Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Volt: Záruka 8 let/160 tisíc km na baterie

Baterie hybridního Chevroletu Volt budou mít záruku 8 let, nebo 160.000 km. Vyžádaly si to kalifornské zákony.
Zpět na článek
16. 7. 2010 09:11
16. 7. 2010 09:56
16. 7. 2010 10:02
neregistrovaný "RayBan"
16. 7. 2010 10:07
16. 7. 2010 10:26
neregistrovaný "RayBan"
16. 7. 2010 10:40
16. 7. 2010 11:25
16. 7. 2010 12:03
16. 7. 2010 15:38
16. 7. 2010 18:29
18. 7. 2010 20:25
16. 7. 2010 15:58
16. 7. 2010 18:28
16. 7. 2010 10:44
16. 7. 2010 09:21
16. 7. 2010 11:03
16. 7. 2010 23:33
16. 7. 2010 23:38
17. 7. 2010 19:20
17. 7. 2010 22:25
16. 7. 2010 15:11
16. 7. 2010 17:53
16. 7. 2010 18:35
16. 7. 2010 21:18
17. 7. 2010 11:09
18. 7. 2010 13:00
16. 7. 2010 18:35
17. 7. 2010 11:10
17. 7. 2010 12:04
18. 7. 2010 10:55
16. 7. 2010 22:30
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 7. 2010 13:51
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 7. 2010 20:50
18. 7. 2010 10:59
18. 7. 2010 12:55
18. 7. 2010 17:21
16. 7. 2010 09:11
8 rokov
Osem rokov bez starosti - slovo do bitky.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Blue Sun
16. 7. 2010 09:56
Re: 8 rokov
Teď jen, aby to bylo stejně i u nás. Jedna věc je Kalifornie, druhá věc Evropa. Obávám se, že si tohle zase draze zaplatíme a Volt/Ampera se stanou v Evropě okrajovou záležitostí. Přičemž musím uznat, že to auto se mi velice líbí.
neregistrovaný "RayBan"
16. 7. 2010 10:02
Re: 8 rokov
To asi nebude problém, ale představ si ojetý 8-9 letý Volt na prodej - díky velmi pravděpodobné nutnosti nové baterie bude zájem o hybridní ojetiny minimální a cena tak trochu symbolická ... >:D
Avatar - Blue Sun
16. 7. 2010 10:07
Re: 8 rokov
Baterie vydrží určitě déle, než osm let. Nebo dnešní auta jsou taky po dvou letech na odpis, když jim skončí záruka?
neregistrovaný "RayBan"
16. 7. 2010 10:26
Re: 8 rokov
Jistě vydrží, ale pokud klekne, tak komplet celá. Dokud nekoupíš novou za cca 160.000 Kč, tak nejedeš ... Pokud ti klekne auto, tak stačí vyměnit určitou část a jedeš dál.
16. 7. 2010 10:40
Re: 8 rokov
Vydrží, ale s jakou kapacitou. Podívejte se třeba na baterie v notebooku, kolik toho vydrží po dvou letech oproti původnímu stavu...
Avatar - Blue Sun
16. 7. 2010 11:25
Re: 8 rokov
A pak si přečtěte zprávy z USA o provozu Toyoty Prius (od prvního nasazení už uplynulo cca 15 let) a uvidíte, že jsou tam auta, která mají na původních bateriích najeto 300 000 km a jejich kapacita neklesla na nulu, jako u notebooku. Ono kdyby notebook měl tak inteligentní řízení nabíjení, jako mají hybridy, taky by vydržel déle.
16. 7. 2010 12:03
Re: 8 rokov
hlavně to bude jako se solárními panely - za čtyři roky bude ta samá baterie totálně zastaralá, a nová, s větší kapacitou, bude stát zlomek ceny - takže se slíbí 8 let, a za 4 to KLIDNĚ vymění
16. 7. 2010 15:38
Re: 8 rokov
To nesmis srovnavat, baterie v noteboocich maji uplne jine chemicke slozeni, nez ty v hybridech.
Avatar - positivemind
16. 7. 2010 18:12
Re: 8 rokov
Baterie v autech se nikdy nenabíjí na 100% své kapacity - proto mají dlouhou životnost ;)
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2010 18:29
Re: 8 rokov
Myslíš těch 5-6, někdy i méně let? :no:
18. 7. 2010 20:25
Re: 8 rokov
je to jednoduche...nebudes davat rady na miestnom ford fore ako menit turba, vstrekovace, filtre pevnych castic a dvojhmotove zotrvacniky pri brutalnych 100-120kkm , ale budete riesit ako vymenit baterie ;-). A pri troche stastia bude vo velkomestach na krizovatkach menej smradu a rozbiehajuce vozidla nas nebudu obstastnovat dymovymi clonami
16. 7. 2010 15:58
Re: 8 rokov
to ze dnes nejaka baterka/y stoji 160tsic neznamena ze to bude stat i za 8-10 let, v te dobe budou jiste baterie na uplne jine urovni a je pravdepodobne ze dalsi majitel si bude moci koupit jine levnejsi baterie a treba i s vetsi kapacitou :-)
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2010 18:28
Re: 8 rokov
Jistě, s 20% kapacitou vydrží možná i přes 10 let.... :no:
Avatar - ryman
16. 7. 2010 10:44
Re: 8 rokov
tomu se říká férová nabídka :yes:
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2010 23:50
Re: 8 rokov
Jen hlupak by na takovou podvodnou nabidku naletel. Jaka je garance kapacity baterie po 150 tis. km (tady po cca 3 letech bezneho provozu)? 10 az 20% puvodni? Nebo snad mene? Takova kapacita je pro to auto uz prakticky bezcenna...
A to nemluvim ani o spotrebe paliva pri beznem dalnicnim provozu. Jaka bude spotreba paliva na 1000km? Se zapnutou klimatizaci a topenim? Proc v tom aute proboha neni diesel?
A i pokud by v tom byl diesel, bude snad jeste mit nejaky smysl s sebou tahat tu tezkou a drahou baterii, ktera svou kapacitou pritom nepokryje ani prvni hodinu jizdy? Kolik bude stat ekologicka likvidace ytakove baterie?
:no: :no: :no:
Jen hlupak by na takovou podvodnou nabidku naletel!
17. 7. 2010 22:02
Re: 8 rokov
(z clanku o BEV Nissan Leaf) After 10 years, 70 to 80 percent of the pack’s capacity will be left. The exact amount will depend on how much (440-volt) fast charging is done—as well as environmental factors, such as extreme hot weather, which is tough on the battery.
Avatar - Katikakus
16. 7. 2010 09:21
Fotogalerie
Zajimava fotogalerie. U clanku o Chevroletu fotogalerie BMW :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 7. 2010 09:29
Re: Fotogalerie
Za záměnu se omlouváme, už je to napraveno.
Avatar - Ondore
16. 7. 2010 11:03
Prve dojmy
Rad by som, aby mala manzelka plug-in auto coskoro v garazi, pokojne by som kupoval aj dnes, keby bolo co. Nevadi mi byt testovacim kralikom a tato kategoria ma zaujima. Ale musim povedat, ze po zivom stretnuti s Voltom som zazil sklamanie. Aj ked amici roztacaju kolesa a budeme o nich pocut (Ford Fusion Hybrid je uzasny), toto auto je podla mna horsie ako Prius ;-\ a zda sa, ze v Europe si na slusne auta este par rokov pockame :-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
16. 7. 2010 11:29
Re: Prve dojmy
Zdá se, že máš aspoň nějaké zkušenosti, na rozdíl od většiny z nás zde přítomných. Čím konkrétně je Volt horší, než Prius? V plug-inech jsem spatřoval výraznější krok kupředu oproti právě třeba Priusu nebo hybridům Hondy, proto mne to zajímá.
Avatar - Ondore
16. 7. 2010 23:33
Re: Prve dojmy
Moje dojmy sú iba statické, sedel som v ňom a pripadal si, ako keď som pred rokmi videl prvý MacBook - palubovka z bielych plastov s lesklou úpravou, chrómové lemovania mi pripadali ako z plastu a vôbec celá koncepcia mi prišla ako pokus o hypermodernu, ale "kapánek" sa pri tom šetrilo. Prirovnanie s MacBookom je výstižné, nevieš, či to naozaj bude fungovať alebo je to hračkárske.

V Priuse nemám pocit nejakej extra vzdušnosti, ale tu som sa cítil ešte stiesnenejší + to má iba 4 miesta na sedenie. O jazde ani o motore Ti nepoviem nič, dtto nepoznám hybrid Hondy, takže nemôžem porovnať, ale princíp by mal byť iný, takže sa to asi ani porovnať nedá.
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2010 18:33
Re: Prve dojmy
Kdepak, na podzim tady máš 3008 s diesel hybridem, 147 kW a 500 Nm, potom hned 5008 a další "koncernová auta", rychle bude následovat Mercedes Benz s S třídou CDI 300 165 kW / 580 Nm, GLK, ML... To budou pořádná auta.
Potom bude zajímavé porovnávat, ale je jisté, že tyto vozy se obejdou bez státní podpory. A hybridní systémy mohou poté sestupovat z dražších aut do nižších tříd za rozumné ceny bez státních pobídek.
Avatar - Ondore
16. 7. 2010 23:38
Re: Prve dojmy
Som na to samozrejme zvedavý, ale ja by som rád plug-in... A to meškanie, myslel som napr. na to, že v US už teraz dostaneš kúpiť cca 15? hybridných modelov, niektoré (Camry) tuším od r. 2006.
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2010 11:08
Re: Prve dojmy
To není žádné meškanie, v USA je hybrid určitou alternativou k benzínu, jako u nás diesel. Ovšem zatímco my máme dieselem pokryto prakticky 50% prodejů, oni mají v laternativních pohonech včetně dieselu nějakých 8-10%.
Avatar - Ondore
17. 7. 2010 19:20
Re: Prve dojmy
Rovnakým spôsobom uvažovania by som povedal, že v US sú TV s uhlopriečkami nad 50" už hodne dlho a teda boli iba alternatívou voči našim kvalitným CRT televízorom s nižšou spotrebou. Tvoj názor, že nemeškáme Ti samozrejme neberiem ;-)
17. 7. 2010 22:25
Re: Prve dojmy
budme radi ze v USA neni diesel tak rozsirenej, to by byli panecku oblaka sazi, kam by se nato hrabala nejaka sopka na Islandu >:D

navic rychlost jakym sputpa podil hybridnich a elektrickych aut v US je mnohanasobne vetsi nez v EU, a zrovna Volt bude jeden z tech modelu ktery to jeste zrychli
16. 7. 2010 12:12
Moc pěkný autíčko,
kdyby to nebly hybrid, ale např. klasická šestnácka nebo dvoulitr, tak bych ho musel mít... :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2010 15:11
Volt
Co vysoce oceňuji na Voltu že má vlastní zdroj pro dobíjení a pohon elmotoru. Nepotřebuje žádnou zásuvku. Ale jinak to je asi tak všechno.
Rozbalit vlákno
9
16. 7. 2010 17:53
Re: Volt
Elektrina vyrobená benzínovým motorom vyjde drahšie, ako dodaná z rozvodnej siete.
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2010 18:35
Re: Volt
Přesně - místo převodu: palivo > výkon tady bude převod palivo > elektrická energie > výkon s nějakou tou rekuperací..... je to fakt otázka....
16. 7. 2010 21:18
Re: Volt
porad je ale efektivnost vetsi nez kdyby se o pohon staral spalovaci motor, tady totiz pojede ten motor na idelanim pomeru spotreba/vykon a to konstantne, u bezneho auta mas nejvetsi straty diky vykyvum hlavne pri rozjezdech kde ten motor musi zabrat
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2010 11:09
Re: Volt
Až ten Volt uvidím v praxi, potom..... Ale jsou s tím pořád hodně zticha a výroba se pořád odsouvá, navíc se plánují směšně malé výrobní série, oni sami tomu jejich produktu zjevně nevěří...
18. 7. 2010 13:00
Re: Volt
a tohle vis odkud? od novinaru? od tech novinaru co jsou schopny dosveta posutet informace ktere si vymyslej a nebo upravej? kvalita novinaru se da zjistit i v CR treba tim ze se od 7 do 8 podivas jeden den v tydnu na zpravy na CT, Prime a Nove, tutez informaci jsou schopni na kazde z televizi podat jinak a to i tak ze uvadeji rozdilne cifry a kdyz si to pak clovek zkoukne treba na BBC tak zjisti ze ti to podaji zase uplne jinak a s jinejma cislama/ciframa >:-[]

CT "museli jsme pesky z 8 patra"
Prima "museli jsme pesky z 12 patra"
Nova "museli jsme pesky z 22 patra"
original v aglictine primo z ust te zpovidane osoby v reportazi "16 patro" >:D

v USA kde je Volt doma je zrejme hodne propagovanej, neb Volt a Leaf me v soucasnosti tvorej dost velkou cast mejch zisku a podle statistik co me server kde prodavam poskytuje je 95% tech prodeju v US (Volta zatim jen nazakazkua a tam mam 100% pro US zakazniky)
Avatar - Ricardo
16. 7. 2010 18:35
Re: Volt
Ale zase nejsou ztráty (tepelné nebo časové) při dobíjení
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2010 11:10
Re: Volt
Až ten Volt uvidím v praxi, potom..... Ale jsou s tím pořád hodně zticha a výroba se pořád odsouvá, navíc se plánují směšně malé výrobní série, oni sami tomu jejich produktu zjevně nevěří...
17. 7. 2010 12:04
Re: Volt
misto benzinove nadrze by meli dat lpg nadrz.
Nevim, jak by to bylo z hlediska prostoru, ale co se tyce financi a EMISI, o ktere tu jde, by to byla nejlepsi volba. V cechach urcite, plyn maji vsude
Avatar - gld
18. 7. 2010 10:55
Re: Volt
lpg sa vyplatí ak máš naozajstnú spotrebu..tento "generátor" by mal spotrebovať minimum benzínu, teda úprava na lpg by sa nevyplatila a iba by zbytočne predražila už aj tak drahé vozidlo ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 7. 2010 22:30
nene elektrino
podle me je to vse zajimava vec ale cele trochu blbost kdyby se to fakt rozsirilo tak se z toho energetici zblazdni a rozvodna sit tez a kdyby prece to vse casem fungovalo jak ma vymysli spesl zasuvku na to ti daji separe elektomer a tam bude tez spesl cena a ve finale kdyz to spocitas tak budes jezdit o padicko kc min nez na lpg....zatim jako reklamni auta dobry ale kdyby to mel mit kazdy druhy (vetsina)tak stat neco vymysli na 100 procent.Oni (stat a veskery byznys okolo ropy)tak jednoduse nebudou chtit prijit o dan-zisky ktera se vaze na benzin a naftu to si nenechaji vzit..bohuzel pro vsechny sporive lidi...
Rozbalit vlákno
9
17. 7. 2010 00:08
Re: nene elektrino
Naprosto souhlasím. Vidíme příklady jinde že by to tak muselo dopadnout. Třeba cena vodného a stočného - lidi začali šetřit vodou, zisky se snížily a ceny prudce vzrostly, někde nad úroveň cen třeba v Německu. Pokud by klesly výnosy z prodeje fosilních paliv, okamžitě se zvedne cena elektřiny nebo se na auta uvalí nějaká nová paušální daň. Státu nejde o to, aby lidi uspořili nebo aby se chovali ekologicky, jde mu jen o co nejvyšší výnosy z daní aby bylo co "přerozdělovat".
Avatar - Katikakus
17. 7. 2010 09:58
Re: nene elektrino
Zkus obcas pouzit interpunkci, neda se to cist :no: ;-\
17. 7. 2010 10:07
Re: nene elektrino
rozvodna sit se vyviji a energeticke firmy doni samozdrejme investuji tak jako do novivh elektraren, ne kazdej ma garaz se zasuvkou, nero jinde zasuvku ze ktere by to mohl dobijet, ve mestech to vpodstate pada a dobijet tam lidi budou moct vpodstate jen na omezenem mnozstvi mist ktere pravdepodobne bude budovat prave energeticka spolecnost presne tak jak se to deje dosud, takze v dobe kdy by teoreticky mohla nastat doba kdy rekneme takovato auta budou tvorit alespon 50%, tak nato samozdrejme bude pripravena i rozvodna sit :-) zedne naden se tady proste nevyroji miliony elektrickych aut, to je beh na nekolik mozna i desitel let :-)
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2010 11:13
Re: nene elektrino
Jojo, rozvodná síť se vyvíjí asi tak 10x pomaleji než zdroje, budou to hezké black-outy. Naštěstí všechna ta elektrovozítka máme jak dopravit domů a do servisů - použijeme odtahová vozidla s dieslovým motorem..... Jo jo, odtahovky budou mít zlaté časy, budou mít denní "sběr" elektromobilů bez šťávy, těch, které nedojely domů nebo k dobíjecí stanici.
17. 7. 2010 12:39
Re: nene elektrino
aha expert na ceskou energetickou sit >:D
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2010 16:43
Re: nene elektrino
Stačí nebýt hluchý a slepý, elektrický hochu. Ale možná máš zrovna vybité baterie. Tak se běž dobít.
17. 7. 2010 20:53
Re: nene elektrino
kolik black-outu CR hrozilo z duvodu nedostatku energie? a pak doplnkova otazka, kolik black-outu CR hrozilo z prebytku energie? :-! a bude stacit obdoby rekneme 5-10 let >:-[]

budoucnost totiz pocita i s jinejma variantama nez je verejna el.sit
18. 7. 2010 20:37
Re: nene elektrino
tebe zase dochadza nafta...kolko spotrebicov mas v byte, resp. dome pokial nepouzivas elektricku energiu na kurenie, tak odber bytu, resp. domu je velmi mala hodnota. Dobijanie tohoto vozidla zozerie podobne mnozstvo el.energie ako trochu vykonnejsia mobilna klimatizacia zapnuta 8 hodin
18. 7. 2010 20:27
Re: nene elektrino
black outy nebudu...teda ak neocakavas, ze vacsina motoristov vymeni svoje vozidla za elektromobily. V pripade volta by sa nemalo stat, ze nedojde k dobijaciej stanice, alebo domov ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 7. 2010 13:51
Jj
Hlavne u elektromobilu bych skoro pochyboval ze se bude o cem bavit jako o nasich stavajicich vozech:motor? ..4 v kazdem kole na elektrinu...zvuk?zadny z nich nepoleze..prevodovka?zadna neni..tak asi zbudou ty baterie.ja mam slabsi ty silnejsi.auto jak ho zname skonci bude to jen kastle kde bude par elektrinou pohanenych veci a nejdulezitejsi budou baterky pak uz jen zbyva aby ti do toho dali chip co ti bude udrzovat predepsanou rychlost...o takovou budoucnost nestojim..Radsi benzin za 45 kc mila EU
Rozbalit vlákno
4
17. 7. 2010 20:50
Re: Jj
a co 100 nebo 150 kacek za litr >:D porad budes stastnej?
Avatar - gld
18. 7. 2010 10:59
Re: Jj
autá na drevoplyn by zažili slušný comeback >:D
18. 7. 2010 12:55
Re: Jj
a to jsem jeste zapomel dodat ze i 45kacek za litr znamena nejen ze bude drazsi benzi/nafta, ale ta cena drazsiho paliva se promitne i do cen dalsiho zbozi, kde si samozdrejme zvednou ceny dopravci a nasledne i prodejci :-)
Avatar - gld
18. 7. 2010 17:21
Re: Jj
Nj..každopádne ropy je dosť, to len ľudia, ktorí ju majú pod palcom..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud