Nová generace velkého Indiána se poprvé představila veřejnosti již v dubnu 2009 v New Yorku, její uvedení na trh si ale vyžádalo delší dobu. Za mořem se začala prodávat v červnu.
Uhlazenost, solidnost, robustnost. Jako kdyby kopiroval vw koncern.
Mladost, hravost, inovace, napaditost... nevidim. Emoce? Nevidim..
Cilovy zakaznik? To vidim. Rodina s dobrym prijmem nebo lide bez emoci s dobrym prijmem
Jo...rodina, která se to nebude bát trochu škrábnout větvema... Já ho vidím jako skutečné SUV v pravém zkratky smyslu :-) Ovšem vše závisí na tom, jak ho v CZ nacení s dieselem, protože VW Touareg (s výbornou technikou) je k mání za solidní cenu.
Myslím že poněkud vícero, jen Denker sem natahl z USA minuých generací hafo, ale spíš se budou tahat ty V6 Pentastary než HEMI.
Stejně jako u 300C/Charger se tahaj hlavně 2,7 a 3,5 V6.
BTW o tomto Grandčíru je článek v aktuálním číslu Světa Motorů a žasl jsem, jak ho tam chválí.
Jinak design má být konkurencí pro BMW X5 (to je taky auto se silně hravým a dravým designem že, hehe) apod.
Má to být luxusní SUV, které se ale nelekne ani terénu.
Designovým i konstrukčním pojetím, tj. hrany, majestátnost, vysoký posaz resp. vzduchové odpružení, různé varianty pohonu pro terén, bych tohle auto viděl spíše jako konkurenta RR Sport, myslím pojetím, než pro X5, která má designem působit mhonem více jako silniční auto (není tolik hranatá, má více koly vyplněné podběhy) a také technikou je orientovaná na silnici. Tedy spíše než X5 je to konkurence RRsport nebo Disca, případně ML/GL (tady jen GC v top verzích) resp. touaregů v základních V6 motorizacích. Bude záležet hlavně na tom, jak nastaví Jeep ceny.
Mně přijde Touareg předražený... možná to bude tím, že jsem v něm nejel, ale dát za VW tak vysokou částku :-/ přecejen tahle auta se už kupují i kvůli prestiži a s čím uděláš větší humbuk? Cayenne nebo Touareg? I když jde o v podstatě stejné auto?
Podívej se, kolik stojí dieselový cayenne a kolik touareg se stejným motorem. Ten tvůj "humbuk" je, dle mého, rozdílem jejich ceny dostatečně vyjádřen. Jinak, kvality auta podporují image značky a naopak, že touareg dokáže obhájit svou cenu mezi premiovou produckcí má své opodstatnění právě v jeho kvalitách. ;-)
Mladost a nápaditost se mi k Jeepu nehodí, nějaké inovace bych tam viděl a na hravost je to dost drahé auto (hravost u Jeepu měli mýt Patriot a Compass a jak dopadli)
dnes je tých kompromisov pri SUV určite dosť..parkovacích miest je málo, prepchaté centrá miest, ekoteroristi, negatívne jazdné a prevádzkové vlastnosti áut typu SUV..tých kompromisov je tam prekvapivo veľa..ale keď to vyzerá ako teréňák, no nie? >:D
Vyjmenoval jsi věci, které se týkají řidiče-obyvatele města, který nechce auto velikosti Smarta nebo Matize. Ty podstatné kompromisy jsi ovšem nevyjmenoval, protože bys musel uznat svůj omyl. Protože mezi tím chceš kupé a chceš SUV je podobná podobnost jako mezi herní konzolí a počítačem
tak ono se ani argumentovat nedá někomu, kdo porovnává minimální komfort kupé, minimální variabilitu užití prostoru, zvýšené provozní náklady s SUV, které má standardní až velký komfort cestování, standardní až velkou variabilitu prostoru a rovnítko mezi ně dává kvůli horším jízdním vlastnostem SUV (což je celkem sporné, pokud to nechceš používat jako sporťák) a vyšším provozním nákladům.
SUV je malým kompromisem oproti běžnému vozu (kompromisem jsou vyšší provozní náklady), kupé je obrovským kompromisem oproti běžnému vozu (kompromisem je vše).
Nemal som na mysli nabúchané malé športiaky s motorom z hayabusy a karosériou pozváranou z trubiek...kupé to je napríklad aj porsche 911 ktoré je v civilných verziách kľudne aj komfortné auto
aby sme zostali v jednej stajni, porovnajme si ho s typickým SUV- cayeenom..kde robíš viac kompromisov, cayeene má navrch JEDINE vo vnútornom priestore..pre niekoho veľká vec, pre niekoho nie
Ide o priority a podľa toho by si mal majiteľ (ak nie je zblbnutý môdnou vlnou) vyberať
Takže ešte raz- nepíš čo sa ti hodí ale pozri sa na vec triezvo a komplexne
prosím tě .. pořiď si minimálně sedan. Jezdi s ním minimálně rok a pak mi něco vykládej o kompromisech, o střízlivém pohledu na věc a komplexnosti. Zatím zde píšeš z prominutím bláboly.
Cayenne bych sem netahal,ale jinak nevím proč bych nemohl srovnávat. Cherokee je bežný silniční přepravovadlo, tak byl vymyšlen a tak se používá. V případě nouze (když jde po tobě v Rocky Mountains straaaaašlivej grizly.. :-) ) ti přijdou vhod terénní vymoženosti. To je vše. Čili může být Cherokee brán jako přímá konkurence Touarega. Ostatně při cenách nových GCH v Česku, silně pochybuju že si je kupujou fousatý trappeři v zabahněných farmářkách.
je dobre ze se pisi jen o benzinech a ne o dieslu v americe maji vic rozumu nez starej kontinent aspon v tom je rozdil oproti zdejsi evropske eko-diesel vlne suv.A v tom je cherokee jiny i kdyz aby se udelalo dobre vlne pry sporilku tak do toho neco naftovyho urco tady nacpou,,, :-!:-!:-!
furt píššte o Cherokee, ale to je trošku jinej model. Tohle je Grand. Ten byl vždy luxusnější.
Cherokee je méně luxus, prodává se už dávno (v USA jako Liberty) a skutečně si ho kupují farmáři a lesníci, pravda ti trochu méně majetní v poněkud starším vydání....
>:D jo jo v tom mas pravdu asi bude od nich ale snad tam daji neco slusneho s rozumem a ne s vysponovanym vykonem a malou spotrebou na ukor zivotnosti bez nove mody 10 turbodmychadel >:D
mam srt8 a opravdu nevim s cim tady jeep gch chcete porovnavat.0-100km/h 4,9s max 250 a vic cena 35000 euro.samozrejme ma chybicky je to usa auto ale za tyto penize super.uz se nemuzu dockat nove srt/2012/