaultu. Laguna atakuje 400 s dvoulitrem a megane je na tom s cenou pomalu jak ceed.
Se ti rozklepaly při druhé větě prsty? >😁
Uznávám, že do Renaultu si rád kopnu, resp. o něm napíšu pravdu 😉 Ale nidy neříkám, že lidé, kteří je kupují, jsou blbci.
Uznávám, že do Renaultu si rád kopnu, resp. o něm napíšu pravdu 😉 Ale nidy neříkám, že lidé, kteří je kupují, jsou blbci.
Probůh, Ricardo, stačí, když tu do jedné věty s Rollsem strkají někteří ňoumové Maserati. Kopej za Jaguar, ale s rozumem, Jaguar je svou image dnes na dostřel německé premii, rozuměj mimo domovský trh ji má nižší, zmiňovat vedle něj Ferrari nebo Rolls je jednak lhaním si do kapsy jednak legrační. Je tu několik věcí, které popírají to, co nám tu podsouváš, například ceny ojetých jaguarů, podívej se, za kolik koupíš S-type, X-type pět deset let starého, srovnej s D3, vzpomeň na labelem zmíněného X-typa, např. v kombíku a naftě, a nakonec se podívej na odkaz webpaji dole, Jaguar chystá návrat do střední, a na webu se píše i o kombících, jak v té střední tak ve vyšší střední. Jag rozhodně "nejede" strategii Rollsu, to že nemá modelovou škálu srovnatelnou s D3 není výsledkem nějaké cílené strategie, ale neúspěšnosti v minulých dvou dekádách. Jinými slovy, Jaguar vstal prakticky z mrtvých a teď se, co mu síly stačí, snaží dostat za úroveň maloformátové značky.
No právě, neusnu a neusnu, musím na to stále myslet, jsem zoufalý a hryznu si nehty. >😁
Svatá prostoto....
Svatá prostoto....
Já nemam ani francouzsky ani korejsky auto. Mam itala a jsem tomu rad, ze to auto vypada k svetu, a pomer cena / vybava + motor byl lepsi nez Skoda. Takze kdyz si to tak spocita vice lidi tak nechapu ze i presto je tu vice Skodovek. Kdyby ta Skoda vychazela lepe, tak penize investuji do ni.
Dacia tam samozřejmě není, ta má nějakých 140 000. Kreatury od Renaultu /+20,6/, Dacie/+17,9/ a Nissanu/+31,9/ mají největší růst hned po Land Roveru/+39,3/.
Ja to jen konstatuju, že to tak je a sem tomu rad, protoze mi je uplne jasny, ze se toho hned nakej škodovkar chytne a nebude z toho spat.. >😁
V obdobných tabulkách od carmika to tak bylo. Ale pro mě za mě je mi to fuk. Renault je nejlepší.
Jo jo, utkvěly mi v hlavě nějaké perly z Provocateurova slovníku. Někdy je těžké rozhodnout čím se budu bavit večer sám doma. Monthy Python ? Cimrman ? Áda ? Provocateur ? 😄
Lidi se nečertěj proto že tobě vadí 30% podíl Škody na domácím trhu, ale proto že se tady pitomě vyšklebuješ tomu, že Škoda není v TOP10 evropských prodejů.
Hele Počítači, nepotřebuješ trochu podložit jako kdysi CML ?
Já ta čísla Renaultu (i ostatním Frantíkům) přeju, jenom jde o to, aby taky na tom prodeji něco vydělali. 😐
Já ta čísla Renaultu (i ostatním Frantíkům) přeju, jenom jde o to, aby taky na tom prodeji něco vydělali. 😐
Já myslím, že v tom Dacia není. Ne kvůli Audi ale kvůli Škodě, která je taky zvlášť. Citroen a Peugeot, každej samostatně.
souhlasim srovnani meho milovaneho ferrari s tymto vyrobcem je urazka vsem ferraristum :-! jaguar kles nejniz kam mohl ted se s namahou zveda ze dna s cinskymi dily jim to pry pujde lepe >😁 Automobilka uvedla, že bude více spolupracovat s dodavateli komponent z oblastí s nižšími náklady, jako jsou Čína nebo Indie. Jaguar Land Rover tím potvrzuje dřívější slova o tom, že zvýší nákupy materiálů a komponent z „nízkonákladových“ zemí. Za tímto účelem již automobilka v Číně v loňském roce otevřela nákupní zastoupení.Bravo a s takovoudle znackou nekdo se odvazi srovnavat ferrari???????
Tam kde u tebe třeba nenávist třeba k Renaultům 😉 Prostě hledej na vlastnáím dvorku, tedda spíše ve vlsatním chlívku 😉
Tu je snad kazdy z Ostravy, neco na zpusobe kdyz to neni doma diskutujem na auto.cz no offense 😄
Máš to nějak podložené? Protože třeba Audi je tam taky zvlášť od VW a je to jeden koncern stejně jako Renault a Dacia.
Nevim kde si vzal, ze sem nekde psal, ze jsou tam vsechny automobilky.. to by asi tezko byl TOP10.. jen uvadim, ze i automobilky jako Fiat, ktere tu na diskuzich neustale zatracujete dokazi i krome sve rodne Italie prodat vic jak Škoda po Evropě.
Aspon nekdo rozumnej, ja nechapu, ze se tu vsichni hned certej.. ale proste, aby znacka typu Škoda měla 30% podil tak nad tim mi zustava hlava stat.. pochopim, ze v Nemecku ma velky podil napr. Mercedes, ale taky je to AUTO.
Tento článek je o evropských prodejích a tam je naopak Renault hodně drahý. Až budeš komentovat české prodeje, tak to bude OK. I když poslední dobou už to ani v ČR není pravda.
:yes: tak tohle už mi taky dlouho vrtá hlavou...Škoda, ,,rodinná" část VW group, a chybí jí MPV (či něco podobného)...a co víc - pokud vím, tak se s ním v blízké budoucnosti ani nepočíta...nechápu 8-s
Opravdu to "vždy" byla taková automobilka? Co třeba takový X-type v kombíku, který se ještě docela nedávno doprodával i v Shoping parku na chodbě... 😉
Ano, Jaguar "nejede" v SUV apod. protože na to má LR, ale přesto srovnání s Ferrari a Rollsem je mimo v tom ohledu, že u těchto značek do značné míry zajišťuje určitou míru exklusivity i jejich cena, což lze u XF (ale i XJ) tvrdit dost těžko...
😄
Ano, Jaguar "nejede" v SUV apod. protože na to má LR, ale přesto srovnání s Ferrari a Rollsem je mimo v tom ohledu, že u těchto značek do značné míry zajišťuje určitou míru exklusivity i jejich cena, což lze u XF (ale i XJ) tvrdit dost těžko...
😄
Ale Alfa chce dělat půl milionu aut... dlouhodobý cíl Jaguaru je mezi 50 a 100 ročně. To, že Jaguar nechce vnutit XF každému, poznáš podle toho, že není kombi, není 4x4 a není ani 15 různých motorizací. Jaguar ani do světa nevypouští vějičky o desítkách nových modelových variant v nejbližších X letech, miliardových investicích a kontinuálním záměru růst o desítky procent. Od toho tu máme Němce 😄
Stejně tak se na XF nedá upevnit "zahrádka", k tomu slouží dodávky nebo SUV jako Land Rover. Majitel Jaguaru nemá ve zvyku pořád něco lifestylově stěhovat...
Vždy to byla "nejmenší velká automobilka", tento neoficiální titul ji v posledních letech "vyfouknul" Saab, ale ten o tuto nálepku na rozdíl od Jaguaru zřejmě nestojí 😄
Stejně tak se na XF nedá upevnit "zahrádka", k tomu slouží dodávky nebo SUV jako Land Rover. Majitel Jaguaru nemá ve zvyku pořád něco lifestylově stěhovat...
Vždy to byla "nejmenší velká automobilka", tento neoficiální titul ji v posledních letech "vyfouknul" Saab, ale ten o tuto nálepku na rozdíl od Jaguaru zřejmě nestojí 😄
Ale srovnání Jagu s Ferrari, nebo Rollsem je trochu mimo, to jsou dost odlišné značky, podobně jako jejich produkty a jejich zákazníci...
To co píšeš, zní do značné míry i jako určitý "alibismus".
Nikde jsem zatím nečetl prohlášení Jagu, že by např. v případě neočekávaného dlouhodobějšího většího zájmu o XF přednostně raději omezil jinak možnou výrobu tohoto vozu, jen proto, aby bylo XF vždycky radost potkat a vidět...
😉
Něco podobného občas čítávám i pod Alfou, nebo Lancií, kde se nad tím bavím už zcela otevřeně... 😄
To co píšeš, zní do značné míry i jako určitý "alibismus".
Nikde jsem zatím nečetl prohlášení Jagu, že by např. v případě neočekávaného dlouhodobějšího většího zájmu o XF přednostně raději omezil jinak možnou výrobu tohoto vozu, jen proto, aby bylo XF vždycky radost potkat a vidět...
😉
Něco podobného občas čítávám i pod Alfou, nebo Lancií, kde se nad tím bavím už zcela otevřeně... 😄
OK, na Chevolet jsem zapomněl, čili 3x Korea a 6x Japonci. Zbytek z toho není mainstream, tzn. nejde po co nejvyšších číslech. Mini a Smart je pak úzkoprofilovka o jedné, resp. dvou modelových řadách.
Jaguar evidentně nechápeš, BMW má 5x víc modelů a dneska se zaměřuje na SUV a různé paskvily. Tyhle e😜erimenty a aspirace nabídnout každému něco mu Jaguar velkoryse přenechává a na SUV má Land Rover.
Mercedes zase dělá i dodávky, MPV a sportovní auta.
Jaguar evidentně nechápeš, BMW má 5x víc modelů a dneska se zaměřuje na SUV a různé paskvily. Tyhle e😜erimenty a aspirace nabídnout každému něco mu Jaguar velkoryse přenechává a na SUV má Land Rover.
Mercedes zase dělá i dodávky, MPV a sportovní auta.
Ale je to tak. Právě proto si třeba takové Ferrari pěkně zahrává s neustálým zvyšováním produkce. Naopak Rolls-Royce i s Ghostem razí velmi rozumnou strategii.
Jaguar je to samé, jen v číslech o řád vyšších. Maserati taktéž - pokud se má toho menšího sedanu dělat kolem 10-20 tisíc kusů ročně, je to pořád o řád míň, než o co usilují Němci. Právě proto bude vždycky radost to auto potkat a vidět.
Jaguar je to samé, jen v číslech o řád vyšších. Maserati taktéž - pokud se má toho menšího sedanu dělat kolem 10-20 tisíc kusů ročně, je to pořád o řád míň, než o co usilují Němci. Právě proto bude vždycky radost to auto potkat a vidět.
V Číně nevím (že by jen předsedové výboru KSČ, zkratka je shodou okolností stejná s naší bývalou KSČ), ale třeba v Mongolsku (podle zdejších "antiŠkodafans") zřejmě jen "mongolo(l)idi"... 8-s >😒]
Že by taky těm evropským spotřebitelům přestával pomalu vadit třeba vrzající interiér Meganu RS..., tuto zkušenost např. zcela potvrdil i test v předposledním AUTOCARU, kde se vedle jeho známých a nezpochybnitelných kvalit, píše i o jeho záporech😒br />
"Nemůžeme vystát -
Zpracování interiéru
Zpracování celkově
Převodovka neodpovídá zbytku auta
Ve městě z vás vytřepe duši"
A ještě velmi zajímavá pasáž o zmíněném vrzání😒br /> "Co vás ale zaručeně těšit nebude, je vrzání interiéru. Náš testovací kus měl výtečné sedačky Recaro, ale ta řidičova vrzala jak ušák po dávno zvěčnělém pamětníku bitvy na Bílé hoře a lépe na tom nebylo ani víko kufru."
Zpracování interiéru
Zpracování celkově
Převodovka neodpovídá zbytku auta
Ve městě z vás vytřepe duši"
A ještě velmi zajímavá pasáž o zmíněném vrzání😒br /> "Co vás ale zaručeně těšit nebude, je vrzání interiéru. Náš testovací kus měl výtečné sedačky Recaro, ale ta řidičova vrzala jak ušák po dávno zvěčnělém pamětníku bitvy na Bílé hoře a lépe na tom nebylo ani víko kufru."
To teda neni, vis jak je tezke najit skatulku pro ridice Skodovek v Cine? U nas si ji kupuji jenom burani, v Nemecku nebo Anglii jenom socialni pripady a v Cine jenom.... ? >😁
Máš tam Seat, Dacia, Volvo, Chevrolet, Lancia, Alfa Romeo, Mini, Smart, Lexus, Nissan, Hyundai, Kia, Suzuki, Honda, Mazda, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Chrysler atd. MB a BMW prodává jen o pár desítek tisíc víc (zhruba o dva roky prodeje Jaguaru >😒] ), takže má Škodovka TOP10 na dostřel 😉
I to je klidně možné, ovšem pro automobilku je důležité především prodávat za (pro ni) zajímavé ceny), to kde, je už přece jen podstatně méně důležité...
Třeba já se těm 15 tisícům prodaných Jagů vůbec nesměju, naopak, směju se spíš představě, jak jsou u Jagu všichni nadšení, že jim případné vyšší prodeje "nekazí" značku tak, jako třeba u toho německého prémiové trojlístku... >😒]
Neboj, napisu 😄 Jen mi porad nejde do hlavy, jak usetrim koupi Scirocca.... Megane RS 2.0 se stejnym vykonem jako Scirocco 1.4 stoji v zakladu uplne stejne, vy plne vybave vyjde Siro urcite draz... ale proste se mi libi
Čas ukáže, pokud to za rok bude 240 proti 160 tisícům, já se divit nebudu...
V EU toho Škoda do budoucna už moc nenabídne. Trh je nasycený a škodovka nebude ani tak levná jako Dacia ani nebude mít tak široký záběr jako VW nebo Ford.
V EU toho Škoda do budoucna už moc nenabídne. Trh je nasycený a škodovka nebude ani tak levná jako Dacia ani nebude mít tak široký záběr jako VW nebo Ford.
Kdo se směje 15 tisíc Jaguarům nebo 3 tisícům Maserati, nechápe smysl těch značek.
To jen Audi (a částečně BMW) chtějí dělat milion prémiových aut ročně.
To jen Audi (a částečně BMW) chtějí dělat milion prémiových aut ročně.
Proti nesrovnatelně "novodobě" tradičnějším evropským značkám (se širokým portfoliem produktů) jako je VW, nebo Renault apod., jsou její prodeje v Evropě logicky druholigové (viz má reakce na tebe v 16:52).
ALe pokud Škoda prodala 84 tis. aut v Číně a 233 tis. v EU, potom se mi zdá "prohlášení" pod článkem o evropských prodejích, že Škodovka prodává hlavně v Číně, poněkud zavádějící..., na což jsem taky původně narážel především...
P.S. Tomu, že by Škodovka už v roce 2010 kopala evropskou extraligu (v celkových prodejích), přece nemohl věřit ani samotný VW, když ji kupoval. natož konkurence...
ALe pokud Škoda prodala 84 tis. aut v Číně a 233 tis. v EU, potom se mi zdá "prohlášení" pod článkem o evropských prodejích, že Škodovka prodává hlavně v Číně, poněkud zavádějící..., na což jsem taky původně narážel především...
P.S. Tomu, že by Škodovka už v roce 2010 kopala evropskou extraligu (v celkových prodejích), přece nemohl věřit ani samotný VW, když ji kupoval. natož konkurence...
Na to by ti jiste odpovedel, ze tech 14674 Jagu stalo dohromady stejne jako vsechny ty prodane skodovky >😁
Skodovky jsou prumerna auta, oproti prime konkurenci maji sva pro a proti. Nic vic, nic min.
Ricardo je typický flame-ař >😒]
Pro zajímavost je třeba říct, že takový Jaguar prodal 14674 vozů, což je krásné předposlední místo 😄
Pro zajímavost je třeba říct, že takový Jaguar prodal 14674 vozů, což je krásné předposlední místo 😄
Pokud je celá Evropa opravdu jím uváděných 233 tisíc kusů, tak to jen potvrzuje moji tezi, že Škoda (i když je v Evropě doma) je prostě druhá liga.
Jiste hlavne ze ty jsi objektivni a aniz bys me znal, napises mi ze koupi VV Scirocco na sobe setrim... a ver mi, ze setreni je to posledni, o co mi pri vyberu noveho auta jde >😁 To, ze hazis vsechny majitele VW do jednoho pytle, je samozrejme v poradku, ale jakmile nekdo generalizuje o francouzich, tak se muzes posrat.... A pro tvou informaci, kupuju si auto na zbytek zivota, neminim ho prodavat a kalkulace o zachovani hodnoty jsou mi uplne u *...
Řešíme tu přece především celkové Evropské prodeje za 1. pololetí, ke kterým si k prodejům Škodovky napsal: "Škodovka asi prodává opravdu hlavně v té Číně". Z toho logicky usuzuju, že Škoda (podle tebe) údajně prodává víc aut v samotné Číně, než v Evropě... a podobně to pochopil třeba i RS, viz jeho reakce na to...
Aha, takze abych podle tebe nebyl socka musim si koupit auto, ktere me vubec nicim nezaujalo, jen proto, ze je to francouz... to je uzasny nazor, nech si ho patentovat. Kdybych chtel setrit, koupim si Fabii Sportline. A ten motor je pro cloveka, ktery nepotrebuje nikde zavodit, vice nez ok. Jak se chovaji evropsti spotrebitele je mi uplne burt. Az zacnou skakat z okna, nezapomen skocit za nimi...
Čekat dnes na čele (v první evropské desítce) vedle VW i jeho značku Škoda, je podobně extrémní optimismus, jako tam např. vedle Renaultu čekat jeho značku Dacia... 😄
Škodě chybí hlavně střední MPV (zapomeň na Roomstra) obdoba VW Touran, R Scenic... Nechápu to, Škoda je v rámci koncernu řazená do kategorie "rodinných aut" a tak zásadní model jí chybí, jo asi holt diktát shůry od našich bratrů bývalých okupantů 😉
O tom se nepřu... je to v zásadě i úděl té značky + výsledek určité strategie a taky zřejmě omezených výrobních kapacit.
Tak ta první věta mě (od tebe) docela překvapuje, máš přece možnosti snadno zjistit, že je to "trochu" jinak... 😉
Mám s tebou stejný názor a vím přesně kam tím míříš. Český občan dostává neskutečnou masáž do mozku o tom, jak je Škodovka nejlepší co všechno umí a v čem je první… (nedivím se, za peníze koncernu se tak malý národ dá doslova zaplavit, v Evropě už je to trošku horší)… a najednou se dozvídáme, že Škoda není v Evropě skoro ani vidět, je to nicko i v porovnání třeba s neustále poplivávaným Fiatem nedej bože s Renaultem :-!
Saab je rád, že vůbec žije, jinak je společně s Alfou ta samá kategorie co Volvo. Lancia bude ráda, když se vůbec dožije roku 2015-2020...
Seat je ten samý případ co Škoda - doplněk hlavních značek, který na evropských trzích zpestřuje výběr mezi obyčejnými ničím zajímavými auty.
Seat je ten samý případ co Škoda - doplněk hlavních značek, který na evropských trzích zpestřuje výběr mezi obyčejnými ničím zajímavými auty.
Trochu jsi to nepochopil, měl jsi si za své peníze raději koupit třeba vybaveného Renaulta RS a nebo třeba Peugeot RCZ. Namísto toho kalkuluješ prodejní cenu a šetříš, zase na sobě šetříš… a ještě k tomu si koupíš slabší motor… Takto se právě evropští spotřebitelé přestávají chovat a je to vidět na růstu francouzských automobilek… 😉
no a jsme opět u toho, právě jsi předvedl to tvé "neobjektivní ignorantství“ v praxi. Myslíš si o sobě, že když nebudeš psát své názory a budeš se raději hrbit před většinovým názorem tak budeš objektivní? Můj názor je takový, že lidé si kupují VW z mnoha důvodů, jedním z nich, a to velmi důležitým, je právě „držení si ceny“ ... kalkulují tak penízky a šetří, jsou to šetřílkové… Je to obdobná konstrukce, kterou používáš ty a tobě podobní pro Renault a jeho „nízké ceny“, které ve skutečnosti nejsou o tolik nižší než srovnatelná konkurence, v mnoha případech je Renault dokonce dražší. Troufám si říci, že pro kupce Renaultu není cena a ušetřené penízky tak důležité jako právě pro kupce třeba VW.
Když tě tady tak pozoruji, tak by mě zajímalo, kde se bere v majitelích a obdivovatelích francouzských a korejských lowendových značek ta nenávist ke Škodě...
pisal som, ze vzhladom k dlzke jej novodobej historie. Preco? Prve pouzitelne vozidlo boli oktavia a fabia. Od tejto doby sa predava vyspelych trhoch zapadnej europy (neratam par kusov felicii a favoritov). V porovnani s inymi znackami skoda nepokryva vsetky kategorie, t.j. nema zastupcu v kategorii nakupnych tasiek (panda,spark), nema zastupcu medzi klasickymi uzitkacmi (kangoo, doblo), pripadne velke mpv. Vsetky znacky ktore si uviedol maju sirsiu modelovu radu ako skoda.
PS: tymto skodu neobhajujem, len konstatujem fakty
PS: tymto skodu neobhajujem, len konstatujem fakty
Tak proč tu meleš, že tam jsou všechny automobilky, když nejsou. Že tam není Škoda se můžeš pos, ale když tu vyjmenujeme, že tam není spoustu jiných, tak to najednou nevadí.
Jenže prodeje automobilek nejsou o tom, kolik prodají aut v Evropě, ale kolik aut prodají celkem.
V EU má cca 233.000 za půl roku. Pokud to přepočítáš na rok, tak je to cca 3/4 produkce. Zbytek Indie, Čína, Austrálie a nevim kde dál všude...
Tahám do to Renaul z toho důvodu, že pocitac píše
"jak je vidět z růstu francouzských automobilek, si konečně chtějí udělat radost a koupit si konečně taky něco pěkného"
Takže proto záměrně zmiňuji renault jako Francouzské auto, které se u nás prodává hodně levně. Tak příště udělej alespoň to nejmenší apřečti si vlákno, než tu začneš osočovat.
"jak je vidět z růstu francouzských automobilek, si konečně chtějí udělat radost a koupit si konečně taky něco pěkného"
Takže proto záměrně zmiňuji renault jako Francouzské auto, které se u nás prodává hodně levně. Tak příště udělej alespoň to nejmenší apřečti si vlákno, než tu začneš osočovat.
A co s nimy? >😁 povazuje je snad za znacky, ktere trhaji prodejni uspechy? Hlavne ten Saab s Lancii.. >😁
Nastesti uz jen pouhou tretinu... jeste deset let nazpatek mela polovinu, ale aspon si lidi pomalu uvedomuji, ze je tady i neco jineho nez jen Skoda!
Ano,není to žádná tragédie,že není Škoda v první desítce prodejů v Evropě.Je velmi pravděpodobné,že tam ani nikdy nebude.
Píšu snad, že by neměla prodávat jinde? Naopak, to je o schopnostech a předvídavosti manažerů (jedno, zda to jsou Češi, Němci nebo najatí Číňani). Jde o to, že ti nejlepší v evropském mainstreamu, kde nejde o nic jiného než co nejvíc prodaných aut, jsou jiné značky než ˇˇSkoda.
Volvo a Saab jsou spíš imagovky, ty nejdou primárně po tom prodávat od každého modelu statisíce kusů. A Rover v Evropě není.
Volvo a Saab jsou spíš imagovky, ty nejdou primárně po tom prodávat od každého modelu statisíce kusů. A Rover v Evropě není.
A 70% pacientů co si koupí něco jiného. To tvrzení má asi stejnou vypovídající hodnotu jako to tvoje.
Je opravdu divné, že má domácí automobilka na domácím trhu třetinu prodejů.
Je opravdu divné, že má domácí automobilka na domácím trhu třetinu prodejů.
Co se tam nenachází? Je tam VW, Ford, Renault, Peugeot, Fiat Citroën - všechny relevantní evropské spotřební značky. Mně tam žádná nechybí. Bez toho, že bych chtěl zpochybňovat dosavadní úspěchy a velký posun, Škoda je stále v polovině cesty.
Proc? Ja na to mam svuj nazor a jestli s nim mas problem tak je to jen a jen tvuj problem. Tady je aspon videt, ze Skoda se snazi ruznymi medii tlacit jak je vyborna, pritom i Fiat Punto je pred ni v prodejich v Evrope. Jen tady je jeste cca 30% pacientu, kteri si ji porad dokola nakupuji.
ACEA má trochu jiná čísla než JATO a pokud vím, tak žebříčky modelů nezveřejňují. JATO zase nesleduje Rusko... ale obrázek si lze alespoň trochu udělat.
To je zajímavé, že když podle tebe ti, co kupují VW, který nepatří k nejlevnějším jsou šetřílci, ale ti co si koupí renault, který je v ČR nejlevnější po dacii, tak to jsou co?
Aspoň dokážu přiznat kvality a nedostatky jednotlivých automobilek. Jenže ty dokážeš na VW jenom házet špínu a nedokážeš přiznat, že jsou to dobrá auta. Já mám čtvrtého Francouze a jsem s nimi spokojený, ale to neznameá, že budu házet neprávem špínu na ostatní automobilky
Do sciroca jedine dvoulitr ty barbare! 😉 1.4 je sice hodne dobra, ale jeji zvukovej projev stoji za pendrek. A pokud ti jde taky o jizdu, podival bych se i po konkurenci, šíro ma naprosto nekomunikujici rizeni, coz je ovsem snad jedina zavazna slabina 😉
Tragedie je nova Fabie, jinak si Skoda nevede vubec spatne, kdyz se dokazala prosadit i v Nemecku nebo Anglii...
v tej tabulke sa nenachadza mnoho inych znaciek. Vzhladom k dlzke novodobej historie skody sa o ziadnu tregediu nejedna
To je také pravda, protože z toho hodně profitoval právě VW v Německu a i v jiných státech. Takže s tebou souhlasím, že se to na tom také hodně odrazilo.
Scirocco je super. Já mám celkově docela rád auta z kocernu VW. Nakonec jsem ale stejně vždycky skončil u Peugeotu, ale nebudu tu psát takový slinty jako pocitac. Připadá mi, že si s tím léčí nějaký komplex. Skoro mi to připadá, že má Francouze, co se mu pořád sype, nechce si to přiznat a komplex si léčí házením hnoje na VW
To je presne to, co nam komunisti vtloukali do hlavy: Hlavne ze tam neni Skoda, hlavne ze se soused nema lip, hlavne ze nemusime makat... u nas se holt uspech neodpousti.
Jojo, VW Scirocco v plné výbavě, to je auto pro šetřílky... lidi na něm šetří tak moc, že jich tu jezdí jenom pár 😄 Ale vlastně máš pravdu, mohl bych si koupit Audi A5 za dvojnásobnou cenu, ale já si to podle tvé rady radši nechám na ten servis >😁 >😁 >😁 >😁
To není nenávist, to je naopak snaha prosadit se za každou cenu a tohle je ta nejjednoduší cesta pro hlupáky.
A proč by měla Škoda prodávat jenom v Evropě. Přeci to, že v Evropě není mezi top 10 neznamená, že není úspěšná. Proč tam třeba není Volvo, Saab Roever.
mozno sa mylim, ale prepad moze byt dany aj tym, ze minuly rok sa srotovalo, trh zazil velky rast a teraz sa vratil do normalu
No mně je to jedno.... poridim si do svého VW Engine of the Year - 1.4 TSI, dám si stranou prachy na nový kompresor a turbo, kdyby náhodou, a budu vesele jezdit... Holt pocitam s tim, ze za mym studenym frigidnim sterilnim krabicoidnim uberwagenem nikdo ani neotoci, ale to uz je holt osud ridicu VW Scirocco >😁 >😁 >😁
tak samozřejmě, najde se hodně šetřílků, kterým udělá radost i VW 😉 Trochu se uskromní a budou se těšit, že až přijde ten správný čas, prodají své "štěstí" zase výhodně a neprodělají. >😁
zamysli se nad tím co jsi napsal, pak se hlubhoce začervenej, začni se stydět a pak uznej, co jsi napsal za hovadinu.
on je nenávistí k VW naprosto posedlý. Potřeboval by zavázat oči a posadit ho do pár aut včetně koncernu, aby pak schválně řekl svou pocitovou stránku. Jinak je to opravdu ignorant bez schopnosti objektivního hodnocení.
PS: Koncern nemám a neměl jsem a mám již čtvrté francouzské auto
PS: Koncern nemám a neměl jsem a mám již čtvrté francouzské auto
Škodovka asi prodává opravdu hlavně v té Číně. Není ani mezi značkama (tzn. níň než 300 tisíc za půl rok = neprodá v EU ani 600 tisíc aut ročně) ani mezi modelama (analogicky Fabie nedá ani 250 tisíc kusů za rok). Jak je vidět, špička nejprodávanějšího segmentu je úplně jinde.
Ono je to hodně dáno tím, že například francie je 7,2% v růstu a německo 28,7% v propadu. Takže na druhou stranu zasluhuje VW uznaní, že i přes velký propad domácího trhu je jeho model na 1. a 4. místě a jako značka je na prvním místě.
Jak se rika, Pocitac je jenom chytrej blbec, a na tebe to sedi dvojnasob 😄 Pekne zavri oci, zhluboka se nadechni a.... zkus si predstavit ze nekdo bude mit radost i z vozu znacky VW... nech svoji zavist pozvolna odplout a zbav se predsudku... a jestli to nepomohlo tak je mi te lito >😁
Krize pomalu odeznívá a Evropani, jak je vidět z růstu francouzských automobilek, si konečně chtějí udělat radost a koupit si konečně taky něco pěkného, kvalitního a plně vybaveného. Nedivím se, sám bych si asi nevybral jinak. Konec doby šetřílků, kteří se spoléhají na nižší ztrátu hodnoty jejich nově kupovaného auta. Je to jasné, kdo chce ušetřit, ať si jde koupit auto třeba k VW, kdo na to má, ten si udělá radost. Je to vidět i na růstu prémiových značek. :yes:
Trochu depresivnější je pohled na vývoj prodejů v Německu 😒 Ovšem vzhledem k tomu, že prémiovky kromě MB rostou (BMW zaslouží :yes: ), bych to připsal na vrub šrotovací kocovině.
kreatury firmy rendlik a syn na druhom mieste za vw. Ako je to mozne???
A teraz vazne, gratulacia vsetkym, co dokazu rast, alebo aspon priblizne udrzat svoj trhovy podiel.
A teraz vazne, gratulacia vsetkym, co dokazu rast, alebo aspon priblizne udrzat svoj trhovy podiel.