Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz CL 2011: Facelift a 4,6 V8 twin turbo (první technická data)

20 komentářů

Avatar - Frasier
Frasier
no neviem... pred faceliftom vyzeral lepšie podľa mňa ;-\ ale aj tak stále vyzerá senzačne >😁 :yes:
Nikiton
mercedes Cl uz je na oficialnich strankach mercedesu www.mercedes-benz.de
Avatar - Ricardo
Ricardo
To jo, ale jak tak koukám s chybama (stejné údaje pro CL 500 a CL 63)
Avatar - Armin Tamzarian
Armin Tamzarian
Píšu si na list.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - H.Karlik
H.Karlik
;-\
Viděl někdo ty světla? To to Audi nemá pod patentem? Je docela ubohý, že se Mercedes nezmůže na nic jinýho :no:
Subaru.in
LED v jakemkoliv pojeti zabudovane do prednich svetel se neda patentovat...

Pote by ta automobilka, ktera zalozila prvni VE, Hybrid by nikomu nedovolila nic podobneho na stejnem principu zavest do vyroby.

Treba u Hybridy muzes mit licenci na toyoti hybrid jak to pouziva nissanu v americe,

Nebo si jej sam, ale jinym zpusobem nez je patentovan vyrobit tak jak to delaji druzi...

Je to krasne videt na vyvoji telefonu... nemuzes patentovat myslenku "dotykovou obrazovku" ale muzes patentovat zpusob jakym se ta dotykova obrazovka ovlada.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
takze podle tve logiky by treba xenony mela dodnes pouzivat jen jedna znacka?
Johnnn
Tak to jsi pobabvil >😁 Myslím, že by se automobilky měly vzájemně zažalovat, protože auta jsou si hodně podobná. Třeba volanty mají všechni kruhové. Nemluvě o stěračích. Btw i pokud pominu tvar těch světlomatů, tak led světla do automobilů vyvíjí a vyrábí Hella...
Avatar - white label
white label
To že MB dělá něco podobného právě "podle" AUDI (a zvlášť u CL), je i pro AUDI ta nejlepší "vizionářská" vizitka..., i kdyby to časem měli podobně úplně všichni, AUDI bude v tomto ohledu vlastně "věčně první"...
rasto111
:yes:
Avatar - white label
white label
Malinko podobné (i když trochu jiné a mnohem podstatnější) to bylo i s masovějším zaváděním pohonu 4x4 u prémie, navíc tím Audi do značné míry eliminovalo vlastní nevýhodu v podobě absence zadního náhonu.
Otázkou času vlastně bylo to, jestli prémiová konkurence "donutí" Audi nabízet zadní náhon, nebo naopak Audi (nepřímo) "donutí" konkurenci nabízet 4x4 v mnohem větší míře (např. k podstatně více motorizacím), jak to dopadlo je dnes celkem zřejmé...
Navtech
Poděkujme audi, že mercedes ještě žije, nebo je ještě čas?
Avatar - Ricardo
Ricardo
Zatím děkujme Mercedesu, že se nějaké Audi vůbec dožilo převzetí Volkswagenem >😁
Avatar - white label
white label
Nejen Mercedesu... 😉
Avatar - white label
white label
Na to je vždycky dost času, zatím "jen" obdivujme Audi, že si tak dobře žije právě vedle MB a BMW... 😄
Navtech
Audi se žije dobře díky VW a to je dobře. V náručí takových velikánů, jako je třeba Honda, nebo Fiat by dávno chcíplo.
Avatar - Frasier
Frasier
ale nezabudni že BMW vôbec ako prvá automobilka použila diódy na aute, myslím že to bola 7 rada
Avatar - white label
white label
BMW původně použilo především něco jako "vodiče" světla, jakési světelné "trubice", rozhodně ne LED diody takovým způsobem, jako to vidíme i u tohoto CLka...
krysa23
Budiž Ti země lehká, atmosferický osmiválče! 😢 :no:
JuicyMane
=(