Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Grand Cherokee: Podrobné informace a nové fotografie

Nová generace velkého Indiána se poprvé představila veřejnosti již v dubnu 2009 v New Yorku, její uvedení na trh si ale vyžádalo delší dobu. Za mořem se začala prodávat v červnu.
Zpět na článek
11. 7. 2010 08:56
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 7. 2010 19:58
12. 7. 2010 10:30
12. 7. 2010 15:39
12. 7. 2010 20:09
13. 7. 2010 15:42
14. 7. 2010 15:44
12. 7. 2010 14:41
12. 7. 2010 10:33
12. 7. 2010 15:41
12. 7. 2010 14:48
12. 7. 2010 15:42
12. 7. 2010 16:21
12. 7. 2010 20:12
12. 7. 2010 20:23
13. 7. 2010 15:43
13. 7. 2010 16:14
13. 7. 2010 19:28
13. 7. 2010 19:37
14. 7. 2010 15:49
14. 7. 2010 23:22
15. 7. 2010 16:19
15. 7. 2010 19:31
16. 7. 2010 17:39
12. 7. 2010 16:23
11. 7. 2010 20:29
12. 7. 2010 06:50
12. 7. 2010 18:49
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 7. 2010 23:23
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 7. 2010 09:39
13. 7. 2010 09:39
13. 7. 2010 13:22
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 21:02
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 7. 2010 08:56
Vcelku hezke
Dobre ze ponechali i hemi >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2010 12:14
nevim nevim
Uhlazenost, solidnost, robustnost. Jako kdyby kopiroval vw koncern.
Mladost, hravost, inovace, napaditost... nevidim. Emoce? Nevidim..
Cilovy zakaznik? To vidim. Rodina s dobrym prijmem nebo lide bez emoci s dobrym prijmem
Rozbalit vlákno
42
11. 7. 2010 12:26
Re: nevim nevim
Jo...rodina, která se to nebude bát trochu škrábnout větvema... Já ho vidím jako skutečné SUV v pravém zkratky smyslu :-) Ovšem vše závisí na tom, jak ho v CZ nacení s dieselem, protože VW Touareg (s výbornou technikou) je k mání za solidní cenu.
Avatar - salamoon
11. 7. 2010 13:00
Re: nevim nevim
tak si ho dame doviest z USA s HEMI >:-[]
a tych par veci sa vymeni...
Avatar - gld
11. 7. 2010 19:58
Re: nevim nevim
koľko takých bude, dvaja-traja? :-!
Avatar - Barrichello
12. 7. 2010 09:47
Re: nevim nevim
Myslím že poněkud vícero, jen Denker sem natahl z USA minuých generací hafo, ale spíš se budou tahat ty V6 Pentastary než HEMI.

Stejně jako u 300C/Charger se tahaj hlavně 2,7 a 3,5 V6.

BTW o tomto Grandčíru je článek v aktuálním číslu Světa Motorů a žasl jsem, jak ho tam chválí.
Jinak design má být konkurencí pro BMW X5 (to je taky auto se silně hravým a dravým designem že, hehe) apod.
Má to být luxusní SUV, které se ale nelekne ani terénu.
Avatar - Dinar
12. 7. 2010 10:30
Re: nevim nevim
Designovým i konstrukčním pojetím, tj. hrany, majestátnost, vysoký posaz resp. vzduchové odpružení, různé varianty pohonu pro terén, bych tohle auto viděl spíše jako konkurenta RR Sport, myslím pojetím, než pro X5, která má designem působit mhonem více jako silniční auto (není tolik hranatá, má více koly vyplněné podběhy) a také technikou je orientovaná na silnici. Tedy spíše než X5 je to konkurence RRsport nebo Disca, případně ML/GL (tady jen GC v top verzích) resp. touaregů v základních V6 motorizacích. Bude záležet hlavně na tom, jak nastaví Jeep ceny.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 09:34
Re: nevim nevim
Ceny jsou již nastaveny, v USA.
Avatar - gld
12. 7. 2010 15:39
Re: nevim nevim
myslím, že to precenuješ, ťahať vergly s červenými smerovkami a podvozkom z radovej plachetnice je skôr vaša špecialitka
12. 7. 2010 19:28
Re: nevim nevim
Červený směrovky? Nesmíš soudit podle verglů, co jezdí po vašich silnicích.
Avatar - gld
12. 7. 2010 20:09
Re: nevim nevim
neuplatňuj metódu "podľa seba súdim teba"
12. 7. 2010 21:55
Re: nevim nevim
Nic neuplatňuju, jen že si poslední auto dotažený z US viděl asi před 20 lety a nevíš, co plácáš
Avatar - gld
13. 7. 2010 15:42
Re: nevim nevim
hlavne že ty vždy vieš o čom plácaš..škoda, že vždy len plácaš..
13. 7. 2010 19:29
Re: nevim nevim
Najdi si holku, uleví se ti
Avatar - positivemind
12. 7. 2010 14:27
Re: nevim nevim
Mně přijde Touareg předražený... možná to bude tím, že jsem v něm nejel, ale dát za VW tak vysokou částku :-/ přecejen tahle auta se už kupují i kvůli prestiži a s čím uděláš větší humbuk? Cayenne nebo Touareg? I když jde o v podstatě stejné auto?
Avatar - Dinar
12. 7. 2010 14:41
Re: nevim nevim
Podívej se, kolik stojí dieselový cayenne a kolik touareg se stejným motorem. Ten tvůj "humbuk" je, dle mého, rozdílem jejich ceny dostatečně vyjádřen. Jinak, kvality auta podporují image značky a naopak, že touareg dokáže obhájit svou cenu mezi premiovou produckcí má své opodstatnění právě v jeho kvalitách. ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2010 17:23
Re: nevim nevim
Jj, je to tak a ne jinak...
Avatar - Glaukos
11. 7. 2010 13:08
Re: nevim nevim
Mladost a nápaditost se mi k Jeepu nehodí, nějaké inovace bych tam viděl a na hravost je to dost drahé auto (hravost u Jeepu měli mýt Patriot a Compass a jak dopadli)
12. 7. 2010 00:42
Re: nevim nevim
Prostě auto pro všechny milovníky Jeep Cherokee, co nedosáhnou na produkty EU, nebo jsou američané tělem i duší.
12. 7. 2010 09:13
Re: nevim nevim
Kdyby do toho dali naftu a nastavili cenu proti korejcům, tak by se to tady nemuselo špatně prodávat.
Avatar - Dinar
12. 7. 2010 10:33
Re: nevim nevim
Třílitrová nafta za cenu lehce přes milion a hyundaje mají problém. Souhlas. ;-)
Avatar - gld
12. 7. 2010 15:41
Re: nevim nevim
v tejto verzii by som to videl tak na 50+ v eurotácoch
Avatar - wickymouse
12. 7. 2010 11:03
Re: nevim nevim
no ty jsi mě pobavil... a podle tebe, člověk " s emocemi" si kupuje co? lexus? hondu? hyundai? kia? to snad ne... to si kupují bezpohlavní jedinci >:D
12. 7. 2010 14:37
Re: nevim nevim
Clovek s emocemi si kupuje treba coupe. Abych se rozhodoval pro tohoto jeepa, musel bych mit po krizi stredniho veku. Ani moji pani se nelibi. 8-s
Avatar - Dinar
12. 7. 2010 14:48
Re: nevim nevim
Jistě, coupe a SUV to je velmi srovnatelné. :-O
Avatar - gld
12. 7. 2010 15:42
Re: nevim nevim
áno, ani jedno si nekupuješ preto, že ho potrebuješ ale proste ho chceš ;-)

podoba čisto náhodná
Avatar - T613
12. 7. 2010 16:21
Re: nevim nevim
Jen u toho SUV nemusíš řešit tolik kompromisů jako u toho kupé, proto se to nedá absolutně srovnat.
Avatar - white label
12. 7. 2010 17:26
Re: nevim nevim
Ano a přesně i z těchto důvodů mohl takový Cayenne vlastně "zachránit" 911ku... ;-)
Avatar - gld
12. 7. 2010 20:12
Re: nevim nevim
dnes je tých kompromisov pri SUV určite dosť..parkovacích miest je málo, prepchaté centrá miest, ekoteroristi, negatívne jazdné a prevádzkové vlastnosti áut typu SUV..tých kompromisov je tam prekvapivo veľa..ale keď to vyzerá ako teréňák, no nie? >:D
Avatar - T613
12. 7. 2010 20:23
Re: nevim nevim
Vyjmenoval jsi věci, které se týkají řidiče-obyvatele města, který nechce auto velikosti Smarta nebo Matize. Ty podstatné kompromisy jsi ovšem nevyjmenoval, protože bys musel uznat svůj omyl. Protože mezi tím chceš kupé a chceš SUV je podobná podobnost jako mezi herní konzolí a počítačem
Avatar - gld
13. 7. 2010 15:43
Re: nevim nevim
Zjednodušuješ to..čo s kolónkou "zhoršené jazdné a prevádzkové vlastnosti", hm ;-)

ako vravím, kompromisy, len odlišného rangu
Avatar - T613
13. 7. 2010 16:14
Re: nevim nevim
jasné.. kompromisy.. jako blázen.
Avatar - gld
13. 7. 2010 19:28
Re: nevim nevim
kľudne túto tému zabi, chýbajú ti argumenty
Avatar - T613
13. 7. 2010 19:37
Re: nevim nevim
tak ono se ani argumentovat nedá někomu, kdo porovnává minimální komfort kupé, minimální variabilitu užití prostoru, zvýšené provozní náklady s SUV, které má standardní až velký komfort cestování, standardní až velkou variabilitu prostoru a rovnítko mezi ně dává kvůli horším jízdním vlastnostem SUV (což je celkem sporné, pokud to nechceš používat jako sporťák) a vyšším provozním nákladům.
SUV je malým kompromisem oproti běžnému vozu (kompromisem jsou vyšší provozní náklady), kupé je obrovským kompromisem oproti běžnému vozu (kompromisem je vše).
Avatar - gld
14. 7. 2010 15:49
Re: nevim nevim
není kupé jako kupé..to v prvom rade..

Nemal som na mysli nabúchané malé športiaky s motorom z hayabusy a karosériou pozváranou z trubiek...kupé to je napríklad aj porsche 911 ktoré je v civilných verziách kľudne aj komfortné auto

aby sme zostali v jednej stajni, porovnajme si ho s typickým SUV- cayeenom..kde robíš viac kompromisov, cayeene má navrch JEDINE vo vnútornom priestore..pre niekoho veľká vec, pre niekoho nie

Ide o priority a podľa toho by si mal majiteľ (ak nie je zblbnutý môdnou vlnou) vyberať

Takže ešte raz- nepíš čo sa ti hodí ale pozri sa na vec triezvo a komplexne
Avatar - T613
14. 7. 2010 23:22
Re: nevim nevim
prosím tě .. pořiď si minimálně sedan. Jezdi s ním minimálně rok a pak mi něco vykládej o kompromisech, o střízlivém pohledu na věc a komplexnosti. Zatím zde píšeš z prominutím bláboly.
Avatar - gld
15. 7. 2010 16:19
Re: nevim nevim
neoháňaj sa tu skúsenosťami automobilového matuzalema, napíš konkrétne..kráti (úži) sa nám vlákno tak reaguj k veci..

zatiaľ mi príde akoby si chcel z debaty vycúvať lebo ti chýbajú argumenty..nič nové pod slnkom
Avatar - T613
15. 7. 2010 19:31
Re: nevim nevim
jaké argumenty? dyť už jsem ti je dal. Zkus si v kupé odvést to co v SUV nebo v normálním běžném autě! Vždyť ty ani nechápeš o čem mluvím!
Avatar - gld
16. 7. 2010 17:39
Re: nevim nevim
nechcem začať písať invektíva ale ty si riadny..

však som ti hore napísal že SUV má jedinú výhodu a to vo väčšom vnútornom priestore..už sa od toho konečne odpútaj a prejdime ďalej

mal som vedieť že diskusia s tebou bude zase raz výnimočne plodná ;-\
Avatar - T613
12. 7. 2010 16:23
Re: nevim nevim
je dost řidičů lahodící si v offech, v kterých emoce vzbudí víc Jeep než cokoliv jiného ..
Avatar - T613
11. 7. 2010 20:29
Ozajstné SUV
Do sucha i do vodičky! >:-[] >:-[]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
12. 7. 2010 00:47
Re: Ozajstné SUV
Tobě večer strčit do postele ruskou miss, tak z ní ráno vyleze kalašnikov z formelíny.
Avatar - T613
12. 7. 2010 06:50
Re: Ozajstné SUV
není nad přesnou a jemnou práci zároveň :-)
12. 7. 2010 06:49
Re: Ozajstné SUV
pri jeho svetlej vyske by ni Ado nemal problem zaparkovat pri obrubniku >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 7. 2010 18:49
Jeep je jeep
Nechapu jak nekdo muze porovnavat cherokee se silnicni vonavkou od VW nebo porsche nesmysl kazdy kope jinou ligu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
12. 7. 2010 19:21
Re: Jeep je jeep
Tak zrovna Grand Cherokee (ve srovnání třeba s Touaregem) taky není přímo ultimativní offroad, ale klidně se o tom rozepiš víc...
Avatar - woody-alien
12. 7. 2010 22:36
Re: Jeep je jeep
Cayenne bych sem netahal,ale jinak nevím proč bych nemohl srovnávat. Cherokee je bežný silniční přepravovadlo, tak byl vymyšlen a tak se používá. V případě nouze (když jde po tobě v Rocky Mountains straaaaašlivej grizly.. :-) ) ti přijdou vhod terénní vymoženosti. To je vše. Čili může být Cherokee brán jako přímá konkurence Touarega. Ostatně při cenách nových GCH v Česku, silně pochybuju že si je kupujou fousatý trappeři v zabahněných farmářkách.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 7. 2010 23:23
hm
je dobre ze se pisi jen o benzinech a ne o dieslu v americe maji vic rozumu nez starej kontinent aspon v tom je rozdil oproti zdejsi evropske eko-diesel vlne suv.A v tom je cherokee jiny i kdyz aby se udelalo dobre vlne pry sporilku tak do toho neco naftovyho urco tady nacpou,,, :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 09:39
Re: hm
furt píššte o Cherokee, ale to je trošku jinej model. Tohle je Grand. Ten byl vždy luxusnější.

Cherokee je méně luxus, prodává se už dávno (v USA jako Liberty) a skutečně si ho kupují farmáři a lesníci, pravda ti trochu méně majetní v poněkud starším vydání....
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 09:39
Re: hm
Jo a bude tam zas 3litr od MB, Fiat žádný vhodný motor nemá a protože Jeepy chce prodávat v EU, nic jiného mu nezbyde.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 7. 2010 13:22
snad ano
>:D jo jo v tom mas pravdu asi bude od nich ale snad tam daji neco slusneho s rozumem a ne s vysponovanym vykonem a malou spotrebou na ukor zivotnosti bez nove mody 10 turbodmychadel >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2010 21:02
srt8
mam srt8 a opravdu nevim s cim tady jeep gch chcete porovnavat.0-100km/h 4,9s max 250 a vic cena 35000 euro.samozrejme ma chybicky je to usa auto ale za tyto penize super.uz se nemuzu dockat nove srt/2012/
Rozbalit vlákno
0