Novinky
hard to kill
0
auto o nicem a na nic.neni to nahodou stejny jak chevy???kvalita bude nejspis stejna.tady v americe v tom jezdi lidi co nemaji na toyotu a chteji bejt cool!!garbage!!
Přejít do diskuze
Jak je to s tím V6 za velkou louží netuším, ale vzhledem k tomu že Euro 5 nebyl jediným důvodem k ukončení produkce, tak možná nebude (zatím) ani tam.
Pročetl jsem si znovu tvou recenzi a musím tě pochválit za novou úpravu a doplnění dojmů. Mohl bych to klidně podepsat ale snad se někdy taky dokopu k tomu abych sem Vitaru hodil. Nechci to odfláknout ale jsem taky večer už línej. >😁
Pročetl jsem si znovu tvou recenzi a musím tě pochválit za novou úpravu a doplnění dojmů. Mohl bych to klidně podepsat ale snad se někdy taky dokopu k tomu abych sem Vitaru hodil. Nechci to odfláknout ale jsem taky večer už línej. >😁
Díky za optání, Kubo, Vitara funguje víc než skvěle! :yes:
Asi před měsícem - nebo tak nějak - jsem doplnil pár vět do recenze a jenom jsem chválil.
A jsem rád, že jsi na tom stejně!
S tím velkým benzínem asi bude nějaký překvápko, pochybuju, že by jen tak bez boje vzdali US trh...a nebo je možný, že tam V6 nabízejí dál (?)
Asi před měsícem - nebo tak nějak - jsem doplnil pár vět do recenze a jenom jsem chválil.
A jsem rád, že jsi na tom stejně!
S tím velkým benzínem asi bude nějaký překvápko, pochybuju, že by jen tak bez boje vzdali US trh...a nebo je možný, že tam V6 nabízejí dál (?)
Hned neplaš,
jedná se pouze o možnost, nikoliv nutnost mít ve vyšších výbavách Vitaru bez kola na hřbetě. 😉
S tím V6 je to trochu na hlavu. V rámci posledního faceliftu se měnil i tvar přídě a masky, aby byla možná zástavba právě tohoto motoru. Bylo potřeba "nahnat" nějaký tři centimetry. A o dva roky později je konec. To se mi nezdá. Myslím, že už maj Japončíci vyhlídnutou nějakou náhradu.
A co tvoje Zlatonka ? Bez problémů ? U mě v pohodě,jak Vitara tak Jimny. :yes:
jedná se pouze o možnost, nikoliv nutnost mít ve vyšších výbavách Vitaru bez kola na hřbetě. 😉
S tím V6 je to trochu na hlavu. V rámci posledního faceliftu se měnil i tvar přídě a masky, aby byla možná zástavba právě tohoto motoru. Bylo potřeba "nahnat" nějaký tři centimetry. A o dva roky později je konec. To se mi nezdá. Myslím, že už maj Japončíci vyhlídnutou nějakou náhradu.
A co tvoje Zlatonka ? Bez problémů ? U mě v pohodě,jak Vitara tak Jimny. :yes:
tak tohle se mi vážně nelíbí.
Hlavně 5d verze mi připadá jak po amputaci - prostě tomu něco chybí...
Jsem rád, že rezervu na dveřích mám a novému designu jsem se tedy vyhnul :yes😒br />
Zaráží mě vyřazení V6 z nabídky - hlavně v USA to bude mít neblahý vliv na prodej...ale jinak mám radost, že žádné velké změny nepotkaly výborně fungující techniku!
Hlavně 5d verze mi připadá jak po amputaci - prostě tomu něco chybí...
Jsem rád, že rezervu na dveřích mám a novému designu jsem se tedy vyhnul :yes😒br />
Zaráží mě vyřazení V6 z nabídky - hlavně v USA to bude mít neblahý vliv na prodej...ale jinak mám radost, že žádné velké změny nepotkaly výborně fungující techniku!
Já neví, mě se Ravka bez rezervy líbí víc než s rezervou, ale Ravku vidím spíš do města, kdežto Vitara jako celkem schopná v terénu mi "pasuje" jen s tou rezervou
:yes😒br />
Je to vymírající koncepce jistě i z důvodu (ne)praktičnosti otvírání zadních dveří. Ale přístup je vzorný, jen by mě potěšilo kdybych tam měl plnohodnotnou rezervu a ne dojezdovou.
Je to vymírající koncepce jistě i z důvodu (ne)praktičnosti otvírání zadních dveří. Ale přístup je vzorný, jen by mě potěšilo kdybych tam měl plnohodnotnou rezervu a ne dojezdovou.
Máš pravdu, celková proporciální vyváženost Grand Vitary a také RAVky dostane úbytkem cca 20 cm těžkou ránu. Ostatně je to zjevné i na fotkách modelů s rezervou pokud je fotíš z úhlu kdy rezerva není vidět.