Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar drtí německou konkurenci. Zatím pouze v Británii

Vlajková loď XJ zaznamenala ve Velké Británii úspěšný start. Hned v prvním celém měsíci na trhu porazila v prodejních počtech své největší konkurenty Mercedes-Benz třídy S a BMW 7. Podobně úspěšné jsou také řady XF a XK.
Zpět na článek
14. 7. 2010 13:32
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2010 13:33
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2010 13:31
neregistrovaný "yaroukh"
8. 7. 2010 14:10
neregistrovaný "turlupin"
8. 7. 2010 09:03
8. 7. 2010 10:06
8. 7. 2010 12:02
8. 7. 2010 14:03
8. 7. 2010 11:33
8. 7. 2010 12:25
9. 7. 2010 15:11
8. 7. 2010 13:11
8. 7. 2010 13:48
8. 7. 2010 11:57
8. 7. 2010 12:03
9. 7. 2010 15:19
9. 7. 2010 15:05
8. 7. 2010 10:53
8. 7. 2010 11:33
8. 7. 2010 13:29
8. 7. 2010 21:53
9. 7. 2010 17:43
9. 7. 2010 22:50
8. 7. 2010 14:16
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 14:55
8. 7. 2010 15:03
8. 7. 2010 15:28
8. 7. 2010 15:50
8. 7. 2010 15:53
8. 7. 2010 15:50
8. 7. 2010 16:06
8. 7. 2010 16:35
8. 7. 2010 18:30
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 22:27
8. 7. 2010 18:27
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 15:40
8. 7. 2010 15:52
8. 7. 2010 16:11
8. 7. 2010 16:17
8. 7. 2010 16:29
8. 7. 2010 16:34
8. 7. 2010 16:43
8. 7. 2010 16:43
9. 7. 2010 15:38
8. 7. 2010 08:02
Obmedzeni anglicania
Pre nich hadam ani ine auta ako Jaguar a Mini neexistuju...
Rozbalit vlákno
14
8. 7. 2010 08:15
Re: Obmedzeni anglicania
Já znám i jiné značky, ale také bych se rozhodl pro Jaguar...
Gratulace :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2010 08:18
Re: Obmedzeni anglicania
tvoj prispevok mi pripada dost obmedzeny, mat tie prachy tak beriem tiez Jaguara a nic ine neriesim. Pozri si kolko mame na slovensku obmedzencov, ktori budu nadalej kupovat uzke slabe fobie za cenu ceedu ale tych asi nevidis.
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 09:12
Re: Obmedzeni anglicania
A koukni se, co máme omezenců v Čechách, co budou radši kupovast sociální ceedy, než pořádné Octavie :yes:
8. 7. 2010 09:31
Re: Obmedzeni anglicania
poradne predrazene octavie...no jasne, si presne ten tip cloveka o ktorom sa topper zmienuje :no:
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2010 13:32
Re: Obmedzeni anglicania
ty seš docela pomalej i na slováka
8. 7. 2010 09:55
Re: Obmedzeni anglicania
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 10:03
Re: Obmedzeni anglicania
Poradne Octavie >:D >:D >:D
Kdybys napsal poradne BMW 1er nebo Focusy ci Golfy, nereknu ani "n". To jsou auta, ktera jsou pravem povazovana za nejlepsi (kazde ovsem necim jinym) v teto tride.
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 10:21
Re: Obmedzeni anglicania
Já jsem hlavně reagoval na jeho absurdní příspěvek, kde jsou podle něj Slováci omezení, když si kupují fabie a ne ceedy, protože ceedníky se vyrábí na Slovensku.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2010 11:22
Re: Obmedzeni anglicania
:yes: trefa :-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 08:47
Re: Obmedzeni anglicania
Tys tomu dal... 8-s :no:

Magicke slovo je "domaci" znacka. Podivej se se kupuje tady - takze to same plati na Cechy a Skodovku, Nemce a VW, BMW MBa , ci Francouze a jejich znacky. Kdyz bych si ovsem mel vybrat mezi Skodovkou a Jaguarem, tak budu radsi "omezeny" Anglican, nez "omezeny" Cech/Slovak.
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2010 13:33
Re: lol
>:D :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
14. 7. 2010 13:31
Re: lol
nojo, zase slovenskej rozumbrada :no:
8. 7. 2010 08:30
Shelby to myslis vazne??
Tak ty si predpokladam nemal moznost vidiet nazivo ako ten jaguar vyzera vsak? v com je podla teba horsi ako bmw alebo mercedes? ci len tym ze nema v znaku vrtulku alebo tangace? neviem kto je obmedzeny....
Rozbalit vlákno
63
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 09:14
Re: Shelby to myslis vazne??
Jenže Jaguár je pro anglány jako domácí značka, takže má předem dané předpoklady na slušný prodej. Jinak musím říct, že po tom, co jsem ho viděl naživo by jsem ho zařadil na čtvrté místo za německou trojku. Není špatný, je povedený, ale pořád mi tam na něm něco chybí.
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 09:56
Re: Shelby to myslis vazne??
Stitek Made in Germany, vid? 8-s

Nerikam, na Bavo i Medu mu neco schazi, ale proti Audi se muze smele postavit. A co mu na nemckou trojku schazi v technice, to dozene diky charakteru a charizma, ktere z Jaguaru vyzaruji.
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 10:23
Re: Shelby to myslis vazne??
No tak mi řekni, co ztrácí Audi oproti MB a BMW.
8. 7. 2010 10:32
Re: Shelby to myslis vazne??
Jakou odpověď čekáš od člověka, který nikdy neměl žádnou z tebou uváděných značek?
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 10:34
Re: Shelby to myslis vazne??
On ale od tebe zadnou odpoved ani neceka...
8. 7. 2010 10:36
Re: Shelby to myslis vazne??
Mlč, s tebou se nikdo nebaví. :-!

A nebo ještě lépe, klidně se poděl o ty své zkušenosti. Ale to, jak slintáš u výlohy šourůmu, nás nezajímá. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:01
Re: Shelby to myslis vazne??
To ty ses zapletl (jako vzdycky) do diskuze dvou lidi, kde na tvuj nazor nebyl nikdo zvedavy :-!
8. 7. 2010 11:03
Re: Shelby to myslis vazne??
Naopak, všichni, tedy alespoň já a kari.laz, jsme zvědaví, co ty můžeš napsat k německé prémii. >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:11
Re: Shelby to myslis vazne??
Máš pravdu, tu je to už len "já" /teda ty/ a parta hic, ostatní sú už dostatočne znechutení na akékoľvek debaty. Iba názor party hic je vždy ten najzasvetenejší, ba priam najsvätejší a ostatní majú iba "mlč"ať a čítať tie vaše onanistické reči nad prémiovými a "supermainstreamovými" značkami. Hnus velebnosti, hnus :no: :no:
8. 7. 2010 11:12
Re: Shelby to myslis vazne??
Á, pan "prvoplánovitý" se ozval. Raději nic nepiš, nebo se opět zptrapníš. ;-)
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:15
Re: Shelby to myslis vazne??
"zptrápňuješ" sa tu dennodenne ;-)
Tým poukazovaním na moje vyjadrenie o "prvoplánovitosti" Audi A8 (pričom som onoho času menoval, ktoré konkrétne časti na tom aute za prvoplánovité, ba priam "kolotočárske", považujem, a stále ich tak vnímam i po osobnom vzhliadnutí) iba stále dokazuješ neochotu chápania príspevkov iných a presadzovanie svojich názorov. Tým sa pasuješ za najväčšieho (barbar c-)onanistu.
8. 7. 2010 11:20
Re: Shelby to myslis vazne??
Jako čertík z krabičky. Stisknu tlačítko a už píše. >:D

PS: Opravdu, ale opravdu tě musím opět zklamat v tom, že pojem "prvoplánovitý" má úplně jiný význam, než tu tak vehementně prosazuješ. ;-)

PPS: Neztrapňuj se. Škodíš jen sám sobě, ;-)
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 11:27
Re: Shelby to myslis vazne??
:yes:
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:56
Re: Shelby to myslis vazne??
Ak tu niekto niečo vehementne presadzuje, tak si na nesprávnej adrese, pozri sa do zrkadla a (snáď) uvidíš tú "správnu sadzačku" názorov. Alebo sa stretni s kámošom, ktorý ani (zrejme) nevie o čom je reč, no napriek tomu neváha zdvihnúť palec. Kľudne aj dva, aj ja vám ich držím, snáď sa vám podarí stať sa ohľaduplnejšími voči názorom iných, ale o tom dosť pochybujem, a je mi to vlastne jedno. Takých ako ty, mám tam, kde máš ty takých, ako som ja ;-) A preto je úplne normálne, že veci vnímame diametrálne odlišne, a nikdy (až na svetlé výnimky) sa nezhodneme.
8. 7. 2010 12:03
Re: Shelby to myslis vazne??
Já to říkám furt, že je těžký se ztotožnit s někým, kterej tu dokolečka píše vo tom, že "tráva je modrá". >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 12:23
Re: Shelby to myslis vazne??
Na to bacha, lebo kosenie trávnika považujem za veľmi dobrý relax po duševnej práci, a pozemok mám veľmi slušný (čo sa týka rozľahlosti i upravenosti) na to, aby som tvrdil, že tráva nie je zelená. :-) To je zase len to tvoje pretláčanie myšlienok a vkladanie slov do úst tomu druhému, ktoré nikdy nepovedal. Samozrejme odhliadnuc od tej vety v úvodzovkách, to len ty ma považuješ za nechápavého, ale neberiem ti to. To, čo pochopím ja, by si ty nikdy nepochopil, na to ťa zase ja vidím príliš obmedzeného.
8. 7. 2010 12:32
Re: Shelby to myslis vazne??
Nepochybuju o tom, že si s někým i rozumíš, nejspíše to budou lidé schovaní před světem za hodně vysokým plotem v bílých pyžamech. >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 12:45
Re: Shelby to myslis vazne??
Práveže je mi ľúto ľudí, ktorí svoje pozemky oboženú trojmetrovými plotmi v obave o svoje súkromie, a pritom sa im takmer dotýkajú strechy domov. To sú potom zbytočné mokré sny a prepotené saténové pyžamá (trebárs bielej farby), aké tu predvádzajú niektorí nedávno spánštelí (prípadne priženení = tvoj prípad) novozbohatlíci. Nemám záujem o ďalšie útoky, čo som považoval za potrebné som už napísal...pekný deň!
8. 7. 2010 12:51
Re: Shelby to myslis vazne??
Neskutečné, jaké ty máš osobní problémy. Tolik písmenek, aby ses obhájil. >:D
Znovu ti opakuji, nezajímá mne to, ani ty, ani tvoje zahnědlý pyžamo. Tady je to o autech. ;-)
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 14:50
Re: Shelby to myslis vazne??
Tuná (diskusná časť) to už dávno a častokrát nie je len o autách, ale o tebe a tvojich stupídnych útokoch. Nemaj obavy, že som sa z nich niekedy pokakal, ale zároveň strácam potrebu na ne reagovať. A tej poslednej (pridanej) vety sa drž ;-) ;-)
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 11:26
Re: Shelby to myslis vazne??
Je něce nepochopitelného na mé otázce, kde jsem se ptal, v čem ta Audi tak moc ztrácí na BMW a MB? Jednodušeji to už napsat nemůžu. To že katikakus něco napíše a pak na to nedokáže aurgumentovat už o něčem svědčí.
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 12:12
Re: Shelby to myslis vazne??
Ja vám váš názor na A8 neberiem, ale zároveň ho nikto nenanúti mne ;-) V tejto triede by som lovil, zrejme, tiež v nemeckých vodách, ale malo by to (napriek tomu, že je najdlhšie na trhu, i keď už s faceliftom) trojcípy znak. O triedu nižšie by to zase na kapote s najväčšou pravdepodobnosťou "točilo" vrtuľu. No ak si niekto vyberie Kiu namiesto Škodovky, tak to už dnes vôbec nepovažujem za prešľap alebo dôvod na zbytočné posmešky, a v tom je možno medzi nami zásadný rozdiel, hoci ja by som si nevybral ani u jednej z tých značiek. Som hlavne za podporu európskej produkcie (nielen výrobnej ale i vývojovej), i keď vzhľadom na kapitálové previazanie a globalizáciu je to už dnes tiež takmer jedno.
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:12
Re: Shelby to myslis vazne??
Muj nazor najdes pod prislusnymi clanky... ;-)
8. 7. 2010 11:12
Re: Shelby to myslis vazne??
Tohle mi od tebe bohatě stačí. ;-)
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 11:28
Re: Shelby to myslis vazne??
Děkuji za upřesnění. Ale nemám tolik času, aby jsem četl všechny možné články. Můžeš sem hodit aspoň nějaký link? Jsem na to zvědavý
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 10:33
Re: Shelby to myslis vazne??
K cemu. Staci se podivat na tve prispevky pod jinymi clanky a kazdemu je hned jasne, ze by to stejne byla ztrata casu.
Ale abys nerekl - treba prave ten charakter.
8. 7. 2010 10:37
Re: Shelby to myslis vazne??
Zato ty zde předvádíš adoraci korejské produkce tak okatě, až je každýmu jasný, na co (pouze) dosáhneš.
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 10:59
Re: Shelby to myslis vazne??
Mas v tom nejaky gulas - Jaguar je britska znacka vlastnena indickou firmou, korejci s Jaguarem nemi nic spolecneho.

Tve zavery jsou pak celkove ponekud zvlastni. Osobne obdivuji treba Ferrari nebo prave BMW ci Volvo, takze v duchu tveho uvazovani dosahnu (pouze) na korejskou produkci, BMW, Volvo a Ferrari? Neuhodil ses do hlavy?
8. 7. 2010 11:01
Re: Shelby to myslis vazne??
Vím, že pro tebe je realitou cedník, kterého tady budeš do krve bránit.
O BMW napíšeš akorát tolik, že má "charakter", což možná prohlásí pouze ten člověk, který si autem musí něco léčit a nemá na to, aby objektivně posoudil jeho kvality. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:09
Re: Shelby to myslis vazne??
Mas v tom gulas - ja psal o Jaguaru.
O Ceedu psal topper, tak si to vyrid s nim.
Nazdar.
8. 7. 2010 11:13
Re: Shelby to myslis vazne??
Vsadím se, že kdyby ho tu nevzpomněl, tak se tady ani neobjevíš.

Znám dobře tyhle samozvané bojovníky za korejskou produkci. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:16
Re: Shelby to myslis vazne??
8-s :no: Jak by rekl tvuj kamarad - zkus mokry hadry. Najdi si muj prvni prispevek, na co jsem reagoval a co jsem psal. Napoveda - 8:47
8. 7. 2010 11:25
Re: Shelby to myslis vazne??
Tos to dopracoval, že? Každej tu už ví, že když se nekde objeví slovo Ceed, tak se tu brzy objevíš s adorací i ty. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:32
Re: Shelby to myslis vazne??
Tebe ten Ceed nejak zere, ze ho vsude tahas.
Tohle je diskuze o Jaguaru.
Jediny, kdo tady pise o Ceedu jsi ty a topper.
8. 7. 2010 11:34
Re: Shelby to myslis vazne??
>:D

Žes toho o Jagu fááákt hoooodně napsal. >:D

Trochu soudnosti kaktusáři. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 11:41
Re: Shelby to myslis vazne??
Od tebe to opravdu sedi >:D >:D >:D
8. 7. 2010 11:42
Re: Shelby to myslis vazne??
Ještě na někoho ukaž prstíkem, ať v tom nejseš sám. ;-)
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:25
Re: Shelby to myslis vazne??
Ostatní už až príliš dobre poznajú "bojovníky" za nemeckú a "českú" (iba Škodovácku časť, pretože "Kórejci" sa vyrábajú taktiež u vás) produkciu, a myslím, že už i veľmi dobre vedia, že nemá význam s nimi príliš debatovať. Ibaže niektorí majú sklony šaškovať a provokovať ako ty. Škoda, že si sa nestal futbalistom, ale zrejme do lopty nevieš kopať tak dobre ako do ľudí, to ti naopak ide na jedničku.
8. 7. 2010 11:27
Re: Shelby to myslis vazne??
Jasně Jánošíku. >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:39
Re: Shelby to myslis vazne??
Viem, došlo mi to už dávno, ale aspoň, že si to zobral s "rehotom". Ide tu o pr.del, i keď poniektorí, mám pocit, tuná žijete celé dni a celé svoje životy. Každý má na výber, tak v autách, ako aj v nakladaní so svojím časom a životom ;-) ;-)
8. 7. 2010 11:43
Re: Shelby to myslis vazne??
Copak, neposlouchá tě žena? S tím ti nepomůžu. >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 12:36
Re: Shelby to myslis vazne??
Na rozdiel od teba nie som pod papučou. Neoženil som sa dostatočne mladý a "sprostý", a teraz je to už trošku ťažšie. V reálnom živote som dosť dominantný typ (vidíš, ty sa zase snažíš o tú dominanciu zrejme iba v tom virtuálnom svete), ale napriek tomu sa snažím o pochopenie mojich partnerov, v tomto prípade partnerky, keďže si narazil na túto tému. V osobnom živote nemám problém a dokážem si poupratovať pred vlastným prahom, kto by to bol povedal...že?!
Inak tento Jaguar nie je slovami počeštenej Darinky Rolincovej "môj šialok kávy", ale pre spestrenie ciest ho veľmi vítam. >:D >:D
8. 7. 2010 12:39
Re: Shelby to myslis vazne??
No a že o tom potřebuješ neustále někoho přesvědčovat. Mne to nezajímá. >:D
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 12:48
Re: Shelby to myslis vazne??
V tom prípade si odpusť narážky na súkromie ľudí, ktorí ťa nezaujímajú. Keď nevieš kam z konopy, tak narážaš na súkormie iných a ak nemajú problém zareagovať, tak sa iba utápaš vo svojej beznádejnosti. Kúp manželke mäkšie papuče, tie súčasné ti dosť tlačia na krk.
8. 7. 2010 12:54
Re: Shelby to myslis vazne??
Viz můj úplně první příspěvek na tebe z 11:12 Cituji "Á, pan "prvoplánovitý" se ozval. Raději nic nepiš, nebo se opět ztrapníš."

Jak vidíš, psal jsem ti, že se nemáš obnažovat, protože je to zcela... zbytečné. Bohužel tvé vedení je tak dlouhé, že ti to... nedošlo.
;-)
Avatar - kari.laz
8. 7. 2010 10:57
Re: Shelby to myslis vazne??
Můžeš mi sem hodit jeden takový můj ukázkový příspěvek? (Kromě toho, že o fiatu 500 říkám, že je to hnusný předražený kýč.)

DOcely mě zajímá, jak máš moe příspěvky nastudované, nebo jestli plácáš nesmysly.
Avatar - DRBNUTY
8. 7. 2010 12:08
Re: Shelby to myslis vazne??
Kde straca?Tak napriklad Audi oproti BMW ma hroznu prevodovku multitronic pre 4valcove motory(okrem 2.0 TFSI quattro) v Audi A4 a A6.BMW ma na rozdiel od Audi aj v 4valcoch vyborny 8stupnovy automat.Staci?
8. 7. 2010 12:10
Re: Shelby to myslis vazne??
Jenže todle donedávna neplatilo. A automat v BMW stál za starou belu. ;-)
Nový osmistupňový je o tři dimenze jinde.
Avatar - DRBNUTY
8. 7. 2010 12:16
Re: Shelby to myslis vazne??
Keby dali vsade DSG neplatilo by to ani donedavna.Ale asi tam bude nejaky konstrukny problem,lebo inac by tam uz asi DSG davno bolo.
8. 7. 2010 12:18
Re: Shelby to myslis vazne??
Audi má podélné uložení motoru od A4 výše. DSG je (aspoň v té současné verzi) pouze na příčně uložený motory. Ale bude brzy i na podélné. ;-)
Avatar - DRBNUTY
8. 7. 2010 12:23
Re: Shelby to myslis vazne??
Nechapem ale potom preco A4 2.0 TFSI Quattro ma DSG a bez Quattra je tam multitronic,ved motory su uplne rovnake a urcite su aj rovnako ulozene.Chcel som Audi A5,ale z tohto jedineho dovodu,ze nema DSG, som si ju nekupil.
8. 7. 2010 12:30
Re: Shelby to myslis vazne??
Nějakej problém tu bude, a to nejspíše v zástavbě DSG při současném použití Torsenu a bez něj. Prostě nezbývá, než čakať. ;-)
8. 7. 2010 13:24
Re: Shelby to myslis vazne??
Multitronic má do původního Steptronicu stejně daleko jako mletý z Kauflandu do kvalitního tartara :-)
8. 7. 2010 13:38
Re: Shelby to myslis vazne??
Přesně tak
Avatar - white label
8. 7. 2010 13:31
Re: Shelby to myslis vazne??
Proč by měl stát za starou belu? Steptronic byl hodnocen velmi dobře určitě nijak hůř, než tiptronic se kterým se dal (na rozdíl od multitronicu a s-tronicu) i konstrukčně přímo srovnávat...
8. 7. 2010 13:48
Re: Shelby to myslis vazne??
Píšu jen svůj osobní názor. Rozhodně mne svými vlastnostmi stará převodovka v BMW nijak neuchvátila. Jediné co uměla, bylo automaticky řadit. To bylo vše. Pro mne trochu málo. Pokud ji považuješ za dobrou, tvoje osobní věc, já ji považuji (starou převodovku) za onu "starou belu". ;-)
Avatar - Ricardo
8. 7. 2010 17:24
Re: Shelby to myslis vazne??
Co ztrácí v technice?
Avatar - Katikakus
8. 7. 2010 20:32
Re: Shelby to myslis vazne??
Namatkou 4x4, ale to neni tak podstatne.
8. 7. 2010 21:10
Re: Shelby to myslis vazne??
Jenom jedna věc, kterou tu už zmiňovali jiní? Nic jiného ti kamarád Google nenabídl. >:D
Avatar - Ricardo
8. 7. 2010 23:53
Re: Shelby to myslis vazne??
Namátkou 4x4 není u těchto aut podstatné (pokud to není zrovna Audi). XJ má mechanické přilnavosti dost na to, aby se bez 4x4 obešlo. Stejně tak šestistupňová převodovka ZF 6HP28 je v praxi lepší jak 8HP70 prosazovaná konkurencí.
Avatar - Dinar
9. 7. 2010 10:26
Re: Shelby to myslis vazne??
Benzinové motory. S tou převodovkou se rozepiš, v čem je "v praxi" lepší, jsem zvědav na nějakou zkušenost, jen ne prosím, "v autocaru řikali..."
Avatar - white label
9. 7. 2010 14:37
Re: Shelby to myslis vazne??
Taky by mě zajímalo v čem je šestistupňový automat Jagu v praxi lepší, než třeba ten osmistupňový v BMW u kterého jsem žádnou významnější slabinu nezaznamenal a považuju ho za současnou absolutní špičku ve své kategorii...
neregistrovaný "turlupin"
8. 7. 2010 14:10
Re: Shelby to myslis vazne??
Báječný kabaret pánové, už přez slzy smíchu ani číst nemohu... >:D
8. 7. 2010 09:03
KRAAASA
teraz ho vidim po prvy krat ale nadhera !!!!!!!
ten nadherny zadok - v jednoduchosti je krasa :yes:
Hned by som ho bral ,ani by som nemusel mat ten motor a luxus stacil by ten dizajn....Benz a spol sa nechyta na ten dizajn
:-!
hlavne Benz s tou ich hnusnou maskou co zacali robit , otras najvecsi :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2010 10:06
Proč ne
Žít v UK bez sněhu a mít peníze klidně bych si Jaguara koupil. U nás je absence pohonu všech kol a malá servisní síť velkým problémem. Auta jsou to nesmírně elegantní i když nemají takovou techniku jako ty Made in Germany. ;-)
Rozbalit vlákno
37
8. 7. 2010 10:34
Re: Proč ne
Já potkal novýho Jaga XJ minulý týden, zadek se neskutečně povedl, ale přední partii něco chybí. Jako celek na mne působí asi stejně jako Citroen C6. Nepotkáš ho každý den, na cestě dominuje díky své neokoukanosti.
8. 7. 2010 12:02
Re: Proč ne
XJ jsem ještě neviděl, ale XF několikrát a je krásný. Hlavně v červený barvě. To by byl můj favorit v limuzínách od Jaguaru. :-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 11:27
Re: Proč ne
Ted sem se zasmál....

Jak ste to dělali za toáče, když to tu jeidné dostupné 4x4 byl olítaný Gaz 69, Aro popřípadě Niva, která ovšem stála jako funglovka balík...

Jak se ty lidi kurnik dostali na ty hory, když mělo tehdá všechno zadní náhon?
Zřejmě kouzelníci, vid...
8. 7. 2010 11:32
Re: Proč ne
A které hory myslíš? Kavčí? >:D
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 11:42
Re: Proč ne
Krkonoše, bratře plukovníku a Tatry...
8. 7. 2010 11:47
Re: Proč ne
Jó, Tatra nezná bratra. >:D

Mimochodem, za totality tu jezdil poměrně unifikovaný vozový park. Každá horská chata (rekreační středsiko) měla k dispozici minimálně jeden vůz 4x4, návštěvnící jezdili buď svými vozy, převážně škodovkama s konfigurací vše vzadu, což je na zimu nepochybně lepší uspořádání, než motor v předu a hnaný zadek, případně nějací odvážlivci s žigulama tahající navíc pytel cementu nebo kus kolejnice. ;-) Jo, to byly doby. Na spousty horších věcí se hodně rchle zapomíná. ;-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 11:55
Re: Proč ne
A všichni tam vyjeli, že. BEZ ESP, HILL asistentů, TCS a kýho výra ještě.

No a že měli v kufru pytel písku? No a co jako?
V čem je problém? V jednoduchosti je genialita, nezapomen na to.
8. 7. 2010 11:59
Re: Proč ne
Nejednou si pamatuju, jak sme se z auta soukali pod kopcem a věci do chaty vynášeli po svejch, nebo nás vyvážel v Aru provozní chaty. Na toto taky každej rychle zapomíná. Parkoviště na cestě pod chatou nebyla žádná výjimka. Ne ke každé chajdě vedla cesta jako dálnice. ;-)
8. 7. 2010 14:03
Re: Proč ne
Tak proč (si) to, sakra, poslední dobou výrobci tak "komplikují"
Avatar - Plautus
8. 7. 2010 11:33
Re: Proč ne
Dosti trefná poznámka :-) :yes:
No, dnes už máme všetci nutne four-wheel drive, ale to je fakt len fór tunajších "víl", ktoré majú najlepší "drájv" (minimálne príspevkový...).
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 11:52
Re: Proč ne
Jojo, máme for wheel drive na cestu do Tesca a chalupu kam vede asfalftka nebo polnačka posypaná štěrkem.
Jo a na dovču do hrvatska popř s dítkama na zámek (dosad si jinou akci) v sobotu.

Z těch co maj 4x4 - mimo firmy - to reálně využije tak 15-20% lidí. Hlavně že ekologové a představitelé automobilek maj plný huby keců o spotřebě, že to SUV žere jak 8miválec jim nějak uchází...
Popř to vylpeší dehtovým 10tiválecem jako u touaregu, kterým se prohání pár frájů po dálnicích konstantě v levým 200, za doprovodu kouřové clonu - když to osolí, za kterou se nemusí stydět Tatra 815 před GO motoru...

ale na mnou popisované destinace pravda nic jinýho než Defender nevyjede.
No, marketingovým oddělením autombilek se podařilo vnutit ovcím že potřebují SUV a ovce SUV kupují.
Je to IN přece.

A automobilky na tom slušně vydělávaj.
A díky povaze čekýho národa zvyklýho z dob totáče sebou stěhovat na chatu každý víkend půl domácnosti se těší náramné oblibě i kombíky popř. mini MPV snažící se o něco co stejně nemůžu splnit, bo převést 7 lidí + nějaké bágly jde z nabídky českého trhu asi tak ve 4 modelech pohodlně...
Do zbytku za těch 7 lidí naložíš tak akorát 2 diplomatky.
Ale taky je to IN no.
8. 7. 2010 11:56
Re: Proč ne
Vždycky mě dokáží pobavit tydlety silácký řeči, jako např: "Z těch co maj 4x4 - mimo firmy - to reálně využije tak 15-20% lidí."

Uvědomuješ si, že teď tu prohlašuješ něco jako, 80-85% řidičů čtyřkolek jsou super jezdci a pohon na všechny čtyry je pro ně zbytečnej, páč by zvádali bravurně i auto s hnaným zadkem?
To je nesmysl, co? ;-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 12:20
Re: Proč ne
Tak proč si nekoupí předohrab?
Ten taky neuměj řídit? Co teda vlastně uměj?

To by se to měli asi naučit ne, místo si kupovat 4x4.

Už vidím, jak ty maminky před školou, který soukaj dítka z RAV4, SantaFe, Cayenne, Tiguanů, Grandčír atd. to využijou v terénu.
Jim to koupili manžílci/milenci atd. ve strachu o dítka a tu svojí, neb jaksi zřejmě v důvěře v jejich ridčiské schopnosti tak nějak v tom, že jízda Golfem aspo. by nemusela být úplně ok.

A že těhle SUV řídí hafo holek, já to totiž už schválně delší dobu pozoruju kdo za tím sedí.
A reálné využití není ani to, že to má někdo proto aby se s tím 2x do měsíce projel lesem nebo bahnitou lokou s tím že se dobře vyblbne.
Vono stejně valná většina SUV kor na těch penu víc jak mokrou louku neprojede, v první oranici to končí, bo to není offroad typu starej landák, defík či Wrangler Rubicon.
8. 7. 2010 12:25
Re: Proč ne
Odpověď je jednoduchá. Oni to auto chtějí a chtějí aby ce nejvíc zvládno za ně.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 12:44
Re: Proč ne
To je geniální. Vskutku, takže jinak řečeno když je posadiš do BMW 635 tak si za druhou zatáčkou rozbijou ústa.
Mno tak to tak nějak osvětluje jisté souvislosti...

ještě nejlepší gol je, pak takovej člověk o sobě řekně že je fanouškem aut.
Já sem taky fanoušek luxování a sekání zahrady - s tím robotickým vysavačem a sekačkou co jezdí ve vykolíkovaným obdelníku je to děsnej relax a hrozně mě to baví.
OMG :no:
8. 7. 2010 13:00
Re: Proč ne
No, v zimě bych se o to 635 určitě bál. ;-)
9. 7. 2010 15:11
Re: Proč ne
Koukám že jsi taky fanda na manuální práci. ;-) Taky ji dokážu pozorovat celé hodiny. >:D
8. 7. 2010 12:26
Re: Proč ne
Koukáš se na to jenom z jedný strany.
Manžel chce bezpečný auto pro svoji ženu a děti, chce, aby se jim tam dobře nastupovalo, aby měla rozhled zpoza volantu, aby v zimě náhodou někde nezapadla, nebo jí to neulítlo a někoho nesestřelila. Co je na tom špatně? ROzhodně dá méně práce koupit takový auto, než se snažit ženskou naučit řídit jako chlap, to se někdy nepovede vůbec, protože podstatná část ženských na to nemá buňky.
SUV přece není o tom, aby ses s ním vozil v terénu, od toho tu máme off roady. ;-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 12:53
Re: Proč ne
si maj Koupit Espace nebo Voyager atd., když potřebujou odvážet školku, jako maminy v usa.
Taky je z toho rozhled, nastupuje se úplně geniálně neb to má boční dveře, dvoje a elektrický ovládaný, dítkám pustíš na stropním DVD pohádku nebo si daj před sedadla stolek a můžou hrát pexeso či něco takovýho.

Na tohle nepotřebuju SUV. Stojí to skorem stejně.
8. 7. 2010 12:57
Re: Proč ne
No já nevím, ale za sebe musím napsat, že MPV apod autobusy nejsou vůbec můj vlhký sen. A většinou ani nenabízejí 4x4. To už raději to SUV a ty nemám vůbec rád.
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 13:11
Re: Proč ne
Když je někoho jak Šindelářů, tak si halt musí koupit autobus, To už je každýho boj.

4x4 verze se taky nějaký dělaj a dělaly, nicméně na jízdu Práglem a vožení dítek do mateřinky to snad nepotřebuje ani blondýna.
Avatar - KANKUNEN
8. 7. 2010 13:11
Re: Proč ne
Já z osobní zkušenosti vím, že 4x4 je fajň. V zimě na sněhu, kde se ostatní trápí v pohodě vyjedeš a když na zasněžené cestě přidáš plyn nevidíš věčně rozblikanou kontrolku prokluzu. Stačí jakékoliv 4x4.
8. 7. 2010 13:16
Re: Proč ne
Stručně, jasně, v klidu vysvětleno. :yes:
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 13:18
Re: Proč ne
Já žádnou neviděl u předchozího auta, asi proto že to žádnou nemělo :o)))

jen ABS, EBD a ASR a jak to drandilo v zimě...
ještě lepší v létě na prudkým dešti, ty zimní continentaly držely pefektně, vždycky za mnou na státovce byla 300-400 metrová díra a pak až kolona 15ti aut který jely 70 zatímco já 90:o))
Jestli vám někdo říkal že na zimních penu nejde jezdit v létě, tak po 5ti letech který sem na nich odjel si dovoluji tvrdit že je to naprostý nesmysl a žádný zhoršený jízdní vlastnosti sem nezaznamenal.
Avatar - KANKUNEN
8. 7. 2010 13:48
Re: Proč ne
když už nic, tak zimní jsou hlučnější a mají delší brzdnou dráhu.
Avatar - Barrichello
9. 7. 2010 14:10
Re: Proč ne
Hlučnost mi nevadí, ty letní Micheliny co na tom byly předtím hučely ještě 2x tolik :o))
8. 7. 2010 11:57
Re: Proč ne
Bohužel prodejní čísla hovoří jasně. MB třídy S, Audi A8, A6, BMW 5 spousta z nich se prodává ve verzi 4x4 a to je důležité. Trh si to žádá a kdo nemá neprodá tolik aut. Lidé co na takový vůz mají většinou chtějí jistotu za všech podmínek. A já mít na to chci ji také.
8. 7. 2010 12:01
Re: Proč ne
Ono totiž většinou ten, co musí jezdit celoročně a dost toho najede, tak po vyzkoušení čtyřkolky už jiné auto nechce. Je to hodně o pohodě a klidu za volantem a ne abys každej den naháněl zprávy o počasí a stresoval se, že máš někam jet. ;-)
8. 7. 2010 12:03
Re: Proč ne
Něco v tom smyslu jsem psal. :-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 13:07
Re: Proč ne
Jojo. Já se vždycky naopak těšil že bude sněžit.
Letos v únoru byla na parkovišti děsná prča - majitelé fobií nemohli z neuklizeného parkoviště zavaleného nánosy sněhu vyjet - ani kola sem jim neprotáčela skrz tu haldu sněhu. Po chvíli to vzdávali a lezli z toho ven.

Já neříkám že tehdy ještě se Sebring jsem vyjížděl nějak bravurně, ale jaksi narozdíl od Fabiií, který začli lidi co tam tam postávali zezadu strkat sem tím po chvilce projel sám a s protáčením kol sem problém neměl.

Ono 203 HP a 50-80 je trošku rozdíl...
Nehledě na umění si poradit, nestát tam jak lama, je vono to nejede ale trošku to před těma kolama odhrábnout aby se to mělo čeho chytit.
I po zasněžený polní cestě po který jelo poslední auto tak před 5 hodinama sem projel a nemusím mít 4x4....

A jo vlastně musím - na řezání zatáček, abych je pěkně vykroužil a byl tam rychlejší než všichni ostatní, problém ovšem je, že na první rovince a prvním kopci jsem 70% produkce vyskytující se na českých silnicích nalepen na zadku, pokud budu chtít, neb je hezké že maj 4x4, ovšem když jim chybí pod kapotou 100-200 Hp, tak jaksi kde nic není
:-) :-)

Jenže mě jsou buřt, at si ejdou, já jsem rád že maj pocit že předjeli americkou plečku a že sou rádi jak jim to jede.
No a když je někdy vhodnej kopeček tak si jednou za čas zahraju na NOW YOU SEE ME, NOW YOU DON´T, ty rádoyby nabušený káry v tom zpětných zrcátku tak hezky mizí....rychlostí blesku přímo.
8. 7. 2010 13:12
Re: Proč ne
Tak, jde o tvůj pohled, někdo ho může mít obdobný, jiný zase ne.

Třeba já hlásám zase to, že v zimě vůbec nezáleží, kolik máš koní pod kapotou, ale jestli nesedí jeden osel za volantem.

Taková stará stodvacítka toho na sněhu předvede mnohem víc, než kdejaký moderní (čti těžký) auto. Nehledě na to, že třeba padesátikoňový Subaru Justy se vyhrabe tam, kam se nevyhrabe kdejakej off road. ;-)
Avatar - Barrichello
8. 7. 2010 13:24
Re: Proč ne
Ale jo, já se v tom posledním odstavci nebavil o zimě, to bylo jen bokem na to k čemu to 4x4 používaj lidi v létě a u normálních aut mimo SUV a offroady.
Nikdo netvrdí že AWD není v zatáčkách lepší, o tom žádná.

Ale podvozek auto nedělá - tedy ne sám o sobě.
V F1 mívaly taky kdysi jisté nejmenované stáje s menšími rozpočty dobřé šasi, žel motor stál za víš co, takže z toho byl jen chvost.
9. 7. 2010 15:19
Re: Proč ne
Ale prdky ten co ročně najede hodně a mezi ty se počítám (roční nájezd mezi 75-120 tisíc Km jak kdy) skočí do předohraba či zadohraba a jede, nic neřeší protože to umí. Čtyřkoly kupují ti co to moc neumí a když v zatáčce na ledu vyletí ven po tečně tak se diví jak se jim to se 4x4 mohlo stát, u pár takových šulinu jsem už taky zastavoval.
9. 7. 2010 15:05
Re: Proč ne
JJ samospasitelné 4x4, ESP,ABS,TCS a podobně a možná je lépe opravdu se naučit řídit. ;-) Taky jsem jezdil v Oplu Manta Fordech Granadách, Sierrach a Scorpiich, starých Mercedesech 123 a 124 v Baworacích pětkových řad i v tom žigulu 1200 a 2103 a 2105 atp. a v životě jsem žádné z těch aut nerozbil a jezdím v zimě stejně jak v létě, holt kdo umí řídit tak je mu jedno v čem jede ti co to neumí spoléhají na veškeré technické fičurky svých vozů.
Avatar - Glaukos
8. 7. 2010 10:53
jen tak dál
Na zařátku prodejů se dalo čekat, že nový XJ bude v UK úspěšný, podle mě bude podstatné, jestli to tak vydrží i nadále. Já osobně jsem nové XJ viděl v provozu na dálnici a vůbec na mě nezapůsobilo - příď je ucházející, ale záď je kopie C6. Nicméně mu přeju úspěch.
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2010 11:02
Dariusz Szynder
To je nový člen redakce z oddělení bulvárních výkřiků?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 11:16
Re: Dariusz Szynder
To víš, jsou dovolený, tak někdo to psát musí, ale co je na tomhle článku bulvárního, to by si mi mohl vysvětlit. Dariusze bych tipoval na poláka z Českýho Těšína. ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2010 11:26
Re: Dariusz Szynder
Na samotném článku toho bulvárního moc není, jen ten nadpis vystihuje princip bulváru dokonale, jen s tím rozdílem, že se to podstatné dovídáš už v závěru nadpisu a ne až v závěru samotného článku...tedy, nadpis = senzace, ale článek = nic se v podstatě nestalo...
Avatar - white label
8. 7. 2010 11:21
Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Druhá věta nadpisu si dělá vyloženě p.r.d.e.l z té první/předchozí...
Ten nadpis snad musel napsat/vymyslet nějaký "vtipálek" z německého prémiového "automarketingu"...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 11:39
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Důležitý je, že se mu daří aspoň tak, jak je uvedeno v článku. Mě hodně překvapila prodejnost XK. :yes:
Avatar - white label
8. 7. 2010 11:56
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
To souhlasím, kvalitní prémiové konkurekce není nikdy dost..., zejména té neněmecké... ;-) :yes:
8. 7. 2010 11:57
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
>:D
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 12:28
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Tak je jedna britská a jedna italská, ale ta je některými stavěna trochu výš (asi právem).
Avatar - white label
8. 7. 2010 12:45
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Asi myslíš tu italskou..., "výš" nevím, spíš více "sportovně"...
8. 7. 2010 12:58
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Ty uvozovky tam jsou schválně, co? >:-[]
8. 7. 2010 13:13
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Oproti Jagu výš určitě, nejlidovější model má 400 koní ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2010 13:35
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Právě že s Jagem jsme to zrovna neporovnávali, naopak - Německo vs ostatní... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 13:56
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
No nejlidovější... >:D A není Jag lehčí?
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 13:53
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Měl jsem na mysli Maserati. Když ono definovat sportovnější samo o sobě je dost zavádějící. Na mě dělá Qporte dojem velké limuzíny a sporotovněji než to vypadá i 7er. XJ jsem ještě neviděl, ale čumák Jagu je rozhodně agresivnějšího vzezření než u QP. U XK a GT je to právě naopak. Maserati vypadá o dost agresivněji.
8. 7. 2010 14:07
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Podívej na SZ
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 14:20
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
No tak se čiň. ;-)
8. 7. 2010 15:01
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Je tam
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 15:14
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Méďa je vzadu takovej, no jako vždycky, barokní. >:D Chtělo by to ještě kolegu s aktuální 7er. A hlavně zepředu. Ovšem veškerá tabu boří "sušák na ručníky" A8.
8. 7. 2010 16:23
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Příšte ti to blejsknu zepředu ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:43
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Nemusíš. Tohle se dá zkouknout v Pařížský.. :-) Ale chtělo by to profesionálně vyfotit celou šestku ve stejné barvě (takže asi černá) vedle sebe.
Avatar - white label
8. 7. 2010 15:38
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
To "Maserati" mi došlo... QP vypadá agresivněji, ale myslel jsem spíš "jízdní sportovnost", nejen tu pozitivní, ale i z hlediska opaku uživatelské přívětivosti/"komfortu", tam QP zase naopak na konkurenci ztrácí, můžeš se s ním více "bavit", ale taky ho musíš více řídit, něco za něco, nemluvě např. o celkové kvalitě interiéru, která je třeba se současnou A8 zcela nesrovnatelná...
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 15:53
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Opatrně s těmi úvozovkami, ať neskončíš jako Kylie. Jak to tak čtu, tak se mi zdá, že QP nabízí jinou jízdu, než zevnějšek slibuje. No je to Maserati, tak co čekat, že, ale mě to tedy vůbec nesedí. Dokonce mohu říct, že čím častěji QP vídám, tím míň mě vizuálně baví, neváhám použít slovo nudí. O to více mi nesedí ta filozofie vlka v beránčím rouše. Následník snad bude trochu agresivnější, či lépe říci vyzívavěji tvarovaný.
Avatar - white label
8. 7. 2010 15:59
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Mně to taky chvílemi připadá jako mono(dia)log s Kylie... >:-[]
Já se tu snažím psát něco o celkovém charakteru a ty si dál (souběžně) jedeš především vizualitu... :-)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:29
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Taková vagina monology. Ale ano, tak neseděl jsem v tom, tak místo vymýšlení pohádek komentuji to, co mohu. Avšak já psal, že ten charakter zvenčí velmi uhlazené, avšak sportovně (jízdně) naladěné limuzíny mi nesedí.
zvlášť v kontextu s GT.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 7. 2010 00:24
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Dnes mělo Audi nějakou akci a na malé straně, zejména poblíž min. financí se pohybovalo asi 15 A8. Svůj dojem z exteriéru zůstává nezměněn. Všechny, až na jednu bílou v tm. šedé metalíze. Tak jen doufám, že si nová vláda nemá potřebu obnovit vozový park nákupem vozidel v plné výbavě. Kalousek vypadal v televizi nějakej moc vysmátej.
8. 7. 2010 16:22
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Interiér jako celek funguje, jednotlivé úrovně ovládání však vypadají strašně. Expresivně vyjádřeno beru QPorte jako dráždivou luxusní šlapku, která Ti dopřeje řádění plnými doušky, ale uvařit a vyžehlit se jí nechce ;-)
Na A8 nemá v současné době nikdo. Jen XJ jsem ještě nesedlal, ale to je opět trochu jiné.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:47
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Otázkou je, co jiného, než vyžehlit, uvařit a usušit ručníky, ta A8 umí. >:D
Avatar - pocitac
8. 7. 2010 13:37
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Asi myslíš marketingové specialisty z auto.cz... odborníky z východu se silným progermánským cítěním, podpořeným tučnými honoráři z reklamy??
8. 7. 2010 16:24
Re: Nějdo si možná z Jagu dělá trochu srandu...
Proč sem tedy chodíš?
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2010 11:33
XJ
to je neco naprosto uchvatnyho :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - bubucci
8. 7. 2010 13:29
Re: XJ
Na živo jsem jich už taky pár viděl, jak u nás, tak na slovensku a působí opravdu majestátně. 7er na mě takový dojem neudělá, ale u BMW jim to může být jedno bo asi těžko budu jeden z kupců. :-)
Patriotismu a tradice v Británii způsobují ty ,,závratné´´ prodeje.
Za mě :yes:
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2010 21:53
Re: XJ
já bohužel to štěstí zatím neměl, nicméně...majestátnost je to pravé slovo...s poněkud nudným BMW se to ani nedá srovnávat...už abych se s ním co nejdřív setkal! :-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 7. 2010 00:19
Re: XJ
Současná 7er i 5er nudná? Kam na to chodíš? :-O
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2010 17:43
Re: XJ
mluvim samozrejme o designu a ten, ac rozhodne nevypada zle, mi (ve srovnani s XJ) prilis zajimavy neprijde ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 7. 2010 21:59
Re: XJ
Oproti XJ je 7er méně experimentální. Její design je mistrovsky zvládnutý a pro mě rozhodně není nudný. Ostatně pojem nudný design je dost zavádějící a nic neříkající. ;-)
Avatar - twistedTSD
9. 7. 2010 22:50
Re: XJ
je to takova BMW klasika; normalni, pekny sedan, kteremu se snad neda nic vytknout, ale ze by me zrovna ohromil, to urcite ne :-)
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 14:16
XF
mal som moznost si trochu zajazdit s XF a dojem z toho auta vo mne zostal neskutocne pozitivny, je to ina trieda ako VW/Audi. Mat na neho 50K EUR tak nevaham, takto som rad ze bude coskor aspon passat cc
Rozbalit vlákno
15
8. 7. 2010 14:55
Re: XF
S jakým Audi jsi ho srovnával ? (Nebrat prosím jako rýpnutí, ale jako seriózní dotaz). Já tu možnost zatím neměl, ale dle toho co jsem četl "to nestačí" ani na to Audi.
8. 7. 2010 15:03
Re: XF
XF se dá srovnávat pouze s A6, která je na odchodu a i dle mého názoru je poslední modelový rok XF lepší.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 15:23
Re: XF
Viděl jsem ve fialkový metle. Špatně zvolená a malá kola, to auto úplně zabíjí (což pochopitelně neplatí jen pro Jag).
8. 7. 2010 15:28
Re: XF
Mě je jasné postavení XF a kam ho řadit ;-) . pavla jsme se ptal z toho důvodu, že po svezení má dojem, že se jedná o jinou třídu než Audi, ale já jsem se zatím dostal k tomu, že nestačí ani na to Audi, tak chci vědět něco bližšího.
Avatar - white label
8. 7. 2010 15:50
Re: XF
Podle mých poznatků XF celkově horší, než současná A6 není, je hlavně hodně jiný...
Z německé prémie je charakterem k Audi nejdál...
Nejvíc mě u XF potěšil vzhled interiéru již od základní verze, tam by se německá trojka měla chytit ta nos, naopak velikost interiéru těsně nedosahuje ani k BMW téže třídy, nemluvě o MB a Audi..., samotná kvalita jízdy a nejsilnější dieselová motorizace je minimálně velmi dobrá...
8. 7. 2010 15:50
Re: XF
Nestačí ohledně benzinových motorizací a chybí možnost volby pohonu všech kol, jinak jsem neměl připomínky. A6 je sice velmi dobrá, ale lehkost s jakou se pohybuje Jag, nabídkou silnější nafty a sice kvalitním, ale dnes už starším interiérem neosloví. Za to dokáže nabídnout velmi slušnou cenu.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 15:58
Re: XF
Nechci tě chytat za slovíčko, ale psal si, poslední MY je XF lepší.
8. 7. 2010 16:06
Re: XF
Však si za tím stojím, nejběžnější motorizace vyšší střední je nafta a tam Jag neztrácí, ba naopak přidává verzi S. U benzínu je nabídka tragická, prodeje se však dějí u černého stojanu.
A6 chybí pochopitelně lehkonohost díky stáří, vývoj je neúprosný a i nová A8 na mě působí řiditelněji.
WL to ale vystihl úplně jasně, jsou to vozy třídně stejné, ale natolik odlišné, že srovnání pokulhává. A6 zůstává pojízdnou pevností (v dobrém) a XF spíše těsnějším klubem pro gentlemeny.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:33
Re: XF
Bral bych těsnější klub v přeplňovaném benzínu. To nemůže být krok vedle. ;-)
8. 7. 2010 16:35
Re: XF
Ale pod ním, kromě atmosfery 5,0 V8 vůbec nic ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:57
Re: XF
3.0 D prý není špatný. Trochu mi v nabídce chybí něco jako atmosféra 3.5, nebo třeba dopovaný 3,2. něco co by dodávalo mezi 300 - 330k. Těžko soudit, zda se něčeho takového dočkáme, u XJ bych to viděl na hybridní modely, ale u menšího XF to vypadá, že motorová paleta se rozšíří až s příští generací.
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 18:30
Re: XF
tiez beriem diesel ako vec do traktorov a skoda ze XF nema v ponuke nieco ako koncernove 1.8 alebo 2.0 TSI, no ten diesel v XF ma vcelku oslovil (tento motor pokial viem je v ponuke aj u Discovery 4 aj u Range Rover v roznych vykonovych variantoch)
Avatar - white label
8. 7. 2010 22:27
Re: XF
Ta A6 jako "pojízdná pevnost (v dobrém)" je docela trefná, hlavně u A6 Avant/Allroad... ;-)
neregistrovaný "_pavel_"
8. 7. 2010 18:27
Re: XF
Jazdil som s aktualnou A4 a predoslym modelom A8, co nie su rozmerovo priamo konkurenti XF, a vo vybave sa to boli ine vsetko ine vozidla. Tazko sa XF popisuje, ale filozofiou to je uplne ine vozidlo, staci si do nej sadnut a interier je vo vsetkom iny ako koncernove vozy - aj ked tie maju interier kvalitny, kombinacia dreva a hlinika v Jaguare dycha cistym luxusom. Mal som pocit ako niekde na jachte a nie v aute. Jazdil som s "najslabsou" motorizaciou (dieselovy trojliter) a auto malo skvelu dynamiku, jedinu pripomienku by som mal k mierne preposilovanemu riadeniu ale clovek si na to rychlo zvykne. Ale ako som pisal, ten pocit luxusu je v aute neskutocny a o tom to XF je. Keby bol vacsi budget tak neriesim koncern a idem do XF. Fakt ma to auto chytilo za srdce. (inak z hladiska techniky je na tom audi s podvozkom a vsetkymi priplatkovymi systemami lepsie, ale to je potom uplne ina cenova liga)
8. 7. 2010 15:40
dupání
Připomíná mi to tady trochu vzteklí pláč a dupání nožičkou dítěte v koutě, které má hroznou radost, jak to nandalo (opravdu ?) té nejsilnější partě na pískovišti, protože kraluje v rohu.
Jak jsem již naznačil v jiném příspěvku, zatím jsem neměl tu možnost, ale dle novinářských informací, které mám, to zatím na německou trojku nestačí (ano, ani na to "podřadné" Audi). Pořád je tady zmiňován VW fanatismus, ale jakmile se objeví zpráva, že někdo někde předběhl (jakkoliv) VW a nebo cokoliv ze zlé germánie, hned jsou slyšet oslavné chorály, které ale v mých uších znějí vždy trochu falešně a histericky.
Dle mne vidím v Jagu individualistickou alternativu, které se pohybuje ve skupině s Lexusem a Maserati, tedy mimo hlavní proud hráčů, kteří stále definují standarty skupiny.
Rozbalit vlákno
7
8. 7. 2010 15:52
Re: dupání
Nezlob se, ale dupání mi připadá spíš u tebe, v XJ jsem nejel, ale o třídu níž v tom mám trochu přehled. Článek suše oznamuje, že se Jagu na domácím trhu vede...

A na novinářské testy beru ohled do té doby, než auto sám poznám.
8. 7. 2010 16:11
Re: dupání
O třídu níž je to také o něčem jiném. Tam vidím Jag (a nejen já) o dosti blíže a velmi vyrovnaného ve vztahu k zavedené konkurenci. Bohužel, zde jsme jinde a jak říkám, zatím jsem se dostal k tomu, že v této kategorii už Jag nedosahuje tak vysoké (resp. podobné) úrovně jako ona zmíněná zavedená konkurence. Nic víc, nic míň. Určitě to nemyslím tak, že je XJ jako takové špatné, nebo nepovedené.
Když se ale podívám na některé reakce výše, tak mám ten dojem že někteří spíše ujišťují sama sebe, že to Jag německé konkurenci nandal. Proto také to dupání nožičkou.
8. 7. 2010 16:17
Re: dupání
Ale on jim to v Anglii prodejně nandal, což se už drahnou dobu nestalo. Někteří z mých známých již XJ jeli a mohou porovnávat nejen s konkurencí, ale také se starším a menším XF. Shoda panovala v jednom, XJ je na úrovni své třídy a je v některých verzích plnohodnotnou alternativou německé lux třídě. To samo o sobě stačí...tak blízko se už hodně dlouho nikdo jiný nedostal.
8. 7. 2010 16:29
Re: dupání
Ano, v Anglii jim to nandal. O tom není pochyb. Díky za hodnotný příspěvek. Další střípky do skládačky. :yes:
8. 7. 2010 16:34
Re: dupání
Doufám, že to puzzle nemáš tak jednoduchý :-)
8. 7. 2010 16:43
Re: dupání
Nemám :-) S názorem na auta to je (alespoň u mě) dosti složité. Má to několik fází - první dojem, "usazování" vnímání daného auta, rekapitulace časem, zrání v čase. A během těchto "fází" se může pohled postupně velmi změnit a faktorů, které na to mají vliv je opravdu hodně. ;-) Díky, fajn pokec. Jdu protáhnout tělo do vody.
8. 7. 2010 19:44
Re: dupání
No a já to mám přesně naopak. Podívám se na fotku a hned poznám, jestli je to fáro, za který se budu celý život do krve hádat.
Avatar - Pekelná Micinka
8. 7. 2010 16:36
dupání
Nemusíš. Tohle se dá zkouknout v Pařížský.. :-) Ale chtělo by to profesionálně vyfotit celou šestku ve stejné barvě (takže asi černá) vedle sebe.
Rozbalit vlákno
1
9. 7. 2010 15:38
Jaguar
:yes:
Rozbalit vlákno
0