Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A7 Sportback: Statická premiéra už příští pondělí, kde jinde než v Mnichově

Audi chystá na příští pondělí statickou světovou premiéru nového luxusního fastbacku.
Zpět na článek
20. 7. 2010 06:08
20. 7. 2010 07:30
20. 7. 2010 10:25
20. 7. 2010 10:57
20. 7. 2010 12:08
20. 7. 2010 13:53
20. 7. 2010 14:53
20. 7. 2010 10:45
20. 7. 2010 10:58
20. 7. 2010 11:05
20. 7. 2010 19:09
20. 7. 2010 11:48
20. 7. 2010 12:18
neregistrovaný "Milanson"
20. 7. 2010 12:22
20. 7. 2010 13:08
neregistrovaný "dCi"
20. 7. 2010 13:32
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 14:12
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 15:17
20. 7. 2010 15:27
20. 7. 2010 15:34
20. 7. 2010 15:29
20. 7. 2010 17:44
20. 7. 2010 19:54
20. 7. 2010 19:11
20. 7. 2010 14:45
20. 7. 2010 19:44
20. 7. 2010 15:04
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 15:25
20. 7. 2010 15:31
20. 7. 2010 15:47
20. 7. 2010 16:31
20. 7. 2010 16:41
20. 7. 2010 17:01
20. 7. 2010 17:41
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 18:30
20. 7. 2010 20:15
21. 7. 2010 14:42
20. 7. 2010 19:30
20. 7. 2010 20:09
20. 7. 2010 20:19
20. 7. 2010 22:18
20. 7. 2010 19:53
20. 7. 2010 06:08
Panamera
Priznam se, ze jsem clanek necetl, pouze proletel fotky, ale nebude A7 postavene na panamere? DOcela by to vzezreni odpovidalo
Rozbalit vlákno
3
20. 7. 2010 07:30
Re: Panamera
Je postavena na platformě nové A6, která by měla následovat asap.
Avatar - white label
20. 7. 2010 10:10
Re: Panamera
Mám nějaké novější reálné předpoklady designu exteriéru (z německého AMuS) nové A6, můžu ti to poslat na mail, když tak mi napiš adresu do SZ.
20. 7. 2010 09:15
Česká premiéra
Česká statická premierá A7 Sportback je 27 a 28.7.2010. :-!
Rozbalit vlákno
2
20. 7. 2010 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 7. 2010 15:11
Re: Česká premiéra
Přišla mě pozvánka. :-) :-!
Avatar - positivemind
20. 7. 2010 10:00
Čekali jsme
Designerský počin roku - a on se dostavil! Parádní práce, Audi :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - white label
20. 7. 2010 10:07
Re: Čekali jsme
Tak tak, prémiová událost roku se blíží... ;-)
Avatar - Frasier
20. 7. 2010 10:30
Re: Čekali jsme
Designerský počin roka? ani by som nepovedal, stále tie isté omielané tvary a nehovoriac o tých "efektných" diódach :no:
radšej toto: [odkaz] :-!
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 10:52
Re: Čekali jsme
To bavo je moc pekne :yes:
Avatar - white label
20. 7. 2010 10:53
Re: Čekali jsme
No BMW GCC je až vyjímečně pěkný a povedený koncept, to ale nic nemění na tom, že A7 vypadá skvěle. Zrovna u A7 může o omílaných tvarech motat hlavně ten, kdo nemůže rozchodit, že se Audi designově něco "jiného" povedlo... Osobně mi udělala velkou radost jak A7, tak BMW GCC.
Jen víc designově podobně povedených aut od obou značek a nejen od nich. V nějakém vymezování se (v tomto ohledu) nevidím vůbec žádný smysl..., navíc velmi povedená A7 nepřímo nutí konkurenci, aby dělala podobně krásná auta, jako je právě třeba to BMW GCC...
;-)
Avatar - Dinar
20. 7. 2010 10:57
Re: Čekali jsme
Jo, vidím to stejně. :-) ;-)
Jinak první auto využívající prvky GCC bude nová šestka, velmi povedené.
Jestli máš ty rendery A6ky z AMS, pošli mi to taky. Ď.
Avatar - white label
20. 7. 2010 11:00
Re: Čekali jsme
Pošli mi email adresu v SZ, ať ji nemusím hledat, už si ji raději uložím... :-)
20. 7. 2010 11:20
Re: Čekali jsme
To je ono: [odkaz]
20. 7. 2010 11:32
Re: Čekali jsme
A6 vyzerá parádne teda
Avatar - iudex
20. 7. 2010 12:08
Re: Čekali jsme
Ano, to vyzerá velmi blízko realite. Ostatne po (pre mna) najvydarenejsom Audi posledných rokov, A5 Sportback sa dalo ocakávat rozvinutie línií mensieho Sportbacku.
Trochu paradoxne realite blízky odhad výzoru A7 posobí krajsie, ako stúdia uvedená v hlavnom clánku. Zjemnenie cŕt prednej casti, hlavne menej robustná maska, dizajnu prospelo.
A ako píse wl, bodaj by sme takýchto vydarených áut mali co najviac, bez ohladu na znacku (hoci niektoré, ako napr. Alfa si to ziadajú viac, nez ostatné).
Avatar - white label
20. 7. 2010 13:12
Re: Čekali jsme
Ne, není to úplně ono, je to jen podobné. To co mám já nakonec není z AMuS, ale z AutoBildu a je tam i A6 Avant.
To tvoje z AMuS je víc podobné A7, až na ty kolmo uchycená zrcátka...

Našel jsem odkaz jen na obálku
(proklikej se šipkama na "bild 1 von 8"
[odkaz]
20. 7. 2010 13:29
Re: Čekali jsme
tak teda ta z AMuSu vyzera omnoho lepšie...
Avatar - iudex
20. 7. 2010 13:53
Re: Čekali jsme
Tiez to tak vidím.
Avatar - white label
20. 7. 2010 13:36
Re: Čekali jsme
Jinak diesely pro A6 - 3,0 V6 TDI má být ve třech výk. verzích 204/245/300 PS + 2,0 TDI (177PS).
Benzíny - 2,0 TFSI, 2,8 FSI a 3,0 TFSI.
Počítá se i s hybridem se čtyřválcovým benzínem a předním pohonem...
Avatar - T613
20. 7. 2010 14:53
Re: Čekali jsme
snad to bude podobné AMuSu
Avatar - miromen
20. 7. 2010 20:56
Re: Čekali jsme
Tak ten bavor vypada opravdu uchvatně a to i zadni čast což se u A7 neda řict.
20. 7. 2010 10:45
A7 Sportback
velmi podařený design .... již jsem ji viděl a fakt bomba...
Rozbalit vlákno
0
20. 7. 2010 10:58
Imhotep
To si snad dělají kozy.
Nic hezčího jsem v životě neviděl :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
20. 7. 2010 11:05
Re: Imhotep
Tak tos toho moc nevidel :-)
Avatar - white label
20. 7. 2010 11:09
Re: Imhotep
A jéje, "antiAUDI" Vasut74... >:D
Jak se vede (co teď točíš) a jak to dopadlo s autem, skončil jsi nakonec u Volva? :-)
20. 7. 2010 19:09
Re: Imhotep
Aale okolnosti me donutily jeste chvili jezdit stale stejny vozovy park ... Takze ano - skoncil jsem mimo jine u Volva :-)
neregistrovaný "Milanson"
20. 7. 2010 12:18
A7
Tak já nevím ... každý asi řekne krásné auto. Ten interiér je hodně povedený (připomíná mi luxusní jachtu) ... nicméně tento typ vozů je pro mě nezajímavý. Připadá mi strašně uniformní a bezpohlavní. Omlouvám se příznivcům Audi, ale není to šálek mé kávy :-) Každopádně věřím že společnost tohoto vozu může být pro mnoho lidí silným zážitkem.
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2010 12:22
Re: A7
Nemáš se za co omlouvat. Máš prostě jiný názor, který jsi podal bez jakýchkoliv urážek a napadání ostatních. Jen tak dál :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 7. 2010 13:05
Lucky 7
Tak takovejhle Vorsprung bych si nechal líbit. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
20. 7. 2010 13:08
škoda předku
Zpředu mě to nijak zvlášť neoslovuje, ale ten zadek, to je skutečně pecka a majstrštyk první kategorie. Připomíná DeTomaso Panteru, nebo Astona DB7. Nikdy bych to nečekal, ale Audi se nově může pyšnit subjektivně jednou z nejkrásnějších zádí u automobilů vůbec. Rozhodně :yes:
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2010 13:35
Re: škoda předku
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 13:32
mercedes je lepsi
nove CLS od Mercedesu todle Audi zaslape do asfaltu at designem tak interierem ..precejenom je to ryzi original a nesnazi se NECO DOHNAT NENI KOPIE ORIGINALU...uz stare cls AMG je krasou na stejne urovni jako soucasna A7 .Je to zive auto audi je bohuzel studene velmi studene svou vizazi..ALE KAZDEMU SE MUZE LIBIT NECO JINEHO ZE>:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
20. 7. 2010 14:06
Re: mercedes je lepsi
Podle těch dětinsky silných řečí (o zašlapávání AUDI do asfaltu) je dobře vidět, jak tě nechává design A7 (a kladné ohlasy na něj) "studeným"... ;-) >:-[]

Studie na nový "kombi CLS" je také moc povedená, ale původní CLS třeba mě dodnes designově nijak zvlášť kladně neoslovilo..., ale samozřejmě ho respektuju...
Avatar - iudex
20. 7. 2010 14:32
Re: mercedes je lepsi
Tiez, ked vidím v príspevku slová typu "X zaslape do asfaltu Y", tak mi len napadne (okrem názoru na vyzretost prispievatela), ze úplne vsetkých do asfaltu zadupe jedna nemenovaná, ale dobre známa preplnovaná jedna-stvorka v Brave. >:-[]
Avatar - T613
20. 7. 2010 14:52
Re: mercedes je lepsi
>:D :yes:
20. 7. 2010 17:54
Re: mercedes je lepsi
Já když jsem před pár lety prvně viděl na ulici CLS, tak jsem si ucvrkl. Nádherné auto.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 14:12
hm
mercedes neni kopie... a original se vzdy ceni..s tim se napodobeniny nemuzi srovnavat :-! :-! at se to lidem libi nebo ne holt v audi potrebovali otevrit oci a ted dohaneji ...to je realita kterou nelze poprit..ale nic proti kdyz se nekomu jejich vuz libi ...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
20. 7. 2010 15:17
Re: hm
Prosím tě, můžeš se trochu víc rozepsat o té nedostižné originalitě MB CLS. CLS je především sportovně střižený sedan, jehož boční silueta připomíná coupé. Marketing MB označil třídu CLS (chytře a "originálně") jako čtyřdveřové coupé (ovšem i písmeno L v názvu CLS hovoří jasně, L-imousine), v podstatě se jedná o (moderní) čtyřdveřový fastback, dlouho před ním tu byly čtyřdveřové fastbacky mezi které patří i naše slavné Tatry:
1933-1935 Pierce-Arrow Silver Arrow
1934-1938 Tatra T77/T77A
1936-1939 Tatra T97
1937-1950 Tatra T87
1946-1952 Tatra T600 Tatraplan
1946-1958 GAZ-M20 Pobeda
1947-1953 Jowett Javelin
1948 Tucker
1948-1952 Hudson Commodore
1948-1954 Hudson Hornet
1949-1951 Nash Ambassador Airflyte
1950-1953 Tatra T87-603
1955-1958 GAZ-M72 (M20 4x4 conversion)
1951-1957 FSO Warszawa (Polish M20 clone)
1968-1974 Volkswagen Type 4
1969-1978 Citroën Ami 8
1970-1979 Citroën GS
1972-1982 Lancia Beta Berlina
1973-1981 Volkswagen Passat
1974-1990 Citroën CX
1975-1984 Lancia Gamma Berlina
1978-1980 Buick Century
1978-1980 Oldsmobile Cutlass Salon Brougham
Nemluvě např. o čtyřdveřovém kupé v podobě takové Mazdy 323F.
[odkaz]
Vidíš někde mezi nima MB?
Tak kdo koho vlastně kopíruje, když koncern VW měl první čtyřdv. fastback už v roce 1968? Možná tak MB leddiody na denní svícení, což ovšem nepovažuju za podstatné...
Jaké větší, nebo menší detaily jsou teda (podle teba) na A7 (ale i na BMW GCC) zkopírovány z původního CLS?
20. 7. 2010 15:27
Re: hm
Se ti divim, že máš tu trpělivost. Můj profesor na střední říkával: "házení perel sviním". Jinak samozřejmě :yes:
Avatar - white label
20. 7. 2010 15:34
Re: hm
A7 vychází designově zcela jasně především z krásného dvoudveřového fastbacku z r. 1970 - Audi 100 (C1) Coupé S (viz především zadní partie a profil):
[odkaz]
[odkaz]

V tomto ohledu ji lze považovat (minimálně částečně) i za jakýsi retromodel (navíc přesně ke 40. výročí tohoto vozu)...

Nějaká větší designová! inspirace CLS je zcela mimo... ;-)
Avatar - iudex
20. 7. 2010 15:29
Re: hm
Plytvás energiou. Fakty nebude akceptovat, dolezitý je jeho "pocit o originalite".
P.S. Tú Mazdu 323F som uz v nejakej debate uvádzal ako podla mna prvé moderné auto, ktoré si zaslúzi oznacenie "4/5-dverové kupé". Lenze v tej dobe akosi na marketing nemysleli a nevyuzili potenciál originálnej a dodnes krásnej karosérie. ;-\
Avatar - euro89
20. 7. 2010 17:44
Re: hm
Nevím, ale auta jako Lancia Beta berlina, nebo Citroën GS bych nazýval spíše liftbacky. Naopak za první auto, které se dá označit za "čtyřdvéřové" kupé (i když tohle pojmenování osobně nemám rád) považuju Rover P5 Coupe :-)
Avatar - white label
20. 7. 2010 19:54
Re: hm
[odkaz]
[odkaz]

Pro liftbacky je typický alespoň zřejmý náznak tříprostorové karoserie (z profilu)... (viz Octavia I a II, Mondeo liftback apod.)
20. 7. 2010 19:11
Re: hm
Peknej seznam !! Takze v garazi doma sedi vlastne i 4dverovej fastback :-)
20. 7. 2010 14:45
7 PĚTISTOVEK
Ani za sedm pětistovek bys nevyměnil jednu sedmu. OD AUDI :yes: Život má mít říz. A říz má mít i auto, ktěré tě v tom životě vozí. No... tento rok je rokem dokonalých premiér. Dvouválcová pětistovka je možná také tématem k diskuzi, ovšem šestiválcová sedmička je nejen tématem, to je doslovná osudová výzva.

Ještě jsem ji samozřejmě ani neviděl, ale už dopředu mohu napsat - fan-tas-tic-kej kočár. Ta nadstavba nesnesitelné lehkosti... jetí z něho doslova stříká na všechny světový strany.

Bože bože, začíná být pomalu problém si vybrat. Ten dvouválcovej pětistovkař to má poměrně jednoduché, ovšem lidská nadstavbová třída, alias elita, nebo-li diamantoví kovbojové, tam to vidím na velkej vořech. Každopádně AUDI A7 je nepochybně v každém nešilhavém diamantovém zorném poli.

Tak v pondělí tady. A všichni!
Rozbalit vlákno
2
20. 7. 2010 17:58
Re: 7 PĚTISTOVEK
V pondělí se už budou moje elitní platinová stehna slunit v elitním Bibione.
20. 7. 2010 19:44
Re: 7 PĚTISTOVEK
Tak bacha na žraloky, přeji ti pěknou dovolenou a za cca 14 dní se ozvi, bude tu 777 příspěvků :-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 15:04
hehe
jestli pak pojede A 7 taky ze zatacky po cumacku ven,nebo ze by se to u audi uz naucili ze motor nema byt nalepeny na prednim narazniku? Mercedes cls takoveto problemy nemel a nikdy mit nastesti nebude >:D a to uz je na trhu 6 let.... a s poradnym osmivalcem ..nevim ale toho se ta strela A 7 nedocka >:D >:D sestival musi stacit audinarum ... jak rikam stale se jen dohani original ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
6
20. 7. 2010 15:25
Re: hehe
Zkoušel jsi se někdy do toho CLS posadit ? Pro mne osobně největší zklamání v podobě nabízeného prostoru.
A ty jízdní vlastnosti ? Na drcení zatáček a hledání limitů jsou opravdu CLS i A7 ta pravá auta... Ano, Audi má obecně bezpečně nedotáčivý charakter. U modelů, kde má smysl se tímto "problémem" zabývat je to také jinak.
Avatar - iudex
20. 7. 2010 15:31
Re: hehe
A k tomu klisé o vystrelovaní Audi zo zatácok treba pozriet testy moderných Audi, námatkovo A4, A5, A5 Sportback, ktoré ich spolahlivo vyvracajú. A ako pozerám na proporcie A7, javí sa mi, ze miesta na posunutie motora dozadu za nápravu tam bude dost, takze s tou nedotácavostou A7 by som to tiez az také horúce nevidel.
Avatar - white label
20. 7. 2010 15:47
Re: hehe
Jistě a navíc tomu velmi napomáhá i stále častěji nově naladěné Quattro s větším akcentem na zadní nápravu...
Už ani současná A6 s motorem 3,0 TFSI nemá s nedotáčivostí žádné problémy..., viz její loňský test tady:
[odkaz]
..kde se doslova píše:
"Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje…"
20. 7. 2010 16:31
Re: hehe
Jak opakuji již po několikáté, dle mne je právě u Audi vidět nejvíce z německé velké trojky práce na sobě sama, snaha se stále zlepšovat a posouvat značku dál. Neříkám, že to ostatní nedělají.
Avatar - white label
20. 7. 2010 17:01
Re: hehe
Znám to: "je lepší (RS4), než M3, na to vemte jed...", to je noční můra některých tradičních "M3fans", ale hlavně všech "antiAUDI fans"... ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 17:41
audi nuda
kdyz se divam na svuj ClS 55 AMG ma nadherne tvary,uzasny zvuk osmivalec pod haubnou, v zatackach bez komentaru dravec to vse jeho kopie A7 mit nikdy nebude. CLS bych nevymenil za nejakou A7 pro metrosexualy ani nahodou ani kdyby mi ji davali zadarmo :-! :-! audi v roce 2004 kdy vznikalo toto auto jeste delalo starou pastiku A 6 a na nic hezkeho lepsiho se nezmohlo..fakta jsou jasna a hovori za vse ..proste navzdy treti a posledni po mercedesu a bmw...ale jasne pro vas je audi svate....audi audi vzdy ouu..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
20. 7. 2010 18:30
Re: audi nuda
Čím větší strach, tím více zaklínání, že? Ono to třeba pomůže... >:D
Avatar - white label
20. 7. 2010 18:37
Re: audi nuda
Tak tos mohl napsat hned, že máš CLS a bojíš se aby se někomu náhodou nelíbila A7 víc, projevil bych víc pochopení a dal menší důraz na fakta...

Tak specielně pro tebe a tvůj sen: CLS je nejúžasnější, nejdokonalejší a hlavně nejoriginálnější auto na světě...!
Spokojenej? :-O :*) 8-s ;-)
Avatar - Krispos
20. 7. 2010 20:15
Re: audi nuda
Ja kdyz se podivam na tatovo audi R8, tak se mi Mercedes CLS pro metrosexualy taky nelibi.... a navic tu kopii uplne zmrsili, jen se na ta dve auta podivej :-)
21. 7. 2010 14:42
Re: audi nuda
U majitele CLS bych čekal vyváženější postoj.
A to je Audi vytýkáno, že je to značka "mafiánů", kolotočářů, hlavohrudí a bůhví jaké havěti ještě.
Avatar - white label
23. 7. 2010 12:56
Re: audi nuda
Jj, rozhodně souhlas...
20. 7. 2010 19:30
pekne
tak toto je ozaj kráásne auto a to na audi velmi niesom. Uvidím ako to bude vyzerať naozaj. Ale jediná vec, ktorá sa mi vôbec nepáči je ta obrazovka. To je tam ako päsť na oko! To už nevedeli dáko lepšie zakomponovať??? Otrasné je to!
Rozbalit vlákno
3
20. 7. 2010 20:09
Re: pekne
presne preto sa to da schovať ;-)
Avatar - white label
20. 7. 2010 20:19
Re: pekne
Co je na tom konkrétně "otřesného", když ji nepotřebuješ nemusí tam vůbec být a pokud ano, je ideálně v zorném poli, podobně to má i A8 (současná i minulá), ale i Volvo...
Otázka je, jestli vůbec tušíš, že je výsuvná... :-)
20. 7. 2010 22:18
Re: pekne
Bohuzel s S/V60 se to meni ... ta vysuvna obrazovka (kdyz pominu kompletne pitomy ovladani Volvo navigace) je vytecna a jeji umisteni taky. Jsem zvedavej co s tim predvedou v nastupci S80/V70 ... ale obavam se ze stejny konformni * jako v nove sedesatce ;-\
Avatar - igor77
20. 7. 2010 19:53
bravo audi
jak jsem si zvykl rikat za posledni dny: nejlepsi auto je audi :-)) :yes:
Rozbalit vlákno
0