Ekonomika
Jde jen o vykrytí trhových aktivit směrem na východ..., tak aby se automobilka stala stabilnější v době další případné krize.. o nic jiného nejde. Ty dvě automobilky si nemají moc čím pomoct (v rámci evropského trhu). Pro VW je to také cesta jak se dostat do Indie...
Podle mne je to ale na druhou stranu logický krok pro obě strany. Přínos Suzuki pro VW v oblasti evropské produkce je ale nulový. pokud si někdo myslí, že by snad fabie někdy mohly v budoucnu jezdit jako Swifty... tak ty mohu zklamat... Snižování nákladů, snižování nákladů.... to se spíš budoucí zákazníci škodovky brzy dočkají žebřiňáků...
Edit: Suzuki si taky do svých aktivit nenechá kecat... on i vliv GM byl minimální... Suzuki si an své nezávislosti celkem hodně zakládá. Nikdy se nestane * koncernu VW, tedy i počítání produkce Suzuki do celkových prodejů koncernu by nebylo správné (byť ty tendence tady jistě budou, ale ani v případě GM k tomu nedocházelo).
Podle mne je to ale na druhou stranu logický krok pro obě strany. Přínos Suzuki pro VW v oblasti evropské produkce je ale nulový. pokud si někdo myslí, že by snad fabie někdy mohly v budoucnu jezdit jako Swifty... tak ty mohu zklamat... Snižování nákladů, snižování nákladů.... to se spíš budoucí zákazníci škodovky brzy dočkají žebřiňáků...
Edit: Suzuki si taky do svých aktivit nenechá kecat... on i vliv GM byl minimální... Suzuki si an své nezávislosti celkem hodně zakládá. Nikdy se nestane * koncernu VW, tedy i počítání produkce Suzuki do celkových prodejů koncernu by nebylo správné (byť ty tendence tady jistě budou, ale ani v případě GM k tomu nedocházelo).
Čekal jsem, jestli někdo sáhne do šachovnice po menších asijských automobilkách, aby a) eliminoval, že to místo něj udělá někdo jiný, b) získal "kulturně identický" přístup na specifické asijské trhy. No, vypadá to, že VW je opravdu v laufu. Pro GM, potažmo Fiat to může znamenat odstřižení od téhle sice menší, ale zato velice šikovné značky (nezapomínat taky na motorky! o kterých ví VW jen to, že jim chybí 2 kola 😉 Když vezmeme v úvahu, jak se VW zároveň činí v Číně, vidíme před sebou obra v útoku. Ještě tak v rámci humanitární mise koupit ten SAAB...
Bravwo, konečně budeme mít v rodině koncernový vůz :yes: >😒]
Už mě Ronault nebude moci šikanovat, že jen on jezdí supermainstreamem >😒]
Ale co na to Áda? Koncernový vůz na italské naftě? >😁
Už mě Ronault nebude moci šikanovat, že jen on jezdí supermainstreamem >😒]
Ale co na to Áda? Koncernový vůz na italské naftě? >😁
Neboj, francouzské a italské diesely v produkci Suzuki brzy nahradí diesely VW, třeba Vitara už silnější diesel vyloženě potřebuje, TDI 125kW by jí prozatím dost pomohlo.
Jinak doufám, že VW taky pomůže Suzuki s ergonomií. Nevím jak je možné, že ještě dnes nemá Suzuki volanty nastavitelné v obou směrech!!!
Jinak doufám, že VW taky pomůže Suzuki s ergonomií. Nevím jak je možné, že ještě dnes nemá Suzuki volanty nastavitelné v obou směrech!!!
Vitara jistě potřebuje silnější diesel, jen doufám že z ní neudělaj předokolku s haldexem a nevypnutelným ESP. :no😒br />
I když plaším trochu předčasně, 25% není zase tolik. No a ergonomie je u Suzuki celkem v pořádku. Stačí vzpomenout základní motor Fabie a Swiftu a na volant nastavitelnej v obou směrech a dobře "lízatelný" plasty si leckdo evidentně ani nevzpomene. 😉
I když plaším trochu předčasně, 25% není zase tolik. No a ergonomie je u Suzuki celkem v pořádku. Stačí vzpomenout základní motor Fabie a Swiftu a na volant nastavitelnej v obou směrech a dobře "lízatelný" plasty si leckdo evidentně ani nevzpomene. 😉
Tak to tě částečně zklamu, Vitara má už dnes prakticky nevypínatelné ESP
To je trochu omyl. V režimu zařazený redukce se ESP vypne automaticky, jinak jen do určité rychlosti...Takže v momentě kdy se potřebuješ odněkud vyhrabat, ti do toho ESP nekecá přibržďováním protáčených kol a snížením výkonu motoru.
To ano, při redukci se vypne (to je kolikrát za rok?). Při jakémkoliv běžném způsobu jízdy po silnici i mimo silnici prostě vypnout nejde, ani při zastavení
Konkrétně u GV 2008 JLX-Comfort jde ESP deaktivovat držením tlačítka ESP-OFF (nevím na co by tam jinak bylo) do rychlosti cca 30 km/h i v režimech bez redukce. Ale o to zas tak nejde. Vitara určitě nepotřebuje vypínatelný ESP, abys mohl v zatáčkách jít dveřma napřed. 😄
Naopak v terénu a mezních situacích (bláto, sníh atd.) má možnost se z toho sama vyhrabat, narozdíl od různých jiných tzv. silničních SUV.
Naopak v terénu a mezních situacích (bláto, sníh atd.) má možnost se z toho sama vyhrabat, narozdíl od různých jiných tzv. silničních SUV.
Nebo ještě hůř na francouzský naftě, a vůbec nejhůř od Renaultu.... >😒]
Presne. Byl jsem s jednim prodejcem od Suzuki na pivu a tezce si stezoval na diesel 1.9 od rendliku ve Vitare. Ne snad, zeby se jim nekdy v zarucni lhute vysypal, ale v porovnani s motory od VW je pry zcela spatne navrzen a proste netahne a netahne... Rikal - kdyby v tom byl 2.0 TDI od VW, tak tech aut prodame dvakrat tolik.
jak jsem cetl ve financial times VW si pres Suzuki zajistuji vztup z levnymi autami na trh Indie a jihovychodni azie. Pocita se stim, ze v budoucnu prevezme Suzuki kompletne
sice nejsem fanda suzuki ale tohle je moc,ještě si chvili počkame a VW koupí GM,Ford,Toyotu a budeme všichni jezdit s TDI na zádi :no:
Volkswagen, Renault. Fiat? No, uvidíme. 😄
Určitě se to čte lepé, než poraženecké a prosebné články typu "Saab stále doufá"
Určitě se to čte lepé, než poraženecké a prosebné články typu "Saab stále doufá"
Tak tomu moc dobře nerozumím, nákup Porsche po hrátkách kdo koho vlastně kupuje, k tomu ztráty porsche po neúspěšném pokusu o převzetí VW, k tomu propad zisku a do toho další nákup části Suzuki... Jen aby nezaskočilo to sousto. Celková situace VW není sice nejhorší, ale vzhledem k výše uvedenému nevím, zda to nebude spíše na škodu. Trochu to zavání megalomanskými projekty dob pana Piecha, kde se také nakupovalo kde co a tak trochu se mi zdá, že páni z vedení VW jsou drobet opilí představou světové jedničky?! Jen pozor, stará pravda praví že pýcha předchází pád, nebo kdo chce víc, nemá nic...
Nevím o tom, že by Suzuki měla v segmentu malých aut něco inovativního a inspirativního, co nikdo jiný nemá...
Pre porovnanie😒br /> VW:
1,2 R3 6v - 44 kW
1,2 R3 12v - 51 kW
1,4 16v - 63 kW
Suzuki:
1,0 R3 12v - 48 kW
1,2 16v - 63 kW
1,3 16v VVT - 68 kW
1,5 16v - 81 kW
U malych vozidel je tento trend spise okrajovy, protoze k jejich pohonu bohate staci male atmosfericke motory. Tudiz na Iudexove pohledu na vec neco je. 😄