Novinky
davy
0
Tak presne tohle tu myslim chybelo, dostupnejsi M3. Za lepsi penize a pravdepodobne funkcnejsi auto. Tim myslim nizsi vaha (karbonova strecha, kapota, dalsi dily?), lepsi vydrz brzd, nizsi teploty oleju, perfektni M podvozek a rozlozeni vahy, uzaviratelny diferencial atp. To auto by mohlo byt pouzitelne na beznych silnicich, zaroven ale i okruzich a driftech. Tesim se na zejmena parametry vahy a vykonu. Uz jsem si zaregistroval predvadeci jizdu😄
Přejít do diskuze
nemyslím si že je to také hrozné, sú to len ľudia ktorý majú dosť odlišný názor na veci, nič viac...
Bohužel, v tom článku jsou nesmysly. Jednak motor bude starší dvouturbová N54 ne twin-scroll N55 a také nebude mít výkon 380 koní ale 340.
Děláš si pr-del z vážných věcí. Podobní autoři, co tam přispívají jsou právě oduševnělé osoby alá Wolff.
No ak to bude az 280 kW, klobúk dole. Aj ked sa mi to zdá az nebezpecne blízko M3, co pri nizsej hmotnosti a vacsom krútiaku prispeje k lepsej dynamike, ako M3. A to nie je strategické.
fuha , ja som to vedel už dávno , ked pojdem vyberat super sedan tak hned si pojdem kupit Octaviu RS >😒] fajn psychopatická stránka :no:
Ale chlapi, však tie M-kové bavoráky sú šroty, veď M5-ka je neúspešný konkurent octave RS... prečítajte si odborný článok >😒] [odkaz]
Spíš to mohlo přijít dřív. Jedničková řada v pětidvéřovém a třídvéřovém provedení bude snad příští rok nahrazena novou generací. Coupe a cabrio jí budou asi brzo následovat. Minimálně tedy facelift. I když Mková řada je vždy trochu vyjímečná. 😄
Taky si myslím, že engine bude 3.0 turbo. Už jen záleží na jaké naladění, každopádně se těším.
Hoci sa o motore clánok nezmienuje, predpokladám, ze pohánat ho bude modifikovaný motor zo 135i. Nebolo by nelogické, keby to bol 3,0 turbo s výkonom zvýseným na 250 kW, ako má Z4 35iS (250 km/h lim., 0-100 km/h za 4,8 s).
P.S. Osobne si myslím, ze uz 225 kW verzia kludne mohla niest oznacenie M; okrem speciálnych limitovaných verzií (ako Focus RS500) niet výkonnejsích konkurentov.
P.S. Osobne si myslím, ze uz 225 kW verzia kludne mohla niest oznacenie M; okrem speciálnych limitovaných verzií (ako Focus RS500) niet výkonnejsích konkurentov.