Novinky
Procpak tam asi neni. Ze uz by byl bran jako lonskej model? Asi jo...
Ak sa nemýlim, nová verzia karosérie uz existujúceho modelu sa do ankety neráta.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neviem co je na nej tak krasne...natiahnute porshe co vyzera ako X predchodcov pred nim 8-s
No tak to mi teda pověz, co je podle tebe krásné auto.
porshe to rozhodne nie je...auto co vyzera 40rokov ci kolko, furt rovnako tak nad takym rozhodne neslintam..... :no:
Ehm, počítá se i můj hlas, když jsem zapáleným Saabistou? >😁
Tak je opat z coho vyberat. Ziadna z núdze cnost, naopak viacerí kandidáti tvoria spicku svojho segmentu (a zrejme dlhsiu dobu i budú). Tak 5er vo vyssej strednej, A8 v luxusnej triede, Touareg v neprémiových SUV (pritom i v rámci prémie by nebol posledný). Ak ale zohladníme jedno z hlavných kritérií "value for money", do finále tipujem týchto kandidátov😒br />
Giulietta: vzbudila rozruch, vyvolala emócie svojím nie pre kazdého akceptovatelným, kazdopádne nekonformným dizajnom, plus údajne výborné jazdné vlastnosti a progresívne motory MultiAir; jasný finalista.
5er: tak vseobecne akceptovaný líder triedy tu uz dlho nebol. Nadcasový dizajn, spicková technika, dokonalé motory; nemoze vsak vzhladom na uvedenú zásadu zvítazit.
DS3: v mnohom platí to, co o Alfe, naviac zvýraznené tým, ze ide o úplne prvého predstavitela novej samostatnej dizajnovej línie Citroenu. Len tá cena mu nepomoze.
Duster: i ked z technického hladiska nepredstavuje nic nové, rozprúdil krv v segmente budgetových SUV pre kazdého a v kritériu value for money asi nemá konkurenta.
CR-Z: vydarená reminescencia na zivé a lacné sportiaciky zo zaciatku 90. rokov; spojenie sportiaka a eko-auta je iste pre kapustnákov prítazlivé natolko, ze bude silným kandidátom na titul.
Touareg: mohol by zabodovat napriek neoblube velkých SUV v ankete, a to i vdaka hybridnej verzii a výraznej redukcii spotreby a CO2.
Bez blizsieho tipovania na vítaza to vidím tak, ze auto roka 2011 bude nieco diametrálne odlisné od súcasného nositela titulu (racionálne malé auto).
5er: tak vseobecne akceptovaný líder triedy tu uz dlho nebol. Nadcasový dizajn, spicková technika, dokonalé motory; nemoze vsak vzhladom na uvedenú zásadu zvítazit.
DS3: v mnohom platí to, co o Alfe, naviac zvýraznené tým, ze ide o úplne prvého predstavitela novej samostatnej dizajnovej línie Citroenu. Len tá cena mu nepomoze.
Duster: i ked z technického hladiska nepredstavuje nic nové, rozprúdil krv v segmente budgetových SUV pre kazdého a v kritériu value for money asi nemá konkurenta.
CR-Z: vydarená reminescencia na zivé a lacné sportiaciky zo zaciatku 90. rokov; spojenie sportiaka a eko-auta je iste pre kapustnákov prítazlivé natolko, ze bude silným kandidátom na titul.
Touareg: mohol by zabodovat napriek neoblube velkých SUV v ankete, a to i vdaka hybridnej verzii a výraznej redukcii spotreby a CO2.
Bez blizsieho tipovania na vítaza to vidím tak, ze auto roka 2011 bude nieco diametrálne odlisné od súcasného nositela titulu (racionálne malé auto).
tuareg? uplne mimo misu !!!!
inac suhlas :yes:
inac suhlas :yes:
Preco? I ked Touareg pri kritériu value for money nebude bodovat, mohol by presvedcit celkovým "zozelenením" (mensie úspornejsie motory, redukcná diéta o vyse 200 kg pri vacsích rozmeroch a hlavne hybrid).
Preco?
anketa kde vyhra niekto kto prinesie neco nove, dizajn, motor, jazd. vlastosti,
co priniesol tuareg? NIC, to ze mu znizili emisie, aj keby o 50% furt to bude viac nez najvykonnejsi JUKE, ktory ma zaujimavy dizajn, postavim k Tuar. Leaf a mooze sa ist obor zahrabat...proste zbytocny mamut, ani dizajn ani motor, ani uzitkove vlastnosti...0bodov !!!!
PRETO!!!! >😒]
anketa kde vyhra niekto kto prinesie neco nove, dizajn, motor, jazd. vlastosti,
co priniesol tuareg? NIC, to ze mu znizili emisie, aj keby o 50% furt to bude viac nez najvykonnejsi JUKE, ktory ma zaujimavy dizajn, postavim k Tuar. Leaf a mooze sa ist obor zahrabat...proste zbytocny mamut, ani dizajn ani motor, ani uzitkove vlastnosti...0bodov !!!!
PRETO!!!! >😒]
Letošní nabídka mě nějak neuchvacuje. Dokážu z toho vybrat aspoň pětici nejlepších?
Určitě Giulietta, vzhledově i technicky velmi povedené auto, navíc zřejmě klíčový model pro Alfu, který ji může zachránit nebo zlomit vaz.
Dále antiretro DS3, které i přes mírně vyšší cenu jde proti proudu současného retrostylu. Navíc opět vzhledově velmi povedený kousek.
Duster je možná sporná volba, ale vlastně i celkem logická. Plnohodnotné auto za nižší cenu a neochuzené o nic důležitého.
Nissan... Juke nebo Leaf? Obojí zvláštní auta, obě něčím nová a zajímavá. Myslím, že rozhodne ekologie, takže dávám Leaf jako první v Evropě prodávaný elektromobil.
Poslední do pětky volím Audi A1. Svým způsobem taky revoluce pro značku, i když kritérium "value for money" dostává těžce zabrat.
----Edit----
Ještě by se dalo v mnohém pokračovat... Saab 9-5, BMW řady 5, možná Jaguar XJ, ale nějak mi tam schází, proč je vlastně tipovat...
Určitě Giulietta, vzhledově i technicky velmi povedené auto, navíc zřejmě klíčový model pro Alfu, který ji může zachránit nebo zlomit vaz.
Dále antiretro DS3, které i přes mírně vyšší cenu jde proti proudu současného retrostylu. Navíc opět vzhledově velmi povedený kousek.
Duster je možná sporná volba, ale vlastně i celkem logická. Plnohodnotné auto za nižší cenu a neochuzené o nic důležitého.
Nissan... Juke nebo Leaf? Obojí zvláštní auta, obě něčím nová a zajímavá. Myslím, že rozhodne ekologie, takže dávám Leaf jako první v Evropě prodávaný elektromobil.
Poslední do pětky volím Audi A1. Svým způsobem taky revoluce pro značku, i když kritérium "value for money" dostává těžce zabrat.
----Edit----
Ještě by se dalo v mnohém pokračovat... Saab 9-5, BMW řady 5, možná Jaguar XJ, ale nějak mi tam schází, proč je vlastně tipovat...
Autom roka by mal byt nissan leaf lebo ako jediny prepisuje historiu automobilizmu :-!
Koukal jsem an to a nevím, co by jsem si vybral. Možná VW Sharan, ten se mi poměrně líbí, nebo Audi A8. Ale myslím, že Luxusní třída to nevyhraje. Ale MPV Sharan, nebo Alhambra by šnaci mít mohlo. Ale vzhledem k zatížení poroty k Italské produkci by jsem se ani nedivil vítězství Alfy Giulietta. Ta mě ale za srdce moc nechytla, takže i přes její nesporné kvality to můj favorit není. MOžná by do toho mohl zajímavě promluvit i Nisan Juke, nebo Honda CR-Z. Ale nechám se překvapit.
vidim ze mas otrasnych favoritov na auto roka...ale tvoje tipy
na konci su uz k veci 😉
na konci su uz k veci 😉
No když jsem se koukal, z čeho se vybírá, tak mi to přijde letos poměrně slabší, nebo možná spíše vyrovnanější. Nevidím tam jednoznačného favorita. Bud se jedná o darhé auto, které většinou tyto ankety nevyhrává a nebo zase ničím nepřevyšuje ty ostatní. Jedině opravdu ten Juke je trochu jiný a CR-Z je taky trochu jinak dělaná. Můj Favorit je asi Sharan, nebo Alhambra. Velká prostorná MPV.
nie je tam velky favorit, to je pravda za dlasie je otazka kam sa bude uberat porota......ECO? DIZAJN? UZITNA HODNOTA?
tazko povedat kazda kategotia ma svojho favorita...
ja by som bol rad keby sa dostal do uzsieho vyberu LEAF,JUKE,CRZ,GUILETA, a potom my to bude jedno kto vyhraje >😁
tazko povedat kazda kategotia ma svojho favorita...
ja by som bol rad keby sa dostal do uzsieho vyberu LEAF,JUKE,CRZ,GUILETA, a potom my to bude jedno kto vyhraje >😁
Letos je to tedy velmi slabá nabídka. Větší šance na úspěch dávám snad jen tý Giuliettě, možná A1, DS3, Meriva a Touareg.
Zařazení Dobla nebo Micry, to je snad vtip ne?
Škoda toho Superbu, v kombi by měl mnohem větší úspěch než lift.
Zařazení Dobla nebo Micry, to je snad vtip ne?
Škoda toho Superbu, v kombi by měl mnohem větší úspěch než lift.
Známý populární předjezdec legendy anket, ankety legenbd, Zlatého ventilku 2011 má koukám šlušně nadupáno. Těžko vybírat, no, domnívám se, že postkrizové období lehce napomáhá důstojným nominantům. Umím si představit (jak tvrdívají ti bez představivosti) že první místo získá dvouválcová pětistovka s hybrídní větrnou plachtou v kufru. Ovšem tak nějak očekávám, že fakt už snad nazrála doba na to, aby se autem roku i v této lidověveselicové anketě atalo (opět) nějaké dělo. Vždyť byly roky, kdy prvenství patřilo PORSCHE 928. Tak v tomto pohledu to vidím na vítězství minimálně střední třídy. JAké auto je z těch nahoře nejlepší však víme snad všichni i bez ankety...
Neplač pořád po návratu starých časů, připomínáš mi tím až příliš komunisty.
:no😒br />
Latitude chybi i kdyz ma lepsi razeni nez Oktavka. Smula, co?
Latitude chybi i kdyz ma lepsi razeni nez Oktavka. Smula, co?
Co je Latitude? Neznám takový model v nabídce současných automobilek, připomeň, prosím.
Pardon, jsem hlava dubova. ;-\
Byl to Fluence, za jehoz razeni ses tak bil.
Byl to Fluence, za jehoz razeni ses tak bil.
Sice netuším, co má Fluence společného s GTIho pláčem po starých pořádcích, ale s ohledem na tu dubovou hlavu to přejdu.
Nevidim tam zadny plac po starych poradcich. Vidim ho spis u tebe a u tveho zcela OT komentu.
Tudiz jsem ti - i kdyz taky trochu OT - pripomnel, o cem ze je toto tema a zaroven ti naznacil, ze tvuj favorit ve vyberu jaksi chybi.
To abys proste prehodil vyhybku od dementnich kecu smerem k autum.
Tudiz jsem ti - i kdyz taky trochu OT - pripomnel, o cem ze je toto tema a zaroven ti naznacil, ze tvuj favorit ve vyberu jaksi chybi.
To abys proste prehodil vyhybku od dementnich kecu smerem k autum.
Inu, kdokoli jiný by to pochopil, věrný nohsled mariachi ne. Dementkem jsi byl, dementkem zůstaneš 😜
JJ, s tím se ztotožňuji částečně také. Nemělo by se hledět jen na ekologii a cenu. Na automobilovou novinku by se mělo nahlížet spíše jako technologický celek a to co přináší. Jízdní pohodlí, moderní technologie, jízdní vlastnosti a podobně. Podle mě by bylo více přirozené, kdyby anketu vyhrávali větší, nebo sportovnější auta, než malá auta. Není to samozřejmě pravidlo, ale větší auta nabídnou tak říkajíc "větší kus auta" s čímž přicházejí také lepší výbavy, motory, komfort.
Na jednu stranu máš pravdu, jenže má to svou druhou stránku. Ta větší auta své vlastnosti nabídnou mnohem užšímu kruhu lidí, než ta menší a levnější. Což se v podstatě částečně zohlední tím kritériem "kolik za kolik". Nebyl by problém udělat nadupané auto se vším možným myslitelným, ale moc lidí by si je nekoupilo a tak by vlastně ty technologie stejně nevynikly.
To je pravda, prtoto jsem také uvedl, že to není pravidlo a kdyby se objevilo nějaké revoluční malé auto, tak by si zasloužilo vyhrát, ale mělo by se více přihlížet na auta samotná, než na to pro koho a za kolik jsou určená. Musí tam být samozřejmě obsaženy všechny strany hodnocení, jako ekologie, cena a pod, ale mělo by to bý tak, že třeba cena bude hodnocena max pěti hlasy a vybavenost třeba deseti (uvedeno jako příklad) Zkrátka tam alespoň zvýhodnit ty aspekty, které nejvíce vystihují auta jako taková.
To právě rozdělovat nejde. Pak můžeš postavit auto jako technologický demonstrátor, ale nebude to pro lidi. Nikdy nejde odhlížet od toho, že auta jsou pro lidi.
Co ale nejvíce vystihuje auto? Je to cena, konstrukce, výbava, počet motorů, chování na silnici? Každé auto je jiné, určené pro jiný účel. Je to soubor vlastností, ne jedna konkrétní. Pro někoho je to výjimečnost, pro jiného technická nadupanost, pro dalšího celková přívětivost... a všichni tři mají pravdu a přitom ani jeden. Netvrdím, že hodnocení Auta roku je dokonalé, ale v současné době je asi nejvhodnější možné.
Co ale nejvíce vystihuje auto? Je to cena, konstrukce, výbava, počet motorů, chování na silnici? Každé auto je jiné, určené pro jiný účel. Je to soubor vlastností, ne jedna konkrétní. Pro někoho je to výjimečnost, pro jiného technická nadupanost, pro dalšího celková přívětivost... a všichni tři mají pravdu a přitom ani jeden. Netvrdím, že hodnocení Auta roku je dokonalé, ale v současné době je asi nejvhodnější možné.
Řekl bych, že vyhraje Giulietta. Pravda ale je, že zrovna letos bude mít veliké šance i nová Pětka. Určitě bych ji tipl do první trojky.
Je to smutné, ale máš pravdu. Tahle anketa, resp. hodnoty, které jsou při hodnocení upřednostňovány jsou mi proti srsti.
Když použiji tvůj výraz, hodně tu formulaci přiostřím a přihodím trochu nadhledu a humoru (který samozřejmě někdo nepochopí), tak bych napsal volba švorcákova nebe.
Když použiji tvůj výraz, hodně tu formulaci přiostřím a přihodím trochu nadhledu a humoru (který samozřejmě někdo nepochopí), tak bych napsal volba švorcákova nebe.
Cize vitaz na rok 2010 je toho jasnym prikladom >😁
Polo je dobré auto, ale prostě vyhrálo to malé auto mezi naprosto jinou třídou aut. Já vím, že kopnout si do VW je národní sport a hnbed jsi toho využil, ale figurka chtěl spíše říci, že se hodnotí trochu podivně a jsou ím zvýhodněny malá levná ekologická auta a například výkladní skříň technologií jako A8, BMW 5, nebo i klidně tuareg nemají skoro žádnou šanci na výtězství, ikdyž se jedná o úplně jinou ligu než malá auta.
Auto roku by mnelo byt to ktere neco dokazalo a zadne z nic nic nedokazalo maximalne Honda CR-Z je to prvni hybrid s manualni prevodovkou to si myslim by si cenu zaslouzilo tkaze pro mne vhodnym kandidatem je CR-Z navic je i pekna (nenechte se zmast fotkami na zivo vypada mnohem lepe) takze pro mne je auto roku Honda CR-Z a urcite by nemelo jit v teto soutezi jen o design ale predevsim o to co to auto dokazalo. to mate to same kdyz se vybira herec roku nedivaji se an to jak vypada ale co dokazal resp. jak hral ve filmech 😉 jak koukam v teto ankete vetsina hlasovala jen podle designu aut ;-\
zapomnel jsem na LEAF resp. prehlidnul takze vyhercem by mnel byt Leaf kdyz ne tak CR-Z 😉 muj nazor a nikdo mi ho nevezme >😁 😜
I když není pravda, že je to první hybrid s manuálem, tím bylo kupé Insight koncem 90. let, byl ale jen pětistupňový,jinak s tebou souhlasím, že je vážným kandidátem na COTY.
Důvodem je především to, že zatímco doteď byly hybridy jen nudné úsporné ekokrabice a jízda s nimi byla skoro utrpením, CR-Z je sporťák. A to nejen designem, který je dle mého názoru opravdu vydařený, ale především tím, že to auto jako první hybrid na silnici opravdu funguje - přesně se ovládá, zatáčí a komunikuje s řidičem nejen prostřednictvím displejů, ale i podvozku. Z tohoto pohledu je to skutečný milník, který ukazuje, že ze sportovních aut s alternativním pohonem, není třeba mít hrůzu. :yes: Že to soudruzi v JPN trošku podcenili s výkonnostními parametry, to je smutný fakt, jenž ale na výše řečeném nic nemění. 😉
Důvodem je především to, že zatímco doteď byly hybridy jen nudné úsporné ekokrabice a jízda s nimi byla skoro utrpením, CR-Z je sporťák. A to nejen designem, který je dle mého názoru opravdu vydařený, ale především tím, že to auto jako první hybrid na silnici opravdu funguje - přesně se ovládá, zatáčí a komunikuje s řidičem nejen prostřednictvím displejů, ale i podvozku. Z tohoto pohledu je to skutečný milník, který ukazuje, že ze sportovních aut s alternativním pohonem, není třeba mít hrůzu. :yes: Že to soudruzi v JPN trošku podcenili s výkonnostními parametry, to je smutný fakt, jenž ale na výše řečeném nic nemění. 😉
Dal bych mu cenu, první, v soutěži, proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě. Každý mrštnější HB B-segmentu, např. ibiza 1,2tsi naloží tomuhle "sportovnímu kupé" jak motoricky, tak jízdním projevem, a pravděpodovně i ekonomikou provozu, nemluvě o tom, že za cenu o třetinu menší. Jediné, co CR-Z spojuje s někdejšími vlastnostmi hondy je řazení, tímto autem honda opět prokázala svůj tah na branku při boji o zelenou stuhu, škoda, že u toho přestala dělat auta. Ale věřím, že "futuristický interier" pár plejstejšnhochů osloví. Zdravím Honda klub. 😄 😉
Ja netvorím "Honda club", ale CR-Z dávam velké sance na titul. Okrem toho, ze mi silne pripomína malé sportiaky z najlepsej japonskej éry (polovica 90. rokov - Honda CR-X, Toyota MR2), je o krok dalej oproti klasickým hybridom (Insight a spol.) dorazom na sportovost, nielen cisto na ekonomiku prevádzky. Isteze nemoze relatívne nová technológia hned porázat najlepsie klasické spalovacie motory (TSI), ale v Tvojom konkrétnom prípade Ibizy 1,2 TSI tam nevidím nejakú porázku (CR-Z: 9,9s na sto, Ibiza: 9,8s na sto).
Nadsázka Iudexi, jen mírním nadšení srovnáním malého hybridního supersportu od hondy s obyčejným hatchbackem s běžnou motorizací. Prostě, přínos nula, pokud ho tedy nevidíš v tom, že vyklopíš za auto b-segmentu šestset na dřevo. Jinými slovy, hybrid je slepá ulička, ať ho narveš do čeho chceš. Ale jak vidíš níže, chápu "společenské nálady" a jsem si jist, že se CR-Z mezi finalisty dostane.
Jsem rád, že sám uznáváš, že jde o nadsázku. 😄
Nevím, jak dlouho jsi měl možnost s CR-Z jezdit, ale zjevně moc dlouho ne, protože jinak bys musel bez nadsázky napsat, že podvozkovým schopnostem CR-Z stačí jedně duo Mit👋Cooper, které ovšem, jak známo, propadávají v discilípě jízdního komfortu. na rozdíl od CR-Z. 😉
Je pravda, že už jsem v B segmentu viděl i lepší řízení a dynamika je na úrovni 1.2 TSI, s tou spotřebou to ale nemůžeš myslet vážně. I Jazz 1.4 má menší spotřenu než 1.2T(cokoli). Pravda je i to, že to auto stojí o 50 000 víc, než by mělo.
A jinak co se týče toho nadšení, které mi zase podsouváš. 😉 Já nijak extrémně nadšený nejsem, protože jsem očekával, že udělat takové auto je možné. takže já jsem jen spokojený. 😄 Nadšení by měli být spíš ti, kteří ještě před pár týdny tvrdili, že se hybrid NIKDY nemůže jízdně chovat jako běžné auto, natož pak sportovní. Jenže ti jsou z jiného tábora a tak nemohou být nadšení už z principu a utěšují se alespoň tím, že má céro jen mizerných 125 koní a že si ho "dají, kdy budou chtít" i s Fabií TSI. >😒]
Nevím, jak dlouho jsi měl možnost s CR-Z jezdit, ale zjevně moc dlouho ne, protože jinak bys musel bez nadsázky napsat, že podvozkovým schopnostem CR-Z stačí jedně duo Mit👋Cooper, které ovšem, jak známo, propadávají v discilípě jízdního komfortu. na rozdíl od CR-Z. 😉
Je pravda, že už jsem v B segmentu viděl i lepší řízení a dynamika je na úrovni 1.2 TSI, s tou spotřebou to ale nemůžeš myslet vážně. I Jazz 1.4 má menší spotřenu než 1.2T(cokoli). Pravda je i to, že to auto stojí o 50 000 víc, než by mělo.
A jinak co se týče toho nadšení, které mi zase podsouváš. 😉 Já nijak extrémně nadšený nejsem, protože jsem očekával, že udělat takové auto je možné. takže já jsem jen spokojený. 😄 Nadšení by měli být spíš ti, kteří ještě před pár týdny tvrdili, že se hybrid NIKDY nemůže jízdně chovat jako běžné auto, natož pak sportovní. Jenže ti jsou z jiného tábora a tak nemohou být nadšení už z principu a utěšují se alespoň tím, že má céro jen mizerných 125 koní a že si ho "dají, kdy budou chtít" i s Fabií TSI. >😒]
Stejně jako se kupec (jestli se najde) "céra" bude utěšovat tím, že má sporťák od Hondy, přestože to auto neumí nic víc než obyčejný HB o dvě stě litrů levnější.
P.S. Kolik si toho najel s Ibizou 1,2tsi, že
je proti ní CR-Z sporťák? Nejde jen o motor, Kingu, CR-Z neumí jízdně nic víc než kvalitní HB dané třídy se standardním nastavením, žádné sport varianty. A dále je to už zcela mimo, Kingu, mit👋cooper, šmarja, strkat mito do jedné věty s cooperem je z hlediska jízdních vlastností legrační. Prý je QV na tom líp než obyčejná mita, možná, to jsem nejel, ta standardní jsou ale jízdně docela o ničem. Klidně se radujte z toho, že je tu první hybrid s chováním konvenčního auta, ale kde je ta výhoda pořád nevím, vidím jen nesmyslnou cenu.
P.S. Kolik si toho najel s Ibizou 1,2tsi, že
je proti ní CR-Z sporťák? Nejde jen o motor, Kingu, CR-Z neumí jízdně nic víc než kvalitní HB dané třídy se standardním nastavením, žádné sport varianty. A dále je to už zcela mimo, Kingu, mit👋cooper, šmarja, strkat mito do jedné věty s cooperem je z hlediska jízdních vlastností legrační. Prý je QV na tom líp než obyčejná mita, možná, to jsem nejel, ta standardní jsou ale jízdně docela o ničem. Klidně se radujte z toho, že je tu první hybrid s chováním konvenčního auta, ale kde je ta výhoda pořád nevím, vidím jen nesmyslnou cenu.
Adorovat na jedné straně Ibizu a na druhé tvrdit o Mitu, že je i ničem, to už skoro vypadá, že už se u tebe pomalu vytrácí ten zde tak vzácný přehled... 😲
Ibiza na rozdíl od mita perfektně kombinuje jízdní vlastnosti s komfortem, což se o alfě nedá říci ani náhodou, jízdně je ale mito opravdu o kus jinde. Na druhou stranu je po Mitu a Fiestě Ibiza určitě jízdně nejlepší hatch. Pokud ale tvrdíš to, co tvrdíš, shodu zjevně nenajdeme a tvé zařazení CR-Z do této hierarchie je mimo.
Mimochodem - podle prvních testů je CR-Z na okruhu rychlejší než Twingo RS a Abarth 500, o Swiftu Sport nemluvě. To jsou jak známo, sportovní verze hatchů, byť o něco menších, což by ale mělo mít efekt spíše pozitivní. A dynamikou jízdy to skutečně nebude... 😄 To je ovšem jen další dílek do skládačky. :-!
Ibiza na rozdíl od mita perfektně kombinuje jízdní vlastnosti s komfortem, což se o alfě nedá říci ani náhodou, jízdně je ale mito opravdu o kus jinde. Na druhou stranu je po Mitu a Fiestě Ibiza určitě jízdně nejlepší hatch. Pokud ale tvrdíš to, co tvrdíš, shodu zjevně nenajdeme a tvé zařazení CR-Z do této hierarchie je mimo.
Mimochodem - podle prvních testů je CR-Z na okruhu rychlejší než Twingo RS a Abarth 500, o Swiftu Sport nemluvě. To jsou jak známo, sportovní verze hatchů, byť o něco menších, což by ale mělo mít efekt spíše pozitivní. A dynamikou jízdy to skutečně nebude... 😄 To je ovšem jen další dílek do skládačky. :-!
Smutným faktem ovšem je, že Honda dnes už neumí dát do "sportovního" auta ani pořádný motor. Na jejich tiskových prohlášeních si vždy rád přečtu, jak usilovně, již hezkou řádku let, pracují na všech frontách: na spalovacích motorech, elektropohonech, vodíkových pohonech, ale realita na showroomech Hondy je tristní. Je pravdou, že Honda nástup, nové éry přeplňování, hrubě podcenila a její nečinnost v tomto směru ji srazila na kolena. Z mého pohledu její, až nepochopitelná, averze vůči přeplňování, ji přivedla na myšlenku IMA, aby alespoň částečně pružnost jeich motorů, odpovídala požadavkům doby.
Nevím, jestli hrubě podcenila, spíše bych řekl ignorovala. Ačkoli i já se raději svezu s 1.2Turbo než s 1.4 i-VTEC, krom té pružnosti nevidím u downsizingu jedinou výhodu - spotřeba je větší, spolehlivost už z logiky věci menší.
Názor Hondy, že autu, jako je CR-Z, stačí 120 koní, je ovšem naprosto nepochopitelný, tam se shodneme.
Názor Hondy, že autu, jako je CR-Z, stačí 120 koní, je ovšem naprosto nepochopitelný, tam se shodneme.
Tak tady bych si prihodil: Myslim, ze razeni kvedlackou je prezitek minulosti a dvouspojky uz mu zacinaji zatinat tipec.
A zvlast pro hybrid je automat na miste vic nez kvedlacka, nebot elektronika si muze sama zvolit jaky kvalt tam bude, kdy rozepne spojku...
Chapu, ze mistri z ringu ted budou rvat az jim bude pena od huby kapat a budou volat po kvedlacce.
Ta CR-Z je nesmysl.
A zvlast pro hybrid je automat na miste vic nez kvedlacka, nebot elektronika si muze sama zvolit jaky kvalt tam bude, kdy rozepne spojku...
Chapu, ze mistri z ringu ted budou rvat az jim bude pena od huby kapat a budou volat po kvedlacce.
Ta CR-Z je nesmysl.
Ty kvedlas, ja radim. Je snadny nadavat na neco co neumis nebo nechapes, klasicky zaprdeny mysleni dob snad uz pomyjejicich 😉
CR-Z jakozto hybridni sportak me taky neuchvacuje, objektivni prinos tohohle reseni tak nejak nevidim, coz se ale dalo bez debat rict treba i o prvnim Priusu a podivej jak dneska dvojka válí.
CR-Z jakozto hybridni sportak me taky neuchvacuje, objektivni prinos tohohle reseni tak nejak nevidim, coz se ale dalo bez debat rict treba i o prvnim Priusu a podivej jak dneska dvojka válí.
Ja mam hochu narazeno vic, nez ty nalistovano ve speedu, to bud v klidu. O pomiiiiijejicich dobach vis houby, nebot pokud se nepletu v tom, co tim myslis, tak v tech dobach ses pohyboval pouze pomoci biciku.
Zaprdeno mas v kalhotach, tak to tady moc nevetrej 😉
Manualni razeni je prezitek (ackoliv si taky obcas rad zakvedlam). A u pohonne soustavy, kde je motor - respektive vice motoru - rizen pocitacem vykonnejsim nez tvoje PC v zavislosti na udajich z desitek cidel vsude mozne je manualni razeni to nejhorsi co muze byt, nebot na rozdil od vseho ostatniho jsou ridicovy povely pro elektroniku velkou a nepredvidatelnou neznamou.
Bavime se o Honde CR-Z hybridnim jako-sportaku.
Zaprdeno mas v kalhotach, tak to tady moc nevetrej 😉
Manualni razeni je prezitek (ackoliv si taky obcas rad zakvedlam). A u pohonne soustavy, kde je motor - respektive vice motoru - rizen pocitacem vykonnejsim nez tvoje PC v zavislosti na udajich z desitek cidel vsude mozne je manualni razeni to nejhorsi co muze byt, nebot na rozdil od vseho ostatniho jsou ridicovy povely pro elektroniku velkou a nepredvidatelnou neznamou.
Bavime se o Honde CR-Z hybridnim jako-sportaku.
Ačkoli jsem vyznavačem automatu (nejlépe v kombinaci s benzinovým turbomotorem) v rodinném autě a i ve sporťáku si občas rád zápádluji s dobrým automatem, když se chci svézt opravdu sportovně, stále ještě volím raději manuál a je jedno, jestli jde o Scirocco nebo 911. DSG mě prostě nedokáže vtáhnout do děje. Takže je mi úplně jedno, jestli je manuál přežitek nebo ne. 😉
Samozrejme, ze te DSG, nebo jakykoliv rychly automat vtahne do deje - na to si vsadim. A ciim rychlejsi ten dej bude, tim vic. Odezen predsudky a budes na tom prave tak, jak pisu. Ja netvrdim, ze manual je blbost, ale ze je to prezitek. A hlavne v hybridech. A ve sportovnich autech hned pote.
I kdyz te chapu, prece jen ten pocit, kdyz pretahnes z trojky na ctyrku a presne v tu chvili uvolnis spojku a auto te nakopne... to je k nezaplaceni :yes:
I kdyz te chapu, prece jen ten pocit, kdyz pretahnes z trojky na ctyrku a presne v tu chvili uvolnis spojku a auto te nakopne... to je k nezaplaceni :yes:
Cekal sem nejakou egoistickou masturbaci, ale prekonals i me nejbujnejsi predstavy >😁 Kdyz uz si ale zacal s osobni rovinou dovol mi taky se vyjadrit. Na rozdil od tebe mam koule zverejnit alespon svuj vek, ano, je mi 26 let a spoustu chlapeckejch snu uz jsem si splnil. Vratme se k tobe; podle pokusu mluvit se mnou takrka az otcovsky usuzuju ze si tyto leta pamatujes jen mlhave, nejspis si je travil v tesilkach a v depresi nad nulovymi moznostmi, ktere ti mimo bolsevickou karieru tehdejsi doba nabizela. Jestli si z toho nemel "deprese", lituju te o to vic 😉 Abych tedy shrnul tuto cast, nemam potrebu cokoliv si dokazovat, nebo dokonce zesmesnovat stare vlky, ty se kterymi se stykam plne respektuju, coz se o tobe diky tvym primitivne-zaprdenym vyrokum rict neda 😉
K manualu - nedivim se ze tvoje kvedlani mate elektroniku, moje slecna taky obcas radi zmatene, taky uz ma objednano DSG.. Obecne tvrdim ze pokud umis opravdu radit (coz si o sobe klidne muzes myslet, leckdo tvrdi ze rozumi vinu a pritom houno), je manual minimalne do urcite urovne motorizaci a modelu vyssi stredni lepsi. Jestli tvrdis ze ne, dle meho nazoru neumis, tudiz mi nic nebrani divat se na tebe jako na maly dite (jaky paradox..) busici pestickami do pisku. 😄
K manualu - nedivim se ze tvoje kvedlani mate elektroniku, moje slecna taky obcas radi zmatene, taky uz ma objednano DSG.. Obecne tvrdim ze pokud umis opravdu radit (coz si o sobe klidne muzes myslet, leckdo tvrdi ze rozumi vinu a pritom houno), je manual minimalne do urcite urovne motorizaci a modelu vyssi stredni lepsi. Jestli tvrdis ze ne, dle meho nazoru neumis, tudiz mi nic nebrani divat se na tebe jako na maly dite (jaky paradox..) busici pestickami do pisku. 😄
Nejak se ti ty tvoje koule tlaci na mozek.
S osobni rovinou jsi zacal ty. Nulove moznosti nejsou, jen nulove schopnosti - znas, ne?
Pokud jedes na souhru s elektronikou, je automat vzdy lepsi nez jakkoliv (i tebou, Mistre) razeny manual. Precti si, o cem se bavime 3x po sobe a pokud nechapes, dal radeji ani nepis. Schvalne jsem to tam uvedl a je videt, ze jsem miril presne.
S osobni rovinou jsi zacal ty. Nulove moznosti nejsou, jen nulove schopnosti - znas, ne?
Pokud jedes na souhru s elektronikou, je automat vzdy lepsi nez jakkoliv (i tebou, Mistre) razeny manual. Precti si, o cem se bavime 3x po sobe a pokud nechapes, dal radeji ani nepis. Schvalne jsem to tam uvedl a je videt, ze jsem miril presne.
No, popravdě osobně mám raději taky manuál a považuji manuální řazení i za ekologičtější. DSG si občas dělá co chce, odmítá řadit rychlost která se elektronice zdá "nevhodná". U klasického manuálu taky kdykoliv vyřadím na neutrál, potom zařadím co je zrovna potřeba a šetřím dost paliva - je nesmysl jet neustále se zařazenou rychlostí, pokud to jde, je lepší využívat místo energie paliva kinetickou energii auta. K tomu správné podřazování, práce se spojkou, no nevím, mě prostě řazení baví a i když je jízda s automatem jednodušší, nechtěl bych ho.
S tim plachtenim souhlas, ale i na DSG se da zaradit neutral. Na klasickem automatu taky. Nicmene ekologie je jednou z poslednich vlastnosti, ktere pri nakupu auta zvazuju. Za ni je uz jen ochrana chodcu (to bude negativnich reakci). DSG mozna radi nekdy podivne, ale vyvoj jde dopredu, to su klidny. Za chvili budou manualy za priplatek 😉 Mne taky razeni bavi, ja to neodsuzuju, ale jak jsem psal - je to uz pomalu prezitek.
No nevím 😄 Za příplatek je vždy ta dražší součástka, a dražší automat bude vždy, protože je mnohem složitější. Taky údržba bude s pokračujícím stárnutím mnohem nákladnější a pokud se něco stane s řídící elektronikou, je auto na odtah. To se u manuálu stát nemůže, tam je pár zubatých kol, ložisek, synchronů, nic víc. Pokud se manuální převodovka nezničí díky nedostatku oleje nebo neschopnosti řidiče, většinou přežije auto.
Jinak se snažím vyhýbat všemu co se pokouší myslet za řidiče - brzdový asistent, ESP, ASR. Když řídím, chci skutečně řídit 😄
Jinak se snažím vyhýbat všemu co se pokouší myslet za řidiče - brzdový asistent, ESP, ASR. Když řídím, chci skutečně řídit 😄
No pokud mas rizeni jako zabavu, tak samozrejme souhlas... A stou slozitosti taky souhlas. I v tomto pripade si myslim, ze by rychly automat mohl prinest nove zazitky zavolantem, ale jak uz jsem psal - chapu, ze nekdo rad kvedla (ja taky rad).
A koukal bys, co vsechno se muze na obycejnem jednoduchem manualu pokazit tak, ze je auto na odtah. Majitele nekterych Alf a Fiatu by mohli o vypadlem satelitu z diferaku psat slohovky, vcetne mne.
Elektronika v aute je pri praseni nebo na okruhu na obtiz, ale pokud litas v beznem provozu, tak budes jiste nejednou rad, az pri vymetani zatacky, do ktere nejake hovado s ***cucem naneslo bordel, za tebe krizovku vyresi ESP a jen na tebe blikne, ze uz je to OK :yes:
A koukal bys, co vsechno se muze na obycejnem jednoduchem manualu pokazit tak, ze je auto na odtah. Majitele nekterych Alf a Fiatu by mohli o vypadlem satelitu z diferaku psat slohovky, vcetne mne.
Elektronika v aute je pri praseni nebo na okruhu na obtiz, ale pokud litas v beznem provozu, tak budes jiste nejednou rad, az pri vymetani zatacky, do ktere nejake hovado s ***cucem naneslo bordel, za tebe krizovku vyresi ESP a jen na tebe blikne, ze uz je to OK :yes:
miariachi uplne s tebou souhlasim a skvelym prikladem toho kdy ti elektronika zachrani zivot v aute je ta reklama na novy M-B E-class kdy diky nejakymu systemu zastavi tesne pred bagrem na silnici a odjebe tak smrtku >😁
Jj, elektronika je skvělá, ale musí fungovat 😄 [odkaz]
Jinak mě ESP spíš vadí. Měl jsem ho v Xaře kde mě nervovalo - si projíždím pěkně zatáčku, všechno v pohodě, auto stabilní a najednou se probudí ESP a začne brzdit kola a úplně auto rozhodí, protože mu nějaké senzory řekly že by možná mohlo dojít ke smyku. Fakt jsem se vždycky dost lekl, naštěstí šlo vypnout.. Btw. kvalitní podvozek a řidičův mozek ESP stejně nenahradí, fyzikální zákony platí pro všechny auta stejně.
Jinak mě ESP spíš vadí. Měl jsem ho v Xaře kde mě nervovalo - si projíždím pěkně zatáčku, všechno v pohodě, auto stabilní a najednou se probudí ESP a začne brzdit kola a úplně auto rozhodí, protože mu nějaké senzory řekly že by možná mohlo dojít ke smyku. Fakt jsem se vždycky dost lekl, naštěstí šlo vypnout.. Btw. kvalitní podvozek a řidičův mozek ESP stejně nenahradí, fyzikální zákony platí pro všechny auta stejně.
no nevim proc ale amm takovy pocit ze ta S60 nemela nabourat ale vyhnout se >😁 ale i presto ze nabourala bych rekl ze dopadla dobre jestli teda jela 30mph too mas nejakejch cca. 60km/h jinak Xsara no o te sem si myslel te je to citroen ktery uz zacal byt celkem dobry narozdil od Xantie apod.
To Volvo mělo automaticky zabrzdit před blížící se překážkou 😄 Jinak Xara byla dobrý auto, hlavně s 1.6 16V skvěle jede a má v otáčkách super zvuk, taky podvozek měl myslím samořiditelnou zadní nápravu a seděl skvěle, ESP bylo naprosto zbytečné.
To, co popisujes s tim ESP, jsem mel ve Fabii s ABS - tam se taky kolo jeste nezablokovalo a uz mi sel pedal s prdenim nahoru. Zazil jsem diky tomu par horkych chvilek 😒 Jde asi o nastaveni celeho systemu aby nebyl prehnane aktivni. V mem soucasnem aute zasahuje ESP i ABS az pote, co kola opravdu zacnou klouzat po asfaltu. Ja to uz vim a tak proste necham tyhle systemy delat svou praci. Samozrejme, ze fyzika plati, jak uz jsem napsal - reseni krizovek, ktere jako ridic nemusis cekat je hlavni uloha techto systemu. Pokud chces blbnout, je fajn, ze se daji i vypnout :yes:
Bohužel, tohle fakt nestačí. Kromě manuální převodovky (která není zase takovou inovací) to auto je jen další z řady hybridů, tentokrát v kabátu malého kupé. Bohužel, to není žádná výrazná inovace a nic moc tím nedokázalo.
a co dokazala Giulieta? nebo 5er F10/F11 jak rikam tyhle auta nic nedokazaly jen Leaf jako plne elektricke seriove auto a CR-Z jako prvni hybrid s 6st. manualni prevodovkou a jede dobre a je to sportak a vypada dobre
Dokázaly to, čím auta mají být - komplexnost parametrů a požadavků. Proto tolik letí VW, protože je prostě komplexní a dokáže uspokojit požadavky největšího množství lidí a dokáže to dobře. Ne výjimečně nebo nenahraditelně, ale dobře. Za tři, průměr, prostě nejčastější.
Technická novinka s velmi omezenou možností rozšíření nebo auto s jedním výjimečným parametrem mezi ostatními průměrnými nebo podprůměrnými nemají šanci.
Technická novinka s velmi omezenou možností rozšíření nebo auto s jedním výjimečným parametrem mezi ostatními průměrnými nebo podprůměrnými nemají šanci.
Bohužel... jsi fakt mimo. Ale to poznáš (v lepším případě), až se s tím autem svezeš.
Jak už tu zaznělo - čím přelomovým nás oblažují ostatní finalisté? Až na Leafa, kde je to vcelku jednoznačné, ale zase je otázkou, jak to funguje. A poměrně inovativní je i BMW 5. Jinak je toho vesměs méně, než v případě CR-Z. :-!
Jak už tu zaznělo - čím přelomovým nás oblažují ostatní finalisté? Až na Leafa, kde je to vcelku jednoznačné, ale zase je otázkou, jak to funguje. A poměrně inovativní je i BMW 5. Jinak je toho vesměs méně, než v případě CR-Z. :-!
BMW 5er? ono ma nejake nove technologie nebo neco? o zadnych nevimale tak smaozrejme nemusim ani nevim vsechno 😉 😄 >😁 :yes:
Dobře, čím tedy je tak inovativní CR-Z? To auto se mi líbí, včetně koncepce pohonu, ale za takovou revoluci, aby si zasloužilo titul auta roku ho rozhodně brát nemůžu. Už proto, že komplexně na mě tak dobře nepůsobí.
Otázka by měla být položena jinak - v čem jsou ostatní kandidáti inovativnější než CR-Z?
Tak namátkou😒br />
1/ Hybrid s manuálem.
2/ Sportovní hybrid se vším, co k tomu patří, tedy jízdní vlastnosti, ovladatelnost, radost z jízdy. Nebo pokud máš problém s tím "sportovní", pak je to první hybrid, který se na silnici chová jako hodně slušné běžné auto.
3/ Možnost zvolit si v závislosti na náladě a podmínkách buď nudně ekologický nebo zábavný režim.
4/ Systém "učení řidiče" úsporné jízdě. Bylo sice už v Insightu, ale stále mi to přijde dost průlomové
5/ Ve třídě poprvé použití hliníku na podvozku, konkrétně na spodních ramenou přední nápravy.
6/ Je to sice maličkost, ale v autoprůmyslu poprvé použitá povrchová úprava plastu napařováním kovu (madla dveří). 😉
Tak namátkou😒br />
1/ Hybrid s manuálem.
2/ Sportovní hybrid se vším, co k tomu patří, tedy jízdní vlastnosti, ovladatelnost, radost z jízdy. Nebo pokud máš problém s tím "sportovní", pak je to první hybrid, který se na silnici chová jako hodně slušné běžné auto.
3/ Možnost zvolit si v závislosti na náladě a podmínkách buď nudně ekologický nebo zábavný režim.
4/ Systém "učení řidiče" úsporné jízdě. Bylo sice už v Insightu, ale stále mi to přijde dost průlomové
5/ Ve třídě poprvé použití hliníku na podvozku, konkrétně na spodních ramenou přední nápravy.
6/ Je to sice maličkost, ale v autoprůmyslu poprvé použitá povrchová úprava plastu napařováním kovu (madla dveří). 😉
Fajn, bod 4 má dneska každé druhé auto s přízviskem Eco, body 5 a 6 jsou z hlediska inovací nevýznamné. Hybrid s manuálem je hodně diskutabilní přínos, lepší by byl hybrid s CVT a možnosti volby šesti stupňů. Pak by i ten třetí bod měl větší smysl. Auto hezké, jenže těch sporných bodů je i přes mé sympatie k CR-Z příliš mnoho.
4/ Omyl. Nemá. Drtivá většina systému, ne-li všechny, disponují nanejvýš ukazatelem přeřazení. To se skutečně s Eco Assist u Hondy srovnat nedá. Dokonce i Prius je v tomto ohledu trestuhodně pozadu.
5 a 6/ Opět se ptám - co podstatného přinášejí ostatní finalisté
1/ No ta to je snad pro sportovně laděný hybrid zcela zásadní, ne? CVT se sedmikvaltem má i Insight. CR-Z ho má mimochodem též, ale ne pro Evropu. Nenapadá mě moc důvodů, proč si takové CR-Z koupit.
5 a 6/ Opět se ptám - co podstatného přinášejí ostatní finalisté
1/ No ta to je snad pro sportovně laděný hybrid zcela zásadní, ne? CVT se sedmikvaltem má i Insight. CR-Z ho má mimochodem též, ale ne pro Evropu. Nenapadá mě moc důvodů, proč si takové CR-Z koupit.
Tak namátkou😒br />
2/ Není to první hybrid, který se na silnici chová jako hodně slušné běžné auto. Nic nového.
3/ Zase nic nového.
4/ Zase nic nového. Má to např. Ford - SmartGauge Cluster - Eco Guide.
5/ Zase nic nového.
6/ Zase nic nového.
2/ Není to první hybrid, který se na silnici chová jako hodně slušné běžné auto. Nic nového.
3/ Zase nic nového.
4/ Zase nic nového. Má to např. Ford - SmartGauge Cluster - Eco Guide.
5/ Zase nic nového.
6/ Zase nic nového.
Giullieta, 5er, Duster, CR-Z, meriva, DS3, touareg tipuju na finálovou sestavu.
V 6 zo 7 sa s Tebou zhodujem. V prípade Merivy sa mi len protismerne otvárané dvere zdajú málo.
P.S. Tusím si jediný, kto sa stotoznuje s mojím názorom, ze Touareg je dostatocne inovatívny a dobrý, aby bol aspon medzi finalistami. :yes:
P.S. Tusím si jediný, kto sa stotoznuje s mojím názorom, ze Touareg je dostatocne inovatívny a dobrý, aby bol aspon medzi finalistami. :yes:
Kolik je vlastně finalistů? Pět nebo sedm?
Dinare, letos jdeme do plnejch. Tipuju BMW5, Touarega a Volvo S60. Zejména Volvo, se zásadním bezpečnostním prvkem v podobě identifikace osob před autem a dobrzdění v třicítce, pokud ti skočí pod kola je prvek, kterej prostě nelze přehlédnout. Vedle toho bych rád už viděl trochu důstojnější vítěze. Čas nazrál... a společnosti je potřebá dát ten správný impulz k životu, k životním měřítkům.
Dinar jede leda k Drákulovi
Doufám, že je v Rumunsku napadne udělat i nějakou stylovou edici
DD - Duster Drakula (s krevní konzervou ve shránce u spolujezdce)... 😲 😉
DD - Duster Drakula (s krevní konzervou ve shránce u spolujezdce)... 😲 😉
Marně hledám,-Škoda Tudor.
Prozatím z průzkumu 2 tisíc lidí je nejlepší auto roku 2010 - ALFA Giulietta :yes: .
KOlik lidi z tech 2000 s tou Alfou uz jelo (aspon jednou)? Dva?
Mě se líbí třeba A8 a taky vím že nevyhraje. Takže by jsem zase tak moc názor těch lidí nebral v potaz ve vztahu na celkový výsledek.
Máš pravdu, o výsledku rozhoduje někdo jiný. Výsledek se může úplně lišit. Ta anketa je o tom, co se komu líbí. O to více je překvapující, že i přes množství negativních ohlasů na italská aut, mimo jiné třeba zde na diskusi, se nejvíce líbí právě italská Alfa Romeo. Stejným překvapením mohlo být loňské vítězství Pola, neříkám, že se nelíbí, ale nikdo nečekal, že vyhraje auto, které nepřináší prakticky nic nového, maximálně podařený facelift.
Tak pozor - POLO prinasi hodne noveho. Krome vzhledu, ktery ve tride stanovil nova meritka je to predevsim nove mysleni. Nove Polo je lepe vybavene, pevnejsi a bezpecnejsi a pri tom lehci nez jeo predchudce. VW pochopil, ze delat tezke kramy je cesta do pekel a kazde novejsi VW je ted lehci nez jeho predchudce a tudiz i uspornejsi a ekologictejsi. Nejde to na prvni pohled videt, ale je to megazmena, to mi ver...
A kdyz to nebude gulieta, tak aspon 5er nebo 9-5ka 😄 Ale rekl bych, ze letos to popravu vyhraje gulieta.
Uvažuji o koupi Juka a nechtěl bych, kdyby to vyhrál, aby jich potom bylo na každém rohu 30 😄
Tak toho se neboj. Jeho design vyžaduje hodně odvahy a zvláštní chutě, aby se zalíbil. Já se s ním stále nemůžu srovnat.
Zajímavej přístup. Ale myslím si totéž co Michal Polan. Nějaká masovka z Juka určitě nebude.
Však tady byl článek, že jich přivezou jen několik, pro pár šílenců.
Musi to byt super pocit - vyrabet neco s tim, ze se to nebude snadno prodavat. Takovy produkcni masochismus...
Nebude se prodávat u konzerv. Jenže právě třeba na východě, v Asii, se nadšenců pro takové auto najde více, než dost. V USA nejspíše taky. A i Evropa obsahuje pár takových, kterým se líbí, já se s jeho designem zatím trošku peru. Na jednu stranu se mi něco líbí, pár detailů ale nesedí. Rád bych si do něj sedl, ale podle zatím zveřejněných parametrů je pro mě Juke malý.
No já o něm taky zatím jen uvažuji že ho koupím a neříkám že na 100 procent. Člověk to auto musí vidět na živo a pak až se rozhodne. Nechápu ty týpky co si koupí auto, aniž by v něm seděli, nebo ho viděli na vlastní oči.
Například Nissan 370 Z se mi na obrázcích taky nějak moc nelíbil a když jsem ho viděl na vlastní oči, tak mi málem spadla spodní čelist 😄
Například Nissan 370 Z se mi na obrázcích taky nějak moc nelíbil a když jsem ho viděl na vlastní oči, tak mi málem spadla spodní čelist 😄
Měl někdy výherce této ankety i závratné, nebo korespondující prodeje?
Z koncernu třeba Peugeot 307 nebo 405, Renault Clio ..., Focus, je toho dost...
Z jiného koncernu především Golf III, ten s prodeji neměl problémy určitě (lepší, než tebou zmíněné Peugeoty)... 😉
Ale i malé Fiaty si nevedly vůbec špatně...
P.S. Ani evropské prodeje loňského vitěze nejsou tak špatné...
a tendence jsou takové, že bude spíš ještě o něco líp...
Ale i malé Fiaty si nevedly vůbec špatně...
P.S. Ani evropské prodeje loňského vitěze nejsou tak špatné...
a tendence jsou takové, že bude spíš ještě o něco líp...
Mě spíš zajímá, jestli to někomu nějak pomohlo. Tebou zmíněný kusy, jsou pro mě spíš klasika, bez ohledu na to, jestli něco vyhráli.
Tak bezesporu je to dobrá reklama, ta se hodí vždycky.... konkrétní, hmatatelný přínos, těžko hledat. Ale jinak v anketě vyhrálo hned několik doslova „bestsellerů“, ale taky dost, doslova „whorst sellerů“.
Celkem překvapivé výsledky, někdo by předpokládal, že v podobné anketě na auto.cz to všem naloží česká KIA Venga. Je vidět, že v Čechách nepěstujeme vlastenectví k českým výrobkům, ale hlavně k českým značkám...
O jaký anketě hovoříš?
Koukni pod článek, ke kterému je tahle diskuse... nejdeš 😉
Už jsem našel... klikej dál, já teď nemám čas, mám spicha s Ježíškem
KIA Venga je ceska asi jako Svejnar... No, mozna trochu vic.
Taky miluju ty hlášky že kia venga je české auto. A pa ti co to říkají paradoxně tvrdí o Škodě, že není Česká.
Kia je prostě Korejská (ať se vyrábí kde chce)
A Škoda je stejně tak Německá, jako Volvo Čínské, nebo Jaguar Indický
Kia je prostě Korejská (ať se vyrábí kde chce)
A Škoda je stejně tak Německá, jako Volvo Čínské, nebo Jaguar Indický
Venga je vyrobená v ČR je smontovaná v ČR z dílů dodaných, mimo jiné, z ČR ... je to české auto. Kia sídlí v Koreji, je to korejská značka. Výrobek x značka ? Škodovka je vyrobená v ČR, z dílů dodaných, mimo jiné, z ČR je to české auto. Značka Škoda je původně česká značka ale prodaná Němcům – takže je to historicky česká značka, ale již řadu let Německá.
Napadá mě otázka, koupil by si někdo z vás Škodovku vyrobenou v Rusku, nebo třeba v Číně?
Napadá mě otázka, koupil by si někdo z vás Škodovku vyrobenou v Rusku, nebo třeba v Číně?
pockat skodovka se vyrabi v rusku ne? ale teda ne pro nas ale pro cinsky trh ne? asi se pletu ale radsi se ptam >😁
Skoda je auto, navrhnute cechy (vetsinou) v Cesku.
KIA je auto, navrhnute korejci (vetsinou) v Koreji.
Skoda je ceska, KIA je korejska.
Co se tyka toho vlastenectvi ke KII Venga, mrkni na KIA web - tam uvidis, jak radostne makaji cesi na vyrobe tohoto auta a jak jsou na svuj vyrobek hrdi.
A pozor - misty je to dost vostry cteni...
KIA je auto, navrhnute korejci (vetsinou) v Koreji.
Skoda je ceska, KIA je korejska.
Co se tyka toho vlastenectvi ke KII Venga, mrkni na KIA web - tam uvidis, jak radostne makaji cesi na vyrobe tohoto auta a jak jsou na svuj vyrobek hrdi.
A pozor - misty je to dost vostry cteni...
šéfdesigner Kia - Peter Schreyer, to mi moc Korejsky nezní 😉
Jasne, psal jsem VETSINOU.
Nedesignuji jen korejci, ale jsou to prave korejci, kdo zadal designerum pozadavky na model, kdo finalni design schvali, jsou to korejci, kdo rozhoduje odkud vzit dily a dodavatele a jsou to korejci, kdo to cele plati a kdo na tom nakonec vydela (ci prodela).
KIA je korejska firma s korejskym kapitalem a korejskym vedenim.
Nedesignuji jen korejci, ale jsou to prave korejci, kdo zadal designerum pozadavky na model, kdo finalni design schvali, jsou to korejci, kdo rozhoduje odkud vzit dily a dodavatele a jsou to korejci, kdo to cele plati a kdo na tom nakonec vydela (ci prodela).
KIA je korejska firma s korejskym kapitalem a korejskym vedenim.
Škoda má německé vedení s německým kapitálem,což mi vůbec nevadí,ale sama si také neurčuje,co by ráda.Je jí to určeno akcionářem.
No já toto: z nominovaných bych bral novou minchovskou X3, vítezství bych přál číslu 5 stejné značky, no a vítězem bude Alfa (asi). Tož tak.
doufam ze tos konci takhle resp. temhle vozum bych to pral
1.Nissan Leaf
2.Honda CR-Z
3.Volvo S60
4. Lexus CT200h
5.Alfa Romeo Giulietta
ovsem yvhraje to Giulietta diky svemu vzhledu to je vic nez jasne. to auto mam rad ale rekl bych ze treba Leaf by si to zaslouzil vice nebo CR-Z, CT200h nebo S60....
PS: dalsimi dvema finalisty by mohli byt Nissan Juke a BMW 5er
1.Nissan Leaf
2.Honda CR-Z
3.Volvo S60
4. Lexus CT200h
5.Alfa Romeo Giulietta
ovsem yvhraje to Giulietta diky svemu vzhledu to je vic nez jasne. to auto mam rad ale rekl bych ze treba Leaf by si to zaslouzil vice nebo CR-Z, CT200h nebo S60....
PS: dalsimi dvema finalisty by mohli byt Nissan Juke a BMW 5er
[odkaz]
ovsem Skoda uz nechala patentovat nazvy Popular a Go tudiz se da s velkou procentni sanci predpokladat ze VW Lupo od skody bude Go a nastupce Octavie Tour bude Popular 😉
Napadlo mne,když jsem zaroloval(asi 15 vteřin)příspěvky: Jaký je dnes vůbec smysl této ankety,kdo si podle ní kupuje auto atd???S výjimkou vášnivých diskusí fandů té či oné značky mi smysl uniká.Upřímně: za posl.rok se koupila dvě nová auta,jedno japonské,druhé německé,jestli byly v nějaké anketě,je mi jedno,ale hl. to ani netuším.Každé jezdí,poruchy nula a páč v tom jezdí holky, jsou auta asi blbuvzdorná. >😁
Loni to vyhrál kdo?
Auta co soutěží jsou tak nekonečně odlišná,pro jiné účely, užití, rozměry, třídy atd...že soutěžení asi nemá racionální smysl.Soukr. se mi líbí Alfa G,takže bych si zcela vážně vzal BMW 5.Tečka.
Loni to vyhrál kdo?
Auta co soutěží jsou tak nekonečně odlišná,pro jiné účely, užití, rozměry, třídy atd...že soutěžení asi nemá racionální smysl.Soukr. se mi líbí Alfa G,takže bych si zcela vážně vzal BMW 5.Tečka.
Peugeot RCZ !!! Kde je. Netuším kto zostavuje túto 33ku áut, ale ak tam zaradia také sra... ako Nisan Juke, LEaf a pod. a nedajú tam najkrajšie francúzske kupátko, tak sa niekde stala chyba! :no:
inac trochu mimo - ze vraj korejci kopiruju...ake auto vam pripomina bocne linie tohoto medveda?
[odkaz]
kazdy tu nadaval ze to vyzera jak pokrceny papier..no a teraz to mate na MEDOVI >😁
ja neporovnavam auta ani kvalitu LOL