Dacia oznámila, že z její továrny v rumunském Mioveni vyjela Dacia Sandero s pořadovým číslem 300 000. Jubilejní model byl vybaven benzínovým motorem 1,6 l o výkonu 66 kW a zamířil do Bosny.
jj, přesně tak, když jsem viděl tu popraskanou hlavu u dieselu v Passatu a jak tam tvrdili, že to moc nevadí, protože když se motor zahřeje, olej přestane tolik prosakovat, říkal jsem si že to snad není možný aby si tak extrémního problému nevšimli v ověřovací sérii a co je to sakra za kvalitu. Asi někdo moc "katoval kosty" a stačila počítačová simulace...
Vidím to tak, že dnes si buď člověk koupí auto jednoduché, s vyzkoušenou technikou, kde se toho nemá moc co pokazit, nebo supermoderní káru nacpanou málo otestovanými technologiemi a může se těšit na problémy.
Se Sanderem bych neměl problém, za tu cenu je to velké auto a naprosto v pohodě i co se týká bezpečnosti. Akorát majitel musí překousnout, že se na něj bude každý dívat jako na chudáka - i majitel totálně olítaného deset let starého šrotu z áček.