Ekonomika
Novic (Porsche team/GT-R team)
0
konecne neividm na cestach same Fabie a Octavky, videt Grande Punta, 500 a Brava je moc prijemna zmena!
0
I já každý den potkávám jedno Punto,jinak jak to ty kluci dělaj,že jsou jednou v červenejch a jednou v černejch,jen aby to nebylo podle ročního období :-!
pocitac
0
tak si zajed to Itálie a budeš to mít přesně naopak 😉
Fiat se dere dopředu, protože má v dnes kvalitní nabídku menších aut, které mu vždy šly nejlíp. Grande Punto se povedlo, Panda, 500 taky. Fiatu držím palce, protože vždy vyráběl skvělá auta s živými motory (hlavně těmi menšími). Ve vývoji a nových trendech byl vždy před ostatními značkami. Nebýt nekvalitního železa co bral z Ruska za licenci na Fiat 125, jezdily by starší Fiaty ještě dnes. Osobně rád vzpomínám na Ritmo s motorem 75k který s lehkým autem neměl moc práce, jezdilo jako drak a málo žralo, bohužel se doslova rozpadalo před očima. A potom na bráchovu 128 kupé, taky s motorem 1,5 s odlehčeným setrvačníkem a dalšími úpravami.
Tak jen doufám že neudělá Fiat nějakou botu v modelové nabídce a rostoucí trend mu vydrží...
Tak jen doufám že neudělá Fiat nějakou botu v modelové nabídce a rostoucí trend mu vydrží...
Osma kupé s 1,5? Měl jsem za to, že do ní dávali pouze 1,1 a 1,3.
Přesně tak, bráchova 128 ale měla upravený motor z Ritma - nikdy nebyl problém, motor na první pohled vypadal úplně stejně, taky SOHC, jen to jelo o dost líp - 128 je dost lehký auto. Akorát musel generálkovat převodovku 😄 Ale stejně byly ty auta dřív líp vymyšlený, ty Fiaty měly v motorovým prostoru i náhradní kolo, uvnitř taky celkem dost místa, do kufru se vešly dvě velký přepravky na ovoce.
Tak to jo! Měl jsem kdysi dvě 127 a sedma s osmou jsou moje srdcovky. Ta novější (r.v. 82) jezdí u dalšího majitele dodnes a mít víc místa v garáži, tak by jsem ji nikdy nepustil.