Ford Fiesta se začal i na českém trhu prodávat s motorem 1,6 Ti-VCT. Vrcholná benzinová motorizace o výkonu 88 kW stojí 359.990,- Kč, nejlevnější pětidveřová Fiesta nyní vyjde na 234.990,- Kč.
Ja si myslím, ze nejde o peniaze na vývoj, ale o cakanie na motor. Je velmi pravdeopodobné, ze Fiesta ST bude mat nový turbobenzín 1,6, ktorý je uz ohlásený do nového Focusu a C-Maxu, avsak z hladiska hierarchie ho dostane zrejme najprv Focus a az po nom Fiesta. Tipujem to na jesenný autosalón 2011.
EcoBoost 1,6 je istý, bude mat dve verzie: 110 kW a 132 kW.[odkaz] Tipujem, ze do Fiesty ST pojde tá silnejsia verzia. A nový Focus ST bude mat "iba" 2,0 EcoBoost s tými 240 k. Pre Mondeo je zrejme 2,0 dost málo na to, aby pri tomto motore devalvovali oznacenie ST.
Pre turbo benzin 1,6 uz zaciname robit prve predseriove Powershifty, co sa tyka Ecoboost 2,0 s 240HP uz zopar predserii mame za sebou :-))).
Som zvedavy kedy bude u nas v predaji s automatom s dvojitou suchou spojkou. V USA to uz predavaju.
[odkaz]
No skús si len tak informacne zadat na moje.auto.cz Fiestu aktuálnej generácie, kolko z nich tam má tento motor a potom si na svoju otázku zodpovies sám. ;-)
Mně se fiesta líbí, jen pořád nějak nemohu překousat ten pro mě odpornej pouťovej vnitřek. Kolega ji má a při každém svezení je mi to odpornější. Věřím, že tomu třeba časem přijdu na chuť, protože co se týče vnějšího vzhledu, jízdních vlastností a techniky je to slušný. Horší je, že na tento trend stříbřenkou natřených plastů imitujících leštěný hliník najeli i u focuse a některých výbav mondea ;-)