Novinky
chrudoš
0
Priznam se, ze jsem clanek necetl, pouze proletel fotky, ale nebude A7 postavene na panamere? DOcela by to vzezreni odpovidalo
webpaja
0
Je postavena na platformě nové A6, která by měla následovat asap.
white label
0
Mám nějaké novější reálné předpoklady designu exteriéru (z německého AMuS) nové A6, můžu ti to poslat na mail, když tak mi napiš adresu do SZ.
webpaja
0
Díky 😄
Česká statická premierá A7 Sportback je 27 a 28.7.2010. :-!
Designerský počin roku - a on se dostavil! Parádní práce, Audi :yes:
Designerský počin roka? ani by som nepovedal, stále tie isté omielané tvary a nehovoriac o tých "efektných" diódach :no:
radšej toto: [odkaz] :-!
radšej toto: [odkaz] :-!
No BMW GCC je až vyjímečně pěkný a povedený koncept, to ale nic nemění na tom, že A7 vypadá skvěle. Zrovna u A7 může o omílaných tvarech motat hlavně ten, kdo nemůže rozchodit, že se Audi designově něco "jiného" povedlo... Osobně mi udělala velkou radost jak A7, tak BMW GCC.
Jen víc designově podobně povedených aut od obou značek a nejen od nich. V nějakém vymezování se (v tomto ohledu) nevidím vůbec žádný smysl..., navíc velmi povedená A7 nepřímo nutí konkurenci, aby dělala podobně krásná auta, jako je právě třeba to BMW GCC...
😉
Jen víc designově podobně povedených aut od obou značek a nejen od nich. V nějakém vymezování se (v tomto ohledu) nevidím vůbec žádný smysl..., navíc velmi povedená A7 nepřímo nutí konkurenci, aby dělala podobně krásná auta, jako je právě třeba to BMW GCC...
😉
Jo, vidím to stejně. 😄 😉
Jinak první auto využívající prvky GCC bude nová šestka, velmi povedené.
Jestli máš ty rendery A6ky z AMS, pošli mi to taky. Ď.
Jinak první auto využívající prvky GCC bude nová šestka, velmi povedené.
Jestli máš ty rendery A6ky z AMS, pošli mi to taky. Ď.
Pošli mi email adresu v SZ, ať ji nemusím hledat, už si ji raději uložím... 😄
To je ono: [odkaz]
Ano, to vyzerá velmi blízko realite. Ostatne po (pre mna) najvydarenejsom Audi posledných rokov, A5 Sportback sa dalo ocakávat rozvinutie línií mensieho Sportbacku.
Trochu paradoxne realite blízky odhad výzoru A7 posobí krajsie, ako stúdia uvedená v hlavnom clánku. Zjemnenie cŕt prednej casti, hlavne menej robustná maska, dizajnu prospelo.
A ako píse wl, bodaj by sme takýchto vydarených áut mali co najviac, bez ohladu na znacku (hoci niektoré, ako napr. Alfa si to ziadajú viac, nez ostatné).
Trochu paradoxne realite blízky odhad výzoru A7 posobí krajsie, ako stúdia uvedená v hlavnom clánku. Zjemnenie cŕt prednej casti, hlavne menej robustná maska, dizajnu prospelo.
A ako píse wl, bodaj by sme takýchto vydarených áut mali co najviac, bez ohladu na znacku (hoci niektoré, ako napr. Alfa si to ziadajú viac, nez ostatné).
Ne, není to úplně ono, je to jen podobné. To co mám já nakonec není z AMuS, ale z AutoBildu a je tam i A6 Avant.
To tvoje z AMuS je víc podobné A7, až na ty kolmo uchycená zrcátka...
Našel jsem odkaz jen na obálku
(proklikej se šipkama na "bild 1 von 8"
[odkaz]
To tvoje z AMuS je víc podobné A7, až na ty kolmo uchycená zrcátka...
Našel jsem odkaz jen na obálku
(proklikej se šipkama na "bild 1 von 8"
[odkaz]
Jinak diesely pro A6 - 3,0 V6 TDI má být ve třech výk. verzích 204/245/300 PS + 2,0 TDI (177PS).
Benzíny - 2,0 TFSI, 2,8 FSI a 3,0 TFSI.
Počítá se i s hybridem se čtyřválcovým benzínem a předním pohonem...
Benzíny - 2,0 TFSI, 2,8 FSI a 3,0 TFSI.
Počítá se i s hybridem se čtyřválcovým benzínem a předním pohonem...
To si snad dělají kozy.
Nic hezčího jsem v životě neviděl 😄 :yes: :yes:
Nic hezčího jsem v životě neviděl 😄 :yes: :yes:
Tak tos toho moc nevidel 😄
Tak já nevím ... každý asi řekne krásné auto. Ten interiér je hodně povedený (připomíná mi luxusní jachtu) ... nicméně tento typ vozů je pro mě nezajímavý. Připadá mi strašně uniformní a bezpohlavní. Omlouvám se příznivcům Audi, ale není to šálek mé kávy 😄 Každopádně věřím že společnost tohoto vozu může být pro mnoho lidí silným zážitkem.
Zpředu mě to nijak zvlášť neoslovuje, ale ten zadek, to je skutečně pecka a majstrštyk první kategorie. Připomíná DeTomaso Panteru, nebo Astona DB7. Nikdy bych to nečekal, ale Audi se nově může pyšnit subjektivně jednou z nejkrásnějších zádí u automobilů vůbec. Rozhodně :yes:
nove CLS od Mercedesu todle Audi zaslape do asfaltu at designem tak interierem ..precejenom je to ryzi original a nesnazi se NECO DOHNAT NENI KOPIE ORIGINALU...uz stare cls AMG je krasou na stejne urovni jako soucasna A7 .Je to zive auto audi je bohuzel studene velmi studene svou vizazi..ALE KAZDEMU SE MUZE LIBIT NECO JINEHO ZE>😁
Podle těch dětinsky silných řečí (o zašlapávání AUDI do asfaltu) je dobře vidět, jak tě nechává design A7 (a kladné ohlasy na něj) "studeným"... 😉 >😒]
Studie na nový "kombi CLS" je také moc povedená, ale původní CLS třeba mě dodnes designově nijak zvlášť kladně neoslovilo..., ale samozřejmě ho respektuju...
Studie na nový "kombi CLS" je také moc povedená, ale původní CLS třeba mě dodnes designově nijak zvlášť kladně neoslovilo..., ale samozřejmě ho respektuju...
Tiez, ked vidím v príspevku slová typu "X zaslape do asfaltu Y", tak mi len napadne (okrem názoru na vyzretost prispievatela), ze úplne vsetkých do asfaltu zadupe jedna nemenovaná, ale dobre známa preplnovaná jedna-stvorka v Brave. >😒]
mercedes neni kopie... a original se vzdy ceni..s tim se napodobeniny nemuzi srovnavat :-! :-! at se to lidem libi nebo ne holt v audi potrebovali otevrit oci a ted dohaneji ...to je realita kterou nelze poprit..ale nic proti kdyz se nekomu jejich vuz libi ...
Prosím tě, můžeš se trochu víc rozepsat o té nedostižné originalitě MB CLS. CLS je především sportovně střižený sedan, jehož boční silueta připomíná coupé. Marketing MB označil třídu CLS (chytře a "originálně") jako čtyřdveřové coupé (ovšem i písmeno L v názvu CLS hovoří jasně, L-imousine), v podstatě se jedná o (moderní) čtyřdveřový fastback, dlouho před ním tu byly čtyřdveřové fastbacky mezi které patří i naše slavné Tatry:
1933-1935 Pierce-Arrow Silver Arrow
1934-1938 Tatra T77/T77A
1936-1939 Tatra T97
1937-1950 Tatra T87
1946-1952 Tatra T600 Tatraplan
1946-1958 GAZ-M20 Pobeda
1947-1953 Jowett Javelin
1948 Tucker
1948-1952 Hudson Commodore
1948-1954 Hudson Hornet
1949-1951 Nash Ambassador Airflyte
1950-1953 Tatra T87-603
1955-1958 GAZ-M72 (M20 4x4 conversion)
1951-1957 FSO Warszawa (Polish M20 clone)
1968-1974 Volkswagen Type 4
1969-1978 Citroën Ami 8
1970-1979 Citroën GS
1972-1982 Lancia Beta Berlina
1973-1981 Volkswagen Passat
1974-1990 Citroën CX
1975-1984 Lancia Gamma Berlina
1978-1980 Buick Century
1978-1980 Oldsmobile Cutlass Salon Brougham
Nemluvě např. o čtyřdveřovém kupé v podobě takové Mazdy 323F.
[odkaz]
Vidíš někde mezi nima MB?
Tak kdo koho vlastně kopíruje, když koncern VW měl první čtyřdv. fastback už v roce 1968? Možná tak MB leddiody na denní svícení, což ovšem nepovažuju za podstatné...
Jaké větší, nebo menší detaily jsou teda (podle teba) na A7 (ale i na BMW GCC) zkopírovány z původního CLS?
1933-1935 Pierce-Arrow Silver Arrow
1934-1938 Tatra T77/T77A
1936-1939 Tatra T97
1937-1950 Tatra T87
1946-1952 Tatra T600 Tatraplan
1946-1958 GAZ-M20 Pobeda
1947-1953 Jowett Javelin
1948 Tucker
1948-1952 Hudson Commodore
1948-1954 Hudson Hornet
1949-1951 Nash Ambassador Airflyte
1950-1953 Tatra T87-603
1955-1958 GAZ-M72 (M20 4x4 conversion)
1951-1957 FSO Warszawa (Polish M20 clone)
1968-1974 Volkswagen Type 4
1969-1978 Citroën Ami 8
1970-1979 Citroën GS
1972-1982 Lancia Beta Berlina
1973-1981 Volkswagen Passat
1974-1990 Citroën CX
1975-1984 Lancia Gamma Berlina
1978-1980 Buick Century
1978-1980 Oldsmobile Cutlass Salon Brougham
Nemluvě např. o čtyřdveřovém kupé v podobě takové Mazdy 323F.
[odkaz]
Vidíš někde mezi nima MB?
Tak kdo koho vlastně kopíruje, když koncern VW měl první čtyřdv. fastback už v roce 1968? Možná tak MB leddiody na denní svícení, což ovšem nepovažuju za podstatné...
Jaké větší, nebo menší detaily jsou teda (podle teba) na A7 (ale i na BMW GCC) zkopírovány z původního CLS?
Se ti divim, že máš tu trpělivost. Můj profesor na střední říkával: "házení perel sviním". Jinak samozřejmě :yes:
A7 vychází designově zcela jasně především z krásného dvoudveřového fastbacku z r. 1970 - Audi 100 (C1) Coupé S (viz především zadní partie a profil)😒br />
[odkaz]
[odkaz]
V tomto ohledu ji lze považovat (minimálně částečně) i za jakýsi retromodel (navíc přesně ke 40. výročí tohoto vozu)...
Nějaká větší designová! inspirace CLS je zcela mimo... 😉
[odkaz]
V tomto ohledu ji lze považovat (minimálně částečně) i za jakýsi retromodel (navíc přesně ke 40. výročí tohoto vozu)...
Nějaká větší designová! inspirace CLS je zcela mimo... 😉
Plytvás energiou. Fakty nebude akceptovat, dolezitý je jeho "pocit o originalite".
P.S. Tú Mazdu 323F som uz v nejakej debate uvádzal ako podla mna prvé moderné auto, ktoré si zaslúzi oznacenie "4/5-dverové kupé". Lenze v tej dobe akosi na marketing nemysleli a nevyuzili potenciál originálnej a dodnes krásnej karosérie. ;-\
P.S. Tú Mazdu 323F som uz v nejakej debate uvádzal ako podla mna prvé moderné auto, ktoré si zaslúzi oznacenie "4/5-dverové kupé". Lenze v tej dobe akosi na marketing nemysleli a nevyuzili potenciál originálnej a dodnes krásnej karosérie. ;-\
Nevím, ale auta jako Lancia Beta berlina, nebo Citroën GS bych nazýval spíše liftbacky. Naopak za první auto, které se dá označit za "čtyřdvéřové" kupé (i když tohle pojmenování osobně nemám rád) považuju Rover P5 Coupe 😄
Ani za sedm pětistovek bys nevyměnil jednu sedmu. OD AUDI :yes: Život má mít říz. A říz má mít i auto, ktěré tě v tom životě vozí. No... tento rok je rokem dokonalých premiér. Dvouválcová pětistovka je možná také tématem k diskuzi, ovšem šestiválcová sedmička je nejen tématem, to je doslovná osudová výzva.
Ještě jsem ji samozřejmě ani neviděl, ale už dopředu mohu napsat - fan-tas-tic-kej kočár. Ta nadstavba nesnesitelné lehkosti... jetí z něho doslova stříká na všechny světový strany.
Bože bože, začíná být pomalu problém si vybrat. Ten dvouválcovej pětistovkař to má poměrně jednoduché, ovšem lidská nadstavbová třída, alias elita, nebo-li diamantoví kovbojové, tam to vidím na velkej vořech. Každopádně AUDI A7 je nepochybně v každém nešilhavém diamantovém zorném poli.
Tak v pondělí tady. A všichni!
Ještě jsem ji samozřejmě ani neviděl, ale už dopředu mohu napsat - fan-tas-tic-kej kočár. Ta nadstavba nesnesitelné lehkosti... jetí z něho doslova stříká na všechny světový strany.
Bože bože, začíná být pomalu problém si vybrat. Ten dvouválcovej pětistovkař to má poměrně jednoduché, ovšem lidská nadstavbová třída, alias elita, nebo-li diamantoví kovbojové, tam to vidím na velkej vořech. Každopádně AUDI A7 je nepochybně v každém nešilhavém diamantovém zorném poli.
Tak v pondělí tady. A všichni!
jestli pak pojede A 7 taky ze zatacky po cumacku ven,nebo ze by se to u audi uz naucili ze motor nema byt nalepeny na prednim narazniku? Mercedes cls takoveto problemy nemel a nikdy mit nastesti nebude >😁 a to uz je na trhu 6 let.... a s poradnym osmivalcem ..nevim ale toho se ta strela A 7 nedocka >😁 >😁 sestival musi stacit audinarum ... jak rikam stale se jen dohani original ;-\ ;-\
Zkoušel jsi se někdy do toho CLS posadit ? Pro mne osobně největší zklamání v podobě nabízeného prostoru.
A ty jízdní vlastnosti ? Na drcení zatáček a hledání limitů jsou opravdu CLS i A7 ta pravá auta... Ano, Audi má obecně bezpečně nedotáčivý charakter. U modelů, kde má smysl se tímto "problémem" zabývat je to také jinak.
A ty jízdní vlastnosti ? Na drcení zatáček a hledání limitů jsou opravdu CLS i A7 ta pravá auta... Ano, Audi má obecně bezpečně nedotáčivý charakter. U modelů, kde má smysl se tímto "problémem" zabývat je to také jinak.
A k tomu klisé o vystrelovaní Audi zo zatácok treba pozriet testy moderných Audi, námatkovo A4, A5, A5 Sportback, ktoré ich spolahlivo vyvracajú. A ako pozerám na proporcie A7, javí sa mi, ze miesta na posunutie motora dozadu za nápravu tam bude dost, takze s tou nedotácavostou A7 by som to tiez az také horúce nevidel.
Jistě a navíc tomu velmi napomáhá i stále častěji nově naladěné Quattro s větším akcentem na zadní nápravu...
Už ani současná A6 s motorem 3,0 TFSI nemá s nedotáčivostí žádné problémy..., viz její loňský test tady😒br /> [odkaz]
..kde se doslova píše😒br /> "Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje…"
Už ani současná A6 s motorem 3,0 TFSI nemá s nedotáčivostí žádné problémy..., viz její loňský test tady😒br /> [odkaz]
..kde se doslova píše😒br /> "Častým argumentem odpůrců Audi, když už dojdou objektivní důvody, proč značku se čtyřmi kruhy nemít rád, je nedotáčivost, způsobená umístěním motoru před přední nápravou, bla bla bla. Tak to vás musím zklamat. Ášestka s pohonem všech kol není o nic více nedotáčivá, než její stejně vybavení konkurenti z Mnichova a Stuttgartu. Ba co víc, nikde ani stopy po těžkém čumáku, kvůli němuž bychom museli významně zdvihnout obočí a vztyčit ukazováček. Jak už bylo uvedeno dříve – Audi se prostě stále zlepšuje…"
kdyz se divam na svuj ClS 55 AMG ma nadherne tvary,uzasny zvuk osmivalec pod haubnou, v zatackach bez komentaru dravec to vse jeho kopie A7 mit nikdy nebude. CLS bych nevymenil za nejakou A7 pro metrosexualy ani nahodou ani kdyby mi ji davali zadarmo :-! :-! audi v roce 2004 kdy vznikalo toto auto jeste delalo starou pastiku A 6 a na nic hezkeho lepsiho se nezmohlo..fakta jsou jasna a hovori za vse ..proste navzdy treti a posledni po mercedesu a bmw...ale jasne pro vas je audi svate....audi audi vzdy ouu..
Tak tos mohl napsat hned, že máš CLS a bojíš se aby se někomu náhodou nelíbila A7 víc, projevil bych víc pochopení a dal menší důraz na fakta...
Tak specielně pro tebe a tvůj sen: CLS je nejúžasnější, nejdokonalejší a hlavně nejoriginálnější auto na světě...!
Spokojenej? 😲 :😉 8-s 😉
Tak specielně pro tebe a tvůj sen: CLS je nejúžasnější, nejdokonalejší a hlavně nejoriginálnější auto na světě...!
Spokojenej? 😲 :😉 8-s 😉
Ja kdyz se podivam na tatovo audi R8, tak se mi Mercedes CLS pro metrosexualy taky nelibi.... a navic tu kopii uplne zmrsili, jen se na ta dve auta podivej 😄
tak toto je ozaj kráásne auto a to na audi velmi niesom. Uvidím ako to bude vyzerať naozaj. Ale jediná vec, ktorá sa mi vôbec nepáči je ta obrazovka. To je tam ako päsť na oko! To už nevedeli dáko lepšie zakomponovať??? Otrasné je to!
Co je na tom konkrétně "otřesného", když ji nepotřebuješ nemusí tam vůbec být a pokud ano, je ideálně v zorném poli, podobně to má i A8 (současná i minulá), ale i Volvo...
Otázka je, jestli vůbec tušíš, že je výsuvná... 😄
Otázka je, jestli vůbec tušíš, že je výsuvná... 😄