Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-Benz CL 2011: Facelift a 4,6 V8 twin turbo (první technická data)
20 komentářů
Frasier
0
no neviem... pred faceliftom vyzeral lepšie podľa mňa ;-\ ale aj tak stále vyzerá senzačne >😁 :yes:
H.Karlik
;-\
Viděl někdo ty světla? To to Audi nemá pod patentem? Je docela ubohý, že se Mercedes nezmůže na nic jinýho :no:
Viděl někdo ty světla? To to Audi nemá pod patentem? Je docela ubohý, že se Mercedes nezmůže na nic jinýho :no:
LED v jakemkoliv pojeti zabudovane do prednich svetel se neda patentovat...
Pote by ta automobilka, ktera zalozila prvni VE, Hybrid by nikomu nedovolila nic podobneho na stejnem principu zavest do vyroby.
Treba u Hybridy muzes mit licenci na toyoti hybrid jak to pouziva nissanu v americe,
Nebo si jej sam, ale jinym zpusobem nez je patentovan vyrobit tak jak to delaji druzi...
Je to krasne videt na vyvoji telefonu... nemuzes patentovat myslenku "dotykovou obrazovku" ale muzes patentovat zpusob jakym se ta dotykova obrazovka ovlada.
Pote by ta automobilka, ktera zalozila prvni VE, Hybrid by nikomu nedovolila nic podobneho na stejnem principu zavest do vyroby.
Treba u Hybridy muzes mit licenci na toyoti hybrid jak to pouziva nissanu v americe,
Nebo si jej sam, ale jinym zpusobem nez je patentovan vyrobit tak jak to delaji druzi...
Je to krasne videt na vyvoji telefonu... nemuzes patentovat myslenku "dotykovou obrazovku" ale muzes patentovat zpusob jakym se ta dotykova obrazovka ovlada.
Tak to jsi pobabvil >😁 Myslím, že by se automobilky měly vzájemně zažalovat, protože auta jsou si hodně podobná. Třeba volanty mají všechni kruhové. Nemluvě o stěračích. Btw i pokud pominu tvar těch světlomatů, tak led světla do automobilů vyvíjí a vyrábí Hella...
To že MB dělá něco podobného právě "podle" AUDI (a zvlášť u CL), je i pro AUDI ta nejlepší "vizionářská" vizitka..., i kdyby to časem měli podobně úplně všichni, AUDI bude v tomto ohledu vlastně "věčně první"...
:yes:
Malinko podobné (i když trochu jiné a mnohem podstatnější) to bylo i s masovějším zaváděním pohonu 4x4 u prémie, navíc tím Audi do značné míry eliminovalo vlastní nevýhodu v podobě absence zadního náhonu.
Otázkou času vlastně bylo to, jestli prémiová konkurence "donutí" Audi nabízet zadní náhon, nebo naopak Audi (nepřímo) "donutí" konkurenci nabízet 4x4 v mnohem větší míře (např. k podstatně více motorizacím), jak to dopadlo je dnes celkem zřejmé...
Otázkou času vlastně bylo to, jestli prémiová konkurence "donutí" Audi nabízet zadní náhon, nebo naopak Audi (nepřímo) "donutí" konkurenci nabízet 4x4 v mnohem větší míře (např. k podstatně více motorizacím), jak to dopadlo je dnes celkem zřejmé...
Poděkujme audi, že mercedes ještě žije, nebo je ještě čas?
Zatím děkujme Mercedesu, že se nějaké Audi vůbec dožilo převzetí Volkswagenem >😁