Novinky
rcibulka
0
Když už to budu zveřejňovat, dá se to udělat tak, aby to bylo přístupné pro všechny?
Přejít do diskuze
Dve poznámky. Focus aj v novej generácii podla mna presvedcí po skúsobnej jazde i tých, ktorým sa na prvý pohlad dizajn nebude az tak pácit.
A k tej Astre: hoci sám mám auto s multilinkom, i polotuhá zadná náprava Astry s Wattovým priamovodom jazdí tak dobre, ze poráza viacerých konkurentov s multilinkom (urcite Ceed ci Octaviu a na Golf stráca akurát v miere konfortu, v istote nie). A co sa Ti nepáci na 1,4T?
A k tej Astre: hoci sám mám auto s multilinkom, i polotuhá zadná náprava Astry s Wattovým priamovodom jazdí tak dobre, ze poráza viacerých konkurentov s multilinkom (urcite Ceed ci Octaviu a na Golf stráca akurát v miere konfortu, v istote nie). A co sa Ti nepáci na 1,4T?
Bohuzial, v tom dizajne vidim "americku" ruku. Kedze tento Focus ma byt globalny (citaj americky), tak si tam Mulally doplnil svoje hamburgeroidy - interier. M$ sync, predne svetla a zadne pretiahnutie svetla do boku v style Kiss. Vsetko toto dokopy nazyvaju muscle and atletic.
Najlepsi Ford je ten z Kolina. Americania nikdy nevedeli vyrobit auto, ktore by zapadalo do europskeho vnimania.
Radsej by som si vybral novy Opel Astra, dizajn je europsky, ale bohuzial nema vzadu nezavysle zavesenie a ma "iba" stare motory. Da sa to ale prezit :-!
Najlepsi Ford je ten z Kolina. Americania nikdy nevedeli vyrobit auto, ktore by zapadalo do europskeho vnimania.
Radsej by som si vybral novy Opel Astra, dizajn je europsky, ale bohuzial nema vzadu nezavysle zavesenie a ma "iba" stare motory. Da sa to ale prezit :-!
Testovali tam nejen Focus, ale také faceliftované Mondeo a nový C-Max s posuvnými dveřmi. Vedle zaparkovaného C-Maxe jsem zastavil, udělal sedm rychlých fotek včetně palubní desky a rychle mizel, protože se rychle blížila posádka, která si někam odskočila. Fotky jsem dokonce nabídl redakci auto.cz, ale neměla o ně zájem. Hledal jsem na webu, ale podobné fotky ještě nikdo nezveřejnil. :-!
Krajina je tam tedy rozhodně nádherná. A jsem si jisty že nový Focus bude solidní kára ( vlastně už je ).
Ale popravdě se mi bohužel vůbec nelíbí. Přičemž říct že Ford neumí dělat design .... bohužel člověk ( Jack Telnackco) co uvedl "New Edge" design,ze kterého vycházel Escort 95 - 00, Puma, Cugar, Monde do roku 2000 už neurčuje směr designu u Fordů 😒
Ale popravdě se mi bohužel vůbec nelíbí. Přičemž říct že Ford neumí dělat design .... bohužel člověk ( Jack Telnackco) co uvedl "New Edge" design,ze kterého vycházel Escort 95 - 00, Puma, Cugar, Monde do roku 2000 už neurčuje směr designu u Fordů 😒
Tu sa asi nezhodneme. Exteriér nového Focusu som nespracoval, ale interiér je jednoznacne vydarený. K Tvojim pripomienkam: stredový panel je mohutný, ale to je (s výnimkou VOlva) trend; dolezité je, ci bude obmedzovat pravú nohu vodica (a zo zuzujúceho sa panelu smerom dolu usudzujem, ze nebude). Autorádio vyzerá jednoducho, ale vsimni si mnozstvo ovládacích prvkov na volante - tipujem, ze vela vecí sa bude dat ovládat z volantu. Výduchy klímy by mi nevadili, 90 % casu mám pravú ruku na laktovej opierke alebo radiacej páke. A stredové panely vacsiny áut sa zvacsujú, co je dané hlavne multifunkcnými displejmi vacsej uhlopriecky, samozrejme opticky sa vyrovnávajú prístrojovému stítu, ale tak je to i u najnovsích BMW ci Audi a nik s tým nemá problém. Celkovo v tom to Infiniti vidím, a to ako architektúrou, tak i istým dojmom luxusu.
Jeden pohlad na Grossglockner Hochalpenstrasse povie viac ako 100 komentárov: [odkaz]
Takto podobne musí vyzerat nebo automobilistov. 😄
Takto podobne musí vyzerat nebo automobilistov. 😄
no tak je pravda, ze urobit lepsi interier, ako ma Focus teraz, to tiez nie je zase az taky problem... 😄
K porovnaniu asi tolko: ano, podobne to je. Ale v Infi vidis, ako sa do da a ma robit (aj ked tie hodiny, ehm, no to neprekusnem), a v novom Focuse, ako sa to da doyebabrat.
Ten stredovy panel vyzera uz aj opticky priliz tazky, mohutny, ako keby doslova vytlacal pristrojovku nabok. Autoradio - to je asi spatna recesia na "retro-styl", a vyduchy klimy su tak nizko, ze ti bude fukat akurat na pravu ruku. Nie, mozu tam narvat aj 10 farebnych displejov, ale stale je to dizajnerska katastrofa. Ford jednoducho stredovy panel nevie...
K porovnaniu asi tolko: ano, podobne to je. Ale v Infi vidis, ako sa do da a ma robit (aj ked tie hodiny, ehm, no to neprekusnem), a v novom Focuse, ako sa to da doyebabrat.
Ten stredovy panel vyzera uz aj opticky priliz tazky, mohutny, ako keby doslova vytlacal pristrojovku nabok. Autoradio - to je asi spatna recesia na "retro-styl", a vyduchy klimy su tak nizko, ze ti bude fukat akurat na pravu ruku. Nie, mozu tam narvat aj 10 farebnych displejov, ale stale je to dizajnerska katastrofa. Ford jednoducho stredovy panel nevie...
Tak máme každý jiný voko.
Interiér tohohle auta s tím co je v Bravu nemá bohužel pro Ford nic společného...
Exterér Brava je spíše ze současné produkce srovnatelný s Astrou, a při zavřených očích i s Megane. Tohle je jiné, tohle je GRC (ale prodávat se bude,a le mám pocit, že ztratí hodně ze zákazníků ze střední a starší generace)).
U sedanu co se týká extriéru je to už ale mnohem lepší.
Interiér tohohle auta s tím co je v Bravu nemá bohužel pro Ford nic společného...
Exterér Brava je spíše ze současné produkce srovnatelný s Astrou, a při zavřených očích i s Megane. Tohle je jiné, tohle je GRC (ale prodávat se bude,a le mám pocit, že ztratí hodně ze zákazníků ze střední a starší generace)).
U sedanu co se týká extriéru je to už ale mnohem lepší.
Hm, clovek by povedal, ze Tebe sa zrovna bude pácit, nakolko to je obdobný vizuálny smer ako Bravo.
No mne sa na prvý pohlad javí interiér ako podstatne kvalitnejsí, ako doteraz. S urcitým zvelicením ho mozno pripodobnit k Infiniti: [odkaz]
a
[odkaz]
a
[odkaz]
jj
Já už sem to tady psal kdysi, ten sedan, vypadá ještě celkem pěkně (lépe než Mondeo), ale ten hatch je slušně řečeno NEVKUSNÝ...
Já už sem to tady psal kdysi, ten sedan, vypadá ještě celkem pěkně (lépe než Mondeo), ale ten hatch je slušně řečeno NEVKUSNÝ...
"...maskovaný Focus, který za sebou táhne mohutný dvounápravový přívěs..."
No ja vidim na tom privese len jednu napravu. Ta druha bude asi naozaj dobre zamaskovana. Ale ta cesta je fakt paradna, uplna soferska "nirvana". Odporucam vyrazit hned rano, a vychod slnka si vychutnat uz hore...
Ale ten stredovy panel, no nemozem si pomoct, nepaci sa mi. Preplacane, nesurode, podivne tvary, otrasne radio. Ford vie robit skvele podvozky, ale co sa tyka interieru, to sa musia este vela ucit...
No ja vidim na tom privese len jednu napravu. Ta druha bude asi naozaj dobre zamaskovana. Ale ta cesta je fakt paradna, uplna soferska "nirvana". Odporucam vyrazit hned rano, a vychod slnka si vychutnat uz hore...
Ale ten stredovy panel, no nemozem si pomoct, nepaci sa mi. Preplacane, nesurode, podivne tvary, otrasne radio. Ford vie robit skvele podvozky, ale co sa tyka interieru, to sa musia este vela ucit...