Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropský trh v prvním pololetí 2010: Pořadí modelů, značek a zemí

157 komentářů

Avatar - white label
white label
Myslel jsem i po prvním Birellu, nebo Kofole... 😄
Provocateur
Hlavně je poslední dobou těžký se v těch nickách vyznat, když někteří jedinci mění nicky častěji než trenýrky anebo používají rovnou nicků několik >😁

Po prvním si nejsem jistej, ale jelikož piju hlavně dvanácku, tak po druhým by asi nebyl problém 😄
Avatar - white label
white label
Tak já tady čtu rád příspěvky od vás obou, což tady bohužel o spoustě nicků říct nemůžu...
Věřím, ža naživo byste si rozuměli hned po prvním pivu... 😄
pogo26
Nejlevnější je Laguna 1.5 Dci za nějakých 430, Megane je za stejný peníze jako Focus nebo 308. Pokud chce mít někdo v ČR prodeje, musí na Kiu a Hyundai reagovat. Venku korejce nikdo zas tak vážně nebere. Tam soupeří se Škodovkou. Mimochodem je ta zde vysmívaná Laguna např. podstatně dražší než Superb. Opakuji se, ale osvěty není nikdy dost.
Provocateur
300 není není skoro žádnej rozdíl, ale jak píšeš, o tom to vůbec není.

Já zas narážel na to, že příspěvky "dřevěnýho vetřelce" mi v hlavě moc neutkvěly 😉
Provocateur
O Renaultu si nic namlouvat nemusím a k tomu TDI, nadsázka ti něco říká? 😄
Avatar - white label
white label
Logicky bych řekl, že narážel spíš na celkový počet příspěvků, ale jen o tom to samozřejmě taky zdaleka není...
Provocateur
Jestli bereš za projev to, co si kdo napíše do profilu, tak beru svoje slova zpět 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když se něco prodává ve velkém, tak to kupuje tupé stádo, když se něco prodává po kusech, tak to kupují fajnšmekři.

Jen mi tu nějak nehraje ten rozdíl mezi českými a evropskými prodeji. Je tedy kupec např. Fiata v ČR fajnšmekr, protože se u nás málo prodává, nebo tupec, protože se v Evropě prodává víc než Škoda ? 8-s >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když tak mrknu na tvůj profil a srovnám se svým, řekl bych že jsem se tu projevil o dost výrazněji.

Možná jen tak halasně nevyřvávám extrémní hesla...ale já už holt jinej nebudu. 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pravdu o Renaultu ? To si spíš jenom namlouváš, zrovna tak jako že 2,0 TDI PD je cituji "nejmodernější motor". 😉
GTI
Hodně dobrý :yes:
Avatar - white label
white label
Přesně tohle je skutečná realita, na rozdíl od nostalgických snů "Jagfans"...
Avatar - white label
white label
Takže ty sis "chytře" koupil "itala" na rozdíl od té spousty "hlupáků", co si kupují třeba ty Škodovky...
Že by náhodou oni byli naopak o něco "chytřejší", než ty, si vůbec nepřipouštíš...
Já vím, vás "chytrých" je tu přece míň, než těch "hloupých"... >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
jenže ne každý potřebuje auta s parametry jako máš ty. Například u Itala nenajdeš auto s velkým kufrem. Škoda nabízí kombi ve všech třídách.
Podle tvého návodu by se každý podíval na nejlevnější auto ve třídě a to si koupil. Ale je to taky o sosbních preferencích. Já mám taky Francouze a vyšel mě líp než německá konkurence, ale tím neříkám, že by jsem si němce nikdy nekoupil.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Na druhou stranu je i zapotřebí připomenout, že Škodě rostou prodeje každý rok. Nyní přijde s obdobou Octavie tour, pak s malým autem. Myslím, že to také napomůže zvýšení prodejů. Pokud by se odhodlali k vytvoření nějakého středního MPV, tak si myslím, že by neměli za chvíli se přehoupnout přes milion aut ročně.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Myslím, že ta je moc nevytrhne., Kolik se jich asi tak prodá?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bylo to spíše reakce na Ricarda, který napsal

"Co se tam nenachází? Je tam VW, Ford, Renault, Peugeot, Fiat Citroën - všechny relevantní evropské spotřební značky."
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak se podívej na české ceny Renaultu. Laguna atakuje 400 s dvoulitrem a megane je na tom s cenou pomalu jak ceed.
Provocateur
No vidíš, aspoň něco. Zato ty ses tady ještě ani řádně neprojevil...
Provocateur
Se ti rozklepaly při druhé větě prsty? >😁

Uznávám, že do Renaultu si rád kopnu, resp. o něm napíšu pravdu 😉 Ale nidy neříkám, že lidé, kteří je kupují, jsou blbci.
Avatar - Dinar
Dinar
Peknučké, doufám, že to bude zadokolka. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Probůh, Ricardo, stačí, když tu do jedné věty s Rollsem strkají někteří ňoumové Maserati. Kopej za Jaguar, ale s rozumem, Jaguar je svou image dnes na dostřel německé premii, rozuměj mimo domovský trh ji má nižší, zmiňovat vedle něj Ferrari nebo Rolls je jednak lhaním si do kapsy jednak legrační. Je tu několik věcí, které popírají to, co nám tu podsouváš, například ceny ojetých jaguarů, podívej se, za kolik koupíš S-type, X-type pět deset let starého, srovnej s D3, vzpomeň na labelem zmíněného X-typa, např. v kombíku a naftě, a nakonec se podívej na odkaz webpaji dole, Jaguar chystá návrat do střední, a na webu se píše i o kombících, jak v té střední tak ve vyšší střední. Jag rozhodně "nejede" strategii Rollsu, to že nemá modelovou škálu srovnatelnou s D3 není výsledkem nějaké cílené strategie, ale neúspěšnosti v minulých dvou dekádách. Jinými slovy, Jaguar vstal prakticky z mrtvých a teď se, co mu síly stačí, snaží dostat za úroveň maloformátové značky.
krultheking
nadhera
webpaja
i chuť do dalších investic a návrat do střední třídy.

[odkaz]
Avatar - Krispos
Krispos
Tak s Fulvii bych o Lancii strach nemel... [odkaz]
Avatar - woody-alien
woody-alien
No právě, neusnu a neusnu, musím na to stále myslet, jsem zoufalý a hryznu si nehty. >😁

Svatá prostoto....
Avatar - woody-alien
woody-alien
KONEČNĚ jsi na to přišel. Neapol už jsem viděl, tak můžu v klidu zemřít. >😁
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Já nemam ani francouzsky ani korejsky auto. Mam itala a jsem tomu rad, ze to auto vypada k svetu, a pomer cena / vybava + motor byl lepsi nez Skoda. Takze kdyz si to tak spocita vice lidi tak nechapu ze i presto je tu vice Skodovek. Kdyby ta Skoda vychazela lepe, tak penize investuji do ni.
pogo26
Dacia tam samozřejmě není, ta má nějakých 140 000. Kreatury od Renaultu /+20,6/, Dacie/+17,9/ a Nissanu/+31,9/ mají největší růst hned po Land Roveru/+39,3/.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Ja to jen konstatuju, že to tak je a sem tomu rad, protoze mi je uplne jasny, ze se toho hned nakej škodovkar chytne a nebude z toho spat.. >😁
Navtech
V obdobných tabulkách od carmika to tak bylo. Ale pro mě za mě je mi to fuk. Renault je nejlepší.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jo jo, utkvěly mi v hlavě nějaké perly z Provocateurova slovníku. Někdy je těžké rozhodnout čím se budu bavit večer sám doma. Monthy Python ? Cimrman ? Áda ? Provocateur ? 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Lidi se nečertěj proto že tobě vadí 30% podíl Škody na domácím trhu, ale proto že se tady pitomě vyšklebuješ tomu, že Škoda není v TOP10 evropských prodejů.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Hele Počítači, nepotřebuješ trochu podložit jako kdysi CML ?

Já ta čísla Renaultu (i ostatním Frantíkům) přeju, jenom jde o to, aby taky na tom prodeji něco vydělali. 😐
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já myslím, že v tom Dacia není. Ne kvůli Audi ale kvůli Škodě, která je taky zvlášť. Citroen a Peugeot, každej samostatně.
souhlasim srovnani meho milovaneho ferrari s tymto vyrobcem je urazka vsem ferraristum :-! jaguar kles nejniz kam mohl ted se s namahou zveda ze dna s cinskymi dily jim to pry pujde lepe >😁 Automobilka uvedla, že bude více spolupracovat s dodavateli komponent z oblastí s nižšími náklady, jako jsou Čína nebo Indie. Jaguar Land Rover tím potvrzuje dřívější slova o tom, že zvýší nákupy materiálů a komponent z „nízkonákladových“ zemí. Za tímto účelem již automobilka v Číně v loňském roce otevřela nákupní zastoupení.Bravo a s takovoudle znackou nekdo se odvazi srovnavat ferrari???????
Avatar - Ronault.
Ronault.
Afghánistán, Uzbekistán, Kyrgystán, Pákistán, ***stán...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tam kde u tebe třeba nenávist třeba k Renaultům 😉 Prostě hledej na vlastnáím dvorku, tedda spíše ve vlsatním chlívku 😉
lled
Tu je snad kazdy z Ostravy, neco na zpusobe kdyz to neni doma diskutujem na auto.cz no offense 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Máš to nějak podložené? Protože třeba Audi je tam taky zvlášť od VW a je to jeden koncern stejně jako Renault a Dacia.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Nevim kde si vzal, ze sem nekde psal, ze jsou tam vsechny automobilky.. to by asi tezko byl TOP10.. jen uvadim, ze i automobilky jako Fiat, ktere tu na diskuzich neustale zatracujete dokazi i krome sve rodne Italie prodat vic jak Škoda po Evropě.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Aspon nekdo rozumnej, ja nechapu, ze se tu vsichni hned certej.. ale proste, aby znacka typu Škoda měla 30% podil tak nad tim mi zustava hlava stat.. pochopim, ze v Nemecku ma velky podil napr. Mercedes, ale taky je to AUTO.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
to zní chytře...
pogo26
Tento článek je o evropských prodejích a tam je naopak Renault hodně drahý. Až budeš komentovat české prodeje, tak to bude OK. I když poslední dobou už to ani v ČR není pravda.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: tak tohle už mi taky dlouho vrtá hlavou...Škoda, ,,rodinná" část VW group, a chybí jí MPV (či něco podobného)...a co víc - pokud vím, tak se s ním v blízké budoucnosti ani nepočíta...nechápu 8-s
Avatar - white label
white label
Opravdu to "vždy" byla taková automobilka? Co třeba takový X-type v kombíku, který se ještě docela nedávno doprodával i v Shoping parku na chodbě... 😉
Ano, Jaguar "nejede" v SUV apod. protože na to má LR, ale přesto srovnání s Ferrari a Rollsem je mimo v tom ohledu, že u těchto značek do značné míry zajišťuje určitou míru exklusivity i jejich cena, což lze u XF (ale i XJ) tvrdit dost těžko...
😄
RS
ale no tak... 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ale Alfa chce dělat půl milionu aut... dlouhodobý cíl Jaguaru je mezi 50 a 100 ročně. To, že Jaguar nechce vnutit XF každému, poznáš podle toho, že není kombi, není 4x4 a není ani 15 různých motorizací. Jaguar ani do světa nevypouští vějičky o desítkách nových modelových variant v nejbližších X letech, miliardových investicích a kontinuálním záměru růst o desítky procent. Od toho tu máme Němce 😄
Stejně tak se na XF nedá upevnit "zahrádka", k tomu slouží dodávky nebo SUV jako Land Rover. Majitel Jaguaru nemá ve zvyku pořád něco lifestylově stěhovat...
Vždy to byla "nejmenší velká automobilka", tento neoficiální titul ji v posledních letech "vyfouknul" Saab, ale ten o tuto nálepku na rozdíl od Jaguaru zřejmě nestojí 😄
Avatar - white label
white label
Ale srovnání Jagu s Ferrari, nebo Rollsem je trochu mimo, to jsou dost odlišné značky, podobně jako jejich produkty a jejich zákazníci...
To co píšeš, zní do značné míry i jako určitý "alibismus".
Nikde jsem zatím nečetl prohlášení Jagu, že by např. v případě neočekávaného dlouhodobějšího většího zájmu o XF přednostně raději omezil jinak možnou výrobu tohoto vozu, jen proto, aby bylo XF vždycky radost potkat a vidět...
😉
Něco podobného občas čítávám i pod Alfou, nebo Lancií, kde se nad tím bavím už zcela otevřeně... 😄
Avatar - Ricardo
Ricardo
OK, na Chevolet jsem zapomněl, čili 3x Korea a 6x Japonci. Zbytek z toho není mainstream, tzn. nejde po co nejvyšších číslech. Mini a Smart je pak úzkoprofilovka o jedné, resp. dvou modelových řadách.
Jaguar evidentně nechápeš, BMW má 5x víc modelů a dneska se zaměřuje na SUV a různé paskvily. Tyhle e😜erimenty a aspirace nabídnout každému něco mu Jaguar velkoryse přenechává a na SUV má Land Rover.
Mercedes zase dělá i dodávky, MPV a sportovní auta.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ale je to tak. Právě proto si třeba takové Ferrari pěkně zahrává s neustálým zvyšováním produkce. Naopak Rolls-Royce i s Ghostem razí velmi rozumnou strategii.
Jaguar je to samé, jen v číslech o řád vyšších. Maserati taktéž - pokud se má toho menšího sedanu dělat kolem 10-20 tisíc kusů ročně, je to pořád o řád míň, než o co usilují Němci. Právě proto bude vždycky radost to auto potkat a vidět.
Avatar - white label
white label
V Číně nevím (že by jen předsedové výboru KSČ, zkratka je shodou okolností stejná s naší bývalou KSČ), ale třeba v Mongolsku (podle zdejších "antiŠkodafans") zřejmě jen "mongolo(l)idi"... 8-s >😒]
Avatar - white label
white label
Že by taky těm evropským spotřebitelům přestával pomalu vadit třeba vrzající interiér Meganu RS..., tuto zkušenost např. zcela potvrdil i test v předposledním AUTOCARU, kde se vedle jeho známých a nezpochybnitelných kvalit, píše i o jeho záporech😒br /> "Nemůžeme vystát -
Zpracování interiéru
Zpracování celkově
Převodovka neodpovídá zbytku auta
Ve městě z vás vytřepe duši"
A ještě velmi zajímavá pasáž o zmíněném vrzání😒br /> "Co vás ale zaručeně těšit nebude, je vrzání interiéru. Náš testovací kus měl výtečné sedačky Recaro, ale ta řidičova vrzala jak ušák po dávno zvěčnělém pamětníku bitvy na Bílé hoře a lépe na tom nebylo ani víko kufru."
Avatar - Krispos
Krispos
To teda neni, vis jak je tezke najit skatulku pro ridice Skodovek v Cine? U nas si ji kupuji jenom burani, v Nemecku nebo Anglii jenom socialni pripady a v Cine jenom.... ? >😁
RS
Máš tam Seat, Dacia, Volvo, Chevrolet, Lancia, Alfa Romeo, Mini, Smart, Lexus, Nissan, Hyundai, Kia, Suzuki, Honda, Mazda, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Chrysler atd. MB a BMW prodává jen o pár desítek tisíc víc (zhruba o dva roky prodeje Jaguaru >😒] ), takže má Škodovka TOP10 na dostřel 😉
Avatar - white label
white label
I to je klidně možné, ovšem pro automobilku je důležité především prodávat za (pro ni) zajímavé ceny), to kde, je už přece jen podstatně méně důležité...
_patrik
rozumím, to bylo na doplnění
Avatar - white label
white label
Třeba já se těm 15 tisícům prodaných Jagů vůbec nesměju, naopak, směju se spíš představě, jak jsou u Jagu všichni nadšení, že jim případné vyšší prodeje "nekazí" značku tak, jako třeba u toho německého prémiové trojlístku... >😒]
Avatar - Krispos
Krispos
Neboj, napisu 😄 Jen mi porad nejde do hlavy, jak usetrim koupi Scirocca.... Megane RS 2.0 se stejnym vykonem jako Scirocco 1.4 stoji v zakladu uplne stejne, vy plne vybave vyjde Siro urcite draz... ale proste se mi libi
Avatar - Ricardo
Ricardo
Čas ukáže, pokud to za rok bude 240 proti 160 tisícům, já se divit nebudu...
V EU toho Škoda do budoucna už moc nenabídne. Trh je nasycený a škodovka nebude ani tak levná jako Dacia ani nebude mít tak široký záběr jako VW nebo Ford.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Kdo se směje 15 tisíc Jaguarům nebo 3 tisícům Maserati, nechápe smysl těch značek.
To jen Audi (a částečně BMW) chtějí dělat milion prémiových aut ročně.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Co je dál? Seat a 2x Korejci a 6x Japonci
webpaja
Až něco koupíš, tak napiš 😉
Avatar - white label
white label
Proti nesrovnatelně "novodobě" tradičnějším evropským značkám (se širokým portfoliem produktů) jako je VW, nebo Renault apod., jsou její prodeje v Evropě logicky druholigové (viz má reakce na tebe v 16:52).
ALe pokud Škoda prodala 84 tis. aut v Číně a 233 tis. v EU, potom se mi zdá "prohlášení" pod článkem o evropských prodejích, že Škodovka prodává hlavně v Číně, poněkud zavádějící..., na což jsem taky původně narážel především...

P.S. Tomu, že by Škodovka už v roce 2010 kopala evropskou extraligu (v celkových prodejích), přece nemohl věřit ani samotný VW, když ji kupoval. natož konkurence...
Avatar - Krispos
Krispos
Na to by ti jiste odpovedel, ze tech 14674 Jagu stalo dohromady stejne jako vsechny ty prodane skodovky >😁
Avatar - Krispos
Krispos
Skodovky jsou prumerna auta, oproti prime konkurenci maji sva pro a proti. Nic vic, nic min.
RS
To si pak ale zapomněl na třetí a čtvrtou ligu, kterou kopou dvě třetiny automobilek 😉
RS
Ricardo je typický flame-ař >😒]

Pro zajímavost je třeba říct, že takový Jaguar prodal 14674 vozů, což je krásné předposlední místo 😄
Avatar - Ricardo
Ricardo
Pokud je celá Evropa opravdu jím uváděných 233 tisíc kusů, tak to jen potvrzuje moji tezi, že Škoda (i když je v Evropě doma) je prostě druhá liga.
Avatar - Krispos
Krispos
Jiste hlavne ze ty jsi objektivni a aniz bys me znal, napises mi ze koupi VV Scirocco na sobe setrim... a ver mi, ze setreni je to posledni, o co mi pri vyberu noveho auta jde >😁 To, ze hazis vsechny majitele VW do jednoho pytle, je samozrejme v poradku, ale jakmile nekdo generalizuje o francouzich, tak se muzes posrat.... A pro tvou informaci, kupuju si auto na zbytek zivota, neminim ho prodavat a kalkulace o zachovani hodnoty jsou mi uplne u *...
Avatar - white label
white label
>😒]
Avatar - white label
white label
Řešíme tu přece především celkové Evropské prodeje za 1. pololetí, ke kterým si k prodejům Škodovky napsal: "Škodovka asi prodává opravdu hlavně v té Číně". Z toho logicky usuzuju, že Škoda (podle tebe) údajně prodává víc aut v samotné Číně, než v Evropě... a podobně to pochopil třeba i RS, viz jeho reakce na to...
Avatar - Krispos
Krispos
jo o dvoulitrovym dieselu jsem taky uvazoval >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Krispos
Krispos
Aha, takze abych podle tebe nebyl socka musim si koupit auto, ktere me vubec nicim nezaujalo, jen proto, ze je to francouz... to je uzasny nazor, nech si ho patentovat. Kdybych chtel setrit, koupim si Fabii Sportline. A ten motor je pro cloveka, ktery nepotrebuje nikde zavodit, vice nez ok. Jak se chovaji evropsti spotrebitele je mi uplne burt. Az zacnou skakat z okna, nezapomen skocit za nimi...
Avatar - white label
white label
Čekat dnes na čele (v první evropské desítce) vedle VW i jeho značku Škoda, je podobně extrémní optimismus, jako tam např. vedle Renaultu čekat jeho značku Dacia... 😄
Avatar - pocitac
pocitac
I LOVE ŠKODA 😉 >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
Čína 84 tisíc, Německo 58 tisíc, ČR 30 tisíc, Rusko 21 tisíc...
Zdroj ČTK [odkaz]
Avatar - pocitac
pocitac
Škodě chybí hlavně střední MPV (zapomeň na Roomstra) obdoba VW Touran, R Scenic... Nechápu to, Škoda je v rámci koncernu řazená do kategorie "rodinných aut" a tak zásadní model jí chybí, jo asi holt diktát shůry od našich bratrů bývalých okupantů 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
O tom se nepřu... je to v zásadě i úděl té značky + výsledek určité strategie a taky zřejmě omezených výrobních kapacit.
Avatar - white label
white label
Tak ta první věta mě (od tebe) docela překvapuje, máš přece možnosti snadno zjistit, že je to "trochu" jinak... 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Blbost... rozumné argumenty a fakta v tomto vlákně končí Navtechem 😄
Avatar - pocitac
pocitac
a tak to má být 😉
Avatar - pocitac
pocitac
určitě ho to potěší víc, než vaše parta "přicvrndlíků" >😁
Avatar - pocitac
pocitac
Mám s tebou stejný názor a vím přesně kam tím míříš. Český občan dostává neskutečnou masáž do mozku o tom, jak je Škodovka nejlepší co všechno umí a v čem je první… (nedivím se, za peníze koncernu se tak malý národ dá doslova zaplavit, v Evropě už je to trošku horší)… a najednou se dozvídáme, že Škoda není v Evropě skoro ani vidět, je to nicko i v porovnání třeba s neustále poplivávaným Fiatem nedej bože s Renaultem :-!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Saab je rád, že vůbec žije, jinak je společně s Alfou ta samá kategorie co Volvo. Lancia bude ráda, když se vůbec dožije roku 2015-2020...
Seat je ten samý případ co Škoda - doplněk hlavních značek, který na evropských trzích zpestřuje výběr mezi obyčejnými ničím zajímavými auty.
Avatar - pocitac
pocitac
Trochu jsi to nepochopil, měl jsi si za své peníze raději koupit třeba vybaveného Renaulta RS a nebo třeba Peugeot RCZ. Namísto toho kalkuluješ prodejní cenu a šetříš, zase na sobě šetříš… a ještě k tomu si koupíš slabší motor… Takto se právě evropští spotřebitelé přestávají chovat a je to vidět na růstu francouzských automobilek… 😉
Avatar - pocitac
pocitac
no a jsme opět u toho, právě jsi předvedl to tvé "neobjektivní ignorantství“ v praxi. Myslíš si o sobě, že když nebudeš psát své názory a budeš se raději hrbit před většinovým názorem tak budeš objektivní? Můj názor je takový, že lidé si kupují VW z mnoha důvodů, jedním z nich, a to velmi důležitým, je právě „držení si ceny“ ... kalkulují tak penízky a šetří, jsou to šetřílkové… Je to obdobná konstrukce, kterou používáš ty a tobě podobní pro Renault a jeho „nízké ceny“, které ve skutečnosti nejsou o tolik nižší než srovnatelná konkurence, v mnoha případech je Renault dokonce dražší. Troufám si říci, že pro kupce Renaultu není cena a ušetřené penízky tak důležité jako právě pro kupce třeba VW.
Avatar - white label
white label
:yes:
Provocateur
Když tě tady tak pozoruji, tak by mě zajímalo, kde se bere v majitelích a obdivovatelích francouzských a korejských lowendových značek ta nenávist ke Škodě...
Provocateur
Peru, Nigérie, Kuba...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes:
kyklop
pisal som, ze vzhladom k dlzke jej novodobej historie. Preco? Prve pouzitelne vozidlo boli oktavia a fabia. Od tejto doby sa predava vyspelych trhoch zapadnej europy (neratam par kusov felicii a favoritov). V porovnani s inymi znackami skoda nepokryva vsetky kategorie, t.j. nema zastupcu v kategorii nakupnych tasiek (panda,spark), nema zastupcu medzi klasickymi uzitkacmi (kangoo, doblo), pripadne velke mpv. Vsetky znacky ktore si uviedol maju sirsiu modelovu radu ako skoda.

PS: tymto skodu neobhajujem, len konstatujem fakty
Avatar - kari.laz
kari.laz
Když ten se neprodává pod cenou >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak proč tu meleš, že tam jsou všechny automobilky, když nejsou. Že tam není Škoda se můžeš pos, ale když tu vyjmenujeme, že tam není spoustu jiných, tak to najednou nevadí.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže prodeje automobilek nejsou o tom, kolik prodají aut v Evropě, ale kolik aut prodají celkem.
Navtech
Rusko, Švýcarsko, Norsko...
RS
Podle tý tabulky ACEA je na 12. místě z 32
Navtech
Jenže pogo miluje rendly, tak tam příště napiš citroen. díky.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Si dost naivní, jestli si myslíš, že v jiných zemích je to jinak.
RS
V EU má cca 233.000 za půl roku. Pokud to přepočítáš na rok, tak je to cca 3/4 produkce. Zbytek Indie, Čína, Austrálie a nevim kde dál všude...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tahám do to Renaul z toho důvodu, že pocitac píše

"jak je vidět z růstu francouzských automobilek, si konečně chtějí udělat radost a koupit si konečně taky něco pěkného"

Takže proto záměrně zmiňuji renault jako Francouzské auto, které se u nás prodává hodně levně. Tak příště udělej alespoň to nejmenší apřečti si vlákno, než tu začneš osočovat.
Navtech
Hele, můžu založit tvůj fanklub?! Jsi tak roztomilej...
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Nastesti.. to by museli byt lidi fakt slepi a nakoupit roomstery >😁
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
A co s nimy? >😁 povazuje je snad za znacky, ktere trhaji prodejni uspechy? Hlavne ten Saab s Lancii.. >😁
kyklop
napriklad 😉
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Nastesti uz jen pouhou tretinu... jeste deset let nazpatek mela polovinu, ale aspon si lidi pomalu uvedomuji, ze je tady i neco jineho nez jen Skoda!
pogo26
Co do toho taháš Renault, když jseš tak objektivní.
Johnn
Ano,není to žádná tragédie,že není Škoda v první desítce prodejů v Evropě.Je velmi pravděpodobné,že tam ani nikdy nebude.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Seat, Volvo, Saab, Alfa Romeo, Lancia, ...
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jiný? Mám vlastní názor, Ignorante 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Píšu snad, že by neměla prodávat jinde? Naopak, to je o schopnostech a předvídavosti manažerů (jedno, zda to jsou Češi, Němci nebo najatí Číňani). Jde o to, že ti nejlepší v evropském mainstreamu, kde nejde o nic jiného než co nejvíc prodaných aut, jsou jiné značky než ˇˇSkoda.
Volvo a Saab jsou spíš imagovky, ty nejdou primárně po tom prodávat od každého modelu statisíce kusů. A Rover v Evropě není.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A 70% pacientů co si koupí něco jiného. To tvrzení má asi stejnou vypovídající hodnotu jako to tvoje.
Je opravdu divné, že má domácí automobilka na domácím trhu třetinu prodejů.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Co se tam nenachází? Je tam VW, Ford, Renault, Peugeot, Fiat Citroën - všechny relevantní evropské spotřební značky. Mně tam žádná nechybí. Bez toho, že bych chtěl zpochybňovat dosavadní úspěchy a velký posun, Škoda je stále v polovině cesty.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Myslis v tech pochybnych anktetach?
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Proc? Ja na to mam svuj nazor a jestli s nim mas problem tak je to jen a jen tvuj problem. Tady je aspon videt, ze Skoda se snazi ruznymi medii tlacit jak je vyborna, pritom i Fiat Punto je pred ni v prodejich v Evrope. Jen tady je jeste cca 30% pacientu, kteri si ji porad dokola nakupuji.
Sleeper
ACEA má trochu jiná čísla než JATO a pokud vím, tak žebříčky modelů nezveřejňují. JATO zase nesleduje Rusko... ale obrázek si lze alespoň trochu udělat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
:yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je zajímavé, že když podle tebe ti, co kupují VW, který nepatří k nejlevnějším jsou šetřílci, ale ti co si koupí renault, který je v ČR nejlevnější po dacii, tak to jsou co?
Avatar - kari.laz
kari.laz
i to je možné
Avatar - kari.laz
kari.laz
Aspoň dokážu přiznat kvality a nedostatky jednotlivých automobilek. Jenže ty dokážeš na VW jenom házet špínu a nedokážeš přiznat, že jsou to dobrá auta. Já mám čtvrtého Francouze a jsem s nimi spokojený, ale to neznameá, že budu házet neprávem špínu na ostatní automobilky
karlitto00
Do sciroca jedine dvoulitr ty barbare! 😉 1.4 je sice hodne dobra, ale jeji zvukovej projev stoji za pendrek. A pokud ti jde taky o jizdu, podival bych se i po konkurenci, šíro ma naprosto nekomunikujici rizeni, coz je ovsem snad jedina zavazna slabina 😉
Avatar - Krispos
Krispos
Tragedie je nova Fabie, jinak si Skoda nevede vubec spatne, kdyz se dokazala prosadit i v Nemecku nebo Anglii...
kyklop
v tej tabulke sa nenachadza mnoho inych znaciek. Vzhladom k dlzke novodobej historie skody sa o ziadnu tregediu nejedna
kyklop
>😁 :yes:
Avatar - Krispos
Krispos
>😁 >😁 >😁 :yes:
Navtech
Ještě napiš, že máš podobný názory a přehled, jako on. Určitě ho to potěší.
kyklop
:yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je také pravda, protože z toho hodně profitoval právě VW v Německu a i v jiných státech. Takže s tebou souhlasím, že se to na tom také hodně odrazilo.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Scirocco je super. Já mám celkově docela rád auta z kocernu VW. Nakonec jsem ale stejně vždycky skončil u Peugeotu, ale nebudu tu psát takový slinty jako pocitac. Připadá mi, že si s tím léčí nějaký komplex. Skoro mi to připadá, že má Francouze, co se mu pořád sype, nechce si to přiznat a komplex si léčí házením hnoje na VW
Avatar - Krispos
Krispos
To je presne to, co nam komunisti vtloukali do hlavy: Hlavne ze tam neni Skoda, hlavne ze se soused nema lip, hlavne ze nemusime makat... u nas se holt uspech neodpousti.
Avatar - pocitac
pocitac
pozor na to Ricardo, označí tě za neobjektivního ignoranta, máš jiný názor 😉
Avatar - Krispos
Krispos
Jojo, VW Scirocco v plné výbavě, to je auto pro šetřílky... lidi na něm šetří tak moc, že jich tu jezdí jenom pár 😄 Ale vlastně máš pravdu, mohl bych si koupit Audi A5 za dvojnásobnou cenu, ale já si to podle tvé rady radši nechám na ten servis >😁 >😁 >😁 >😁
Navtech
To není nenávist, to je naopak snaha prosadit se za každou cenu a tohle je ta nejjednoduší cesta pro hlupáky.
Avatar - pocitac
pocitac
a co jsi ty, objektivní ignorant? 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
A proč by měla Škoda prodávat jenom v Evropě. Přeci to, že v Evropě není mezi top 10 neznamená, že není úspěšná. Proč tam třeba není Volvo, Saab Roever.
kyklop
mozno sa mylim, ale prepad moze byt dany aj tym, ze minuly rok sa srotovalo, trh zazil velky rast a teraz sa vratil do normalu
Avatar - Krispos
Krispos
No mně je to jedno.... poridim si do svého VW Engine of the Year - 1.4 TSI, dám si stranou prachy na nový kompresor a turbo, kdyby náhodou, a budu vesele jezdit... Holt pocitam s tim, ze za mym studenym frigidnim sterilnim krabicoidnim uberwagenem nikdo ani neotoci, ale to uz je holt osud ridicu VW Scirocco >😁 >😁 >😁
_patrik
Tadyhle je celkem dobrý odkaz: [odkaz]
kyklop
suhlas
Avatar - pocitac
pocitac
tak samozřejmě, najde se hodně šetřílků, kterým udělá radost i VW 😉 Trochu se uskromní a budou se těšit, že až přijde ten správný čas, prodají své "štěstí" zase výhodně a neprodělají. >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
zamysli se nad tím co jsi napsal, pak se hlubhoce začervenej, začni se stydět a pak uznej, co jsi napsal za hovadinu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
on je nenávistí k VW naprosto posedlý. Potřeboval by zavázat oči a posadit ho do pár aut včetně koncernu, aby pak schválně řekl svou pocitovou stránku. Jinak je to opravdu ignorant bez schopnosti objektivního hodnocení.

PS: Koncern nemám a neměl jsem a mám již čtvrté francouzské auto
kyklop
to uz neviem, avsak v poradi samotnych modelov sa mu dari slusne, vid megane a clio
Avatar - Ricardo
Ricardo
Škodovka asi prodává opravdu hlavně v té Číně. Není ani mezi značkama (tzn. níň než 300 tisíc za půl rok = neprodá v EU ani 600 tisíc aut ročně) ani mezi modelama (analogicky Fabie nedá ani 250 tisíc kusů za rok). Jak je vidět, špička nejprodávanějšího segmentu je úplně jinde.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ono je to hodně dáno tím, že například francie je 7,2% v růstu a německo 28,7% v propadu. Takže na druhou stranu zasluhuje VW uznaní, že i přes velký propad domácího trhu je jeho model na 1. a 4. místě a jako značka je na prvním místě.
Avatar - Krispos
Krispos
Jak se rika, Pocitac je jenom chytrej blbec, a na tebe to sedi dvojnasob 😄 Pekne zavri oci, zhluboka se nadechni a.... zkus si predstavit ze nekdo bude mit radost i z vozu znacky VW... nech svoji zavist pozvolna odplout a zbav se predsudku... a jestli to nepomohlo tak je mi te lito >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: ten renault me taky stale prekvapuje
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Hlavne ze tam neni Skoda 😄 hehe.. a to ji maj v Britanii tak radi >😁
Avatar - pocitac
pocitac
Krize pomalu odeznívá a Evropani, jak je vidět z růstu francouzských automobilek, si konečně chtějí udělat radost a koupit si konečně taky něco pěkného, kvalitního a plně vybaveného. Nedivím se, sám bych si asi nevybral jinak. Konec doby šetřílků, kteří se spoléhají na nižší ztrátu hodnoty jejich nově kupovaného auta. Je to jasné, kdo chce ušetřit, ať si jde koupit auto třeba k VW, kdo na to má, ten si udělá radost. Je to vidět i na růstu prémiových značek. :yes:
GeekStar
Trochu depresivnější je pohled na vývoj prodejů v Německu 😒 Ovšem vzhledem k tomu, že prémiovky kromě MB rostou (BMW zaslouží :yes: ), bych to připsal na vrub šrotovací kocovině.
Navtech
Sleeper odkazuje na zdroj, možná tam
Navtech
Možná proto, že je tam i Dacie, jako obyčejně
kyklop
kreatury firmy rendlik a syn na druhom mieste za vw. Ako je to mozne???

A teraz vazne, gratulacia vsetkym, co dokazu rast, alebo aspon priblizne udrzat svoj trhovy podiel.
Avatar - pocitac
pocitac
11 % růst Peugeotu je taky parádní výsledek :yes:
GeekStar
22,3% meziroční růst... nad tím zůstává nejenom rozum stát. 8-s
RS
Je možné někde vidět celý žebříček, ne jen 10 nejlepších?