Novinky
Hoci sa o motore clánok nezmienuje, predpokladám, ze pohánat ho bude modifikovaný motor zo 135i. Nebolo by nelogické, keby to bol 3,0 turbo s výkonom zvýseným na 250 kW, ako má Z4 35iS (250 km/h lim., 0-100 km/h za 4,8 s).
P.S. Osobne si myslím, ze uz 225 kW verzia kludne mohla niest oznacenie M; okrem speciálnych limitovaných verzií (ako Focus RS500) niet výkonnejsích konkurentov.
P.S. Osobne si myslím, ze uz 225 kW verzia kludne mohla niest oznacenie M; okrem speciálnych limitovaných verzií (ako Focus RS500) niet výkonnejsích konkurentov.
Taky si myslím, že engine bude 3.0 turbo. Už jen záleží na jaké naladění, každopádně se těším.
tady info o motoru [odkaz] 😉
No ak to bude az 280 kW, klobúk dole. Aj ked sa mi to zdá az nebezpecne blízko M3, co pri nizsej hmotnosti a vacsom krútiaku prispeje k lepsej dynamike, ako M3. A to nie je strategické.
Ale chlapi, však tie M-kové bavoráky sú šroty, veď M5-ka je neúspešný konkurent octave RS... prečítajte si odborný článok >😒] [odkaz]
fuha , ja som to vedel už dávno , ked pojdem vyberat super sedan tak hned si pojdem kupit Octaviu RS >😒] fajn psychopatická stránka :no:
Tak presne tohle tu myslim chybelo, dostupnejsi M3. Za lepsi penize a pravdepodobne funkcnejsi auto. Tim myslim nizsi vaha (karbonova strecha, kapota, dalsi dily?), lepsi vydrz brzd, nizsi teploty oleju, perfektni M podvozek a rozlozeni vahy, uzaviratelny diferencial atp. To auto by mohlo byt pouzitelne na beznych silnicich, zaroven ale i okruzich a driftech. Tesim se na zejmena parametry vahy a vykonu. Uz jsem si zaregistroval predvadeci jizdu😄
[odkaz]