Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda Yeti Autem roku Klubu motoristických novinářů pro rok 2010

43 komentářů

Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nebo SLS. Anebo auto na solární pohon, ať těm předluženězadluženým muslimským arabákům dáme jasný vzkaz!!!!!!
milan3
Ale houby! Jedinym adeptem mohl byt a je jenom YETI!!! Hura, hura, hura, at zije YETI! Vyhral nejlepsi z nejlepsich, apostol a guru se otrasaji v radoby neotresitlnych pozicich! Prijizdi YETY a pise se nova kapitola automobilovych dejin! Novy apostol se jmenuje Yeti!
David C3
Mám ho doma..i na moje.auto.cz. Podle mě skvělé auto, ale je pravda, že každý má jiný pohled na auto a na to pořadí. Někteří ho obdivují a druzí nenávidí. Každopádně v čr je Škoda doma tak i to hraje Yetimu do karet..
Já osobně ho obdivuju >😁 podle mě nejlepší škodovka za posledních několik let... 😄
Tiez som zacinal na Favorite, potom prisla Fabia, Octavia a potom prisli ine znacky. Ked som mal skodu, nebolo lepsieho auta ...co je logicke, lebo pre kazdeho je jeho auto to "najlepsie" ....ovsem ked prisli ine znacky, zistil som, ze Skodu uz radsej ee!
Ono ked mas dat za Octaviu 700 000 a za podobnu cenu dostanes novu Mazdu 6, tak tam aj vlastenectvo ide bokom ak .....ovsem absolvujes skusobnu jazdu v obidvoch!

Co sa tyka YETIho...ten ma nijak neocaril, cely je taky nejaky nepekny, nesumerny, je v nom malo miesta a zda sa mi hlucny. Ale tvoj nazor ti neberiem....si spokojny a ja ti to prajem. :yes😒br /> Ja napisem len jeden priklad, co som v poslednej dobe zazil.....vyskusal som YETIho...no nie zle, ale nic moc, Potom som vyskusal Mazdu CX-7 a tam je to uz ina liga!!! Myslim, ze dokonca o dve ligy vyssie! A potom porovnavas a zistis, ze YETI 2,0 TDI (170k) vo vybave advantage = 27 200 EUR a Mazda CX-7 2,2 MZ-CD (175k) vybava challenge (co je podobna tej advantage) = 30 790 EUR ...a tam uz nie je co riesit! Tam musi kazdy siahnut po tej Mazde!!!!!!!! A nepis, ze Mazda ma drahe diely, lebo zajtra obeham servisy a dokazem, ze to tak nie je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Favorit, Fabia, Octavia... tak tos měl kromě Felicie skoro všechny Auta roku v ČR >😁 >😁 >😁
Klaudius
Možno ich má na obrázkoch v albume pod poduškou... 😉
kuko
mišiak mišiak, zase tu robíš zbytočně dusno 😉

1. Yeti a CX7 sú iné triedy. Takže asi zákazníkov uvažujúcich práve o týchto dvoch modeloch vela nebude, ako sám hovoríš, je to iná liga

2. Rozdiel mi vychádza podla tvojich údajov cca. 3500euri. Sorry, ale to je docela dosť. Znova sme pri dileme, kolko je pre teba hraničná suma, ktorú si ochotný (schopný) do auta investovať naviac, aby si sa posunul o triedu vyššie. Lebo potom možeme prihodiť aj 6000-10000euri a máš napr. X5 (príklad)

3. Servisné zázemie - pre niekoho toto bude určite doležitý argument. Škoda ho má snáď v každom okresnom meste, kolko ich má Mazda?

Aby sme si rozumeli, mne osobne sa Yeti moc nepáči, ale skús sa na to pozrieť bez emócií.
A tá Mazda CX-7 je super :yes:
geroc I.
No tak to tady bude zítra výblitků od vůdce fanklubu výrobce lidových vozů a jeho kohorty. >😁
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Něco na tom bude 😄
Avatar - robertPLUS
robertPLUS
je to smutne ked akukolvek anketu vyhra tak nudne a bezpohlavne auto ako je jeti.. :no:
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Kolik kilometru jste s tim "nudnym a bezpohlavnim" autem najel?
cca 600
sis zapomněl překlapnout nick, mišáku >😁 >😁 >😁
jossalito
Jistě, tys musel najezdit s každou škodovkou několik set km, abys zjistil, že stojí zaprd. Lžeš tu. :-!
Klaudius
snívajte s nami... :-!
Klaudius
Zrovna tak by som ho nenazval. Tu je už asi národným folklórom čokoľvek od Škody nazvať nudným a bezpohlavným.
Yeti je bezosporu najvydarenejším autom Škody za posledné roky, aj keď ho z pohľadu dizajnu tiež nehodnotím najvyššie, má dosť prvkov a detailov, ktoré ho robia zaujímavým.
Yeti je a zostane vydarenou škodovkou, aj keď sa miestni drístači postavia na hlavu.
Ilikethecars!
Škoda Yeti je povedené auto a myslím si, že si to právem zaslouží. Jistě, že v soutěži bývají lepší a luxusnější vozy, ale vítězem se zpravidla stává automobil s nejlepším poměrem nabízená kvalita/dostupná cena a řekl bych, že nová Škoda toto rozhodně splňuje. 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
GTI
Vůbec nejzoufalejší šeď a nuda dní musí být sezení na pelesti, kousání si nehtů na chodidlech a snění o tom, jaký to musí být bágo v tom geteerku co parkuješ na zdi.

Všichni ostatní jezdí. Jedno na čem, tříkolka, sáně, bavorská pětka, všechno se počítá. Zdejší novináři špičkově dopočítali Yetiho. Ano, takto se to má dělat - je úplně jedno, jaké auto zrovna dnes frčí v horní voltě, my Češi, Moravané a Slezané žijeme zde a tedy než tato společnost má pouvoir k tomu, vytvářet hodnotová měřítka, třeba u aut. Hierarchie, elita, socka, švorcák, nýmand, supermainstream, image, však to znáš...

Yeti je dokonalý produkt pro zdejší silnice, pro zdejší konta a pro aktuální styl doby. Technicky bez ztráty květinky, vizuálně snad vůbec nejkrásnější škodovka, image na té správné středoevropské výši, nezbývá než spolu s novináři zapět to tolik milé - BRAVO ŠKODA.

Signál je tedy jasný - optimální vůz pro optimálního obyvatele Česka. Teď jde jen o to, zda víš, co znamená pojem - optimální, a co pojem - obyvatel...

Závěr - mimo mentálně zaostalé švorcligy tu nemůže konfiguraci Yetiho a jeho úspěch kritizovat nikdo. Totiž pravda je tam někde v... Mladé Boleslavi. Zejména pravda o tobě...

BRAVO ŠKODA :yes:
Klaudius
Súhlas, tak to má byť. 😉 :yes:
GTI
😄 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
😄 :yes:
GTI
😄 :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Předpokládám, že tady není nikdo, kdo by to nečekal. Ale Yetimu to ze srdce přeju, která jiná škodovka než on by si to měla zasloužit? Konečně (v moderních dějinách té značky) auto, které přináší něco nového, je zajímavé, atraktivní a na rozdíl od posledních modelů rozhodně není ošklivé :yes:
Takže gratuluji, tentokrát Škoda vyhrála opravdu zaslouženě a ne přes "vlastenectví" :yes:
jossalito
Pěkně si to napsal, až mi slza zkanula po tváři. :-!
Klaudius
:yes:
_patrik
Asi tak :yes: A Thomas Ingenlath může být spokojen za tuhle dodatečnou satisfakci: v případě Yetiho se realizační tým naštěstí na konceptu nedopustil poškozujícího násilí. Teď už jen nechat si to potvrdit spotřebitelem :yes:
mida
Kdo by čekal, že čeští motorističtí novináři rozhodnou jinak. V Česku jsou od minulého roku dvě soutěže o Auto roku. Vedle loni vzniklého Auta roku KMN existuje ještě tradiční soutěž pořádaná Svazem dovozců automobilů a Sdružením automobilového průmyslu. V té se ale loni změnily podmínky, a proto se motorističtí novináři rozhodli založit vlastní soutěž. Vadilo jim především rozčlenění vozů do více kategorií a spolurozhodování laické veřejnosti. Co do toho má laická veřejnost co krofat. My jsme přece ti vyvolení, kteří autům rozumíme nejlíp, nám do toho ti troubové, co auta kupují, nebudou krofat. Naše nezávislé zájmy (podpořené domácím výrobcem) přece nenecháme nijak překroutit pomocí hlasů těch, kteří tomu vůbec nerozumí. Toliko bych odpověděl těm, kteří se mne asi před měsícem snažili umravnit v diskuzi pod článkem, který informoval o začátku hlasování v této soutěži.
Hlas lidu = hlas Boží aneb rozhoduj se dle vlastního uvážení 😉
BaracudaJ
Kdo jiný, než novináři mají ty auta všechny najetý a ví o nich maximum.
mida
No tak tos mne dostal - ví toho maximum >😁
tvými slovy - pokud rád jím, vím toho maximum o vaření, kdo rád létá v letadle, ví maximum o pilotáži, kdo rád čte, je z něj super spisovatel, kdo rád šu*á (nezávislý admin promine), je z něj kapacita v oboru gynekologie >😁 >😁 >😁
BaracudaJ
Tvůj příspěvek je totálně mimo...které z těch aut, jmenovaných v textu článku si najel? Máš vůbec představu o paletě jejich motorů. Na jakém jedou podvozku, jakou mají tehniku a to vše v kontextu s jejich konkurenty? Ne, tak podle čeho bys je chtěl hodnotit? Podle obrázků...
Jasně objektviní anketa to opravdu není, ale názor novináře, který ročně otestuje desítky aut, je pro mě mnohem přínosnější než hlasování veřejnosti vybírající podle fotek.
mida
zkus trochu přemýšlet o tom, cos napsal barakůdo, nebo snad patříš k těm tupým členům stáda bez vlastního názoru, kteří bezmyšlenkovitě jdou za tím, co dělají jiní? když ti parašutista řekne "skoč si, je to bezvadný" tak vyskočíš bez padáku - vždyť on mluvil o skákání a ne o padáku...
abych se dostal k odpovědi na tvou otázku, tak věz, že se v oboru silničních motorových vozidel pohybuju profesionálně již 35 let. měsíčně najezdím s různými testovanými vozy (osobní i nákladní) asi 1500 km po cestách všeho druhu, zkušeností mám na rozdávání. z nominovaných vozidel jsem kromě jednoho, řídil všechna. technika silničních motorových vozidel je totiž můj denní chleba. až si někdy budeš třeba kupovat svý auto, tak věz, že se ve všech autech, která jsou v tu chvíli na trhu dostupná, můžeš projet a všechna si otestovat. nemusíš si o nich jenom číst subjektivní názory cizích lidí. zkus o tom trochu přemýšlet, než zas něco napíšeš. a teď se podívej na večerníčka a pak hajdy do hajan - zítra je taky den. dobrou a nezapomeň se vyčůrat
BaracudaJ
Koukám, že se nám diskuze stočila k počítání chlupů na přirození. V mém prvním příspěvku jsem reagoval na tvé překvapení, proč výsledky ankety určují novináři. Můj názor, znáš. Jsou to lidi, který mají auta najetý, čili mají určitý nadhled. Jejich názory sice nepřijímám za bernou minci, jak si o mě myslíš (jasně chápu, padesáka na krku, tak ted budu do všeho kavčat, všude jsem byl a všechny znám.). Ale názory novinářů spíš beru jako informaci, na které auto je dobré se zaměřit a které je jen dalším z mnoha. I já si auto, která mě zajímají projedu, nebo aspoň prolezu.
Abych to shrnul, většina novinářů má minimálně podobné zkušenosti, kterými ses tady pochlubil a proto výsledky této anktety jsou pro mě mnohem zajímavější, než anketa ve které hlasují lidé, kteří až na pár výjimek (jako ty) znají auta jen z obrázku.
mida
obávám se, že drtivá většina těch tebou obdivovaných novinářů neví, kde by v autě měli hledat například wattův přímovod nebo panhardskou tyč, jestli je v každém autě nebo jen v některém a k čemu slouží. ale vždyť to je vlastně jedno, autům přece rozumí každej a pak už se budu jen opakovat viz můj příspěvek z 11/12 v 11:15. v oboru silničních motorových vozidel neberu novináře jako odborníky a v tom je mezi námi zásadní rozdíl, proto se nemůžeme shodnout. a ještě jedna věc, když začnu jezdit v motokáře v předškolním věku, tak teď mám do padesátky ještě dost daleko. synku nechval dne před večerem, začals mne zde napadat, cituji: "které z těch aut, jmenovaných v textu článku si najel? Máš vůbec představu o paletě jejich motorů. Na jakém jedou podvozku, jakou mají tehniku a to vše v kontextu s jejich konkurenty? Ne, tak podle čeho bys je chtěl hodnotit?" asi už znáš odpověď, tak se už víc neztrapňuj a zkus se na některé věci dívat s větším nadhledem. ahoj synku
V té druhé anketě se rozhoduje hlasováním veřejnosti podle obrázků - vskutku objektivní!

Á propos, v novinářské anketě už zástupce Škody dvakrát byl a vyhrál až napotřetí, tak třeba ti novináři nejsou tak podmáznutí, což?

:no:
mida
Nemluvím o objektivitě, protože jakákoliv anketa objektivní být nemůže. Jakákoli ankety vždy nečemu slouží a dle toho je zadaná a realizovaná. Zkus o tom trochu přemýšlet...
Je to předraženej nekvalitní humus a nic víc. Jen se divím že tolik lidí to těm "Českým rozumbradům" baští. I kdyby na zadní sedačce bylo lejno, tak budou hlásat jak to krásně voní a tisíce tupců bez vlastního názoru budou kývat hlavou. :no:
kuko
hmm, tenhle týden to vypadá jakoby na Novinkách zavedli povinné registrace či co a máme zde emigrantskou vlnu 😐
OndraH
Tam už je snad rok >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
>😁 vsak to tu jde poznat
Kvalitní příspěvek, jen co je pravda :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no tak ty jsi opravdu odbornik 1.tridy >😁 ...staci si precist prvni vetu a jsi jasnej, ach ta zavist...
kyklop
1.triedy..ale akej skoly ?? Zeby internet na zakladnych skolach ??? >😁